Maak eens een screeny.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:41 schreef vamos1 het volgende:
ik start me comp idd NOG een keertje ff opnieuw op...
heb het nou op alle sites,.. en net nog niet
Sorry, alle drank is verdampt in de warmte.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:51 schreef descendent1 het volgende:
Gvrdr Ik zit hier al uren te wachten op mn bestelling ja!Fooi?? Ja; een fooi voor je klabakkes!
![]()
Neh, ik heb er net één op.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:35 schreef Pony-Lover het volgende:
Willen jullie met me trouwen?
Als híj het al bagger vindt, dan is het wel heel erg.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:03 schreef SiemeN het volgende:
Sinds wanneer zet PL slotjes op mijn topics?
Goed punt.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Als híj het al bagger vindt, dan is het wel heel erg.
Omdat Shmoop die mail vanzelf wel leest.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef Rubbadubba het volgende:
Shmoopy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waarom is deze gesloten????
Waarom vraag je dat in ONZ-FB? Zo te zien moet a_a maar even wachten, totdat hij antwoord krijgt en is een topic daarover niet wenselijk. Duhuh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef Rubbadubba het volgende:
Shmoopy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waarom is deze gesloten????
Whehehe, ik mag die EWK wel geloof ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef Rubbadubba het volgende:
Al pijp je het spreekwoordelijke paard. Weten wij veel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:09 schreef Rubbadubba het volgende:
Is Shmooppy nog online dan?
ask@mrctrl.comquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:11 schreef Rubbadubba het volgende:
maar iemand die haar msn weeten die aan mij kan geven
![]()
Ik jullie ook!quote:
Hoerige kutzooi. Ik moet in augustus 22 dagen werken van de 31. Ook in de hel/ werkplek zonder internet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik jullie ook!.
Druk, druk, druk.
Ik sta 40 uur per week ingeroosterd in de hel.
Je werkt bij Burger King?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik jullie ook!.
Druk, druk, druk.
Ik sta 40 uur per week ingeroosterd in de hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |