Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Mais oui!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:52 schreef Snakey het volgende:
Kan ik een gekoeld biertje krijgen?
Geen breezerquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:00 schreef guitarist.nl het volgende:
2 Bier en een Sprite (met een rietje)
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:40 schreef Stofje het volgende:
Ah, wat had ik een hekel aan ONZ-fb toen ik nog geen mod was. Nog steeds, eigenlijk.
Ja. Precies. Dát.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen.![]()
Ow, wacht.![]()
Neuh, hou maar voor jezelf. We zien de pareltjes wel verschijnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:59 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag ik hier trouwens ook een aantal geniale topic-ideeen voorlegggen?
Cheers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Ah! Het biertopic van vanvond.
Ik begin meteenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, hou maar voor jezelf. We zien de pareltjes wel verschijnen.![]()
gemeen ben jequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:05 schreef mvdlubbe het volgende:
Een fisti kan je krijgen!
Nijlbaars, gebakken aardappeltjes, en een salade om je vingers bij op te eten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Rijst á la Bólognèse.
Jij zo van nee bedankt ik moet nog typen vanavond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nijlbaars, gebakken aardappeltjes, en een salade om je vingers bij op te eten.
'om je' staat voor ' alsof' in deze situatie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Jij zo van nee bedankt ik moet nog typen vanavond..
Prosit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
'om je' staat voor ' alsof' in deze situatie.
Als jij de lijst geeft pas ik het wel aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef remlof het volgende:
Aangezien GCFB niet bemand schijnt te zijn en het een ONZ meet betreft vraag ik het hier even:
Kunnen jullie de lijst van mensen die komen of misschien komen even aanpassen in de OP van
ONZ/Bagger Meet - The One Where K1P Gets Impregnated...AGAIN
Van mij mag je het hele topic ook naar ONZ schoppen
Ow en waarom komen er geen ONZ modjes? Ik had toch minstens wel op Stofje gerekend....
Gezien TT
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef remlof het volgende:
Aangezien GCFB niet bemand schijnt te zijn en het een ONZ meet betreft vraag ik het hier even:
ONZ/Bagger Meet - The One Where K1P Gets Impregnated...AGAIN
Ow en waarom komen er geen ONZ modjes? Ik had toch minstens wel op Stofje gerekend....
Gezien TT
die staat onder deze link:quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij de lijst geeft pas ik het wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |