Doe es een kuil graven en laat je erin vallenquote:Op maandag 24 juli 2006 03:58 schreef MoChe het volgende:
seriously... ga elkaar een keer neuken.. dan is de rest van dit irritante SC af
ben toch geen Duitser op het strand van zandvoortquote:Op maandag 24 juli 2006 04:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Doe es een kuil graven en laat je erin vallen
Hijs een allochtoon die ergens anders vandaan komtquote:Op maandag 24 juli 2006 04:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Doe es een kuil graven en laat je erin vallen
ik heb ook nog een hotelbon!quote:Op maandag 24 juli 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
wel met een ietswat grote kamer!
ohoho!!!
ik heb nog een hotelkaart!!
gratis overnachting!
en dan hoef je alleen t eten te betalen ;p
die heb ik laatst weggegooitquote:
iets van 29ste (deze vrijdagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja hoi met iwowz!
Is er al iets van een datum ofzo?
Oh in dat geval kom ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
iets van 29ste (deze vrijdag) toch ?
Hij bedoelt mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
die heb ik laatst weggegooit
pasje kan ik nu ook ff nergens vinden
Misschien komt er nog iemand anders mee met mij trouwens.
Zaterdag!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:22 schreef TrenTs het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja hoi met iwowz!
Aanstaande zaterdag 29 juli, Zwarte Pad (Noorderstrand, ten noorden van de pier) in Scheveningen, de meesten komen tegen 4 a 5 uur ('s middagsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja hoi met iwowz!
Jij komt toch ook relmof ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag 29 juli, Zwarte Pad (Noorderstrand, ten noorden van de pier) in Scheveningen, de meesten komen tegen 4 a 5 uur ('s middags) maar eerder mag natuurlijk ook!
bijna goed sebagger!
Ahja, nu we het toch over drank en zo hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
yep
maar ook niet zo vroeg, heb vrijdagavond een biermeet in arnhem
wat heeft een id kaart met drank te maken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ahja, nu we het toch over drank en zo hebben?
Hoe regelen we dat op de meet ?
* Sebasser kan niks vanzichzelf meenemen ivm id kaart kwijt
Kan iemand wat voor me kopen, dan krijgt die na overleg wat ie koopt het geld op de meet wel terug
ik las ergens iets met drank halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
wat heeft een id kaart met drank te maken?
behalve dat je zonder eigenlijk tegenwoordig helemaal niet meer je huis uitmag
omg, een grote vlag met Fok! er opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef longinus het volgende:
Best wel groot dat zwarte pad, is er een meer exakte omschrijving of hebben we een Fok! vlag.
Haal ik je bier welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, een grote vlag met Fok! er op
Ik doe dat shirt met Fok! 'liefs van katja" wel aan [afbeelding]
Dat shirt is (vrouwen)maatje S of M of zoquote:
Ik haal wel een 5 liter vaatje bij de Lidlquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat shirt is (vrouwen)maatje S of M of zo!
Daar pas ik wel in..
alleen kom ik er redelijk lastig weer uit
Maar eeh, mijn bier halen in de zin van 1 biertje of ?
fuck uquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:02 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik haal wel een 5 liter vaatje bij de Lidl![]()
Spannendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:01 schreef purplerose het volgende:
Ik denk dat ik een uurtje eerder ga zodat ik nog een 2 uurtjes kan bakken in badpak en wat gepoedel in het water, wel goor die zee van scheveningen maar goed
Het is voor het goeie doel zullen we maar zeggen
Geilnessquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Spannend [afbeelding]
Ik neem mijn camera met zoom wel mee. [afbeelding]
what ocean?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:10 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06302/oceanpuzzle.jpg]afbeelding][/url]
Kan je mooie foto's van de zee maken
Bij mij slapen hmmmmmm, moeten we even bespreken op MSNquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef Sebasser het volgende:
kheb niet geslapen lieverd
Oach, chips komt/kan niet mee.
dus ik zal een beetje tegen de 60 euro moeten gaan dokken, behalve als ik dezelfde dag terugga..
Dan ben ik tegen de 40 kwijt
als ik die van 60 neem kan ik onbeperkt reizen, kan ik niet bij jou overnachten dan moe?
mahja, anders ben ik net wakker als ik op de meet aankomquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij mij slapen hmmmmmm, moeten we even bespreken op MSN, ben nu aan het werk enzo
.
Maar niet geslapen? Nachtje doorhalen again?
Misschien kunnen we beter bij een restaurantje of cafe afspreken. Wat doen we trouwens met het avond eten? In een gezellig restaurant? Dan moeten we namelijk wel even vooraf reserveren. Iemand een suggestie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef longinus het volgende:
Best wel groot dat zwarte pad, is er een meer exakte omschrijving of hebben we een Fok! vlag.
Het is helemaal niet druk op mijn werkquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mahja, anders ben ik net wakker als ik op de meet aankom
werk enzo ?
je fokt onder werktijd ?
Stoute moemoe![]()
ze willen niet dat je komt denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:35 schreef fraubitch het volgende:
ik wil ook komen... wie sponsort mij een treinkaartje?
En ik moet op tijd weer terug.. Ik moet zaterdagavond werken nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |