Deed stiekem al kijken, maar zal deze week nog eens kijken als je de leuke toevoeging hebt gedaan, zag er wel leuk uit hoor!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oost brabant kom ik ook vandaan en ik fotografeer graag. Wacht even nog met kijken op mijn website...deze week komt er nl een leuke toevoeging
Voorproefje van de toevoeging staat in de slowchat hier [FOT SC] over koopgrage studenten en moeders :Dquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:12 schreef m.gluteus het volgende:
[..]
Deed stiekem al kijken, maar zal deze week nog eens kijken als je de leuke toevoeging hebt gedaan, zag er wel leuk uit hoor!
Als jij spammed, mag ik dat al helemaal..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Voorproefje van de toevoeging staat in de slowchat hier [FOT SC] over koopgrage studenten en moeders :D
Ik spam alleen maar omdat er een potentieel model in brabant woont hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als jij spammed, mag ik dat al helemaal..![]()
![]()
[Showcase] Bianca @ Mauro en HMaster-II (16+) Ik kan ook wel foto's maken toch![]()
Jajajaja....we willen de serie zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik spam alleen maar omdat er een potentieel model in brabant woont hoorEn zoals ik las houdt ze van artistiek, nou ben ik niet erg artistiek, maar mijn foto's van zondag zijn toch op zijn minst anders
Zegt hij die een half jaar of langer achterloopt met foto's naar modellen sturenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaja....we willen de serie zienOpschieten dus
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zegt hij die een half jaar of langer achterloopt met foto's naar modellen sturen
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb ze wel gepost
Enneh.....heeft Debsterr weer lopen klagen
quote:
Slomequote:
Maar je wil het nog wel doen, of zeg je van: cancel het maar helemaal? Want het leek me nog steeds wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet ff kijken. Voorlopig geen tijd
Tuurlijk doen we het nog een keerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar je wil het nog wel doen, of zeg je van: cancel het maar helemaal? Want het leek me nog steeds wel leuk om te doen.
Mooiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk doen we het nog een keer![]()
Elk model wat ik in gedachten had voor die foto, is inmiddels weer single
Dusseh....jij bent gewoon de pineut
Als je een leuk idee hebt, mag je me altijd op msn toevoegenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef elmarz het volgende:
Welke dame wil met me shooten?
Grtz,
el Marz
http://www.fotoparade.nl
moet wel wat te regelen zijn dan denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:52 schreef Twinky het volgende:
Ik zou dit ook best wel willen doen! Als model..
Het nadeel is dat ik niet verder kom dan Eindhoven of Valkenswaard, ik woon zelf in Aalst-Waalre.
In mijn fotoboek staan wel een paar foto´s maar ze zijn niet extreem actueel; inmiddels heb ik bijvoorbeeld weer mijn rode haartjes.
Stop mij maar in het lijstje!
e-mail/msn: wiristic@gmail.com
Ik had je al vertegenwoordigdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
moet wel wat te regelen zijn dan denk ik.
mail me maar bij intresse
denk dat je op fietsafstand woont
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had je al vertegenwoordigd![]()
Eerst wordt je gescreened, daarna krijg je een psychologische test en medische keuring. Daarna moet je op een afslankcursus, want dat ene %tje vet kan er ook wel af. Daarna wordt je volledig onder het mes gelegd van een plastisch chirurg. Dan kom je als een Michael Jackson-kloon weer terug en dan kunnen we ene paar snapshotjes van je maken.. Moeders te vreden en wij ook..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef Buup het volgende:
uhm...wil best op die lijst...maar wat houdt dat dan precies in en op welke manier gaat dat...moet je er heel knap/fotogeniek voor zijn enzo ??
* freud meldt zich om de psychologische tests af te nemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eerst wordt je gescreened, daarna krijg je een psychologische test en medische keuring. [...]
Ik ga morgen er mee bezig..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:17 schreef oYo het volgende:
Is er al een nieuwe site?
ik sta er niet in.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:24 schreef Phoenixx het volgende:
Twinky en Yoni (2x) staan op de lijst.
Buup: wil je als FOT-model op de lijst gezet worden, of ben je "slechts op bezoek" om een fotograaf te vinden?
Geen leuke ideeen dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef elmarz het volgende:
Welke dame wil met me shooten?
Grtz,
el Marz
http://www.fotoparade.nl
elmarz is nogal onregelmatig op fok, misschien ff mailen.quote:
Hmmmm... ik heb "Overijssel/Drente" en "Twente/Achterhoek" in de aanbieding.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:59 schreef afraidtech het volgende:
is dit topic en het systeem nog een beetje actief?
wil ook wel op de lijst provincie overijssel/twente. heb nog niet echt veel ervaring met "onbekende" modellen te fotograferen wel het graag doen.
edit: en ik heb een auto dus ben vrij mobiel
bvd.
heb een auto dus beschikbaar in heel overijssel eigenlijk dus doe maar overijssel/drente dank jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:46 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Hmmmm... ik heb "Overijssel/Drente" en "Twente/Achterhoek" in de aanbieding.
Heb je voorkeur voor één van beide?
Herhaald verzoek. brabant/ limburg mag geschrapt worden. Ik woon nu in Hilversum. Weet niet onder welk gedeelte dat precies valt maar t ligt iig in Noord Hollandquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:58 schreef Chanty het volgende:
Mag ik in de modellen lijst verhuizen naar Noord-Holland?
Als je naar Noord-Holland wil, kan ik je wel bij "Amsterdam/IJmond" schuiven... Is wel niet zo precies, maar is in ieder geval een stuk dichterbij dan de "Kop van Noord Holland"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Herhaald verzoek. brabant/ limburg mag geschrapt worden. Ik woon nu in Hilversum. Weet niet onder welk gedeelte dat precies valt maar t ligt iig in Noord Holland![]()
zou je mij er ook even in willen zettenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Als je naar Noord-Holland wil, kan ik je wel bij "Amsterdam/IJmond" schuiven... Is wel niet zo precies, maar is in ieder geval een stuk dichterbij dan de "Kop van Noord Holland"
Hoe gothic moet ze eruit zien? Heb wel een mooie gothic jurk in de kast hangen en het idee spreekt me zeker wel aan. Alleen zie ik er niet echt gothic uit...(zie foto in fotoboek)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:33 schreef afraidtech het volgende:
dank je,
mag je hier ook oproepjes doen, zo ja bij deze ik zoek nog een semi-gothic meisje/vrouw om een shoot te doen met nog een persoon (model) voor een serie. regio overijssel natuurlijk
Prima, dank jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Als je naar Noord-Holland wil, kan ik je wel bij "Amsterdam/IJmond" schuiven... Is wel niet zo precies, maar is in ieder geval een stuk dichterbij dan de "Kop van Noord Holland"
Wat voor soort foto's zou je willen laten maken? Heb je zelf ideeën voor een shoot?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:39 schreef woutabest het volgende:
Een tijdje geleden had ik ook al aangeklopt, maar ik zoek nog steeds naar mensen bij mij in de buurt die me eens goed op de foto willen zetten. Maar heel weinig foto's willen echt goed lukken, vind ik zelf.
Dus zou ik om te beginnen in de OP mogen? Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |