quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef DutchTrain het volgende:
Doen we er net zo gemakkelijk nog even een paar linkjes naar de vorige delen bij:
Alanya 2003
[Centraal] Alanya 2004
[Centraal] Alanya 2005
[Centraal] Alanya '05 - deeltje 2
Game on
Thnx verheug me er wel erg opquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:43 schreef nieky het volgende:
bier, wijn, frisdrank, binnenlands gedistileerd volgens mij DaYwALKuR. Dat heb ik tenminste van mijn schoonouders begrepen.
Eten was daar trouwens erg goed ook volgens hun, dus ik wens je veel plezier
onzin, ik heb me erg vermaaktquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:06 schreef Loontjah het volgende:
Alanya is ok, tenminste in 2004
vertelquote:
duurder dan in nederland nogquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:07 schreef rickystyle het volgende:
weet iemand wat drank bij slijter of supermarkt ongeveer kost vergelijkbaar met nederland duurder/goedkoper bv. bacardi of iets dergelijks
als je bij de boot contant betaald, en er dus zelfstandig met de dolmus heen gaat betaal je 12,50quote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef Loontjah het volgende:
Ik zeg niet dat het nu niet zo is, want ik kom er niet dit jaar...
Aanrader: Boottochtje langs de kust... erg leuk.. We betaalden geloof ik 25 euro pp voor de tocht, plus onbeperkt eten en drinken. Het duurde van 10 tot 17:00 geloof ik !
Edit: In 2004 kon je met lira's en euro's betalen. Let wel op met euro's want dan tellen ze meestel wel iets extra's... Dus reken even zelf om !
Bijna niet..quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:03 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Dat wil ik ook, om 9 uur ipv 21 u vliegen!
Verhalen klinken idd erg goed, duiken lijkt mij ook heel leuk.
Zijn er trouwens in Alanya / Turkije ook "gewone" kledingwinkels, zoals Zara of H&M (hoeft niet perse die 2, maar gewoon een eigen merk winkel zeg maar...)
De Jeepsafari is altijd leuk, dus gewoon doen. De boottocht naar de Manavgat watervallen is eigenlijk te duur want je vaart maar 15 minuten ofzo... Je kunt vanuit het dorp Manavgat de bus pakken naar de watervallen wat slechts één euro kost. Wel de moeite waard!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
Excursies die ik van plan ben:
- Jeepsafari
- Boottocht (Manangvat?)
- Damlatas grotten
Dat Pamukale is droog gelegd he?
Alleen hoe kom je vanuit Alanya naar Manavgat ? is iets van 60km van alanya verwijderdquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:58 schreef dahei het volgende:
[..]
De Jeepsafari is altijd leuk, dus gewoon doen. De boottocht naar de Manavgat watervallen is eigenlijk te duur want je vaart maar 15 minuten ofzo... Je kunt vanuit het dorp Manavgat de bus pakken naar de watervallen wat slechts één euro kost. Wel de moeite waard!
Wij zijn een aantal jaar terug naar Pamukkale geweest en toen was het erg droog. Het schijnt iets beter te zijn omdat de hotels die het water gebruikten van Pamukkale zijn afgebroken, maar je moet je goed afvragen of je de lange busreis wel wil maken...
De Damlatas grot stelt niet veel voor. Je kunt beter naar de DimÇay grotten en rivier gaan. WIj hebben dit gedaan met een scooter. Je gaat daar gegarandeerd een heel mooie dag hebben, want de grot is nog niet zo lang open en zeer groot met veel stalagtieten en stalagnieten. Ook is alles nog mooi wit. Onderaan de grotten/berg ligt de Dimçay rivier. Hier kun je heel leuk langsrijden en eten.
In het Centrum is een busstation voor 5 euro heb je een enkeltje naar Manavgat. Je rijd (meestal) in een luxe Dolmus (een soort van Intercity Dolmus). De reistijd is iets meer dan een uur.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Alleen hoe kom je vanuit Alanya naar Manavgat ? is iets van 60km van alanya verwijderd
Even goed zoeken in de haven, in het hoogseizoen zijn er zat aanbieders. Vergeet hier niet af te dingen, er is een hoop concurrentie!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:02 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Iedereen heeft het nog steeds over een boottocht van een hele dag, met een BBQ enzo?
Als je daar op de weg kijkt, lijkt het of helemaal niemand een rijbewijs heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Als je allebei geen rijbewijs hebt wordt dat een beetje lastig
Je bent zelf via de reisverzekering verzekerd. De auto is dit niet. Maar... Als je een auto huurt via de reisleiding heb je dezelfde verzekeringsvoorwaarden als via een locale verhuurder. Je moet echter in beide gevallen het contract goed doorlezen en niet alleen op de woorden van de reisleider/autoverhuurder afgaan. Verder zijn altijd de kosten van de voorruit, autobanden en schade aan de onderkant van de auto voor je eigen rekening.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef Ice_Cold het volgende:
jeepsafari echte aanrader, en gewoon zelf rijden!!!! doe dit wel via je reisorganisatie, dan ben je namelijk verzekerd. Ga je op eigen houtje en regel je het zo langs de weg dan ben je NIET verzekerd buiten je eigen reisverzekering, komt er iets aan de auto dan ben je de lul!!!
Wij zijn van 09.00 tot 17.00 weg geweest, aantal stops, goed vies geworden, zwemstop in ijskoud bergwater en boven het water eten, bij een nomadentent geweest, gewoon de moeite waard dus.
Dat is wel lastig. Het enige wat overblijft is een fiets huren of met de Dolmus overal naar toe reizen (en geloof me, dat laatste is best leuk, en je komt echt overal).quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Als je allebei geen rijbewijs hebt wordt dat een beetje lastig
Dat klopt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het rijden zelf is geen probleem (mijn vriend heeft al genoeg lessen gehad), maar zonder een roze papiertje krijg je geen scooter mee lijkt mij
Leuk!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:06 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga wel wat foto's posten als ik terug ben!
stomme vraag misschien, maar waarom niet? Bang voor diefstal oid?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:58 schreef LB06 het volgende:
Ik ga 12 aug naar Eftalia Aytur. Ik wil best wat foto's posten, maar ik neem geen camera mee. Het beste wat ik heb is mijn GSM. 'T is trouwens ook net na het hoogseizoen btw.
Corendon?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:33 schreef maikelsp het volgende:
Fijn hoor: nu al bekend dat we 3 uur en een kwartier vertraging hebben. We vliegen morgen pas om 23.55, hopelijk......
Dan zitten wij in dezelfde vliegtuig!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef JJHelder het volgende:
man, we vliegen om 20.40 van schiphol, 01.45 op antalya en dan nog 3 uur bus, lekker geregeld zo
1 avond stappen minder alvast
Airco...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Dan zitten wij in dezelfde vliegtuig!
Ik dacht dat de transfer naar Alanya 2 uur was... 3 uur bus. Het is wel fijn dat wij 's nachts met de bus moeten en niet overdag met +37.graden.
Mwa, misschien een beetje, maar de voornaamste reden is dat ik niet echt een kiekjesdief ben. Onder het mom van: dan had je zelf maar mee moeten gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:38 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, maar waarom niet? Bang voor diefstal oid?
Was dat donderdag avond? Met die kroegentocht ben ik dan namelijk ook meegeweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
De eerste avond zijn we wel met de kroegentocht meegeweest.
Yep! Die fluitjes waren geweldig, zo vervelend voor anderenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Was dat donderdag avond? Met die kroegentocht ben ik dan namelijk ook meegeweest![]()
Ja, ik weet welke moskeequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Haha, wij waren op donderdagochtend om 04:30 bij de apartementen aangekomen... Toen wij gingen slapen begon dat gezang... Ik had echt geen idee wat het was en ik heb me alvast voorbereid op het geval dat het de hele tijd door zou gaan. De andere nachten heb ik er trouwens helemaal geen last van gehad, terwijl de moskee redelijk dichtbij zat.
Ik vond dat die goeie man mooi "zong"..quote:
Ga je maar in die Moskee wonenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Ik vond dat die goeie man mooi "zong"..
Vond het wel iets hebben..![]()
Daar binnen zal je het vast niet zo goed horen als buiten..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ga je maar in die Moskee wonen![]()
![]()
Ok bedankt voor de info. Ik las ergens ook in een ander topic dat er ook dolfijnen ergens schijnen te zitten als je met zo'n boot meegaat klopt dat?quote:Op zondag 10 september 2006 21:00 schreef maikelsp het volgende:
Die 10 euro op het vliegveld is voor je visum, en gepast betalen is wel zo handig.
Vaak kan je in Alanya op de markt enzo in euro's betalen, maar vaak is het veel goedkoper om het in Lira's te doen.
De rit naar Alanya valt nog wel mee. Een kleine 2 uur over een goede weg (dat was 5 jaar geleden wel anders), want ze hebben er nu ook tunnels.
Do's: Raften (+/-15 euro pp), jeepsafari (+/-15 euro), boottocht (kan al voor 10 euro). Boek het niet bij de reisagent, want dat is veel duurder. Ze gaan dan wel zeuren dat je dan niet verzekerd bent, maar je hebt gewoon je reisverzekering, dus verzekerd ben je.
Mocht je in het centrum uit willen eten: ga dan naar Villa Okan. Zeer trendy en mooi, en goede prijzen. De meeste taxi-chauffeurs weten wel waar het is.
Dont's: Damlatas-grot is leuk, maar je moet je er niet te veel van voorstellen. En let op dat je geen water uit de kraan drinkt.
En of je aan 600 euro genoeg hebt weet ik niet. Ik ben nog nooit All-inclusive geweest, dus weet ook niet hoeveel je besteed buiten het hotel.
Whow man! Dat is cool om te zien. Zijn dit jouw foto's? Was het niet gevaarlijk?quote:
Nee, ik heb waarschijnlijk mijn mailadres bij de duikschool opgegeven.quote:Op woensdag 1 november 2006 07:45 schreef dahei het volgende:
[..]
Whow man! Dat is cool om te zien. Zijn dit jouw foto's? Was het niet gevaarlijk?
Ik heb zelf daar de zonsverduistering gezien dit jaar en dat was al tof, maar dit is natuurlijk ook tof om te zien. Wanneer zijn deze foto's genomen?
Waar ging je altijd uit dan? ik vond het uitgaan echt slap daar!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:06 schreef italiaan1987 het volgende:
uitgaan is wel leuk
maar die turken in discotheken zijn alleen maar uit op ruzie
ik ben dr in 2005 geweest
Robin hood,james deanquote:Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waar ging je altijd uit dan? ik vond het uitgaan echt slap daar!
Klopt ook wat je zegt, heb er totaal geen spijt van, zou zo nog een 2e keer gaanquote:Op maandag 15 januari 2007 23:07 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Robin hood,james dean
Die rockbar met die scandinavische slettebakjes
ach ik vond het leuk...leuke plaats. Tenminste niet zo pauperdorp als lloret....hoewel dat ook lachen is
Ik vond het uitgaan ook niet echt fantastisch. Het was meer een uitzonderlijk duur terrasje pikken dan echt uitgaan. De enige tentjes die ik leuk vond, waren Troy en Janus.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waar ging je altijd uit dan? ik vond het uitgaan echt slap daar!
Daar ben ik toen de 1e keer naar toe gegaan. Wat ik het meest perfect vond om bij te eten was Villa Okan. Zag er best wel duur uit, maar viel reuze mee.quote:
Dat was Troy zeker? Was inderdaad een relaxte tent waar je niet werd getild.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef greatgonzo het volgende:
drankjes zijn daarop drie manieren duur:
- Ze rekenen veel de euro om naar Lira, en ronden naar boven af.
- Als je met 20 euro betaald, en je moet bv 18 euro betalen, krijg je niet overal wat terug (ze hebben geen wisselgeld zeggen ze).
- drankjes worden in de avond duurder (ze denken dat als je maar genoeg drinkt, je niet meer kan tellen)
Heb ik er veel meegemaakt, behalve bij die discotheek achter de Robin Hood, meer een dak-discotheek eigenlijk. Daar pakten ze echt de rekenmachine erbij
ik raad je hotel gold safran aan..goed eten en mooie kamers en op basis van all inclusive.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:46 schreef Frankie79 het volgende:
nee, mag ook in de omgeving zijn, maximum 7km
Welk hotel zitten jullie?
Hoe is daar de animatie en het eten (veel afwisseling, goed warm?) geregeld?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:35 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
ik raad je hotel gold safran aan..goed eten en mooie kamers en op basis van all inclusive.
Ongeveer 2 km van het centrum...1 lira met zo'n busje
animatie is gewoon leuk water polo enzo en s'avonds soort van show en 1x in de week een turkse avond. Het is natuurlijk niet zo spectaculair als een groot 5 sterren hotel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef Frankie79 het volgende:
[..]
Hoe is daar de animatie en het eten (veel afwisseling, goed warm?) geregeld?
Dat is waar, maar bruin terug komen is ook geen overbodige luxequote:Op maandag 2 juli 2007 22:52 schreef JeroenV het volgende:
Als je snel rood wordt is het niet onverstandig. Beter te hoge factor dan te lage.
Hoe zit het met de nationaliteiten in Alanya eigenlijk? Zitten er veel Nederlanders (het topic is redelijk rustig)? En wat verder?
Russische vrouwen?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:10 schreef Wibah.nl het volgende:
Er zitten vast wel Russische vrouwen tussen jamaar hoezo moet je daar van houden, leg uit
Heb er verdomd veel zin in!kan niet wachten tot t zover is!
![]()
Iemand mischien info omtrent t scooter huren daar? Is dat enigszins betrouwbaar of valt die scooter na 10 km uit elkaar zodat jij flink kan gaan betalen? kwa prijs hoef je het niet te laten wat ik lees.
Ja maar JeroenV en ik nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef GGras het volgende:
[..]
Russische vrouwen?
Ik had het natuurlijk over Russische heren![]()
Er zijn natuurlijk ook genoeg Britten, Duitsers, Polen, Denen, Noren, Zweden en Finnenen Turken
![]()
Ik moet nog een maandje wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:18 schreef Wibah.nl het volgende:
[..]
Ja maar JeroenV en ik nietniet dat nationaliteit uitmaakt, als ze maar sympathiek lekker zijn
![]()
Dan ga je toch!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Sabjeje het volgende:
Ik will terug!!
Bwah k heb geen vaccinaties gehaald. Ga er niet van uit dat je zoiets in erg toeristische plaatsen snel oploopt. Als ik naar het binnenland ging had ik het wel gedaan. Zoiets moet je minstens een week van te voren halen toch zon vaccinatie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:33 schreef LieveJuf het volgende:
Ik heb net mn vaccinaties gehaald, dus ik ben klaar voor vertrek.
Nja op mn koffer inpakken enzo na
Ik heb er iig heel erg veel zin in![]()
Klopt! Komt vast van het zwembadwater daarquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
Enigste waar veel mensen last van hadden was oorontsteking...
We vertrekken 17 juli en komen 12 dagen (28 juli) terugquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef GGras het volgende:
Wanneer vertrek je LieveJuf?
Ik heb mijn vaccinatie gister dus gehad, en mijn huisarts zei dat het 2 weken van te voren moet, omdat het nog even zn werk moet doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef Wibah.nl het volgende:
[..]
Bwah k heb geen vaccinaties gehaald. Ga er niet van uit dat je zoiets in erg toeristische plaatsen snel oploopt. Als ik naar het binnenland ging had ik het wel gedaan. Zoiets moet je minstens een week van te voren halen toch zon vaccinatie?
Wie weet kom ik je wel tegenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:10 schreef GGras het volgende:
Vaccinaties zijn niet verplicht maar worden wel aangeraden. Wou het nog doen bij de GGD maar er is niets van gekomen...
Ik vlieg volgende week zaterdag naar Bodrum en zal rond 26 juli in Alanya zijn
Misschien ga ik volgende week nog even onder de zonnebank.Wou de daagjes voor de vakantie nog even bijkleuren op mijn ligbed in de tuin. Gaat niet lukken denk ik...
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:22 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat heb je in Alanya eigenlijk voor uitgaansgelegenheden?
Ik zie hier wel namen voorbij komen en lees dat het niet zoveel is maar zijn het vooral kroegen, cafe's, discotheken? Heb je r Hollandse kroegen? Engelse/Ierse pubs met sport op tv? Terassen?
Auditorium is een absolute aanrader. Verder heb ik goede herinneringen aan Murphy's, James Dean en Robin Hood.quote:
Ach, daar ben je aan gewend.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:33 schreef cultheld het volgende:
Gezellig zijn ze zeker. Engelse wijven zuipen je er uit en gedragen zich asociaal en Russen zijn knettergek. De Turken zijn nog het meest irritant.
Mijn ouders zijn er al 3 keer geweest, schijnt echt super te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:58 schreef Riann het volgende:
Van 8 juli tot en met 15 juli in titanic hotel geweest
het was echt super erg veel luxe eten was heerlijk het weer was heerlijk alles was heerlijk ik mis het nu al....
Muhhhh... Dat is toch dat hotel waar er een pendeldienst van ambulances was opgezet om door voedsel vergiftigde touristen naar het ziekenhuis te rijden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er al 3 keer geweest, schijnt echt super te zijn.
Tenminste als je de titanic in Antalya bedoeld.![]()
Google vindt niks bijzonders met "Titanic Antalya voedselvergiftiging "quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:58 schreef LB06 het volgende:
[..]
Muhhhh... Dat is toch dat hotel waar er een pendeldienst van ambulances was opgezet om door voedsel vergiftigde touristen naar het ziekenhuis te rijden?![]()
die bedoel ik jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er al 3 keer geweest, schijnt echt super te zijn.
Tenminste als je de titanic in Antalya bedoeld.![]()
kan wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:50 schreef snickertje het volgende:
wij gaan de 25e 11 dgn naar alanya hotel Bilkay.
Maar wij komen rond 2 uur s`nachts aan in antalya dan meoten we nog met transfer naar alanya.
Denken jullie dat we snachts ons hotel nog in kunnen ? hoop het nl wel. zit er niet op te wachten om te wachten tot de middag!
Heb er wel zin in.
ben er ook twee keer geweest. 2003 en 2005 dacht ik. ernstig dat ik dit niet meer weet. maar goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:15 schreef cultheld het volgende:
Auditorium, James Dean en Robin Hood zijn (semi)open lucht discotheken. Murphy's is een soort kroegje waar ze voornamelijk hardstyle draaien.
Waar ben jij allemaal geweest? En hoe vond je het uitgaan? Vrouwen?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben er ook twee keer geweest. 2003 en 2005 dacht ik. ernstig dat ik dit niet meer weet. maar goed.
eerste keer was erg leuk en goedkoop. die tweede keer was alles opeens vreselijk duur geworden. maar toch een leuke tijd gehad daar
maar twee keer is voor mij meer dan genoeg. deze zomer gaan we naar Chersonissos. ben benieuwd
kroegentocht was onwijs leukecht een aanrader voor de mensen die nog moeten gaan
excursie is leuk. heb er ook een gedaan. met de boot rond de kust is een aanraderquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waar ben jij allemaal geweest? En hoe vond je het uitgaan? Vrouwen?![]()
Wij willen ook nog wel een excursietje doen, jeepsafari ofzo
als je jezelf bedoeld ben ik het daar mee eensquote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
12 aug tm 22 aug zijn er hele leuke jongedames in Alanya![]()
Haha ahquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Houniet het volgende:
als je jezelf bedoeld ben ik het daar mee eens
Wij zitten er 10 tm 24 augustus. Dus wie weet zie ik je welquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Haha ah![]()
Ja ik ga met een vriendin van mij... En 2 dagen later komen nog 2 andere vriendinnen naar Alanya...Party
(Moet nog wel een prik halen..)
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wij zitten er 10 tm 24 augustus. Dus wie weet zie ik je wel![]()
Heel hard Jojoortje roepen en kijken of er iemand reageert
En Houniet heeft wel gelijk![]()
prik is niet verplicht toch?
Zo, das een goede locatie danquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit aan het strand... Straatje oversteken en je bent er... Centrum is 500 m, dus dat is ook wel te lopen..
@ cultheld: serieus?![]()
Ja, maar je hoeft maar verkeerd eten voorgeschoteld te krijgen... Of zo'n fokking mug wat net die bacterie heeft..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo, das een goede locatie dan
Hmm, ligt er ook aan hoe vatbaar je bent denk ik. Een vriendin zit al een paar maanden in Turkije zonder prik en ziektes.
Ja, echt waar. Waarvan 3 weken in bed.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit aan het strand... Straatje oversteken en je bent er... Centrum is 500 m, dus dat is ook wel te lopen..
@ cultheld: serieus?![]()
Koppijn, misselijk, koorts, diarree en ik heb een aantal nachten liggen ijlen (dat was nog het ergst, inclusief hallucinaties).quote:
Bohhh... echt heel ziek dus iddquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koppijn, misselijk, koorts, diarree en ik heb een aantal nachten liggen ijlen (dat was nog het ergst, inclusief hallucinaties).
JeroenV je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Haha ah![]()
Ja ik ga met een vriendin van mij... En 2 dagen later komen nog 2 andere vriendinnen naar Alanya...Party
(Moet nog wel een prik halen..)
Vrouwen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat de koffer dan zwaarder dan 15 kg wordt
Of twee?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:00 schreef Jojoortje het volgende:!
Ik wil ook wel een biertje drinken hoor
ben er twee keer geweest. en dat is voldoende. nieuwe uitdaging ligt in Kreta, Chersonissos.quote:
Daar ben ik vorig jaar geweest. Was echt super. Vraag me af of het dit jaar overtroffen kan worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben er twee keer geweest. en dat is voldoende. nieuwe uitdaging ligt in Kreta, Chersonissos.![]()
we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar geweest. Was echt super. Vraag me af of het dit jaar overtroffen kan worden.
succes ermeequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Whoaaaa net afspraak gemaakt bij de GGD... Donderdag prik!![]()
Houniet aan de ene en ik aan de andere?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Vrijwilligers die mn handje willen vasthouden donderdag?
Ja, geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ook goed
Ik denk dat je ouders ook wel zullen zeggen dat je het moet doen...
je kan het ook halen bij de apotheek, en zelf inspuiten. maar dan moet je wel weten wat je doetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon via de GGD gedaan:
Online een afspraak gemaakt... Vragenlijstje invullen en klaar!
Ik moet volgende week donderdagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
je kan het ook halen bij de apotheek, en zelf inspuiten. maar dan moet je wel weten wat je doet
hoe was het bij de prikkert JoJoortje?
nee nee neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef JeroenV het volgende:
Als je het doet moet je het hier al doen, scheelt wat kosten.
Een vriendin is er al eens geweest. Je kan er ook met euro's betalen. Maar of het verstandig is is een tweede. Ik neem aan dat ze je namelijk afzetten en meer rekenen als je dat doet. Je kan er kiezen of je euro's of Turks geld pint.
Ik zelf wissel hier denk ik wel wat om, ik weet niet zeker of je met uitgaan ed. ook met euro's kan betalen. En heb geen zin om bijv. een euro meer per biertje te betalen omdat hun de boel belazeren met omrekenen
JoJoortjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet volgende week donderdagVerkeerd gekeken
Heb ik nog een week de tijd!
Ja...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:18 schreef Houniet het volgende:
JoJoortjekan je je psygisch en lichamelijk voorbereiden
![]()
Groetjes terug uit een koud Nederlandquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:04 schreef Loontjah het volgende:
Groetjes uıt Alanya. eıgelıjk oba maar dat maakt nıet veel verschıl. Ik moet het hıer ook doen met een turkse toetsenbord..
Het was gısteren hıer 47 graden. warmste tıjd van het jaar..
Maar wel gezellıg !!
Ja zo ongeveer ja!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dus ik kom eerder aan en ga later weg zeg maar![]()
![]()
![]()
Goed om te horen!quote:Op zondag 29 juli 2007 12:14 schreef LieveJuf het volgende:
Ik ben gister terug gekomen uit Alanya, en een geweldige tijd gehad. Echt super
Ik kan je 2 dingen aanraden:quote:Op zondag 29 juli 2007 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed om te horen!![]()
Precies over 2 weken naar Alanya!
![]()
Ik zit ook altijd wel ff achter internet.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef Jojoortje het volgende:
Anders vertelt iemand mij ff dat ik DRIE prikken kreeg
Deed gelukkig niet zeer en ik had een hele lieve dokter![]()
Jaaaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
En nu vooruit denken naar de vakantie![]()
Nu nog 2 dagen dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik moet tellen, maar ik ga vrijdag weg
Ik was biijna de badhandoeken vergetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wohoo!!
Ik zit nu al de freaken dat ik wat vergeet zodat ik het vliegtuig niet in mag![]()
Tickets + ID kaart... Dat is toch alles eigenlijk zodat je het vliegtuig wel in mag?![]()
Vergeet je zonnebrandcreme niet Jeroen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:48 schreef Houniet het volgende:
niet de beest uit gaan hangen he, dat doe ik wel
en de groeten aan JeroenV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |