Wij zijn sinds gister terug uit Alanya Hotel Orient Palace.
Je maakt me niet wijs dat er betere hotels zijn in Alanya dan dit hotel echt super!
Enigste "probleem" was de afstand naar het centrum, maar voor 1 lira zit je binnen de korste tijd midden in het centrum van Alanya.
Eten was elke dag weer heel anders en niemand van ons 7e is ziek geworden.
Wat ik iedereen kan aanraden is om te gaan duiken! Wij zijn met
Atlantis Dive Club gegaan en het was een super ervaring, goede instructeurs en zaterdags met een Nederlandse groep.
Voor de tijd dat je niet onderwater zit kan je gewoon gaan snorkelen en zwemmen, dus eigenlijk gewoon een boottocht maar dan incl duiken.
Kosten waren 55 euro pp
Verder zijn we ook nog in het donker in de burcht geweest, mag eigenlijk niet meer maar die kerel had de sleutel van het hek
Strand was ook goed, het hotel heeft een eigen strandje met bar, dus je kan je portemonnee thuis laten.
De zee was erg wild (zelfs 3 dagen een rode vlag!), voor mij was dat wel leuk, maar sommige mensen durfde het water niet meer in en diegene die het wel probeerde knalde net zo hard weer het strand op. Was altijd wel leuk om naar te kijken
Temperaturen waren heerlijk vergeleken met Nederland, ongeveer 38 graden, maar het voelt veel lekkerder.
Owja
![]()
Corendon
![]()
was gewoon super!
De dag voordat we gingen werden we gebeld door corendon of we ipv 20:45 om 09:45 wouden vliegen, eerst nee gezegt, omdat we dan via eindhoven moesten en omdat we al een taxi hadden bestelt, dat was geen enkel probleem.
Toch even naar de taxi gebeld en het was mogelijk, dus weer naar corendon gebeld en die zouden alles regelen.
Op het vliegveld van Eindhoven, lagen de tickets al te wachten en zonder vertraging zijn we vertrokken naar Antalya, niks op het vliegtuig aan te merken en het personeel was vriendelijk.
Daar aangekomen gelijk de bus in stappen en ook gelijk gaan en het voordeel was dat iedereen in onze bus naar Orient ging, dus je werd gelijk bij het hotel afgezet. ( hebben we wel eens anders meegemaakt met Oad, sunweb, etc.)
Terug werden we netjes op tijd opgehaald en weer netjes naar huis gevlogen (bij de nooduitgang dus een zee aan beenruimte
![]()
) en weer zonder vertraging.
[ Bericht 2% gewijzigd door tralalala op 26-07-2006 15:47:51 ]