niet als most_wanted hier ook isquote:Op zondag 23 juli 2006 23:34 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik hier ook zonder broek aan komen?
Sssst, je moeder komt naar boven! Doe snel je laptop dicht en kruip weer onder je lakentjes!!quote:
M`n moeder ligt zelf al te slapen!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sssst, je moeder komt naar boven! Doe snel je laptop dicht en kruip weer onder je lakentjes!!
mooi, mag ik een meter bier?quote:Op maandag 24 juli 2006 07:36 schreef Snakey het volgende:
De bar gaat om tien uur open. Je kunt thee of koffie krijgen.
Akkoord! Iets sterkers mag ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:02 schreef remlof het volgende:
[..]
mooi, mag ik een meter bier?
en neem er zelf ook een!
Hier werkt alles normaal. Doe effe ctrl + F5, dat wil nog wel eens helpen.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:23 schreef vamos1 het volgende:
bah,.. ook de smileys en edit-knoppen zie ik niet
zal allemaal wel weer aan mijn computer liggen ofzo grrrrrrrr
of je hebt per ongeluk "afbeeldingen van forum.fok.nl blokkeren" aangeklikt in het menu onder je rechtermuisknopquote:Op maandag 24 juli 2006 12:23 schreef vamos1 het volgende:
bah,.. ook de smileys en edit-knoppen zie ik niet
zal allemaal wel weer aan mijn computer liggen ofzo grrrrrrrr
right... in het menu onder mijn rechtermuisknop..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
of je hebt per ongeluk "afbeeldingen van forum.fok.nl blokkeren" aangeklikt in het menu onder je rechtermuisknop
xp met firefoxquote:Op maandag 24 juli 2006 12:31 schreef vamos1 het volgende:
[..]
right... in het menu onder mijn rechtermuisknop..
op wat voor systeem/browser/whatever ben jij bezig
best lastig trouwens.. dat quote-knopje vinden als ie er niet is
Maak eens een screeny.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:41 schreef vamos1 het volgende:
ik start me comp idd NOG een keertje ff opnieuw op...
heb het nou op alle sites,.. en net nog niet
Sorry, alle drank is verdampt in de warmte.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:51 schreef descendent1 het volgende:
Gvrdr Ik zit hier al uren te wachten op mn bestelling ja!Fooi?? Ja; een fooi voor je klabakkes!
![]()
Neh, ik heb er net één op.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:35 schreef Pony-Lover het volgende:
Willen jullie met me trouwen?
Als híj het al bagger vindt, dan is het wel heel erg.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:03 schreef SiemeN het volgende:
Sinds wanneer zet PL slotjes op mijn topics?
Goed punt.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Als híj het al bagger vindt, dan is het wel heel erg.
Omdat Shmoop die mail vanzelf wel leest.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef Rubbadubba het volgende:
Shmoopy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waarom is deze gesloten????
Waarom vraag je dat in ONZ-FB? Zo te zien moet a_a maar even wachten, totdat hij antwoord krijgt en is een topic daarover niet wenselijk. Duhuh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef Rubbadubba het volgende:
Shmoopy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waarom is deze gesloten????
Whehehe, ik mag die EWK wel geloof ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef Rubbadubba het volgende:
Al pijp je het spreekwoordelijke paard. Weten wij veel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:09 schreef Rubbadubba het volgende:
Is Shmooppy nog online dan?
ask@mrctrl.comquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:11 schreef Rubbadubba het volgende:
maar iemand die haar msn weeten die aan mij kan geven
![]()
Ik jullie ook!quote:
Hoerige kutzooi. Ik moet in augustus 22 dagen werken van de 31. Ook in de hel/ werkplek zonder internet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik jullie ook!.
Druk, druk, druk.
Ik sta 40 uur per week ingeroosterd in de hel.
Je werkt bij Burger King?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik jullie ook!.
Druk, druk, druk.
Ik sta 40 uur per week ingeroosterd in de hel.
Ik weet zeker dat ik jou een keer heb gezien daar!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik jou een keer heb gezien daar!Alexandrium toch?
quote:Op 25-10-2003 16:46 schreef Shirley
Ik liep vandaag in de Alexandrium en volgens mij zag ik jou aan een grote rij boodschappenkarretjes trekken. Kan dat kloppen?![]()
Whehe. Die keer weet ik nog...maar ik bedoel een tijdje terug. Nog geen 2 maanden ofzo.quote:
Zou best kunnen, je hebt me in ieder geval géén gedag gezegd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe. Die keer weet ik nog...maar ik bedoel een tijdje terug. Nog geen 2 maanden ofzo.
Ja, dat is dan wel weer matig van me. Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik het niet zeker wist, en ik wil mezelf niet voor lul zetten in een Konmar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Zou best kunnen, je hebt me in ieder geval géén gedag gezegd.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer matig van me. Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik het niet zeker wist, en ik wil mezelf niet voor lul zetten in een Konmar.
- ''Hey NJ! Strak geelgroen shirt heb je aan zeg!''
- ''...."
- "Oh... je bent het dus niet...''
Dat wilde ik voorkomen.
Oh ja!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:44 schreef NJ het volgende:
[..].
Vraag de volgende keer naar Niels. Sta je sowieso niet voor lul en ik durf te zeggen dat iedereen me kent daar.
De laatste die dat vroeg kreeg als antwoord "Die droplul staat uit z'n neus te vreten bij de drogist. En als ie daar niet is, dan staat ie waarschijnlijk vijf meter verderop een cassiere lastig te vallen".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
-"Hoi, mag ik wat vragen...ik ben op zoek naar Niels''
-" Waarom?''
Whehehequote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:50 schreef NJ het volgende:
[..]
De laatste die het vroeg kreeg als antwoord "Die droplul staat waarschijnlijk uit z'n neus te vreten bij de drogist. En als ie daar niet is, dan staat ie vijf meter verder op een cassiere lastig te vallen"..
Ik heb zulke fijne collega's..
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen de mensen die alleen 'echt niet'posten of steeds met dezelfde achterlijke beestenfoto's aankomen geband worden? Zou mooi zijn. Dank.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen de mensen die alleen 'echt niet'posten of steeds met dezelfde achterlijke beestenfoto's aankomen geband worden? Zou mooi zijn. Dank.
epilepsietopicquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:42 schreef Pony-Lover het volgende:
Nebu1980 verkloot het adoratietopic dat ik heb gekregen![]()
![]()
Pony-Lover adoratie topic!
en alle andere topic's zie ik inmiddels![]()
wat ben jij een ontzettende klikspaan zegquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
is alleen in onzquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:33 schreef Croupouque het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/44493
Echt niet irritant.
het is maar waar je trots op bentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, mijn opa heeft nog wat joden op de trein gezet. Dat zit in mijn genen![]()
dat maakt het meer acceptabelquote:
echt nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan hebben wij bij dezen een meningsverschil.
leuk!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan hebben wij bij dezen een meningsverschil.
ga jij maar klagen over mensen die ook overlal "ah toe ook maar" postenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is dit nu weer voor een gezever, dit moet toch een serieus topic voorstellen?
ben al bezig...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ga jij maar klagen over mensen die ook overlal "ah toe ook maar" posten
Dizcrem... descrimi... dascramin... Raziest!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ben al bezig...![]()
---
Ik heb trouwens nog een Marokk... ik bedoel user aan te geven, lieve ONZ-Mods... Party_P heet ie![]()
Echt niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef most_wanted het volgende:
Wil een modje Zelfmoord quotes even opschonen van het geouwehoer?
Doe gewoon een topic openquote:
Je deed anders goed mee met het verneuken van most_wanteds topic.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toch twee mensen verbannen dankzij mijn ingrijpen.. mijn opa kan trots zijn
Die hadden we heus zelf wel gevonden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toch twee mensen verbannen dankzij mijn ingrijpen.. mijn opa kan trots zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |