Dat geeft niks, heb ik al jaren last van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:58 schreef cattie het volgende:
Ik kom misschien ook. Ligt aan het weer (Kidz city lijkt me niet wat met een baby van 2,5 mnd) en of ik het durf. Ik moet nog even over mijn auto-angst en angst voor "onbekende" mensen heen.
Ik heb haar in dit topic nog niet gezien...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje kwam jij ook nou ook?
Jaaaaaaaaaa, spuuglokje moet ook komen!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje kwam jij ook nou ook?
Ja, een (volgende) keer in het Oosten..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef MeNicole het volgende:
Ik vind het helaas een beetje ver weg. Als er een keer weer een meet in de buurt is ben ik er zeker bij![]()
Hee Belaan, wat een goed nieuwsquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:24 schreef Belana het volgende:
och, dat weekendje parijs stellen wij om allerlei redenen al 6 jaar uitdus dat went. dit keer is de bijkeuken de boosdoener, die moet eerst betaald en ik had de financien iets rooskleuriger ingeschat dan dat ie is
Maar ik zie het positief, want ik vind een meeting ook wel weer eens erg leuk
Ik wil namelijk een aantal mensen al een hele tijd heel graag ontmoeten
Dat zou wel heel leuk zijn. Ik hoop dat het je gaat lukken om ook te komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:36 schreef Oxymoron het volgende:
Misschien kom ik zelfs nog!
Dat van die "pro's" staat terecht tussen quotesquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Tazz het volgende:
Idd, een goed plan. Kan ik even bij de "pro's" kijken hoe zij foto's maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |