Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Mais oui!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:52 schreef Snakey het volgende:
Kan ik een gekoeld biertje krijgen?
Geen breezerquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:00 schreef guitarist.nl het volgende:
2 Bier en een Sprite (met een rietje)
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:40 schreef Stofje het volgende:
Ah, wat had ik een hekel aan ONZ-fb toen ik nog geen mod was. Nog steeds, eigenlijk.
Ja. Precies. Dát.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen.![]()
Ow, wacht.![]()
Neuh, hou maar voor jezelf. We zien de pareltjes wel verschijnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:59 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag ik hier trouwens ook een aantal geniale topic-ideeen voorlegggen?
Cheers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Ah! Het biertopic van vanvond.
Ik begin meteenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, hou maar voor jezelf. We zien de pareltjes wel verschijnen.![]()
gemeen ben jequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:05 schreef mvdlubbe het volgende:
Een fisti kan je krijgen!
Nijlbaars, gebakken aardappeltjes, en een salade om je vingers bij op te eten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Rijst á la Bólognèse.
Jij zo van nee bedankt ik moet nog typen vanavond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nijlbaars, gebakken aardappeltjes, en een salade om je vingers bij op te eten.
'om je' staat voor ' alsof' in deze situatie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Jij zo van nee bedankt ik moet nog typen vanavond..
Prosit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
'om je' staat voor ' alsof' in deze situatie.
Als jij de lijst geeft pas ik het wel aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef remlof het volgende:
Aangezien GCFB niet bemand schijnt te zijn en het een ONZ meet betreft vraag ik het hier even:
Kunnen jullie de lijst van mensen die komen of misschien komen even aanpassen in de OP van
ONZ/Bagger Meet - The One Where K1P Gets Impregnated...AGAIN
Van mij mag je het hele topic ook naar ONZ schoppen
Ow en waarom komen er geen ONZ modjes? Ik had toch minstens wel op Stofje gerekend....
Gezien TT
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef remlof het volgende:
Aangezien GCFB niet bemand schijnt te zijn en het een ONZ meet betreft vraag ik het hier even:
ONZ/Bagger Meet - The One Where K1P Gets Impregnated...AGAIN
Ow en waarom komen er geen ONZ modjes? Ik had toch minstens wel op Stofje gerekend....
Gezien TT
die staat onder deze link:quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij de lijst geeft pas ik het wel aan.
* wolfrolf seconds thatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:05 schreef yvonne het volgende:
AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2 deze en deel 1 als TTT please?
We wachten even op de TTT deskundigen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:05 schreef yvonne het volgende:
AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2 deze en deel 1 als TTT please?
Mwoah. De leukere topics wil ik altijd in ONZ houden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:32 schreef remlof het volgende:
hey bupa, dat je dit ik zoek tjimke prins, hier bekend als dakota serieus gaat modereren ok, maar had het dan meteen naar GC of WGR geschopt
Die rage gaat ook zo weer over.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:43 schreef Bupatih het volgende:
cerror, lik aan je linkeroogbol. [afbeelding]
quote:
T21kYXQgaWUgbmlldCBhbCB0ZSBzbnVnZ2VyIGlzIDpEquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
YnVwYSEgd2Fhcm9tIG1pam4gbW9vaWUgdG9waWMgZGljaHQ/
Ik hoopte het nog in goede banen te kunnen leiden met nieuwe regels, maar ik was te laat terugquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, jij hoeft jezelf niet te verdedigen, poepelewoepsie.Je bedoeling was goed!
Alleen weet men in ONZ vaak niet wanneer iets leuk is geweest en hoever je door kan gaan.
ik had em trouwens wel met m'n linkerhand geopend bupaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
YnVwYSEgd2Fhcm9tIG1pam4gbW9vaWUgdG9waWMgZGljaHQ/
Dat doet me deugd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
ik had em trouwens wel met m'n linkerhand geopend bupa
Ik ben er nooit meegekomen dat ONZ achteruit gaat, ik vind doodverwensingen niet kunnen alleen snap ik niet waarom mijn naamtopic gesloten isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:26 schreef Bupatih het volgende:
Bagger eens niet zo.
En dan maar gaan zeiken in ONZ-FB dat 'ONZ niet meer leuk is'
Jullie doen er nota bene zélf aan mee!
Ik heb het dan ook niet specifiek over jou. Maar ik zie in de baggertopics van de laatste paar dagen genoeg users langskomen die altijd in ONZ lopen te miepen dat ONZ zo kut is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben er nooit meegekomen dat ONZ achteruit gaat, ik vind doodverwensingen niet kunnen alleen snap ik niet waarom mijn naamtopic gesloten is
Thanxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet specifiek over jou. Maar ik zie in de baggertopics van de laatste paar dagen genoeg users langskomen die altijd in ONZ lopen te miepen dat ONZ zo kut is.
Omdat het bagger was. That's why.
Dat uitgerekend jíj dat moet zeggen. De niets aan FOK! toevoegende user met zijn even nutteloze posts en opmerkingen.quote:
Haat je me nuquote:Op zondag 23 juli 2006 00:15 schreef Bupatih het volgende:
Te veel Sebagger in één topic.
Ergo: [NB# 34] Tubboy
Nee.quote:
Ha! je gaf vanmiddag mij ook een gratis tip!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Maar je moet wel kappen met je baggerreacties en opeenvolgende posts als je nog wilt blijven FOK!ken.
En zou ik zo'n gratis tip weggeven aan iemand die ik haat?
Zoveel aandacht ben je niet waard. Gewoon braaf posten, dan krijg je in de toekomst misschien wel nét dat kleine beetje extra aandacht van me waar je zo naar verlangt.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:20 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ha! je gaf vanmiddag mij ook een gratis tip!
Haat je me dan toch niet?![]()
Houd die misplaatste arrogante toon voor je, snotneus.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef Bupatih het volgende:
Weg. Lees je in, noob.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef Mainport het volgende:
[..]
Houd die misplaatste arrogante toon voor je, snotneus.
Deze mevrouw komt je zometeen een glas brengen.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:10 schreef Pony-Lover het volgende:
Hallo, mag ik een glas melk?
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze mevrouw komt je zometeen een glas brengen.
[afbeelding]
Haar naam is mevrouw Thea Ubgirl, die is vast wel wat gewend.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dan doe ik vast even een schone onderbroek aan.
![]()
Bedankt voor de info, in dit geval kan ik dus beter mijn nedererige arbeiderwoning volledig afdekken met schidersplasticquote:Op zondag 23 juli 2006 17:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Haar naam is mevrouw Thea Ubgirl, die is vast wel wat gewend.![]()
Oh, maar Maikuuul mag best dood hoor. Dat is inderdaad wel een wens. Ik vind het wel een mooie manier van een doodsverwensing uitspreken, trouwens.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef arneaux het volgende:
OMFG OMFG OMFG IK BEN TERUG !!!
Doodsverwensing van een modje. Das nie hendig sjiek!
Geen doodsverwensing, cadeautje.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef arneaux het volgende:
Wat nou doodsverwensing,quote:Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef arneaux het volgende:
Niet zo huilen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet zo huilen.
En er zijn al wat reacties verwijderd in verband met offtopic posten. En die is daar één van.
Ga maar in de bibliotheek zitten.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:27 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik hier ook welkom met zweetvoeten?
niet als most_wanted hier ook isquote:Op zondag 23 juli 2006 23:34 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik hier ook zonder broek aan komen?
Sssst, je moeder komt naar boven! Doe snel je laptop dicht en kruip weer onder je lakentjes!!quote:
M`n moeder ligt zelf al te slapen!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sssst, je moeder komt naar boven! Doe snel je laptop dicht en kruip weer onder je lakentjes!!
mooi, mag ik een meter bier?quote:Op maandag 24 juli 2006 07:36 schreef Snakey het volgende:
De bar gaat om tien uur open. Je kunt thee of koffie krijgen.
Akkoord! Iets sterkers mag ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:02 schreef remlof het volgende:
[..]
mooi, mag ik een meter bier?
en neem er zelf ook een!
Hier werkt alles normaal. Doe effe ctrl + F5, dat wil nog wel eens helpen.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:23 schreef vamos1 het volgende:
bah,.. ook de smileys en edit-knoppen zie ik niet
zal allemaal wel weer aan mijn computer liggen ofzo grrrrrrrr
of je hebt per ongeluk "afbeeldingen van forum.fok.nl blokkeren" aangeklikt in het menu onder je rechtermuisknopquote:Op maandag 24 juli 2006 12:23 schreef vamos1 het volgende:
bah,.. ook de smileys en edit-knoppen zie ik niet
zal allemaal wel weer aan mijn computer liggen ofzo grrrrrrrr
right... in het menu onder mijn rechtermuisknop..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
of je hebt per ongeluk "afbeeldingen van forum.fok.nl blokkeren" aangeklikt in het menu onder je rechtermuisknop
xp met firefoxquote:Op maandag 24 juli 2006 12:31 schreef vamos1 het volgende:
[..]
right... in het menu onder mijn rechtermuisknop..
op wat voor systeem/browser/whatever ben jij bezig
best lastig trouwens.. dat quote-knopje vinden als ie er niet is
Maak eens een screeny.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:41 schreef vamos1 het volgende:
ik start me comp idd NOG een keertje ff opnieuw op...
heb het nou op alle sites,.. en net nog niet
Sorry, alle drank is verdampt in de warmte.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:51 schreef descendent1 het volgende:
Gvrdr Ik zit hier al uren te wachten op mn bestelling ja!Fooi?? Ja; een fooi voor je klabakkes!
![]()
Neh, ik heb er net één op.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:35 schreef Pony-Lover het volgende:
Willen jullie met me trouwen?
Als híj het al bagger vindt, dan is het wel heel erg.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:03 schreef SiemeN het volgende:
Sinds wanneer zet PL slotjes op mijn topics?
Goed punt.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Als híj het al bagger vindt, dan is het wel heel erg.
Omdat Shmoop die mail vanzelf wel leest.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef Rubbadubba het volgende:
Shmoopy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waarom is deze gesloten????
Waarom vraag je dat in ONZ-FB? Zo te zien moet a_a maar even wachten, totdat hij antwoord krijgt en is een topic daarover niet wenselijk. Duhuh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef Rubbadubba het volgende:
Shmoopy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waarom is deze gesloten????
Whehehe, ik mag die EWK wel geloof ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef Rubbadubba het volgende:
Al pijp je het spreekwoordelijke paard. Weten wij veel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:09 schreef Rubbadubba het volgende:
Is Shmooppy nog online dan?
ask@mrctrl.comquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:11 schreef Rubbadubba het volgende:
maar iemand die haar msn weeten die aan mij kan geven
![]()
Ik jullie ook!quote:
Hoerige kutzooi. Ik moet in augustus 22 dagen werken van de 31. Ook in de hel/ werkplek zonder internet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik jullie ook!.
Druk, druk, druk.
Ik sta 40 uur per week ingeroosterd in de hel.
Je werkt bij Burger King?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik jullie ook!.
Druk, druk, druk.
Ik sta 40 uur per week ingeroosterd in de hel.
Ik weet zeker dat ik jou een keer heb gezien daar!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik jou een keer heb gezien daar!Alexandrium toch?
quote:Op 25-10-2003 16:46 schreef Shirley
Ik liep vandaag in de Alexandrium en volgens mij zag ik jou aan een grote rij boodschappenkarretjes trekken. Kan dat kloppen?![]()
Whehe. Die keer weet ik nog...maar ik bedoel een tijdje terug. Nog geen 2 maanden ofzo.quote:
Zou best kunnen, je hebt me in ieder geval géén gedag gezegd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe. Die keer weet ik nog...maar ik bedoel een tijdje terug. Nog geen 2 maanden ofzo.
Ja, dat is dan wel weer matig van me. Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik het niet zeker wist, en ik wil mezelf niet voor lul zetten in een Konmar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Zou best kunnen, je hebt me in ieder geval géén gedag gezegd.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer matig van me. Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik het niet zeker wist, en ik wil mezelf niet voor lul zetten in een Konmar.
- ''Hey NJ! Strak geelgroen shirt heb je aan zeg!''
- ''...."
- "Oh... je bent het dus niet...''
Dat wilde ik voorkomen.
Oh ja!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:44 schreef NJ het volgende:
[..].
Vraag de volgende keer naar Niels. Sta je sowieso niet voor lul en ik durf te zeggen dat iedereen me kent daar.
De laatste die dat vroeg kreeg als antwoord "Die droplul staat uit z'n neus te vreten bij de drogist. En als ie daar niet is, dan staat ie waarschijnlijk vijf meter verderop een cassiere lastig te vallen".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
-"Hoi, mag ik wat vragen...ik ben op zoek naar Niels''
-" Waarom?''
Whehehequote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:50 schreef NJ het volgende:
[..]
De laatste die het vroeg kreeg als antwoord "Die droplul staat waarschijnlijk uit z'n neus te vreten bij de drogist. En als ie daar niet is, dan staat ie vijf meter verder op een cassiere lastig te vallen"..
Ik heb zulke fijne collega's..
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen de mensen die alleen 'echt niet'posten of steeds met dezelfde achterlijke beestenfoto's aankomen geband worden? Zou mooi zijn. Dank.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen de mensen die alleen 'echt niet'posten of steeds met dezelfde achterlijke beestenfoto's aankomen geband worden? Zou mooi zijn. Dank.
epilepsietopicquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:42 schreef Pony-Lover het volgende:
Nebu1980 verkloot het adoratietopic dat ik heb gekregen![]()
![]()
Pony-Lover adoratie topic!
en alle andere topic's zie ik inmiddels![]()
wat ben jij een ontzettende klikspaan zegquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
is alleen in onzquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:33 schreef Croupouque het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/44493
Echt niet irritant.
het is maar waar je trots op bentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, mijn opa heeft nog wat joden op de trein gezet. Dat zit in mijn genen![]()
dat maakt het meer acceptabelquote:
echt nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan hebben wij bij dezen een meningsverschil.
leuk!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan hebben wij bij dezen een meningsverschil.
ga jij maar klagen over mensen die ook overlal "ah toe ook maar" postenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is dit nu weer voor een gezever, dit moet toch een serieus topic voorstellen?
ben al bezig...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ga jij maar klagen over mensen die ook overlal "ah toe ook maar" posten
Dizcrem... descrimi... dascramin... Raziest!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ben al bezig...![]()
---
Ik heb trouwens nog een Marokk... ik bedoel user aan te geven, lieve ONZ-Mods... Party_P heet ie![]()
Echt niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef most_wanted het volgende:
Wil een modje Zelfmoord quotes even opschonen van het geouwehoer?
Doe gewoon een topic openquote:
Je deed anders goed mee met het verneuken van most_wanteds topic.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toch twee mensen verbannen dankzij mijn ingrijpen.. mijn opa kan trots zijn
Die hadden we heus zelf wel gevonden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toch twee mensen verbannen dankzij mijn ingrijpen.. mijn opa kan trots zijn
't is dat jij het bent, maar anders had ik deze quote al lang in mijn fotoboek gezet.quote:
Doe me een lol zeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't is dat jij het bent, maar anders had ik deze quote al lang in mijn fotoboek gezet.
Leer PI's lezen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg.
Ik wil heul niet in jou fotoboek.
Leer wat sarcasme/cynisme is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leer PI's lezen!
En leer meteen Nederlands!
Hoef ik niet, want dat ken ik al, nozem!quote:
Je bent zelf een nozem.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoef ik niet, want dat ken ik al, nozem!
most_wanteds? ik weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je deed anders goed mee met het verneuken van most_wanteds topic.Is je opa daar óók trots op?
Zelfmoord quotesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
most_wanteds? ik weet niet waar je het over hebt![]()
Dertig?! Dan heeft me beslist iemand uitgedaagdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfmoord quotes
Ik heb meer dan dertig offtopic reacties van jou verwijderd.
Dan moet je wat sterker zijn en er niet op ingaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dertig?! Dan heeft me beslist iemand uitgedaagd![]()
En het woog niet op tegen mijn inbreng van briljante quotes, zeker?
Bagger? Pardon? Et moi?! Okee, offtopicposts... dat is een zwakte, dat geef ik toe, maar het zijn geen stopwoorden of flauwe plaatjes van lama's. Mijn offtopic gezwetst staat wel even op een hoger plan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je wat sterker zijn en er niet op ingaan.
En ook al post je tig geniale quotes, offtopic en bagger is nooit goed!
True.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
maar het zijn geen stopwoorden of flauwe plaatjes van lama's. Mijn offtopic gezwetst staat wel even op een hoger plan.![]()
hoe bruin is je arm al ondertussen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bagger? Pardon? Et moi?! Okee, offtopicposts... dat is een zwakte, dat geef ik toe, maar het zijn geen stopwoorden of flauwe plaatjes van lama's. Mijn offtopic gezwetst staat wel even op een hoger plan.![]()
Leuk dat je zo goed meedoetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoe bruin is je arm al ondertussen?![]()
voor jouquote:
dat doe je hier zo iamredleader:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik een koel biertje bestellen?
Remlof geeft je er wel eentje. Die heeft er genoeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik een koel biertje bestellen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:14 schreef Snakey het volgende:
Remlof geeft je er wel eentje. Die heeft er genoeg.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:09 schreef remlof het volgende:
dat doe je hier zo iamredleader:
verheft stem
BIER!!!
Daarvoor moet u bij de boer om de hoek zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag ik een emmer kaas met een rietje en een parasolletje?
Die is er nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarvoor moet u bij de boer om de hoek zijn.
Dan moet je naar Lapland.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Die is er niet, hij is twee weken op sexvakantie in Lapland
![]()
Heb je ook een linkquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:10 schreef Stofje het volgende:
Is al een topic over door patty.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dolle grappen die je met bejaarden kunt uithalen
Die van Snakey.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef most_wanted het volgende:
Wie z`n reet moet ik likken om een beetje service te krijgen?
Ik had een Cola besteld.
Neeeeeej, hij moet bij NJ zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van Snakey. [afbeelding]
*snel wegduikt*
Niet afschuiven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neeeeeej, hij moet bij NJ zijn. [afbeelding]
Moet dat nou?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neeeeeej, hij moet bij NJ zijn. [afbeelding]
Eén koude cola voor iamredleader.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:03 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil heel graag een groot glas lekkere koude cola. Kan iemand daar voor zorgen?
MOD uitspraken archief...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Eén koude cola voor iamredleader.
[afbeelding]
.
Zie je wel. Twee weken ben ik op vakantie en Stofje heeft er een nieuwe hobby bijquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef NJ het volgende:
Stofje is trouwens van het reetlikken.
Dat moest ie je nog vertellenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zie je wel. Twee weken ben ik op vakantie en Stofje heeft er een nieuwe hobby bij.
Is that a challenge?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef NJ het volgende:
En voordat m_w begint te zeiken, ook een cola voor hem.
[afbeelding]
Om desbetreffende users duidelijk te maken dat ze kut bezig zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hitler :o Euhm Bupa.. waarom ga je nou eerst iedereen citeren en dan gooi je m slot? Je had er meteen al een hangslot om moeten gooien...
Dat slotteke was van mij. Bupa was in die tijd waarschijnlijk bezig z'n reply te tikken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hitler :o Euhm Bupa.. waarom ga je nou eerst iedereen citeren en dan gooi je m slot? Je had er meteen al een hangslot om moeten gooien...
Misschien, hè...was het je opgevallen dat ik niet alleen mensen citeerde, maar er ook daadwerkelijk iets aan tóévoegde!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Om desbetreffende users duidelijk te maken dat ze kut bezig zijn.
Mag het mij, in het kader van zero tolerance, even opvallen dat ook jij geciteerd werd in die post van Bupa.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien, hè...was het je opgevallen dat ik niet alleen mensen citeerde, maar er ook daadwerkelijk iets aan tóévoegde!Tekst! Om te lezen.
[..]
Dat dus.
Altijd grappig, zo'n baggeraar die naar baggeraars wijst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Mag het mij, in het kader van zero tolerance, even opvallen dat ook jij geciteerd werd in die post van Bupa.
Ja, kijk...dat Snakey nou alleen maar 'baggerrrrrrrr' uit zijn toetsenbord kan krijgen...het zal de leeftijd zijn. Ik ben nog fris en monter!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik vond het wel een erg mooi slotteke-doorpost-stukje.
Ja, maar ik wijs de bagger enkel aan. Ik heb een soort van aanwijsfunctie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Mag het mij, in het kader van zero tolerance, even opvallen dat ook jij geciteerd werd in die post van Bupa.
Ik ben dus geen baggeraar. Doe je huiswerk, gekquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Altijd grappig, zo'n baggeraar die naar baggeraars wijst.![]()
Prima, maar wijs het in het vervolg aan met de TR-functie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, maar ik wijs de bagger enkel aan. Ik heb een soort van aanwijsfunctie.
Dat kan ook zo:quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, maar ik wijs de bagger enkel aan. Ik heb een soort van aanwijsfunctie.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
Negeer het dan, zet een TR en loop stilletjes weg.
Ah, de anderhalve pagina regel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Is mijn zwakte heHeb nog het geluk dat ik nooit in ONZ-topics met meer dan 50 posts...
Hij hanteert een iets andere vorm, maar dat geeft niets.quote:
Da's alleen maar beter!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij hanteert een iets andere vorm, maar dat geeft niets.
Die kan nu in alle rust met Chriz2k topics gaan openen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:22 schreef remlof het volgende:
Het zal wel rustig worden hier nu KPD open is...
Nou jah, wel tof voor Most_Wanted
Tenzij ie met een kloon aan de gang gaatquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die kan nu in alle rust met Chriz2k topics gaan openen.
ik ben het wel weer zat daarquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:22 schreef remlof het volgende:
Het zal wel rustig worden hier nu KPD open is...
Nou jah, wel tof voor Most_Wanted
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik ben het wel weer zat daar![]()
Mijn topic: "Vrouwen met opengesperde anus" werd gesloten![]()
Maar hij staat nog in de slowchat!quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik ben het wel weer zat daar![]()
Mijn topic: "Vrouwen met opengesperde anus" werd gesloten![]()
Wát?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:31 schreef most_wanted het volgende:
Moeten jullie me nou altijd vernederen?
Koop een nieuw hard.
Met een T.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moet een nieuw hard kopen. Deze is de zacht.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moet een nieuw hard kopen. Deze is de zacht.
Ik ga klagen hoor!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
*naar m_w wijst*
Hé, jongens! Kijk eens!!!! m_w maakte een domme fout!![]()
! Pak zijn flippo's af!!!!
Dat zeg ik!quote:
M`n moeder wat doe je?!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Maar ze zal mij tóch gelijk geven.(Of ik nou gelijk heb of niet...)
Dat komt omdat wij ons werk goed doen en users dus eigenlijk weinig te klagen hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar hier wordt ook nogal gebaggerd...
* wijst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En daar heb jij een hekel aan....quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hey Chowi, moet je niet in dat nieuwe subforum zijn?quote:
Ik ben de hele dag op KPD geweest maar de mental image die ik nu opeens voor m'n kiezen krijgquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef Snakey het volgende:
M_W, kun je niet gewoon een tijdje wegblijven, of terug gaan waar je vandaan kwam?
De vraag is wie controleert de controleur. Het is tijd voor regulering want zelfregulering is er niet ben ik bang. Ik ben wel bereid om zelf op te offeren om voor controleur te spelen. Uiteraard wil ik dan ook een kleurtje (donkerzwart)...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij ons werk goed doen en users dus eigenlijk weinig te klagen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |