't is dat jij het bent, maar anders had ik deze quote al lang in mijn fotoboek gezet.quote:
Doe me een lol zeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't is dat jij het bent, maar anders had ik deze quote al lang in mijn fotoboek gezet.
Leer PI's lezen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg.
Ik wil heul niet in jou fotoboek.
Leer wat sarcasme/cynisme is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leer PI's lezen!
En leer meteen Nederlands!
Hoef ik niet, want dat ken ik al, nozem!quote:
Je bent zelf een nozem.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoef ik niet, want dat ken ik al, nozem!
most_wanteds? ik weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je deed anders goed mee met het verneuken van most_wanteds topic.Is je opa daar óók trots op?
Zelfmoord quotesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
most_wanteds? ik weet niet waar je het over hebt![]()
Dertig?! Dan heeft me beslist iemand uitgedaagdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfmoord quotes
Ik heb meer dan dertig offtopic reacties van jou verwijderd.
Dan moet je wat sterker zijn en er niet op ingaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dertig?! Dan heeft me beslist iemand uitgedaagd![]()
En het woog niet op tegen mijn inbreng van briljante quotes, zeker?
Bagger? Pardon? Et moi?! Okee, offtopicposts... dat is een zwakte, dat geef ik toe, maar het zijn geen stopwoorden of flauwe plaatjes van lama's. Mijn offtopic gezwetst staat wel even op een hoger plan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je wat sterker zijn en er niet op ingaan.
En ook al post je tig geniale quotes, offtopic en bagger is nooit goed!
True.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
maar het zijn geen stopwoorden of flauwe plaatjes van lama's. Mijn offtopic gezwetst staat wel even op een hoger plan.![]()
hoe bruin is je arm al ondertussen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bagger? Pardon? Et moi?! Okee, offtopicposts... dat is een zwakte, dat geef ik toe, maar het zijn geen stopwoorden of flauwe plaatjes van lama's. Mijn offtopic gezwetst staat wel even op een hoger plan.![]()
Leuk dat je zo goed meedoetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoe bruin is je arm al ondertussen?![]()
voor jouquote:
dat doe je hier zo iamredleader:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik een koel biertje bestellen?
Remlof geeft je er wel eentje. Die heeft er genoeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik een koel biertje bestellen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:14 schreef Snakey het volgende:
Remlof geeft je er wel eentje. Die heeft er genoeg.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:09 schreef remlof het volgende:
dat doe je hier zo iamredleader:
verheft stem
BIER!!!
Daarvoor moet u bij de boer om de hoek zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag ik een emmer kaas met een rietje en een parasolletje?
Die is er nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarvoor moet u bij de boer om de hoek zijn.
Dan moet je naar Lapland.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Die is er niet, hij is twee weken op sexvakantie in Lapland
![]()
Heb je ook een linkquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:10 schreef Stofje het volgende:
Is al een topic over door patty.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dolle grappen die je met bejaarden kunt uithalen
Die van Snakey.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef most_wanted het volgende:
Wie z`n reet moet ik likken om een beetje service te krijgen?
Ik had een Cola besteld.

Neeeeeej, hij moet bij NJ zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van Snakey. [afbeelding]
*snel wegduikt*
Niet afschuiven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neeeeeej, hij moet bij NJ zijn. [afbeelding]
Moet dat nou?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neeeeeej, hij moet bij NJ zijn. [afbeelding]
Eén koude cola voor iamredleader.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:03 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil heel graag een groot glas lekkere koude cola. Kan iemand daar voor zorgen?
MOD uitspraken archief...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Eén koude cola voor iamredleader.
[afbeelding]
.
Zie je wel. Twee weken ben ik op vakantie en Stofje heeft er een nieuwe hobby bijquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef NJ het volgende:
Stofje is trouwens van het reetlikken.
Dat moest ie je nog vertellenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zie je wel. Twee weken ben ik op vakantie en Stofje heeft er een nieuwe hobby bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |