quote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Ireth het volgende:
Zondag 23 juli 24 september
Julianapark in Utrecht
Uurtje of 11!
Meetingplek: The Bigg X on the picture below!
Big X = de plek waar we vorig jaar zaten, bij een paar grote bomen, zodat schaduw voorzien was.
Small X = ingang speeltuin
i = ingang park
P = parkeerterrein
t = toiletgebouw
Buslijn 3 (richting Zuilen, Halte Julianapark, 2 zones stempelen) stopt voor de meest rechtse ingang van het park. Buslijn 4 (richting ind. terrein Carthesiusweg, eindhalte uitstappen) stopt aan de andere kant van het spoor. Spoorbrug onderdoor lopen en je staat bij de ingang links onderop.
Wat links naar foto's, een grote foto, en een link naar informatie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef bixister het volgende:
er is een parkeerstrook aan beide zijden van de amsterdamsestraatweg, en je kunt ook op het terrein van dat chinees restaurant parkeren.
Wel:quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Ireth het volgende:
En als het niet zulk mooi weer is? Dan is het de spoortunnel onderdoor (links onderaan op het plaatje, valt er net buiten) en dan sta je bij Kidzcity voor de deur!
(ik ben iig binnen 2 minuten dan thuis
)
kleine sfeerimpressie van de speeltuin:
Zouden wel een paar (snack)bars in de buurt moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:58 schreef Ireth het volgende:
Bij dat restaurant (chinees) is wel de mogelijkheid om op het terras wat te drinken, maar geloof dat je je daar scheel betaald (heb ik dus nog nooit gedaan!)
Bij goed weer komt er wel smiddags een ijscowagen het park in, en anders ga ik eens ff zoeken of er ergens in de buurt een snackbar zit. In het park zelf (op die chinees na dan) iig niet.
Ja, klopt, maar ben graag voorbereid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef m@x het volgende:
psssssssssssst, is het bij een picknick niet de bedoeling dat je zelf wat te eten en drinken meeneemt?
Ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:49 schreef Tazz het volgende:
Vervolg van: [OUD Meeting] Zomerse Pick Nick - peil topic
Lishe (als ze met Dutchie kan mee rijden).![]()
Geen smoesjes, je komt gewoon. Klaar. Uit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef beefcake het volgende:
Ok ik ben er weer, dus ik wil me bij deze ook aanmelden
Wel een beetje onder voorbehoud, want zul je net zien dat ik er een dag van tevoren achter kom dat ik niet kan![]()
Nee, ik ook niet... geen zin om mezelf en kind zeiknat te laten regenen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef sjak het volgende:
Tuurlijk wil ik graag komen maar vooralsnog laat ik dat ook even afhangen van het weer. Picknicken in de regen vind ik namelijk echt niet leuk.
Ik neem aan dat de meesten dat hebben...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:09 schreef dutchie het volgende:
O ja, wij ook even onder voorbehoud ivm weer.
(zegt ze, terwijl ze naar buiten kijkt naar het shitweer)
Gaat dat ding nog steeds maar om de anderhalf uur in het weekend? Zo ken ik hem nog. Niet echt een ideale manier van reizen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:41 schreef Troel het volgende:
pinquit, het openbaar vervoer valt denk ik best wel mee, je kan gewoon de interliner pakken. Maarja, dat moet je inderdaad wel durven.
Dat geeft niks, heb ik al jaren last van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:58 schreef cattie het volgende:
Ik kom misschien ook. Ligt aan het weer (Kidz city lijkt me niet wat met een baby van 2,5 mnd) en of ik het durf. Ik moet nog even over mijn auto-angst en angst voor "onbekende" mensen heen.
Ik heb haar in dit topic nog niet gezien...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje kwam jij ook nou ook?
Jaaaaaaaaaa, spuuglokje moet ook komen!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje kwam jij ook nou ook?
Ja, een (volgende) keer in het Oosten..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef MeNicole het volgende:
Ik vind het helaas een beetje ver weg. Als er een keer weer een meet in de buurt is ben ik er zeker bij![]()
Hee Belaan, wat een goed nieuwsquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:24 schreef Belana het volgende:
och, dat weekendje parijs stellen wij om allerlei redenen al 6 jaar uitdus dat went. dit keer is de bijkeuken de boosdoener, die moet eerst betaald en ik had de financien iets rooskleuriger ingeschat dan dat ie is
Maar ik zie het positief, want ik vind een meeting ook wel weer eens erg leuk
Ik wil namelijk een aantal mensen al een hele tijd heel graag ontmoeten
Dat zou wel heel leuk zijn. Ik hoop dat het je gaat lukken om ook te komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:36 schreef Oxymoron het volgende:
Misschien kom ik zelfs nog!
Dat van die "pro's" staat terecht tussen quotesquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Tazz het volgende:
Idd, een goed plan. Kan ik even bij de "pro's" kijken hoe zij foto's maken.
En freud komt ook mee fotograferenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat van die "pro's" staat terecht tussen quotes
* PdeHoog is door Yoni mede-gecharterd om te komen fotograferen
Ga werken jijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Als ik mee kom dan zal ik mijn camera ook maar meenemen (en heb ik wat om met PdeHoog om over te praten.)
Goedzo, is toch megagezellig, hoe meer mensen hoe leukerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:24 schreef Vicky het volgende:
vind ik ook Fuente
Ik probeer vriendje ook al om te praten
Ga zelf aan het werkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:23 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ga werken jij
Ik vind dat je maar gewoon meemoet
Je kan met mij altijd praten hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Als ik mee kom dan zal ik mijn camera ook maar meenemen (en heb ik wat om met PdeHoog om over te praten.)
Het kruidvat festijn lijkt mij persoonlijk ook heel leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:59 schreef m@x het volgende:
Ik vind Kidzcity op zich wel een leuk alternatief, alleen denk ik dat het daar op een zondag met slecht weer heel druk is. Bovendien is er voor de hele kleine babietjes niks te doen (maar dat is er in het park natuurlijk ook niet).
plattegrondquote:Ook een kinderfeest!
Speciaal voor de jeugdige bezoeker is er een complete vloer ingericht met stands waar leuke activiteiten te doen zijn, zoals paaltjes voetbal, springen op springkussens, kindertheater, op de foto met Bob of Dora et cetera. Voor de allerkleinsten hebben we zelfs gelegenheid tot kinderopvang. Uw kinderen hoeven zich geen moment te vervelen!
..
Verrassend Veel Voordeel!
Zoals altijd bij Kruidvat, kunt u rekenen op flink veel voordeel. Niet alleen op de beurs op bijvoorbeeld het "Verrassend Voordeligplein", maar ook als u naar huis gaat. U ontvangt dan een Kruidvat Familie Festijn Tas, gratis en voor niets met meer dan ¤ 60,- aan GRATIS artikelen en kortingscheques!
Gelukkig, dat is prettig om te weten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan met mij altijd praten hoor![]()
Bij mij zijn de kinderen ook altijd ziek geworden na een bezoek aan zoiets. En wel meer kindjes van fok viel me op toen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:59 schreef m@x het volgende:
Ik vind Kidzcity op zich wel een leuk alternatief, alleen denk ik dat het daar op een zondag met slecht weer heel druk is. Bovendien is er voor de hele kleine babietjes niks te doen (maar dat is er in het park natuurlijk ook niet).
Zet meneerm@x maar bij mij neerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Spooky4u het volgende:
Zou er misschien ook vermeld kunnen worden in de OP welke mannen er komen?
Mij mag je gewoon bij Githa bijzetten.
hehe die gaat liever duiken....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het stinkie nog niet voorgesteld.Ik geloof ook dat ik dat maar gewoon achterwege laat.
Nou dan hou je die baby maar even binnen hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:34 schreef PM-girl het volgende:
O wat komen er veel! En ik ga echt niet komen, op die datum! Wat jammer want ik had veel van jullie wel eens live willen ontmoeten!
Zou tuurlijk wel gaaf zijn als ik die dag ga bevallen! Haha, en dan zitten jullie zonder internet in het park!
Ik wens jullie in ieder geval goed weer toe en veel plezier!
maar ik heb mijn mobiel mee heurquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:34 schreef PM-girl het volgende:
O wat komen er veel! En ik ga echt niet komen, op die datum! Wat jammer want ik had veel van jullie wel eens live willen ontmoeten!
Zou tuurlijk wel gaaf zijn als ik die dag ga bevallen! Haha, en dan zitten jullie zonder internet in het park!
Ik wens jullie in ieder geval goed weer toe en veel plezier!
Ja, dat is waar! Kun je ook MMS met foto ontvangen??quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 22:19 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha ik snaptte je ook luchtbel
Enne niet aarzelen he gewoon een kussen pakken
O en M@x dan kunnen wij gezellig een soort van dezelfde typetjes kunnen wezen, lololololol
quote:
Zo groot is dan ook weer net nietquote:
Als jij zou komen zou het het uiteraard echt helemaal zeker zijn al.quote:Op zondag 3 september 2006 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh leuk Jessie veel plezier. Wij zijn half juni geweest en Jolie heeft het er nog vaak over. Ze herkent zelfs de kaartjes die de NS verkoopt. 'Ebeling weest, tjollenkoning, pjinsessen'maar ik ga offtopic dus ik zeg euhm ja euhm ja euhm veel plezier met BE want haar misschien wordt steeds zekerder
maar... dan ga je toch met zn alle naar de kamasutrabeursquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:12 schreef dutchie het volgende:
Hé wat leuk BE komt ook!En dan moet die misschien van Belana en Kbot ook maar een zeker worden.
Ah toe, alsjeblieft, toe dan, kom nou, pleeeezzzz!!!
what ever happened to Paris?![]()
Het enige wat hier roet in het eten kan strooien is ziekte van mij of de kids en slecht weer. Ik hoef niet zo nodig naar Kidzity ofzoiets en al he-le-máál niet naar het Kruidvat-festijn.Ik vind juist het idee van een park zo leuk. En mijn reispartner moet geen rariteiten hebben natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:54 schreef snakelady het volgende:
wij kunnen niet.
krijgen we visite voor Remco's verjaardag.
Ik zou zo roepen breng ze maar, maar hier beetje uit de routequote:Op woensdag 13 september 2006 14:13 schreef moussy het volgende:
Wie wil er niet komen maar wel op mijn monsters honden passen
Aha. We willen wel, maar is nu een beetje te duur. Enquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Een paar keer per jaar wel Ingrid. Het is maar net hoe het uit komt en of iemand het voorstelt.
Dan komen we op de volgende!quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Er komen nog zat meetings Ingrid!
Foto's worden er genoeg gemaakt. De vraag is hoeveel er online komen..quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dan komen we op de volgende!
Moeten jullie dan wel veel foto's maken he?
Minimaal 5/6 partners.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:42 schreef Vicky het volgende:
Vraag van mijn wederhelft... hoeveel mannen komen er? Hij wil misschien wel mee maar wil niet de enige man zijn.... wat een zeur he
In de lijst gezet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:18 schreef LadyS het volgende:
Leuk FOT-ers![]()
En ik weet niet meer wie het vroeg, maar mijn vriend komt ook mee.
en hij heet Peterquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:21 schreef jessie het volgende:
De mijne gaat ook mee. Zet Geer maar achter Jessie.
Aangepast...quote:
Da's nog helemaal maar af te wachtenquote:
Vorige keer was het ook leukquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's nog helemaal maar af te wachten![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:37 schreef LadyS het volgende:
En ik heb mijn modellenbestand verdubbeld, dus het is weer tijd voor een fotoshoot
Moet geen probleem zijn volgens mijquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:42 schreef dutchie het volgende:
Even een verzoekje aan de fotografen. Jullie mogen mijn 2 bloedjes van kinderen en mij best fotograferen, maar alleen in overleg met mij mogen de foto's geplaatst worden.
Komt goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:42 schreef dutchie het volgende:
Even een verzoekje aan de fotografen. Jullie mogen mijn 2 bloedjes van kinderen en mij best fotograferen, maar alleen in overleg met mij mogen de foto's geplaatst worden.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef dutchie het volgende:
Fijn. Ik ben nl. wel benieuwd enzo, maar ik ben gewoon huiverig om zo maar alles op internet te zetten.
Ik vind dat een heel goed plan en zal dus ook zoiets doen. Hoewel ik de meeste OUD kindjes wel kenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BegrijpelijkWat ik vermoedelijk zal doen (en ik kan niet voor de rest spreken) is ze ergens op een soort van beveiligde site uploaden. Dan kunnen jullie OUD-ers fijn zelf je kids identificeren
Daar ben ik nl. geen held in
Tenzij we FBI-foto's gaan maken
Krijg je zo'n blaadje papier met je naam en emailadres voor je
Wij fotografen klikken rustig door hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:39 schreef Vicky het volgende:
Hij zei al dattie niet op de foto wilde
hehe ik zei het tegen hem en hij vond het ook eigenlijk helemaal niet ergquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij fotografen klikken rustig door hoorHij zal zelf dekking moeten zoeken
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:38 schreef melonovy het volgende:
Oke, als er dan toch de nodige foto's worden gemaakt, ga ik misschien wel weer een meetingfilm maken...
Weet je nog in Ballorig Houten, Bo, Janneke en Chiara dansen, Amber kruipend over de kussens, Suus die haar zo'n beetje eerste stapjes zette ...Was een warm filmpje!
Nou moet ik wel!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:29 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje ik neem natuurlijk ook al jullie kleertjes weer mee!!!!!!
* PdeHoog wijst naar Yoniquote:Op zondag 17 september 2006 13:18 schreef An24 het volgende:
Hallo mensjes,
![]()
Ik ben door Pdehoog en FreuD gevraagd om mee te gaan om jullie kindertjes te fotograferen. Zou ik erg leuk vinden. Dus bij deze hebben jullie er nog een fottertje bij![]()
WIj hebben hier al een klamboe klaarliggenquote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef Anitra het volgende:
Kunnen we het niet een ruil en geef terug meet noemen?
Ja doen we.quote:Op zondag 17 september 2006 08:31 schreef Lishe het volgende:
Leuk, leuk. En wat komen er veel mensen! Dutch, we moeten vandeweek even bellen over hoe en wat en hoelaat.![]()
En aan wie kan ik me dan vastklampen??quote:Op zondag 17 september 2006 22:15 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er dus je kan je aan mij vastklampen
Ik heb 2 armen, dus jij mag aan de andere arm hoorquote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
En aan wie kan ik me dan vastklampen??![]()
Ik weet nog niet of ik kom hoor, maar voor het geval dat...![]()
Boe!quote:Op maandag 18 september 2006 09:56 schreef m@x het volgende:
Ikke niet hoor. Ik vind het echt niet eng. Wat moet er nou eng zijn? Oh ja, vergeet ik toch helemaal dat ik met een bende wilde wijven heb afgesproken
Je mag je ook wel achter mij verschuilen hoorquote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, mss moet ik toch ook nog maar even een kind ontvoeren. Idd wel prettig om me achter te verschuilen.
quote:Op maandag 18 september 2006 13:43 schreef Yoni het volgende:
Je mag je ook wel achter mij verschuilen hoor![]()
Ik ken dus alleen de FOTers en BEquote:Op maandag 18 september 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tot zover ken ik alleen Yoni en PdeHoog en niemand van de OUDjes.![]()
*bibber*
Ik heb de lijst in de OP even aangepast. Als er nog meer aanpassingen zijn moeten jullie maar een gil geven!
Ehm Tex, voor wat het waard is, ik wacht op jullie hoor! Ik vind het leuk om jou en Noah weer te zien. En vorige keer hebben we elkaar amper gesproken. Daar wordt het nu tijd voor dus!quote:Op maandag 18 september 2006 14:06 schreef texelonia het volgende:
en denk ook altijd dat er eigenlijk niemand op mij/ons zit te wachten.
Ik zie ook een normale post. Wat wil je precies?quote:Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef Yoni het volgende:
En BE past daar ook wel achter![]()
en als iemand die blauw is even mijn post wil editten zodat ie er normaal uit komt te zien, graag. Ik krijg een foutmelding)
Ja, was een entertje vergeten. Niet echt boeiend verder, maar ben gewoon een pietlutquote:Op maandag 18 september 2006 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie ook een normale post. Wat wil je precies?
Foto'tje op de volgende regel?
ik moet eerst nog op kraamvisitequote:Op maandag 18 september 2006 13:57 schreef dutchie het volgende:
Ik ken verder ook alleen maar Lishe hoor.
E.T. mis ik alleen nog wel op dit lijstje. Heb ik ook alweer veel te lang niet gezien. En Saskia moet natuurlijk ook nog eens met haar toekomstige man meeten. Anders valt het zo rauw op haar dak straks op haar trouwdag.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:58 schreef Yoni het volgende:
Ja, was een entertje vergeten. Niet echt boeiend verder, maar ben gewoon een pietlut
zou ik erg leuk vinden maar dan ben ik alleen maar bezig achter beide aan te hollen en daar heb ik geen trek in.quote:
Ik wil me er ook wel met ene bezig houden hoor, Bix heb toch handen en ogen overquote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef bixister het volgende:
[..]
zou ik erg leuk vinden maar dan ben ik alleen maar bezig achter beide aan te hollen en daar heb ik geen trek in.
quote:Op maandag 18 september 2006 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Tex, je staat op het 'zeker' lijstje.
Evenstar, was jij nou ook al 'zeker'?
Als je ze nou eens alle 3 mee nam...quote:Op maandag 18 september 2006 17:01 schreef bixister het volgende:
bar, wat lief aangeboden. maar ik weet dat ik er dan toch veel drukker mee ben (ook het heen en terug met de bus) dan wanneer ik er 1 meeneem, dus ik twijfel nog even.
euh dat kan nog wel eens wat lastig worden BE aangezien ik vanuit dat gekke verre zeeuwsche moet komenquote:Op maandag 18 september 2006 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je ze nou eens alle 3 mee nam...
Bar, je mag je wel een tijdje met de mijne bezighouden, kan ik eens wat mensen leren kennen. Ik ken maar zo weinig mensen van deze meeting, leuk. Ik heb er echt zin in!quote:Op maandag 18 september 2006 15:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik wil me er ook wel met ene bezig houden hoor, Bix heb toch handen en ogen over
quote:Op maandag 18 september 2006 19:39 schreef sjak het volgende:
[..]
Bar, je mag je wel een tijdje met de mijne bezighouden, kan ik eens wat mensen leren kennen. Ik ken maar zo weinig mensen van deze meeting, leuk. Ik heb er echt zin in!
Je kent mijquote:
quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
zondag 24 september tot en met woensdag 27 september 2006
Geregeld zon, slechts af en toe een bui en grote kans op aanhoudend warm weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |