HM-II is al iets aan het voorbereiden, maar dat moet tussen zijn gewone werkzaamheden door.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:21 schreef Shark.Bait het volgende:
was er al iemand die eventueel met een nieuwe site aan de slag wilde gaan? anders ga ik eens neuzen naar software...
ja, slechte tvp/fipo
Ze zijn er vat wel, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:17 schreef Racing_X-Ray het volgende:
zijn er ook mensen van jullie die sportactiefotos willen maken?
want ik ben van een studentensportvereniging en het sporten is heel leuk, maja als je sport is het lastig om foto's te maken
(alhoewel ik moet zeggen dat het mij nog aardig lukte, zie foto onder)
[afbeelding]
gewoon camera in de hand ongeveer mikken en klikken
maar de leden van de vereniging hebben aangegeven dat ze het leuk zouden vinden als zij ook actiefoto;s kunnen hebben van zichzelf die ook echt mooi zijn om in te lijsten
edit:
fotos zijn dan voor SKITS Amsterdam, het betreft actiefotos van sporten
het gaat om de volgende sporten (zomer) wielrennen en skeeleren en schaatsspecifieke loop training, (winter) schaatsen
en gaat dus niet om specifieke modellenwerk enzo
Maak er maar een nieuwe voor. Zodra ik dat topic zie haal ik deze posts weg, zodat het weer over modelen gaatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:02 schreef Racing_X-Ray het volgende:
ok
apart topic of is er een ander topic al voor
Top HMII.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
HM-II is al iets aan het voorbereiden, maar dat moet tussen zijn gewone werkzaamheden door.
Coming to a theater near you soonquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:19 schreef Chanty het volgende:
Sta ik nou alweer niet in de OP?
Ik doe het even voor:
De lijst met modellen:
West-Brabant
Chanty
Oost-Brabant
Chanty
Limburg
Chanty![]()
Gefixed, ik was je vergeten in de txt te zettenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:19 schreef Chanty het volgende:
Sta ik nou alweer niet in de OP?
Ik doe het even voor:
De lijst met modellen:
West-Brabant
Chanty
Oost-Brabant
Chanty
Limburg
Chanty![]()
Ga je eens heel gauw ontzettend diep schamenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gefixed, ik was je vergeten in de txt te zetten
Wat een slechte tvpquote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef Xilantof het volgende:
Kijk weer een nieuw topic!
Niet op reageren?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat een slechte tvp![]()
![]()
Wat doen jullie fotografen als je een mailtje krijgt van iemand die op de foto wil en je vertrouwt het niet helemaal?
Het is een zij, en als ze echt is wil ik het wel graag doen...misschien maar iemand meenemen ofzo als het tot een afspraak komtquote:Op zondag 23 juli 2006 12:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet op reageren?
Of gewoon terug mailen, met de vraag naar meer informatie. Mocht ie dat niet kunnen/doen. Dan is het zowiezo duidelijk.
of het een hij of zij is maakt voor de rest van mijn post niet uit natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een zij, en als ze echt is wil ik het wel graag doen...misschien maar iemand meenemen ofzo als het tot een afspraak komt
Beter even over msn om het topic niet te vervuilenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
of het een hij of zij is maakt voor de rest van mijn post niet uit natuurlijk
MAar op wat voor manier vertrouw je het dan niet?
Het omgekeerde van wat normaal het probleem is: meestal vertrouwt het model het niet helemaal en wil die iemand meenemen (geen problemen mee overigens).quote:Op zondag 23 juli 2006 12:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat een slechte tvp![]()
![]()
Wat doen jullie fotografen als je een mailtje krijgt van iemand die op de foto wil en je vertrouwt het niet helemaal?
Ik heb een mail gestuurd met verdere vragen. Als het tot een afspraak komt neem ik hubbie gewoon meequote:Op zondag 23 juli 2006 14:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het omgekeerde van wat normaal het probleem is: meestal vertrouwt het model het niet helemaal en wil die iemand meenemen (geen problemen mee overigens).
Als ik mijn twijfels heb probeer ik zo veel mogelijk uit te vinden. Heeft het model daar problemen mee: pech gehad, graag of helemaal niet. Daarna bepaal ik of ik het risico wel of niet neem. Maar ik heb iets makkelijker praten: ik ben man, en een tikkie groter dan jij.
Ik zou zeggen: maak een inschatting, en baseer daarop of je wel of niet wilt gaan. Neem desnoods iemand mee die in de buurt kan blijven.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef roooosje het volgende:
Ik heb vanavond een fotoshoot-achtig-iets met Sharkie![]()
Fixed, regio Amsterdamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de modellenlijst, boehoe!
Fixed, regio West-Brabantquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef diedrick het volgende:
Kun je mij als fotograaf toevoegen voor zeeland/westbrabant/oostbrabant/limburg?
sample (quick n dirty)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef roooosje het volgende:
Toegevoegd aan de lijst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:25 schreef massiefje het volgende:
Ik zou mezelf ook graag aanmelden als fotograaf.
En ik deze avond!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef roooosje het volgende:
Ze zijn zich allemaal aan het inlikken bij de nieuwe mod... moet ik ook nog doenquote:
Er is altijd plek voor vakkundig likwerkquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:45 schreef Chanty het volgende:
Ze zijn zich allemaal aan het inlikken bij de nieuwe mod... moet ik ook nog doen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er is altijd plek voor vakkundig likwerk
Maar deze afspraken waren al lang gemaakt voordat ik blauw uitsloeg van de warmte.
ghehe. klinkt erg bekent. Al wil ik daar nog niet echt aan beginnen. voel ik me nog niet goed genoeg voor. wil ik eerst meer ervaring voor hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:25 schreef massiefje het volgende:
...
Ik heb op dit moment vooral ervaring met concertfotografie en evenementen, maar wil mezelf ook gaan toeleggen op modelfotografie en portfolio shoots. Ook 'groepen' (bands, muzikanten, en dergelijken) zijn welkom bij mij.
...
dank jequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:38 schreef exec het volgende:
[..]
![]()
De shoot was erg geslaagd! Ik wil beide fotografen (jaja 2 stuks) Shark.Bait & missymirjam bedanken voor de mooie foto's die eruit zijn gekomen!
Dus hierbij![]()
![]()
![]()
Ze wonen in Groningenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:21 schreef ableton het volgende:
En hier weer verder
Mijn vriendin wil graag een (semi)professioneel portfolio samenstellen (voor school, maar ook voor haar zelf) en wil daarom zoveel mogelijk foto's van verschillende fotografen hebben. Studiofoto's, maar ook op locatie, vandaar dat ik haar hier opgeef als model.
Kwa financiën het liefst natuurlijk: ervaring voor fotograaf = ervaring voor model ,en anders moet diegene het maar even hebben over vergoedingen enzo
Ik heb hier een paar foto's, en als ik als portret newb, het al een beetje kan moet er wel wat mooiers van te maken zijn![]()
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:38 schreef exec het volgende:
De shoot was erg geslaagd! Ik wil beide fotografen (jaja 2 stuks) Shark.Bait & missymirjam bedanken voor de mooie foto's die eruit zijn gekomen!
Dus hierbij![]()
![]()
![]()
als je van een stukje rijden houd kom je maar deze kant op voor wat foto'squote:Op donderdag 27 juli 2006 15:21 schreef ableton het volgende:
En hier weer verder
Mijn vriendin wil graag een (semi)professioneel portfolio samenstellen (voor school, maar ook voor haar zelf) en wil daarom zoveel mogelijk foto's van verschillende fotografen hebben. Studiofoto's, maar ook op locatie, vandaar dat ik haar hier opgeef als model.
Ik was al verder dan je weet PKquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als je van een stukje rijden houd kom je maar deze kant op voor wat foto's
(mocht er intresse zijn natuurlijk)
Mooie foto's hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Jooprules het volgende:
Ik zou mezelf ook graag aanmelden als fotografe in de regio rotterdam/den haag.. Ben nog maar een jaartje bezig en voorlopig zal ik nog even blijven oefenen op vrienden/kennisen. Maar zodra ik genoeg lef heb zal ik hier ook eens wat proberen.. voor foto's kun je eventueel naar mijn site
pffff is er nog iemand mijn tijd aan het inplannenquote:
De regeling is goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pffff is er nog iemand mijn tijd aan het inplannen![]()
hey maar foto's zijn foto'sdus ik vind het best.
jullie zorgen voor bier. ik voor de lampjes?
en ableton voor een model.
lijkt me een goed plan.![]()
aanstaande maandag?
nog 1 dag " werken" en dan 2 weken foto's schieten en bewerken. heb er wel zin in
denk dat we morgen of overmorgen maar eens met z'n allen MSN moeten aanslingeren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef ableton het volgende:
[..]
De regeling is goed
Alleen moet ze maandag en dinsdag voor een kunstenaar poseren, dus als het kan woensdag of donderdag? of anders de maandag/dinsdag daarna.
Zij kan vanaf aankomende woensdag wel elke dag, alleen ik niet, en wil graag mee om af te kijken en sowieso toch maar is een keer iemand te ontmoeten
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor
Nu het lef nog
wanneer jullie bereid zijn naar skôn Brabant af te reizen, heb ik wel een ideetje voor jouw mooie damequote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Jooprules het volgende:
Ik zou mezelf ook graag aanmelden als fotografe in de regio rotterdam/den haag.. Ben nog maar een jaartje bezig en voorlopig zal ik nog even blijven oefenen op vrienden/kennisen. Maar zodra ik genoeg lef heb zal ik hier ook eens wat proberen.. voor foto's kun je eventueel naar mijn site
Beiden toegevoegd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:22 schreef Sanne het volgende:
Mag ik mij hier ook aanmelden als model? Regio Amsterdam, kan wel wat goede foto's gebruiken.
Ik zat even je site te bekijken, staan erg mooie foto's op hoor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Jooprules het volgende:
gedaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef exec het volgende:
Zou je mij ook nog kunnen toevoegen aan het modellen lijstje Shark.Bait?
Thanks!
Regio Den Haag ben ik woonachtig
Vanwaar eigenlijk je naamsverandering?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:58 schreef PKfotografie het volgende:
Hey ronaldv
wil je mijn vorrige nickname uit de lijst halen en mij er in zetten?
thanx.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:53 schreef exec het volgende:
[..]
Ik zat even je site te bekijken, staan erg mooie foto's op hoor!
Gewoon doen die shoots, daar leer je ook nog van! En kan erg gezellig zijn
ehhh omdat ik meer wil doen met fotografie. en dan vind ik dit een nettere naam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk je naamsverandering?
Ik denk dat ene Patrick Kaas toevallig (?) ook uit Eindhoven niet zo heel blij gaat zijn met je naamswijziging![]()
werkt er al iets? of zelfs dat niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:02 schreef Xilantof het volgende:
Ik weet niet hoe het staat met de nieuwe website... Maar is het misschien een optie om tot die tijd van iig de modellen in de OP ook (indien aanwezig) fobo linkjes te plaatsen?
Kun je snel de looks van een model bekijken.
Geen idee, ik las iets dat HM2 wel iets wilde bouwen/iets aan het bouwen was. Maar volgens mij heeft hij het ook druk met andere zaken, en dan is het logisch dat zoiets op een zijspoor raakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
werkt er al iets? of zelfs dat niet?
Het bouwen van een website kost tijd. HM2 heeft het vorige week inderdaad aangeboden, maar het moet wel in zijn agenda passen. Dus het duurt sowieso nog even. Wat betreft het idee om de namen te linken aan FoBo's: ik vind het best, maar ook ik heb nog meer te doen. Dus als één van jullie zich geroepen voelt: be my guest, het resultaat kun je in mijn mail stoppen. Uiteraard komen de credits voor het werkje er keurig bij te staanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen idee, ik las iets dat HM2 wel iets wilde bouwen/iets aan het bouwen was. Maar volgens mij heeft hij het ook druk met andere zaken, en dan is het logisch dat zoiets op een zijspoor raakt.
Geen idee dus hoe de stand exact is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |