De meeste stemmen gaan uit naar zaterdag, lijkt mij duidelijk als iedereen het ermee eens isquote:Op maandag 17 juli 2006 22:56 schreef RealZeus het volgende:
Is het trouwens nou al echt zeker wanneer de meet is?
waar?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste stemmen gaan uit naar zaterdag, lijkt mij duidelijk als iedereen het ermee eens is.
''Op het leukste stuk strand: het "Zwarte Pad".'' staat vermeld in de OP.quote:
Kan er geen kaartje neergezet worden, ik ben helemaal niet bekend daar.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Op het leukste stuk strand: het "Zwarte Pad".'' staat vermeld in de OP.
Daar zal Kips wel meer van af weten denk ik?
* eensch is.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste stemmen gaan uit naar zaterdag, lijkt mij duidelijk als iedereen het ermee eens is.
Dat dus.De boulevard aan de Gevers Denooytweg kan ik wel vinden,maar waar dat zwarte pad nou zit?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Kan er geen kaartje neergezet worden, ik ben helemaal niet bekend daar.
We wachten wel tot onze beach babe gereageerd heeft voor het kaartjequote:Op maandag 17 juli 2006 23:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Kan er geen kaartje neergezet worden, ik ben helemaal niet bekend daar.
Jammer maar begrijpelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom niet mensen. Ben bezig met een huis, en dat heeft ff z'n voorrang![]()
Wat een smoes, je kan de hele zondag nog aan je huis werken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom niet mensen. Ben bezig met een huis, en dat heeft ff z'n voorrang![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Wat een smoes, je kan de hele zondag nog aan je huis werken.
Tja, ik ben een beetje over-meet op het moment. Zit zaterdag ook al met fokkers in het Vondelpark... heb nog een leven ernaast ookquote:
Je weet zelf ook wel dat dat gewoon niet waar isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik ben een beetje over-meet op het moment. Zit zaterdag ook al met fokkers in het Vondelpark... heb nog een leven ernaast ook.
Gaan we meeten met z'n tweeënquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat gewoon niet waar is![]()
of een van de zoveel andere klonenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
roman = pizzakoppo voor de n00bs onder ons.
JOEHEE!
Was hij niet jouw kloon?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
of een van de zoveel andere klonen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne knows best, lekker puh![]()
[afbeelding]
Er komen geen kindertjes, sorry mate.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef Kindervriend het volgende:
Niemand komt. Heel die kutmeet gaat niet door.
Misschien kun je haar meeten, spreek af, zorg dat je elkaars nummer niet hebt, bel vervolgens iemand uit bed voor haar nummer op de dag dat je hebt afgesproken en loop elkaar dan volledig misquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Kindekes zat op 't strand.
Komt mei-stiertje ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |