quote:op zondag 23 juli 2006 16:54 schreef mr-z het volgende:
"stop maar jan.. dit wordt niks..."
tis gewoon omdat wij moslim zijn als het een nederlander was, waren ze hier wel in 5 minuten! wat zeg ik 2!quote:op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef -skippybal- het volgende:
"ik ben m'n verdoving vergeten..."
"helaassss!!! u gaat dood!"
bestuurder: "het is wel gevaarlijk om hier hard te rijden."
personeel: "doe maar rustig aan hoor, tis toch maar een neger."
quote:op zondag 23 juli 2006 18:08 schreef ricorabbit het volgende:
*man neergeschoten in z'n lies*
ambulancepersoneel1: zou die buiten westen zijn?
ambulancepersoneel2: ja tuurlijk
ambulancepersoneel1: héhéhé, hij heb een kleintje!
ambulancepersoneel2: jah! nu je het zegt, de punt van de kogel in groter dan zijn punt!![]()
ambulancepersoneel1: hahaha!! écht hé, ik heb nog nooit zo'n kleintje gezien!1!
*neergeschoten man doet ogen open*
man: klootzakken!![]()
ambulancepersoneel2: kut![]()
ff kleine uitstap, maar ik heb dus een documentaire gezien waarin iets soortgelijks voorkwam.. was een docu over echt belachelijk dikke mensen in uk. die vrouw lag al jaren op bed, zo zwaar, en nu zou ze naar een afvalkamp gaan. dus voor de eerste keer in 3 jaar het bed uit, huis uit getakeld, de rolstoel in.... pastte ze niet in de ambulance.quote:op zondag 23 juli 2006 16:58 schreef flyingdutchman het volgende:
het spijt ons mevrouw, maar als we u meenemen overschrijden wij het maximum laadgewicht van onze ambulance
ik lachte.quote:op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef metaalkop het volgende:
meneer, wees niet bang. slechts 1 op de 10van onze gasten overleeft de rit niet. en de vorige 9 leven allemaal nog
ze krijgen dan heus geen boete hoorquote:op zondag 23 juli 2006 19:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
we mogen hier maar 50,want er staan overal flitskasten.
[/i]
óf je bent echt dom.. of je doet alsof je echt dom bent, wat je alsnog écht dom maaktquote:
er zit wel wat weinig in, jan, zullen we 't doen of niet?quote:op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef mr-z het volgende:
"heeft ie z'n portemonnee nog in z'n zak?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |