uw wens is mijn bevel ow heilige koequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:54 schreef moemoe het volgende:
Want ik kom.
Omdat de meeste mensen in het vorige deel aan het zeuren waren over de zondagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:56 schreef MoChe het volgende:
waarom niet op een zondag als iedereen vrij is?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:42 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed,de gemiddelde Fokker kennende is niemand er voor 15.30u aangezien de ene helft werkt op kuttijdstippen en de andere helft zit in de kroeg.
neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:05 schreef Kindervriend het volgende:
Komen er jongedames naar deze meet? Ik overweeg ook te komen. Het lijkt me fijn om wat mede-users te ontmoeten. Wie weet wordt het wel meer dan dat.![]()
Nou ja, ik ga maar niet te veel fantaseren. Hoe gaan jullie altijd met elkaar om op zulke meets? Heel informeel, of...? Wordt er veel gezoend? Of zelfs gesext? Daar heb ik wel oren naar namelijk. Of zit ik nu helemaal verkeerd te denken?
Dunno dude .. je naamquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:05 schreef Kindervriend het volgende:
Komen er jongedames naar deze meet? Ik overweeg ook te komen. Het lijkt me fijn om wat mede-users te ontmoeten. Wie weet wordt het wel meer dan dat.![]()
Nou ja, ik ga maar niet te veel fantaseren. Hoe gaan jullie altijd met elkaar om op zulke meets? Heel informeel, of...? Wordt er veel gezoend? Of zelfs gesext? Daar heb ik wel oren naar namelijk. Of zit ik nu helemaal verkeerd te denken?
Je moet.Nou ID-tweak en Dafar nog en de afdeling Provinciale Triangeljosti's is weer compleet.En vergeet "Jan Smit:" niet.quote:
Je gaat zeker op enige afstand met je verrekijker liggen en dan maar gluren naar onsquote:
dan kom ik dus niet hequote:Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef moemoe het volgende:
Zaterdag 29 juli lijkt het te gaan worden!
Ga jij eensch snel vakantie vierenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neeeeeeeee. Als jij niet kan komen, dan verzetten we de meet.
We schoppen hem even naar 1quote:
K1P !quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hier K1P uit een zonovergoten Spanje.
Gaat de meet nog door?![]()
Ratel!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
K1P !![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het in Spanje? En bevalt het zwembad?
Ik ben nog steeds jaloers op je.
Natuurlijk gaat de meet door.![]()
ey ratel, wat hoorde ik nou over jou en bio?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
K1P !![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het in Spanje? En bevalt het zwembad?
Ik ben nog steeds jaloers op je.
Natuurlijk gaat de meet door.![]()
Geen idee, wat hoorde je over Bio en ratel?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ey ratel, wat hoorde ik nou over jou en bio?
lees je in: Biogarde, kom eens hier?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geen idee, wat hoorde je over Bio en ratel?![]()
![]()
Het tegenovergestelde van celibatairquote:Op maandag 17 juli 2006 18:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geen idee, wat hoorde je over Bio en ratel?![]()
![]()
Ja duhquote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hier K1P uit een zonovergoten Spanje.
Gaat de meet nog door?![]()
Op de misschien lijst dusquote:Op maandag 17 juli 2006 18:12 schreef Remco2002 het volgende:
* Remco2002 weet het nog niet helemaal(zoals gewoonlijk
)
Moemoe beeb!quote:
Ik las het ook.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ey ratel, wat hoorde ik nou over jou en bio?
Misschien omdat bio je zo leuk vind ?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik las het ook.Is echt niks van waar hoor.
![]()
Hoe komen ze erbij?![]()
Als Yvonne het zegt is het waarquote:Op maandag 17 juli 2006 19:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik las het ook.Is echt niks van waar hoor.
![]()
Hoe komen ze erbij?![]()
De meeste stemmen gaan uit naar zaterdag, lijkt mij duidelijk als iedereen het ermee eens isquote:Op maandag 17 juli 2006 22:56 schreef RealZeus het volgende:
Is het trouwens nou al echt zeker wanneer de meet is?
waar?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste stemmen gaan uit naar zaterdag, lijkt mij duidelijk als iedereen het ermee eens is.
''Op het leukste stuk strand: het "Zwarte Pad".'' staat vermeld in de OP.quote:
Kan er geen kaartje neergezet worden, ik ben helemaal niet bekend daar.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Op het leukste stuk strand: het "Zwarte Pad".'' staat vermeld in de OP.
Daar zal Kips wel meer van af weten denk ik?
* eensch is.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste stemmen gaan uit naar zaterdag, lijkt mij duidelijk als iedereen het ermee eens is.
Dat dus.De boulevard aan de Gevers Denooytweg kan ik wel vinden,maar waar dat zwarte pad nou zit?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Kan er geen kaartje neergezet worden, ik ben helemaal niet bekend daar.
We wachten wel tot onze beach babe gereageerd heeft voor het kaartjequote:Op maandag 17 juli 2006 23:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Kan er geen kaartje neergezet worden, ik ben helemaal niet bekend daar.
Jammer maar begrijpelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom niet mensen. Ben bezig met een huis, en dat heeft ff z'n voorrang![]()
Wat een smoes, je kan de hele zondag nog aan je huis werken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom niet mensen. Ben bezig met een huis, en dat heeft ff z'n voorrang![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Wat een smoes, je kan de hele zondag nog aan je huis werken.
Tja, ik ben een beetje over-meet op het moment. Zit zaterdag ook al met fokkers in het Vondelpark... heb nog een leven ernaast ookquote:
Je weet zelf ook wel dat dat gewoon niet waar isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik ben een beetje over-meet op het moment. Zit zaterdag ook al met fokkers in het Vondelpark... heb nog een leven ernaast ook.
Gaan we meeten met z'n tweeënquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat gewoon niet waar is![]()
of een van de zoveel andere klonenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
roman = pizzakoppo voor de n00bs onder ons.
JOEHEE!
Was hij niet jouw kloon?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
of een van de zoveel andere klonen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne knows best, lekker puh![]()
[afbeelding]
Er komen geen kindertjes, sorry mate.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef Kindervriend het volgende:
Niemand komt. Heel die kutmeet gaat niet door.
Misschien kun je haar meeten, spreek af, zorg dat je elkaars nummer niet hebt, bel vervolgens iemand uit bed voor haar nummer op de dag dat je hebt afgesproken en loop elkaar dan volledig misquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Kindekes zat op 't strand.
Komt mei-stiertje ook?
Ik kom nog steeds misschien maar sta al eeuwen verkeerd op die lijstquote:
veldmuis wiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je toch nog een bekende naam in je topic he!!
HALLO TWEAKERS!!!111einzquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die nog niet door de roofvogels uit t veld gehaald is ?
Doen we het stiekemquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, daarom! Laat dat kusje dan maar.
Dan kan het toch niet stiekem, muts!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ok, ik zie je zaterdag 29 juli in Scheveningen.
Weet je hoeveel zand daar aanwezig is, oneindig veel water, als je wil kan je je goed verstoppen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan kan het toch niet stiekem, muts!.
Nee, dat weet ik niet en oneindig water kan niet maar toch. Hmm, ik ga er even goed over nadenkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zand daar aanwezig is, oneindig veel water, als je wil kan je je goed verstoppen.
Ga je je tieten laten zien dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef purplerose het volgende:
Ik zorg wel ff ervoor dat de hulk de andere kant opkijkt
Dealquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef purplerose het volgende:
Ik zorg wel ff ervoor dat de hulk de andere kant opkijkt
It always works!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga je je tieten laten zien dan?!!!!111
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet en oneindig water kan niet maar toch. Hmm, ik ga er even goed over nadenken
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
Goed nagedacht, laat dat kusje maar zitten.
Wil je nog een stukje kaas voor je gaat?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:02 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga ff zelfmoord plegen denk ik, brb.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:05 schreef veldmuis het volgende:
Nou weetje moemoemoe, ik ga dit topic verlaten zodat het weer serieus over de meet kan gaan. Omdat ik niet mee ga hoef ik het topic nog niet te verneuken!
Jij komt misschien toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:08 schreef Remco2002 het volgende:
Doe es lief voor mekaar...
(dan ben ik ook lief voor jullie)
Heej je mag weer posten korstjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:25 schreef TrenTs het volgende:
Ik mag hopen voor de mensjes dat het toch minder extreem grafweer is dan vandaag!
Ik weet niet waar je uithangt,maar hier was het vandaag zonnig en een graadje of 31.Persoonlijk vind ik dat perfect strandweer,maar goed,misschien vind je het fijner als het regent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:25 schreef TrenTs het volgende:
Ik mag hopen voor de mensjes dat het toch minder extreem grafweer is dan vandaag!
speedo duikbrillekesquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej je mag weer posten korstje
Ga ik jou trouwens in een geile speedo zien dan?![]()
![]()
Dit gaat nog over de meet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:07 schreef buzzer het volgende:
gaat dit nog over de meet, of is dit gewoon weer zo'n ordinaire slowchat ?
In zijn los mogelijkste vorm, maar iddquote:
Ik zeg niet af hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef moemoe het volgende:
.. {hele lijst} ...Deze mensen hebben (nog) niet afgezegd, maar zijn ook weer wel een tijd stil. Een nieuwe datum of?
Nou ik merk het alweerquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef moemoe het volgende:
Remlof
Lyr
pussydeluxe
Bendeleider
MoChe (wordt geknuffeld)
Ratelslangetje
DoubleDildo
Purpledoos
RealZeus
Mei-Stiertje
Juiced
Longinus
Jimbo
moemoe
Deze mensen hebben (nog) niet afgezegd, maar zijn ook weer wel een tijd stil. Een nieuwe datum of?
Ja sorry,er moet ook nog gewerkt worden,soms.En het is warm.Maar ik kom nog steeds.En als het weer jhet toe laat ga ik zondag weer even zandhangen op het strand van Petten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef moemoe het volgende:
Remlof
Lyr
pussydeluxe
Bendeleider
MoChe (wordt geknuffeld)
Ratelslangetje
DoubleDildo
Purpledoos
RealZeus
Mei-Stiertje
Juiced
Longinus
Jimbo
moemoe
Deze mensen hebben (nog) niet afgezegd, maar zijn ook weer wel een tijd stil. Een nieuwe datum of?
* moemoe denkt terug aan een MSN gesprekquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg, ik heb ook neit afgemeld.
Kuthoeren
Ja maar wie gaat mij dan beschermen tegen mijzelfquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar jij was onze reisleidster aldaar.
remlof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat mij dan beschermen tegen mijzelf?
Ik ben er toch tuttaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ken geen dronken meisjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yeah right!
Remlof maakt altijd rare foto´s van dronken meisjes.
Ik kom wel hoor
Daar heb je durex voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
aightquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dingz0r to the rescue.
Nu voel ik me veilig.
Ik ga weer naar het strand liefjes.
Ga me nou niet lekker maken, het is toch al zo warmquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tegen mij is geen Durex bestand.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dingz0r to the rescue.
Nu voel ik me veilig.
Ik ga weer naar het strand liefjes.
kleffie en beffie weerquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef longinus het volgende:
[..]
Ga me nou niet lekker maken, het is toch al zo warm![]()
ik kom nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef moemoe het volgende:
MoChe (wordt geknuffeld)
Was wel het planquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom jij?!!!
Je stond helemaal niet op de lijst, gezellie.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yeah right!
Remlof maakt altijd rare foto´s van dronken meisjes.
mooi, dan neem ik weer m'n camera mee!quote:Ik kom wel hoor
met deze lijst van komerts:quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef remlof het volgende:
"pas die OP eens aan, lui stuk amsterdammert!"
Neuken?quote:
ga je me dan ook impregnaten?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik bij jou kan logeren is dat wel mogelijk
Doe dan wel die broek aan inclusief lichteffecten!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik bij jou kan logeren is dat wel mogelijk
Errr HO!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Doe dan wel die broek aan inclusief lichteffecten!
Hoi Veldmuisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:13 schreef veldmuis het volgende:
Hoi patty!
Geen idee of die hele meet nog doorgaat!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi Veldmuis
! Ik zou je model zijn op de foto-meet, maar ik ben met vakantie. Ander keertje ok?
Is dat verplichtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:51 schreef moemoe het volgende:
''Plan: zonnen, loungen, kletsen, zwemmen, sporten, lekker eten, veel drinken, BBQ, gitaren, kampvuur''
Wie komen er in badkleding?
Mij niet gezien gekquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:51 schreef moemoe het volgende:
''Plan: zonnen, loungen, kletsen, zwemmen, sporten, lekker eten, veel drinken, BBQ, gitaren, kampvuur''
Wie komen er in badkleding?
Als je het enkel meeneemt zul je het niet aantrekken nee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:43 schreef purplerose het volgende:
Zal wel badkleding meenemen maarre, of ik het aantrek is een 2e!
ja er is vast geen plee aanwezig in 1 van tig duizend strandtentjes daar natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:44 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Als je het enkel meeneemt zul je het niet aantrekken nee.
Of ga je als je besluit het aan te trekken jezelf midden op het strand omkleden? Charmant is anders.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Uhm... zullen we de meet dan om 5 uur´s-middags laten beginnen?
Er is weinig animo voor badkleding.
dat kan, maar als het lekker weer is ga ik wel eerder denk ik, maar dan bellen we welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Mei-stiertje komt? I'm in!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Ik ben er al vroeg met Mei-stiertje. We willen lekker gaan zwemmen.als het weer meezit.
Maar ik vind het verder wel best hoor als de meet officieel pas om 5 uur begint.
Zon,zee en strand.Ik heb er al zin in.
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:52 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mei-stiertje komt? I'm in!
In mei-stiertje, that is! Lekker ramptetampen op dat strand. Heerlijk.
Jij boefje!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:52 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mei-stiertje komt? I'm in!
In mei-stiertje, that is! Lekker ramptetampen op dat strand. Heerlijk.
JE KUNT OOK PLEZIER HEBBEN ZONDER DRANK HOOR KUT RELMOF!!1!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:23 schreef remlof het volgende:
ey, kunnen we geen hotel nemen? dan kunnen we met de auto komen en ons alsnog helemaal klemzuipen
Met zn allen 1 kamer nemen, kosten delen, en zuipen maarquote:Op zondag 23 juli 2006 19:23 schreef remlof het volgende:
ey, kunnen we geen hotel nemen? dan kunnen we met de auto komen en ons alsnog helemaal klemzuipen
yep, zoiets!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met zn allen 1 kamer nemen, kosten delen, en zuipen maar
zoiets?![]()
echt?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:31 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
JE KUNT OOK PLEZIER HEBBEN ZONDER DRANK HOOR KUT RELMOF!!1!!!![]()
; 9( : 9(
ow ik schrok alquote:Grapje.
Mag je eigenlijk wel een kamer huren en daar dan met zn heul veul in gaan zittenquote:
Tuurlijk, je moet het ze alleen niet vertellen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk wel een kamer huren en daar dan met zn heul veul in gaan zitten![]()
Aah sneaky gedoe dusquote:Op zondag 23 juli 2006 21:01 schreef longinus het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet het ze alleen niet vertellen.![]()
Uhhh, drank, tieten, hotelkamer delen en we waren nu aanbelandt bij de sneaking in tactics bespreken.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:00 schreef Sebasser het volgende:
Dingie, praat mij eens bij.
Ligt eraan of we in het kuhrhaus willen overnachten of cheapo hotel/motel thing enzoquote:
kuhrhaus!!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 03:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Licht eraan of we in het kuhrhaus willen overnachten of cheapo hotel/motel thing enzo![]()
Oe!!! Dat maakt het al wat interessanter ehquote:Op maandag 24 juli 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
wel met een ietswat grote kamer!
ohoho!!!
ik heb nog een hotelkaart!!
gratis overnachting!
en dan hoef je alleen t eten te betalen ;p
Doe es een kuil graven en laat je erin vallenquote:Op maandag 24 juli 2006 03:58 schreef MoChe het volgende:
seriously... ga elkaar een keer neuken.. dan is de rest van dit irritante SC af
ben toch geen Duitser op het strand van zandvoortquote:Op maandag 24 juli 2006 04:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Doe es een kuil graven en laat je erin vallen
Hijs een allochtoon die ergens anders vandaan komtquote:Op maandag 24 juli 2006 04:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Doe es een kuil graven en laat je erin vallen
ik heb ook nog een hotelbon!quote:Op maandag 24 juli 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
wel met een ietswat grote kamer!
ohoho!!!
ik heb nog een hotelkaart!!
gratis overnachting!
en dan hoef je alleen t eten te betalen ;p
die heb ik laatst weggegooitquote:
iets van 29ste (deze vrijdagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja hoi met iwowz!
Is er al iets van een datum ofzo?
Oh in dat geval kom ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
iets van 29ste (deze vrijdag) toch ?
Hij bedoelt mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
die heb ik laatst weggegooit
pasje kan ik nu ook ff nergens vinden
Misschien komt er nog iemand anders mee met mij trouwens.
Zaterdag!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:22 schreef TrenTs het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja hoi met iwowz!
Aanstaande zaterdag 29 juli, Zwarte Pad (Noorderstrand, ten noorden van de pier) in Scheveningen, de meesten komen tegen 4 a 5 uur ('s middagsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja hoi met iwowz!
Jij komt toch ook relmof ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag 29 juli, Zwarte Pad (Noorderstrand, ten noorden van de pier) in Scheveningen, de meesten komen tegen 4 a 5 uur ('s middags) maar eerder mag natuurlijk ook!
bijna goed sebagger!
Ahja, nu we het toch over drank en zo hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
yep
maar ook niet zo vroeg, heb vrijdagavond een biermeet in arnhem
wat heeft een id kaart met drank te maken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ahja, nu we het toch over drank en zo hebben?
Hoe regelen we dat op de meet ?
* Sebasser kan niks vanzichzelf meenemen ivm id kaart kwijt
Kan iemand wat voor me kopen, dan krijgt die na overleg wat ie koopt het geld op de meet wel terug
ik las ergens iets met drank halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
wat heeft een id kaart met drank te maken?
behalve dat je zonder eigenlijk tegenwoordig helemaal niet meer je huis uitmag
omg, een grote vlag met Fok! er opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef longinus het volgende:
Best wel groot dat zwarte pad, is er een meer exakte omschrijving of hebben we een Fok! vlag.
Haal ik je bier welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, een grote vlag met Fok! er op
Ik doe dat shirt met Fok! 'liefs van katja" wel aan [afbeelding]
Dat shirt is (vrouwen)maatje S of M of zoquote:
Ik haal wel een 5 liter vaatje bij de Lidlquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat shirt is (vrouwen)maatje S of M of zo!
Daar pas ik wel in..
alleen kom ik er redelijk lastig weer uit
Maar eeh, mijn bier halen in de zin van 1 biertje of ?
fuck uquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:02 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik haal wel een 5 liter vaatje bij de Lidl![]()
Spannendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:01 schreef purplerose het volgende:
Ik denk dat ik een uurtje eerder ga zodat ik nog een 2 uurtjes kan bakken in badpak en wat gepoedel in het water, wel goor die zee van scheveningen maar goed
Het is voor het goeie doel zullen we maar zeggen
Geilnessquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Spannend [afbeelding]
Ik neem mijn camera met zoom wel mee. [afbeelding]
what ocean?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:10 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06302/oceanpuzzle.jpg]afbeelding][/url]
Kan je mooie foto's van de zee maken
Bij mij slapen hmmmmmm, moeten we even bespreken op MSNquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef Sebasser het volgende:
kheb niet geslapen lieverd
Oach, chips komt/kan niet mee.
dus ik zal een beetje tegen de 60 euro moeten gaan dokken, behalve als ik dezelfde dag terugga..
Dan ben ik tegen de 40 kwijt
als ik die van 60 neem kan ik onbeperkt reizen, kan ik niet bij jou overnachten dan moe?
mahja, anders ben ik net wakker als ik op de meet aankomquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij mij slapen hmmmmmm, moeten we even bespreken op MSN, ben nu aan het werk enzo
.
Maar niet geslapen? Nachtje doorhalen again?
Misschien kunnen we beter bij een restaurantje of cafe afspreken. Wat doen we trouwens met het avond eten? In een gezellig restaurant? Dan moeten we namelijk wel even vooraf reserveren. Iemand een suggestie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef longinus het volgende:
Best wel groot dat zwarte pad, is er een meer exakte omschrijving of hebben we een Fok! vlag.
Het is helemaal niet druk op mijn werkquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mahja, anders ben ik net wakker als ik op de meet aankom
werk enzo ?
je fokt onder werktijd ?
Stoute moemoe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |