Vorige keer was het ook leukquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's nog helemaal maar af te wachten![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:37 schreef LadyS het volgende:
En ik heb mijn modellenbestand verdubbeld, dus het is weer tijd voor een fotoshoot
Moet geen probleem zijn volgens mijquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:42 schreef dutchie het volgende:
Even een verzoekje aan de fotografen. Jullie mogen mijn 2 bloedjes van kinderen en mij best fotograferen, maar alleen in overleg met mij mogen de foto's geplaatst worden.
Komt goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:42 schreef dutchie het volgende:
Even een verzoekje aan de fotografen. Jullie mogen mijn 2 bloedjes van kinderen en mij best fotograferen, maar alleen in overleg met mij mogen de foto's geplaatst worden.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef dutchie het volgende:
Fijn. Ik ben nl. wel benieuwd enzo, maar ik ben gewoon huiverig om zo maar alles op internet te zetten.
Ik vind dat een heel goed plan en zal dus ook zoiets doen. Hoewel ik de meeste OUD kindjes wel kenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BegrijpelijkWat ik vermoedelijk zal doen (en ik kan niet voor de rest spreken) is ze ergens op een soort van beveiligde site uploaden. Dan kunnen jullie OUD-ers fijn zelf je kids identificeren
Daar ben ik nl. geen held in
Tenzij we FBI-foto's gaan maken
Krijg je zo'n blaadje papier met je naam en emailadres voor je
Wij fotografen klikken rustig door hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:39 schreef Vicky het volgende:
Hij zei al dattie niet op de foto wilde
hehe ik zei het tegen hem en hij vond het ook eigenlijk helemaal niet ergquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij fotografen klikken rustig door hoorHij zal zelf dekking moeten zoeken
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:38 schreef melonovy het volgende:
Oke, als er dan toch de nodige foto's worden gemaakt, ga ik misschien wel weer een meetingfilm maken...
Weet je nog in Ballorig Houten, Bo, Janneke en Chiara dansen, Amber kruipend over de kussens, Suus die haar zo'n beetje eerste stapjes zette ...Was een warm filmpje!
Nou moet ik wel!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:29 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje ik neem natuurlijk ook al jullie kleertjes weer mee!!!!!!
* PdeHoog wijst naar Yoniquote:Op zondag 17 september 2006 13:18 schreef An24 het volgende:
Hallo mensjes,
![]()
Ik ben door Pdehoog en FreuD gevraagd om mee te gaan om jullie kindertjes te fotograferen. Zou ik erg leuk vinden. Dus bij deze hebben jullie er nog een fottertje bij![]()
WIj hebben hier al een klamboe klaarliggenquote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef Anitra het volgende:
Kunnen we het niet een ruil en geef terug meet noemen?
Ja doen we.quote:Op zondag 17 september 2006 08:31 schreef Lishe het volgende:
Leuk, leuk. En wat komen er veel mensen! Dutch, we moeten vandeweek even bellen over hoe en wat en hoelaat.![]()
En aan wie kan ik me dan vastklampen??quote:Op zondag 17 september 2006 22:15 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er dus je kan je aan mij vastklampen
Ik heb 2 armen, dus jij mag aan de andere arm hoorquote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
En aan wie kan ik me dan vastklampen??![]()
Ik weet nog niet of ik kom hoor, maar voor het geval dat...![]()
Boe!quote:Op maandag 18 september 2006 09:56 schreef m@x het volgende:
Ikke niet hoor. Ik vind het echt niet eng. Wat moet er nou eng zijn? Oh ja, vergeet ik toch helemaal dat ik met een bende wilde wijven heb afgesproken
Je mag je ook wel achter mij verschuilen hoorquote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, mss moet ik toch ook nog maar even een kind ontvoeren. Idd wel prettig om me achter te verschuilen.
quote:Op maandag 18 september 2006 13:43 schreef Yoni het volgende:
Je mag je ook wel achter mij verschuilen hoor![]()
Ik ken dus alleen de FOTers en BEquote:Op maandag 18 september 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tot zover ken ik alleen Yoni en PdeHoog en niemand van de OUDjes.![]()
*bibber*
Ik heb de lijst in de OP even aangepast. Als er nog meer aanpassingen zijn moeten jullie maar een gil geven!
Ehm Tex, voor wat het waard is, ik wacht op jullie hoor! Ik vind het leuk om jou en Noah weer te zien. En vorige keer hebben we elkaar amper gesproken. Daar wordt het nu tijd voor dus!quote:Op maandag 18 september 2006 14:06 schreef texelonia het volgende:
en denk ook altijd dat er eigenlijk niemand op mij/ons zit te wachten.
Ik zie ook een normale post. Wat wil je precies?quote:Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef Yoni het volgende:
En BE past daar ook wel achter![]()
en als iemand die blauw is even mijn post wil editten zodat ie er normaal uit komt te zien, graag. Ik krijg een foutmelding)
Ja, was een entertje vergeten. Niet echt boeiend verder, maar ben gewoon een pietlutquote:Op maandag 18 september 2006 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie ook een normale post. Wat wil je precies?
Foto'tje op de volgende regel?
ik moet eerst nog op kraamvisitequote:Op maandag 18 september 2006 13:57 schreef dutchie het volgende:
Ik ken verder ook alleen maar Lishe hoor.
E.T. mis ik alleen nog wel op dit lijstje. Heb ik ook alweer veel te lang niet gezien. En Saskia moet natuurlijk ook nog eens met haar toekomstige man meeten. Anders valt het zo rauw op haar dak straks op haar trouwdag.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:58 schreef Yoni het volgende:
Ja, was een entertje vergeten. Niet echt boeiend verder, maar ben gewoon een pietlut
zou ik erg leuk vinden maar dan ben ik alleen maar bezig achter beide aan te hollen en daar heb ik geen trek in.quote:
Ik wil me er ook wel met ene bezig houden hoor, Bix heb toch handen en ogen overquote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef bixister het volgende:
[..]
zou ik erg leuk vinden maar dan ben ik alleen maar bezig achter beide aan te hollen en daar heb ik geen trek in.
quote:Op maandag 18 september 2006 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Tex, je staat op het 'zeker' lijstje.
Evenstar, was jij nou ook al 'zeker'?
Als je ze nou eens alle 3 mee nam...quote:Op maandag 18 september 2006 17:01 schreef bixister het volgende:
bar, wat lief aangeboden. maar ik weet dat ik er dan toch veel drukker mee ben (ook het heen en terug met de bus) dan wanneer ik er 1 meeneem, dus ik twijfel nog even.
euh dat kan nog wel eens wat lastig worden BE aangezien ik vanuit dat gekke verre zeeuwsche moet komenquote:Op maandag 18 september 2006 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je ze nou eens alle 3 mee nam...
Bar, je mag je wel een tijdje met de mijne bezighouden, kan ik eens wat mensen leren kennen. Ik ken maar zo weinig mensen van deze meeting, leuk. Ik heb er echt zin in!quote:Op maandag 18 september 2006 15:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik wil me er ook wel met ene bezig houden hoor, Bix heb toch handen en ogen over
quote:Op maandag 18 september 2006 19:39 schreef sjak het volgende:
[..]
Bar, je mag je wel een tijdje met de mijne bezighouden, kan ik eens wat mensen leren kennen. Ik ken maar zo weinig mensen van deze meeting, leuk. Ik heb er echt zin in!
Je kent mijquote:
quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
zondag 24 september tot en met woensdag 27 september 2006
Geregeld zon, slechts af en toe een bui en grote kans op aanhoudend warm weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |