Nee, nee, nee, minstens naar [SAM] SAMENZWERING.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:06 schreef Freeflyer het volgende:
En wij zijn er live getuige van
posts die weggehaald zijn waren allemaal van users met een ID hoger dan 100.000. TS uitgezonderd natuurlijk.
moet dit topic nu naar TRU ?
Waarom alleen de posts?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:06 schreef Freeflyer het volgende:
posts die weggehaald zijn waren allemaal van users met een ID hoger dan 100.000.
En tóch moet jij stoppen met het omhoog schoppen van oude topics.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
nee ik ben een vrouw, dus dat is niet van toepassing!!! Ik heb aangifte gedaan bij plitie, ze staat bekend. Postbank heeft me zelfs verzocht aangifte te doen, zodat ze kunnen handelen...... alle info is welkom
zal ik dan als eerste es serieus reagerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
nee ik ben een vrouw, dus dat is niet van toepassing!!! Ik heb aangifte gedaan bij plitie, ze staat bekend. Postbank heeft me zelfs verzocht aangifte te doen, zodat ze kunnen handelen...... alle info is welkom
Wie niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
je wil gewoon sex met haar en haar stalken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |