uw wens is mijn bevel ow heilige koequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:54 schreef moemoe het volgende:
Want ik kom.
Omdat de meeste mensen in het vorige deel aan het zeuren waren over de zondagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:56 schreef MoChe het volgende:
waarom niet op een zondag als iedereen vrij is?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:42 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed,de gemiddelde Fokker kennende is niemand er voor 15.30u aangezien de ene helft werkt op kuttijdstippen en de andere helft zit in de kroeg.
neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:05 schreef Kindervriend het volgende:
Komen er jongedames naar deze meet? Ik overweeg ook te komen. Het lijkt me fijn om wat mede-users te ontmoeten. Wie weet wordt het wel meer dan dat.![]()
Nou ja, ik ga maar niet te veel fantaseren. Hoe gaan jullie altijd met elkaar om op zulke meets? Heel informeel, of...? Wordt er veel gezoend? Of zelfs gesext? Daar heb ik wel oren naar namelijk. Of zit ik nu helemaal verkeerd te denken?
Dunno dude .. je naamquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:05 schreef Kindervriend het volgende:
Komen er jongedames naar deze meet? Ik overweeg ook te komen. Het lijkt me fijn om wat mede-users te ontmoeten. Wie weet wordt het wel meer dan dat.![]()
Nou ja, ik ga maar niet te veel fantaseren. Hoe gaan jullie altijd met elkaar om op zulke meets? Heel informeel, of...? Wordt er veel gezoend? Of zelfs gesext? Daar heb ik wel oren naar namelijk. Of zit ik nu helemaal verkeerd te denken?
Je moet.Nou ID-tweak en Dafar nog en de afdeling Provinciale Triangeljosti's is weer compleet.En vergeet "Jan Smit:" niet.quote:
Je gaat zeker op enige afstand met je verrekijker liggen en dan maar gluren naar onsquote:
dan kom ik dus niet hequote:Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef moemoe het volgende:
Zaterdag 29 juli lijkt het te gaan worden!
Ga jij eensch snel vakantie vierenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neeeeeeeee. Als jij niet kan komen, dan verzetten we de meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |