Maar hij staat nog in de slowchat!quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik ben het wel weer zat daar![]()
Mijn topic: "Vrouwen met opengesperde anus" werd gesloten![]()
Wát?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:31 schreef most_wanted het volgende:
Moeten jullie me nou altijd vernederen?
Koop een nieuw hard.
Met een T.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moet een nieuw hard kopen. Deze is de zacht.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moet een nieuw hard kopen. Deze is de zacht.
Ik ga klagen hoor!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
*naar m_w wijst*
Hé, jongens! Kijk eens!!!! m_w maakte een domme fout!![]()
! Pak zijn flippo's af!!!!
Dat zeg ik!quote:
M`n moeder wat doe je?!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Maar ze zal mij tóch gelijk geven.(Of ik nou gelijk heb of niet...)
Dat komt omdat wij ons werk goed doen en users dus eigenlijk weinig te klagen hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar hier wordt ook nogal gebaggerd...
* wijst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En daar heb jij een hekel aan....quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hey Chowi, moet je niet in dat nieuwe subforum zijn?quote:
Ik ben de hele dag op KPD geweest maar de mental image die ik nu opeens voor m'n kiezen krijgquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef Snakey het volgende:
M_W, kun je niet gewoon een tijdje wegblijven, of terug gaan waar je vandaan kwam?
De vraag is wie controleert de controleur. Het is tijd voor regulering want zelfregulering is er niet ben ik bang. Ik ben wel bereid om zelf op te offeren om voor controleur te spelen. Uiteraard wil ik dan ook een kleurtje (donkerzwart)...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij ons werk goed doen en users dus eigenlijk weinig te klagen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |