Dat was Troy zeker? Was inderdaad een relaxte tent waar je niet werd getild.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef greatgonzo het volgende:
drankjes zijn daarop drie manieren duur:
- Ze rekenen veel de euro om naar Lira, en ronden naar boven af.
- Als je met 20 euro betaald, en je moet bv 18 euro betalen, krijg je niet overal wat terug (ze hebben geen wisselgeld zeggen ze).
- drankjes worden in de avond duurder (ze denken dat als je maar genoeg drinkt, je niet meer kan tellen)
Heb ik er veel meegemaakt, behalve bij die discotheek achter de Robin Hood, meer een dak-discotheek eigenlijk. Daar pakten ze echt de rekenmachine erbij
ik raad je hotel gold safran aan..goed eten en mooie kamers en op basis van all inclusive.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:46 schreef Frankie79 het volgende:
nee, mag ook in de omgeving zijn, maximum 7km
Welk hotel zitten jullie?
Hoe is daar de animatie en het eten (veel afwisseling, goed warm?) geregeld?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:35 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
ik raad je hotel gold safran aan..goed eten en mooie kamers en op basis van all inclusive.
Ongeveer 2 km van het centrum...1 lira met zo'n busje
animatie is gewoon leuk water polo enzo en s'avonds soort van show en 1x in de week een turkse avond. Het is natuurlijk niet zo spectaculair als een groot 5 sterren hotel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef Frankie79 het volgende:
[..]
Hoe is daar de animatie en het eten (veel afwisseling, goed warm?) geregeld?
Dat is waar, maar bruin terug komen is ook geen overbodige luxequote:Op maandag 2 juli 2007 22:52 schreef JeroenV het volgende:
Als je snel rood wordt is het niet onverstandig. Beter te hoge factor dan te lage.
Hoe zit het met de nationaliteiten in Alanya eigenlijk? Zitten er veel Nederlanders (het topic is redelijk rustig)? En wat verder?
Russische vrouwen?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:10 schreef Wibah.nl het volgende:
Er zitten vast wel Russische vrouwen tussen jamaar hoezo moet je daar van houden, leg uit
Heb er verdomd veel zin in!kan niet wachten tot t zover is!
![]()
Iemand mischien info omtrent t scooter huren daar? Is dat enigszins betrouwbaar of valt die scooter na 10 km uit elkaar zodat jij flink kan gaan betalen? kwa prijs hoef je het niet te laten wat ik lees.
Ja maar JeroenV en ik nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef GGras het volgende:
[..]
Russische vrouwen?
Ik had het natuurlijk over Russische heren![]()
Er zijn natuurlijk ook genoeg Britten, Duitsers, Polen, Denen, Noren, Zweden en Finnenen Turken
![]()
Ik moet nog een maandje wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:18 schreef Wibah.nl het volgende:
[..]
Ja maar JeroenV en ik nietniet dat nationaliteit uitmaakt, als ze maar sympathiek lekker zijn
![]()
Dan ga je toch!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Sabjeje het volgende:
Ik will terug!!
Bwah k heb geen vaccinaties gehaald. Ga er niet van uit dat je zoiets in erg toeristische plaatsen snel oploopt. Als ik naar het binnenland ging had ik het wel gedaan. Zoiets moet je minstens een week van te voren halen toch zon vaccinatie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:33 schreef LieveJuf het volgende:
Ik heb net mn vaccinaties gehaald, dus ik ben klaar voor vertrek.
Nja op mn koffer inpakken enzo na
Ik heb er iig heel erg veel zin in![]()
Klopt! Komt vast van het zwembadwater daarquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
Enigste waar veel mensen last van hadden was oorontsteking...
We vertrekken 17 juli en komen 12 dagen (28 juli) terugquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef GGras het volgende:
Wanneer vertrek je LieveJuf?
Ik heb mijn vaccinatie gister dus gehad, en mijn huisarts zei dat het 2 weken van te voren moet, omdat het nog even zn werk moet doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef Wibah.nl het volgende:
[..]
Bwah k heb geen vaccinaties gehaald. Ga er niet van uit dat je zoiets in erg toeristische plaatsen snel oploopt. Als ik naar het binnenland ging had ik het wel gedaan. Zoiets moet je minstens een week van te voren halen toch zon vaccinatie?
Wie weet kom ik je wel tegenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:10 schreef GGras het volgende:
Vaccinaties zijn niet verplicht maar worden wel aangeraden. Wou het nog doen bij de GGD maar er is niets van gekomen...
Ik vlieg volgende week zaterdag naar Bodrum en zal rond 26 juli in Alanya zijn
Misschien ga ik volgende week nog even onder de zonnebank.Wou de daagjes voor de vakantie nog even bijkleuren op mijn ligbed in de tuin. Gaat niet lukken denk ik...
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:22 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat heb je in Alanya eigenlijk voor uitgaansgelegenheden?
Ik zie hier wel namen voorbij komen en lees dat het niet zoveel is maar zijn het vooral kroegen, cafe's, discotheken? Heb je r Hollandse kroegen? Engelse/Ierse pubs met sport op tv? Terassen?
Auditorium is een absolute aanrader. Verder heb ik goede herinneringen aan Murphy's, James Dean en Robin Hood.quote:
Ach, daar ben je aan gewend.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:33 schreef cultheld het volgende:
Gezellig zijn ze zeker. Engelse wijven zuipen je er uit en gedragen zich asociaal en Russen zijn knettergek. De Turken zijn nog het meest irritant.
Mijn ouders zijn er al 3 keer geweest, schijnt echt super te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:58 schreef Riann het volgende:
Van 8 juli tot en met 15 juli in titanic hotel geweest
het was echt super erg veel luxe eten was heerlijk het weer was heerlijk alles was heerlijk ik mis het nu al....
Muhhhh... Dat is toch dat hotel waar er een pendeldienst van ambulances was opgezet om door voedsel vergiftigde touristen naar het ziekenhuis te rijden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er al 3 keer geweest, schijnt echt super te zijn.
Tenminste als je de titanic in Antalya bedoeld.![]()
Google vindt niks bijzonders met "Titanic Antalya voedselvergiftiging "quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:58 schreef LB06 het volgende:
[..]
Muhhhh... Dat is toch dat hotel waar er een pendeldienst van ambulances was opgezet om door voedsel vergiftigde touristen naar het ziekenhuis te rijden?![]()
die bedoel ik jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er al 3 keer geweest, schijnt echt super te zijn.
Tenminste als je de titanic in Antalya bedoeld.![]()
kan wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:50 schreef snickertje het volgende:
wij gaan de 25e 11 dgn naar alanya hotel Bilkay.
Maar wij komen rond 2 uur s`nachts aan in antalya dan meoten we nog met transfer naar alanya.
Denken jullie dat we snachts ons hotel nog in kunnen ? hoop het nl wel. zit er niet op te wachten om te wachten tot de middag!
Heb er wel zin in.
ben er ook twee keer geweest. 2003 en 2005 dacht ik. ernstig dat ik dit niet meer weet. maar goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:15 schreef cultheld het volgende:
Auditorium, James Dean en Robin Hood zijn (semi)open lucht discotheken. Murphy's is een soort kroegje waar ze voornamelijk hardstyle draaien.
Waar ben jij allemaal geweest? En hoe vond je het uitgaan? Vrouwen?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben er ook twee keer geweest. 2003 en 2005 dacht ik. ernstig dat ik dit niet meer weet. maar goed.
eerste keer was erg leuk en goedkoop. die tweede keer was alles opeens vreselijk duur geworden. maar toch een leuke tijd gehad daar
maar twee keer is voor mij meer dan genoeg. deze zomer gaan we naar Chersonissos. ben benieuwd
kroegentocht was onwijs leukecht een aanrader voor de mensen die nog moeten gaan
excursie is leuk. heb er ook een gedaan. met de boot rond de kust is een aanraderquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waar ben jij allemaal geweest? En hoe vond je het uitgaan? Vrouwen?![]()
Wij willen ook nog wel een excursietje doen, jeepsafari ofzo
als je jezelf bedoeld ben ik het daar mee eensquote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
12 aug tm 22 aug zijn er hele leuke jongedames in Alanya![]()
Haha ahquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Houniet het volgende:
als je jezelf bedoeld ben ik het daar mee eens
Wij zitten er 10 tm 24 augustus. Dus wie weet zie ik je welquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Haha ah![]()
Ja ik ga met een vriendin van mij... En 2 dagen later komen nog 2 andere vriendinnen naar Alanya...Party
(Moet nog wel een prik halen..)
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wij zitten er 10 tm 24 augustus. Dus wie weet zie ik je wel![]()
Heel hard Jojoortje roepen en kijken of er iemand reageert
En Houniet heeft wel gelijk![]()
prik is niet verplicht toch?
Zo, das een goede locatie danquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit aan het strand... Straatje oversteken en je bent er... Centrum is 500 m, dus dat is ook wel te lopen..
@ cultheld: serieus?![]()
Ja, maar je hoeft maar verkeerd eten voorgeschoteld te krijgen... Of zo'n fokking mug wat net die bacterie heeft..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo, das een goede locatie dan
Hmm, ligt er ook aan hoe vatbaar je bent denk ik. Een vriendin zit al een paar maanden in Turkije zonder prik en ziektes.
Ja, echt waar. Waarvan 3 weken in bed.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit aan het strand... Straatje oversteken en je bent er... Centrum is 500 m, dus dat is ook wel te lopen..
@ cultheld: serieus?![]()
Koppijn, misselijk, koorts, diarree en ik heb een aantal nachten liggen ijlen (dat was nog het ergst, inclusief hallucinaties).quote:
Bohhh... echt heel ziek dus iddquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koppijn, misselijk, koorts, diarree en ik heb een aantal nachten liggen ijlen (dat was nog het ergst, inclusief hallucinaties).
JeroenV je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Haha ah![]()
Ja ik ga met een vriendin van mij... En 2 dagen later komen nog 2 andere vriendinnen naar Alanya...Party
(Moet nog wel een prik halen..)
Vrouwen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat de koffer dan zwaarder dan 15 kg wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |