Heej je mag weer posten korstjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:25 schreef TrenTs het volgende:
Ik mag hopen voor de mensjes dat het toch minder extreem grafweer is dan vandaag!
Ik weet niet waar je uithangt,maar hier was het vandaag zonnig en een graadje of 31.Persoonlijk vind ik dat perfect strandweer,maar goed,misschien vind je het fijner als het regent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:25 schreef TrenTs het volgende:
Ik mag hopen voor de mensjes dat het toch minder extreem grafweer is dan vandaag!
speedo duikbrillekesquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej je mag weer posten korstje
Ga ik jou trouwens in een geile speedo zien dan?![]()
![]()
Dit gaat nog over de meet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:07 schreef buzzer het volgende:
gaat dit nog over de meet, of is dit gewoon weer zo'n ordinaire slowchat ?
In zijn los mogelijkste vorm, maar iddquote:
Ik zeg niet af hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef moemoe het volgende:
.. {hele lijst} ...Deze mensen hebben (nog) niet afgezegd, maar zijn ook weer wel een tijd stil. Een nieuwe datum of?
Nou ik merk het alweerquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef moemoe het volgende:
Remlof
Lyr
pussydeluxe
Bendeleider
MoChe (wordt geknuffeld)
Ratelslangetje
DoubleDildo
Purpledoos
RealZeus
Mei-Stiertje
Juiced
Longinus
Jimbo
moemoe
Deze mensen hebben (nog) niet afgezegd, maar zijn ook weer wel een tijd stil. Een nieuwe datum of?
Ja sorry,er moet ook nog gewerkt worden,soms.En het is warm.Maar ik kom nog steeds.En als het weer jhet toe laat ga ik zondag weer even zandhangen op het strand van Petten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef moemoe het volgende:
Remlof
Lyr
pussydeluxe
Bendeleider
MoChe (wordt geknuffeld)
Ratelslangetje
DoubleDildo
Purpledoos
RealZeus
Mei-Stiertje
Juiced
Longinus
Jimbo
moemoe
Deze mensen hebben (nog) niet afgezegd, maar zijn ook weer wel een tijd stil. Een nieuwe datum of?
* moemoe denkt terug aan een MSN gesprekquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg, ik heb ook neit afgemeld.
Kuthoeren
Ja maar wie gaat mij dan beschermen tegen mijzelfquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar jij was onze reisleidster aldaar.
remlof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat mij dan beschermen tegen mijzelf?
Ik ben er toch tuttaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ken geen dronken meisjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yeah right!
Remlof maakt altijd rare foto´s van dronken meisjes.
Ik kom wel hoor
Daar heb je durex voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
aightquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dingz0r to the rescue.
Nu voel ik me veilig.
Ik ga weer naar het strand liefjes.
Ga me nou niet lekker maken, het is toch al zo warmquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tegen mij is geen Durex bestand.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dingz0r to the rescue.
Nu voel ik me veilig.
Ik ga weer naar het strand liefjes.
kleffie en beffie weerquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef longinus het volgende:
[..]
Ga me nou niet lekker maken, het is toch al zo warm![]()
ik kom nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef moemoe het volgende:
MoChe (wordt geknuffeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |