ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]Nou ze waren heel geduldig hoor, niet zo wild, ze deden het leuk als zebra en giraffe
Eentje was natuurlijk sowieso mooi, want dat was ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:18 schreef freud het volgende:
[..]
Vraag maar aan Yoni, waren mooie vrouwen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef Phoenixx het volgende:
Mooie foto's pea!! Mooie meiden ook natuurlijk...
'k Ben razend benieuwd naar de rest!!
Vandaar!! Ik heb echt een tijdje naar die foto's zitten staren, geprobeerd in gedachte de make up weg te poetsen en nog wist ik debsterr en fraubitch niet te herkennen. Ik was al bang dat ik helemaal niet meer wist wie debsterr en fraubitch waren... maar dat is gelukkig niet het geval.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]Dit zijn de voorbeelden maar...dit zijn niet mijn foto's
I wish...de mijne moeten ongeveer zo worden, ongeveer dan he
Ik zal ff alvast 1 foto waar ze samen op staan verkleinen en hier neerplantenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Vandaar!! Ik heb echt een tijdje naar die foto's zitten staren, geprobeerd in gedachte de make up weg te poetsen en nog wist ik debsterr en fraubitch niet te herkennen. Ik was al bang dat ik helemaal niet meer wist wie debsterr en fraubitch waren... maar dat is gelukkig niet het geval.
* Phoenixx gaat volgende keer beter lezen en niet meteen naar foto's staren!
Kleine FOT meet?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eentje was natuurlijk sowieso mooi, want dat was ik![]()
![]()
Herken je ze nu wel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:09 schreef Phoenixx het volgende:
Mooi pea!!
Ja hoor!! En wat een geduld moeten die meiden gehad hebben terwijl jij je aan het uitleven was met de make up doos.. Hulde!! (ook voor de make up & styling, natuurlijk)quote:
Gaaf zegquote:
quote:
De tijd vloog voorbij, het was echt helemaal niet erg om zo lang stil te zittenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:14 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ja hoor!! En wat een geduld moeten die meiden gehad hebben terwijl jij je aan het uitleven was met de make up doos.. Hulde!! (ook voor de make up & styling, natuurlijk)
quote:
Kan ik me voorstellen ja.......ohw en deb ziet ze volgens mij wel vliegen hoor, laat haar nou in de waanquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef pea4fun het volgende:
@ Deb... Hoe vaak moet ik nog zeggen...Zebra's fladderen niet![]()
@ An, Ze werkten heel goed mee, echt leuk om mee te werken
Oeh, bijna jarig...kunnen we nog voor je zingen voordat je op vakantie gaatquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja.......ohw en deb ziet ze volgens mij wel vliegen hoor, laat haar nou in de waan![]()
Doe ik met mezelf ook, hoewel ik over dik een uur 26 wordt, hou ik de kwart eeuw nog fijn ff vastWanen zijn goed voor het ego
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh, bijna jarig...kunnen we nog voor je zingen voordat je op vakantie gaat
Wat, zelfs zebra's laten er wel eens 1 fladderen hoor! Dus zebra's fladderen echt welquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef pea4fun het volgende:
@ Deb... Hoe vaak moet ik nog zeggen...Zebra's fladderen niet![]()
@ An, Ze werkten heel goed mee, echt leuk om mee te werken
Wat, ik heb er heus wel pillen tegen hoor.. maar die smaken zo viesquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja.......ohw en deb ziet ze volgens mij wel vliegen hoor, laat haar nou in de waan![]()
Doe ik met mezelf ook, hoewel ik over dik een uur 26 wordt, hou ik de kwart eeuw nog fijn ff vastWanen zijn goed voor het ego
![]()
Doet me ineens denken aan een leuk shirt wat ik laatst zagquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat, ik heb er heus wel pillen tegen hoor.. maar die smaken zo vies. En ach, ik heb het naar m'n zin met mezelf, nu de rest van deze wereld nog
.
An is bijna jarig van je hiehaho.. Ja An is bijna jarig van je hiehaho!
Zoiets... Past ook wel bij mijquote:I live in my own small world, but it's okay: they know me here
Laaaang zal ze leeeven, laaang zal ze leeevenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
tis een feit, ben oud![]()
![]()
-edit- goedemorgen luitjes![]()
* PdeHoog lacht An even uitquote:
* kwiebuske gaat slapen, vin je t ergquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:32 schreef Xilantof het volgende:
@iedereen: Altijd vervelend als je vroeger op moet dan van te voren geplanned![]()
Truste Kwiebusquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:44 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske gaat slapen, vin je t erg![]()
Wat hij zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |