Is that a challenge?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef NJ het volgende:
En voordat m_w begint te zeiken, ook een cola voor hem.
[afbeelding]
Om desbetreffende users duidelijk te maken dat ze kut bezig zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hitler :o Euhm Bupa.. waarom ga je nou eerst iedereen citeren en dan gooi je m slot? Je had er meteen al een hangslot om moeten gooien...
Dat slotteke was van mij. Bupa was in die tijd waarschijnlijk bezig z'n reply te tikken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hitler :o Euhm Bupa.. waarom ga je nou eerst iedereen citeren en dan gooi je m slot? Je had er meteen al een hangslot om moeten gooien...
Misschien, hè...was het je opgevallen dat ik niet alleen mensen citeerde, maar er ook daadwerkelijk iets aan tóévoegde!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Om desbetreffende users duidelijk te maken dat ze kut bezig zijn.
Mag het mij, in het kader van zero tolerance, even opvallen dat ook jij geciteerd werd in die post van Bupa.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien, hè...was het je opgevallen dat ik niet alleen mensen citeerde, maar er ook daadwerkelijk iets aan tóévoegde!Tekst! Om te lezen.
[..]
Dat dus.
Altijd grappig, zo'n baggeraar die naar baggeraars wijst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Mag het mij, in het kader van zero tolerance, even opvallen dat ook jij geciteerd werd in die post van Bupa.
Ja, kijk...dat Snakey nou alleen maar 'baggerrrrrrrr' uit zijn toetsenbord kan krijgen...het zal de leeftijd zijn. Ik ben nog fris en monter!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik vond het wel een erg mooi slotteke-doorpost-stukje.
Ja, maar ik wijs de bagger enkel aan. Ik heb een soort van aanwijsfunctie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Mag het mij, in het kader van zero tolerance, even opvallen dat ook jij geciteerd werd in die post van Bupa.
Ik ben dus geen baggeraar. Doe je huiswerk, gekquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Altijd grappig, zo'n baggeraar die naar baggeraars wijst.![]()
Prima, maar wijs het in het vervolg aan met de TR-functie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, maar ik wijs de bagger enkel aan. Ik heb een soort van aanwijsfunctie.
Dat kan ook zo:quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, maar ik wijs de bagger enkel aan. Ik heb een soort van aanwijsfunctie.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
Negeer het dan, zet een TR en loop stilletjes weg.
Ah, de anderhalve pagina regel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Is mijn zwakte heHeb nog het geluk dat ik nooit in ONZ-topics met meer dan 50 posts...
Hij hanteert een iets andere vorm, maar dat geeft niets.quote:
Da's alleen maar beter!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij hanteert een iets andere vorm, maar dat geeft niets.
Die kan nu in alle rust met Chriz2k topics gaan openen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:22 schreef remlof het volgende:
Het zal wel rustig worden hier nu KPD open is...
Nou jah, wel tof voor Most_Wanted
Tenzij ie met een kloon aan de gang gaatquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die kan nu in alle rust met Chriz2k topics gaan openen.
ik ben het wel weer zat daarquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:22 schreef remlof het volgende:
Het zal wel rustig worden hier nu KPD open is...
Nou jah, wel tof voor Most_Wanted
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik ben het wel weer zat daar![]()
Mijn topic: "Vrouwen met opengesperde anus" werd gesloten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |