Als je daar op de weg kijkt, lijkt het of helemaal niemand een rijbewijs heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Als je allebei geen rijbewijs hebt wordt dat een beetje lastig
Je bent zelf via de reisverzekering verzekerd. De auto is dit niet. Maar... Als je een auto huurt via de reisleiding heb je dezelfde verzekeringsvoorwaarden als via een locale verhuurder. Je moet echter in beide gevallen het contract goed doorlezen en niet alleen op de woorden van de reisleider/autoverhuurder afgaan. Verder zijn altijd de kosten van de voorruit, autobanden en schade aan de onderkant van de auto voor je eigen rekening.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef Ice_Cold het volgende:
jeepsafari echte aanrader, en gewoon zelf rijden!!!! doe dit wel via je reisorganisatie, dan ben je namelijk verzekerd. Ga je op eigen houtje en regel je het zo langs de weg dan ben je NIET verzekerd buiten je eigen reisverzekering, komt er iets aan de auto dan ben je de lul!!!
Wij zijn van 09.00 tot 17.00 weg geweest, aantal stops, goed vies geworden, zwemstop in ijskoud bergwater en boven het water eten, bij een nomadentent geweest, gewoon de moeite waard dus.
Dat is wel lastig. Het enige wat overblijft is een fiets huren of met de Dolmus overal naar toe reizen (en geloof me, dat laatste is best leuk, en je komt echt overal).quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Als je allebei geen rijbewijs hebt wordt dat een beetje lastig
Dat klopt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het rijden zelf is geen probleem (mijn vriend heeft al genoeg lessen gehad), maar zonder een roze papiertje krijg je geen scooter mee lijkt mij
Leuk!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:06 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga wel wat foto's posten als ik terug ben!
stomme vraag misschien, maar waarom niet? Bang voor diefstal oid?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:58 schreef LB06 het volgende:
Ik ga 12 aug naar Eftalia Aytur. Ik wil best wat foto's posten, maar ik neem geen camera mee. Het beste wat ik heb is mijn GSM. 'T is trouwens ook net na het hoogseizoen btw.
Corendon?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:33 schreef maikelsp het volgende:
Fijn hoor: nu al bekend dat we 3 uur en een kwartier vertraging hebben. We vliegen morgen pas om 23.55, hopelijk......
Dan zitten wij in dezelfde vliegtuig!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef JJHelder het volgende:
man, we vliegen om 20.40 van schiphol, 01.45 op antalya en dan nog 3 uur bus, lekker geregeld zo
1 avond stappen minder alvast
Airco...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Dan zitten wij in dezelfde vliegtuig!
Ik dacht dat de transfer naar Alanya 2 uur was... 3 uur bus. Het is wel fijn dat wij 's nachts met de bus moeten en niet overdag met +37.graden.
Mwa, misschien een beetje, maar de voornaamste reden is dat ik niet echt een kiekjesdief ben. Onder het mom van: dan had je zelf maar mee moeten gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:38 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, maar waarom niet? Bang voor diefstal oid?
Was dat donderdag avond? Met die kroegentocht ben ik dan namelijk ook meegeweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
De eerste avond zijn we wel met de kroegentocht meegeweest.
Yep! Die fluitjes waren geweldig, zo vervelend voor anderenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Was dat donderdag avond? Met die kroegentocht ben ik dan namelijk ook meegeweest![]()
Ja, ik weet welke moskeequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Haha, wij waren op donderdagochtend om 04:30 bij de apartementen aangekomen... Toen wij gingen slapen begon dat gezang... Ik had echt geen idee wat het was en ik heb me alvast voorbereid op het geval dat het de hele tijd door zou gaan. De andere nachten heb ik er trouwens helemaal geen last van gehad, terwijl de moskee redelijk dichtbij zat.
Ik vond dat die goeie man mooi "zong"..quote:
Ga je maar in die Moskee wonenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Ik vond dat die goeie man mooi "zong"..
Vond het wel iets hebben..![]()
Daar binnen zal je het vast niet zo goed horen als buiten..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ga je maar in die Moskee wonen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |