abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40248840
Als je allebei geen rijbewijs hebt wordt dat een beetje lastig
Klussen deel 1 en 2
pi_40256385
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Als je daar op de weg kijkt, lijkt het of helemaal niemand een rijbewijs heeft.
4 jaar geleden reden ze beter dan nu!
pi_40261475
Het rijden zelf is geen probleem (mijn vriend heeft al genoeg lessen gehad), maar zonder een roze papiertje krijg je geen scooter mee lijkt mij
Klussen deel 1 en 2
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:52:23 #44
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_40263810
Bij de meeste verhuurders niet nee.. zou ook beetje onlogisch zijn!
Bij de jeepsafari die wij gedaan hebben via de reisorganisatie moest je het papiertje wel bij je hebben, maar.. er hebben er genoeg gereden die het niet bij zich hadden.
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_40264307
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef Ice_Cold het volgende:
jeepsafari echte aanrader, en gewoon zelf rijden!!!! doe dit wel via je reisorganisatie, dan ben je namelijk verzekerd. Ga je op eigen houtje en regel je het zo langs de weg dan ben je NIET verzekerd buiten je eigen reisverzekering, komt er iets aan de auto dan ben je de lul!!!
Wij zijn van 09.00 tot 17.00 weg geweest, aantal stops, goed vies geworden, zwemstop in ijskoud bergwater en boven het water eten, bij een nomadentent geweest, gewoon de moeite waard dus.
Je bent zelf via de reisverzekering verzekerd. De auto is dit niet. Maar... Als je een auto huurt via de reisleiding heb je dezelfde verzekeringsvoorwaarden als via een locale verhuurder. Je moet echter in beide gevallen het contract goed doorlezen en niet alleen op de woorden van de reisleider/autoverhuurder afgaan. Verder zijn altijd de kosten van de voorruit, autobanden en schade aan de onderkant van de auto voor je eigen rekening.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_40264330
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Dat is wel lastig. Het enige wat overblijft is een fiets huren of met de Dolmus overal naar toe reizen (en geloof me, dat laatste is best leuk, en je komt echt overal).
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_40264346
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het rijden zelf is geen probleem (mijn vriend heeft al genoeg lessen gehad), maar zonder een roze papiertje krijg je geen scooter mee lijkt mij
Dat klopt...
pi_40298918
Ik heb gisteren mijn tickets opgehaald. Kan al om 1100 vertrekken en hoef pas om 1700 weer terug. Heerlijke tijden! Het scheen echt uniek te zijn voor Onur Air
pi_40315980
Nog 3 nachtjes slapen!
Klussen deel 1 en 2
  zondag 30 juli 2006 @ 12:58:57 #50
24313 Gremen
Eindbaas
pi_40319884
Dinsdag vertrek ik
nog gauw even de topics doorlezen voor leuke todo dingen en uitgaans gelegenheden
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_40343197
Welk hotel/appartement hebben jullie?
Klussen deel 1 en 2
pi_40343328
Ik zou het leuk vinden om wat vakantiefoto's te zien van Alanya in het hoogseizoen (wij gaan altijd in maart). Zouden jullie wat willen posten?
pi_40356611
Ik ga 12 aug naar Eftalia Aytur. Ik wil best wat foto's posten, maar ik neem geen camera mee. Het beste wat ik heb is mijn GSM. 'T is trouwens ook net na het hoogseizoen btw.
pi_40358225
Ik ga wel wat foto's posten als ik terug ben!
Klussen deel 1 en 2
pi_40367667
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:06 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga wel wat foto's posten als ik terug ben!
Leuk!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:38:57 #56
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_40392498
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:58 schreef LB06 het volgende:
Ik ga 12 aug naar Eftalia Aytur. Ik wil best wat foto's posten, maar ik neem geen camera mee. Het beste wat ik heb is mijn GSM. 'T is trouwens ook net na het hoogseizoen btw.
stomme vraag misschien, maar waarom niet? Bang voor diefstal oid?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_40395829
Fijn hoor: nu al bekend dat we 3 uur en een kwartier vertraging hebben. We vliegen morgen pas om 23.55, hopelijk......
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_40396680
Wij kunnen niet eens bekijken of wij vertraging hebben of niet... ? Bij Corendon zie je alleen de vluchten die op dezelfde dag vertrekken.
Klussen deel 1 en 2
pi_40401417
man, we vliegen om 20.40 van schiphol, 01.45 op antalya en dan nog 3 uur bus, lekker geregeld zo

1 avond stappen minder alvast
Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
  woensdag 2 augustus 2006 @ 07:57:47 #60
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_40408982
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:33 schreef maikelsp het volgende:
Fijn hoor: nu al bekend dat we 3 uur en een kwartier vertraging hebben. We vliegen morgen pas om 23.55, hopelijk......
Corendon?

Wees blij dat je dan geen Onur air hebt, is het maar de vraag of je over komt
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_40409223
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef JJHelder het volgende:
man, we vliegen om 20.40 van schiphol, 01.45 op antalya en dan nog 3 uur bus, lekker geregeld zo

1 avond stappen minder alvast
Dan zitten wij in dezelfde vliegtuig!

Ik dacht dat de transfer naar Alanya 2 uur was... 3 uur bus . Het is wel fijn dat wij 's nachts met de bus moeten en niet overdag met +37.graden.
Klussen deel 1 en 2
pi_40423359
Transfer is inderdaad 2 uur met een korte tussenstop...

Ik had in 2001 hetzelfde. Ik kwam geloof ik rond half 5 's ochtends in het hotel aan (hotel Luxor),
waar we niet meteen in konden vanwege een dubbele boeking... Inchecken etc: HALF 7.
Ach, je gaat tenminste wel een zeer leuke tijd tegemoed in Alanya!
pi_40428617
Hoı ben momenteel ın Alanya. Sorry voor de typfouten

Morgen jeep safarı kosten 15 euro
Zaterdag Raften kosten 15 euro

Verder erg mooı hıer. Alleen dıe lastıge turken!! met uıtgaan ıs meer turk dan NL of Duıts. Dus uıtgaan vınd ık hıer mınder.

Strand: de golven zıjn echt vet! super hoog en sterk. Alleen je verbrand er levend. zand ıs heel erg heet.

Eten ın hotel blue star ıs ene dag erg lekker. Dıt vınd ık per dag verschıllen.

Dıt was mıjn bıjdrage ıedereen dıe nog moet gaan. veel plezıer. kom ın de loop van de week nog eens terug dus als ıemand ıets moet weten vraag maar gerust
pi_40431362
Ben zondag weer gekomen na 8 (lees: 6 dagen na 2 dagen verneukt te zijn door kutreistijden !!)..
Vond het uitgaan ook minder, heel erg anders stappen dan bijv. Spanje, niet echt te omschrijven.
En idd heel erg veel turken (Turkije, duuuuh, je weet toggggg !, ook lang niet zo druk als voorgaande jaren heb ik mij laten vertellen.
Daarentegen wel een erg leuke vakantie gehad met genoeg halve liters !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_40442858
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Dan zitten wij in dezelfde vliegtuig!

Ik dacht dat de transfer naar Alanya 2 uur was... 3 uur bus . Het is wel fijn dat wij 's nachts met de bus moeten en niet overdag met +37.graden.
Airco...
Owja, rij 14 en 15 van de boeing 737-400 van hun zijn nooduitgangen

[ Bericht 12% gewijzigd door tralalala op 03-08-2006 10:48:41 ]
pi_40615324
Ben ook weer thuis.

Jeep Safari en Raften zijn aanraders
pi_40657814
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:38 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

stomme vraag misschien, maar waarom niet? Bang voor diefstal oid?
Mwa, misschien een beetje, maar de voornaamste reden is dat ik niet echt een kiekjesdief ben. Onder het mom van: dan had je zelf maar mee moeten gaan Maar ik zal er nog eens over denken om m'n digitale camera mee te nemen.

Regardless, ik vertrek over een aantal dagen. Heb er echt enorm veel zin in! Hoe duur is een glas Efes bier eigenlijk daar (tijdens het stappen zeg maar)? En Heineken?
pi_40659214
Ik ben sinds gister weer terug.
Het was echt super tof. Vooral op het strand gelegen en savonds wezen stappen.

Een dag de combi tour (lijkt op jeep safari) gedaan. Je gaat dan met een groep van ongeveer 7 land rovers met ongeveer 8 personen per wagen rond alanya rijden. Ze racen over wat weggetjes en je bezoekt een aantal punten en plaatsen om te eten ed. Onderweg wordt er veel wat water gespeeld, elkaar natspuiten en even zwemmen. aanrader!

Met het stappen vooral naar de Robin Hood geweest en verder een paar keer eventjes naar de James Dean, Havana, Murphy's, Janus enz.
De uitgaans plaatsen zijn wel apart. Relatief gezien veel zit gedeeltes (tafels en stoelen) en weinig dansvloer. En er zijn ook niet echt grote club/disco's.

Wel erg naar me zin gehad

[ Bericht 11% gewijzigd door Gremen op 09-08-2006 21:36:18 ]
pi_40702974
Ik ben sinds gisteravond terug. Het was echt geweldig, veel dingen gedaan. De apartementen (Angora Aparthotel) zijn ons heel goed bevallen, nergens problemen mee gehad en zelfs je afwas werd voor je gedaan.

Uitgaan viel ons (vooral mijn vriend, ik vermaak me zelfs in de saaiste clubs) wel een beetje tegen omdat er relatief weinig dansvloer was en de drankjes vonden wij te duur (5 euro voor een grote bier). Het bleef dus meer bij The Doors (bar met "rock" muziek, dus 50% rock en 50% gewoon populaire hits) zitten en halve liters bier drinken (daar ongeveer 3.5 euro) . De eerste avond zijn we wel met de kroegentocht meegeweest.

Van de excursies naar de hamam geweest (echt relaxed, zo een hele dag vol sauna's, massage's, zwemmen etc) en de boottocht (de hele dag in de zon zitten, zwemmen, eten en drinken!). Op de derde avond hebben wij een sunset fotoshoot gedaan. Heel erg mooie foto's maar wel een beetje prijzig (3 euro per stuk). Maar een aanrader voor alle stellen, de foto's zijn gewoon heel erg mooi en romantisch.

9 dagen is eigenlijk te weinig tijd om alles te beleven. Wij gaan zeker ooit nog een keer. Jeep safari, raften en duiken staan nog op de planning
Klussen deel 1 en 2
pi_40714762
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
De eerste avond zijn we wel met de kroegentocht meegeweest.
Was dat donderdag avond? Met die kroegentocht ben ik dan namelijk ook meegeweest
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:37:00 #71
147737 GGras
Ik chock niet!!
pi_40736022
Ik ben al weer een tijdje terug en ik mis het lekkere warme weer haha. Wij vlogen met Onur Air, bij elke beweging van het vliegtuig zaten de mensen recht in de stoelen. Het idee met Onur Air te vliegen was al vervelend. Wij vlogen in de nacht en ik ben nog nooit zo gaar een vliegtuig uitgekomen. En dan nog 2 uur transfer...

We verbleven in een mooi hotel, lekker eten. Wat tripjes gedaan. Zo'n boottocht is echt aan te raden! Gelijk lekker bruin worden&lekkere muziek. Uitgaan is leuk, al merkte ik dat het als vrouw erg moeilijk is een club door te komen (of je moet het fijn vinden dat er meerdere Turken aan je blijven plakken ) Mijn tip: date iemand van de beveiliging, dan blijven ze op afstand.

Ik heb echt een toptijd gehad en leuke mensen leren kennen. Ik ga zeker weten weer terug, als het goed is dit najaar weer
14 07 07
pi_40744201
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:51 schreef Gremen het volgende:

[..]

Was dat donderdag avond? Met die kroegentocht ben ik dan namelijk ook meegeweest
Yep! Die fluitjes waren geweldig, zo vervelend voor anderen
Klussen deel 1 en 2
pi_40764700
Jongens, ik wil foto's zien

PS Alanya is sinds korte tijd een stuk duidelijker geworden op Google Earth. De hotels zijn nu wél te vinden.
pi_40807036
haha die fluitjes herken ik ook
kroegentoch was leuk..

verder al die kroegjes afgeweest
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_40812086
Of die kut moskee om 05.00 AM
pi_40812843
Haha, wij waren op donderdagochtend om 04:30 bij de apartementen aangekomen... Toen wij gingen slapen begon dat gezang... Ik had echt geen idee wat het was en ik heb me alvast voorbereid op het geval dat het de hele tijd door zou gaan. De andere nachten heb ik er trouwens helemaal geen last van gehad, terwijl de moskee redelijk dichtbij zat.
Klussen deel 1 en 2
pi_40813973
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Haha, wij waren op donderdagochtend om 04:30 bij de apartementen aangekomen... Toen wij gingen slapen begon dat gezang... Ik had echt geen idee wat het was en ik heb me alvast voorbereid op het geval dat het de hele tijd door zou gaan. De andere nachten heb ik er trouwens helemaal geen last van gehad, terwijl de moskee redelijk dichtbij zat.
Ja, ik weet welke moskee vlak die bij Strand huisje 16

Kwamen altijd langs de Angora appartementjes, dat je die Moskee niet hoorde
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:40:48 #78
55267 Channie17
Life's what you make it.
pi_40889768
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
Of die kut moskee om 05.00 AM
Ik vond dat die goeie man mooi "zong"..
Vond het wel iets hebben..
Never regret anything, because at one time, it was exactly what you wanted..!
pi_40889795
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef Channie17 het volgende:

[..]

Ik vond dat die goeie man mooi "zong"..
Vond het wel iets hebben..
Ga je maar in die Moskee wonen
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:42:39 #80
55267 Channie17
Life's what you make it.
pi_40889849
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ga je maar in die Moskee wonen
Daar binnen zal je het vast niet zo goed horen als buiten..
Het gaat me om dat gezing..
Never regret anything, because at one time, it was exactly what you wanted..!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')