* wolfrolf seconds thatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:05 schreef yvonne het volgende:
AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2 deze en deel 1 als TTT please?
We wachten even op de TTT deskundigen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:05 schreef yvonne het volgende:
AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2 deze en deel 1 als TTT please?
Mwoah. De leukere topics wil ik altijd in ONZ houden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:32 schreef remlof het volgende:
hey bupa, dat je dit ik zoek tjimke prins, hier bekend als dakota serieus gaat modereren ok, maar had het dan meteen naar GC of WGR geschopt
Die rage gaat ook zo weer over.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:43 schreef Bupatih het volgende:
cerror, lik aan je linkeroogbol. [afbeelding]
quote:
T21kYXQgaWUgbmlldCBhbCB0ZSBzbnVnZ2VyIGlzIDpEquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
YnVwYSEgd2Fhcm9tIG1pam4gbW9vaWUgdG9waWMgZGljaHQ/
Ik hoopte het nog in goede banen te kunnen leiden met nieuwe regels, maar ik was te laat terugquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, jij hoeft jezelf niet te verdedigen, poepelewoepsie.Je bedoeling was goed!
Alleen weet men in ONZ vaak niet wanneer iets leuk is geweest en hoever je door kan gaan.
ik had em trouwens wel met m'n linkerhand geopend bupaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
YnVwYSEgd2Fhcm9tIG1pam4gbW9vaWUgdG9waWMgZGljaHQ/
Dat doet me deugd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
ik had em trouwens wel met m'n linkerhand geopend bupa
Ik ben er nooit meegekomen dat ONZ achteruit gaat, ik vind doodverwensingen niet kunnen alleen snap ik niet waarom mijn naamtopic gesloten isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:26 schreef Bupatih het volgende:
Bagger eens niet zo.
En dan maar gaan zeiken in ONZ-FB dat 'ONZ niet meer leuk is'
Jullie doen er nota bene zélf aan mee!
Ik heb het dan ook niet specifiek over jou. Maar ik zie in de baggertopics van de laatste paar dagen genoeg users langskomen die altijd in ONZ lopen te miepen dat ONZ zo kut is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben er nooit meegekomen dat ONZ achteruit gaat, ik vind doodverwensingen niet kunnen alleen snap ik niet waarom mijn naamtopic gesloten is
Thanxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet specifiek over jou. Maar ik zie in de baggertopics van de laatste paar dagen genoeg users langskomen die altijd in ONZ lopen te miepen dat ONZ zo kut is.
Omdat het bagger was. That's why.
Dat uitgerekend jíj dat moet zeggen. De niets aan FOK! toevoegende user met zijn even nutteloze posts en opmerkingen.quote:
Haat je me nuquote:Op zondag 23 juli 2006 00:15 schreef Bupatih het volgende:
Te veel Sebagger in één topic.
Ergo: [NB# 34] Tubboy
Nee.quote:
Ha! je gaf vanmiddag mij ook een gratis tip!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Maar je moet wel kappen met je baggerreacties en opeenvolgende posts als je nog wilt blijven FOK!ken.
En zou ik zo'n gratis tip weggeven aan iemand die ik haat?
Zoveel aandacht ben je niet waard. Gewoon braaf posten, dan krijg je in de toekomst misschien wel nét dat kleine beetje extra aandacht van me waar je zo naar verlangt.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:20 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ha! je gaf vanmiddag mij ook een gratis tip!
Haat je me dan toch niet?![]()
Houd die misplaatste arrogante toon voor je, snotneus.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef Bupatih het volgende:
Weg. Lees je in, noob.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef Mainport het volgende:
[..]
Houd die misplaatste arrogante toon voor je, snotneus.
Deze mevrouw komt je zometeen een glas brengen.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:10 schreef Pony-Lover het volgende:
Hallo, mag ik een glas melk?
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze mevrouw komt je zometeen een glas brengen.
[afbeelding]
Haar naam is mevrouw Thea Ubgirl, die is vast wel wat gewend.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dan doe ik vast even een schone onderbroek aan.
![]()
Bedankt voor de info, in dit geval kan ik dus beter mijn nedererige arbeiderwoning volledig afdekken met schidersplasticquote:Op zondag 23 juli 2006 17:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Haar naam is mevrouw Thea Ubgirl, die is vast wel wat gewend.![]()
Oh, maar Maikuuul mag best dood hoor. Dat is inderdaad wel een wens. Ik vind het wel een mooie manier van een doodsverwensing uitspreken, trouwens.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef arneaux het volgende:
OMFG OMFG OMFG IK BEN TERUG !!!
Doodsverwensing van een modje. Das nie hendig sjiek!
Geen doodsverwensing, cadeautje.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef arneaux het volgende:
Wat nou doodsverwensing,quote:Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef arneaux het volgende:
Niet zo huilen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet zo huilen.
En er zijn al wat reacties verwijderd in verband met offtopic posten. En die is daar één van.
Ga maar in de bibliotheek zitten.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:27 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik hier ook welkom met zweetvoeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |