Vanmorgen geboekt, appartementen Cleo South Princess. 6 personen, 400 meter van het strand en zo'n 1500 meter van het oude centrum van Alanya! Inclusief alle bijkomende kosten "slechts" 485 eurootjes voor 13 dagen, dus 12 overnachtingen, geboekt bij Holland International. .
Ziet er allemaal keruig uit, ook goede reacties gelezen op internet, dus dat moet goedkomen!
2 Jaar geleden ook in Alanya geweest (destijds Hotel Palmiye Beach) en ik moet zeggen dat ik er weer goede zin in heb! 't Mooie cleopatra strand, Robin Hood, 't Auditorium, dolmusjes, whiejj! .
Ok, hier het centrale topic, reacties, ervaringen, vragen, etc etc: [Centraal] Alanya 2004 is open!
Nog even 2 foto's van Cleo South Princess
quote:Zie je er nu al tegenop dan? Ik denk dat het best wel goed gaat komen!
Op donderdag 8 januari 2004 13:17 schreef NoXxa het volgende:
Ik mag me rekenen tot 1 van die 6 personen. Kortom ik zit 13 volle dagen met Gerdo in 1 appartement opgescheept.
Ter bevordering van de informatieve waarde van dit topic even wat Alanya-related linkjes:
quote:In principe is het bij de verschillende zebra paden die ik me vaag herinner best goed te doen hoor! Goed links en rechts kijken en als een speer die weg over!
Op donderdag 8 januari 2004 13:31 schreef simmu het volgende:
alanye is iid erg leuk, maar rot voor verkeersangsthaasjes zoals ik: iedere keer die rotweg over!
toen wij er drie jaar terug 2 weken waren waren er zo'n 8 ongelukken per dag, waartvan 3 dodelijk!!!!!
weet iemand of dat al verbetert is, want we willen graag een keertje terug!
quote:hehehe grappig. Wordt nog uitpassen ook nog.
Op donderdag 8 januari 2004 13:34 schreef Gerdo het volgende:[..]
In principe is het bij de verschillende zebra paden die ik me vaag herinner best goed te doen hoor! Goed links en rechts kijken en als een speer die weg over!
.
quote:Ik ben 2 jaar geleden in Alanya en vorig jaar in Marmaris geweest, dus ik heb enig vergelijkingsmateriaal...
Op donderdag 8 januari 2004 13:37 schreef Jape het volgende:
Hoe is Alanya eigenlijk in vergelijking met andere badplaatsen, en dan met name qua stappen? Ik lees dat je er al eerder geweest bent, dus vertel..
Als je van stevige Trance houdt is dat echt the place 2b. Een zeer grote openlucht discotheek, met erg grote dansvloer (meer een kuil eigenlijk) én zwembad, en alles goed betaalbaar! Tot een uurtje of 7 open dus daarna moe en voldaan weer richting appartement! .
Nog meer mensen met ervaringen?
quote:Gelukkig ga ik op 17 juli, dan is alles vast en zeker wél open!
Op donderdag 8 januari 2004 19:42 schreef simmu het volgende:
pas op! niet alles is in het voorseizoen open!
quote:Beetje de boeken doorbladeren en wat leuke en betaalbare dingen uitzoeken, en dan bij het reisbureau even een uitdraaitje vragen uit de Toeristiek... Onafhankelijke instelling die hotels bezoekt en daarover info ter beschikking stelt aan reisbureau's.... Weet je een beetje of de vakantiegids niet iets té rooskleurig was!
Op maandag 12 januari 2004 19:50 schreef xxmiekskexx het volgende:
Ga dit jaar ook weer naar Turkije... Vorig jaar Marmaris geweest en dit jaar gaan we kijken hoe het in Alanya bevalt... We hebben nog niet geboekt maar zijn dat dese week van plan... Appartement moet nog uitgekozen worden, het liefst zoude we met een jongeren organisatie gaan, maar dan wel geboekt via het reisbureau... met het vliegtuig... en het appartement moet er wel verzorgd uitzien... Iemand tips/ ervaringen/ ideeen??
quote:Mijn reactie ging ook meer om dat stukje over de Toeristiek!
Op woensdag 14 januari 2004 14:01 schreef xxmiekskexx het volgende:
Jah snap ook nog nét wel dat ik naar een reisbureau moet gaan om een vakantie te boeke!! :p Vraag eigelijk meer tips/ ervaringen van mensen die in Alanya zijn geweest...
Kleopatra strand is errug mooi, lekker breed en met goedkope strandbedjes en parasols enzo! Sowieso alles goed betaalbaar, wat ik me er van herinner een stukkie goedkoper dan bijvoorbeeld Marmaris, en zeker een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld Spanje! Gezellig centrum, veel winkels, restaurantjes etc, en natuurlijk veel kroegen! Verder watersport, excursies, boottochten, de gebruikelijke dingen eigenlijk... Have fun! .
Stappen... ook Nederlandse kroegen/ discotheken?? Apres ski aanwesig? Trance/ Hardtrance?? Want dan kan mijn vakantie niet meer stuk...
[ noujah.. bijna niet meer dan, maar dat hoort geloof ik in een andere topic ]
quote:Inderdaad een beetje zelfde idee als Marmaris, maar dan ongeveer net zo hetzelfde als Texel, Noordwijk en Renesse zijn... Allemaal wel eigen aparte dingen enzo, maar een Turkse badplaats is een Turkse badplaats!
Op woensdag 14 januari 2004 20:41 schreef xxmiekskexx het volgende:
Een beetje hetzelfde idee als Marmaris... ??
En qua excursies ensow... want ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een jeepsafari zo'n beetje dezelfde indrukken geeft als een jeepsafari in Marmaris? Of is dit toch weer totaal anders ensow... ??
Kijk want als dat soort dingen zo'n beetje hetzelfde zijn, dan geefk mn geld liever uit aan dingen die ik nog níet heb gedaan/ gesien in Turkije...Stappen... ook Nederlandse kroegen/ discotheken?? Apres ski aanwesig? Trance/ Hardtrance?? Want dan kan mijn vakantie niet meer stuk...
[ noujah.. bijna niet meer dan, maar dat hoort geloof ik in een andere topic ]
Nederlandse kroegen, ehhmm... Kan me zo snel niet herinneren of er echt Nederlandse kroegen waren, maar in bijvoorbeeld Robin Hood en Murphy's komen wel een hoop Nederlanders... En buiten het centrum ligt 't Auditorium, grote open lucht discotheek met lekkere trance! Ook genoeg ruimte om te dansen, en een zwembad om af te koelen! .
Ik was er 2 jaar geleden, laten we hopen dat de hardstyle ook de Turkse landgrenzen heeft overgestoken! .
quote:Pssst!
Op woensdag 14 januari 2004 20:41 schreef xxmiekskexx het volgende:[ noujah.. bijna niet meer dan, maar dat hoort geloof ik in een andere topic ]
Als je zorgt dat je tussen 17 en 29 juli in Alanya bent vrolijk ik je wel op! .
quote:Late we nou net 10 dagen voor de bouwvak gaan...
Op woensdag 14 januari 2004 22:58 schreef Gerdo het volgende:[..]
Pssst!
Als je zorgt dat je tussen 17 en 29 juli in Alanya bent vrolijk ik je wel op!
.
Faciliteiten:
240 kamers, receptie,verzorgde lobby met zithoeken, liften, tv ruimte, verschillende bars, snackbar, binnen en buitenrestaurant, 2 zwembaden, overdekt zwembad, glijbanen, terras met ligbedden en parasols, verzorgde tuin, strand met ligbedden en parasols (gratis), minimarkt, kapsalon, dokterservice, discotheek.
Sport en ontspanning:
Gratis: tennis (verlichting tegen betaling), Turks bad, sauna, Jacuzzi, fitness, basketball, darts, tafeltennis, volleybal, animatie.
Tegen betaling: massage, biljart, voetbalveld, disco, diverse watersporten.
Kinderen:
kinderbad, miniclub, kinderbedjes, speeltuin.
Uw kamer:
Comfortabele kamers voorzien van telefoon, televisie, minibar, huurkluisje en airco. Badkamer met douche, toilet en föhn. Balkon met zitje.
quote:Bistro Floyd, hoe kan ik het vergeten! Die zat tegenover ons hotel, goeie koffie en ontbijtjes moet ik zeggen!
Op donderdag 15 januari 2004 12:25 schreef Tasha het volgende:
De kroeg in Alanya voor je kroket, D.E. koffie en een avondje voetbal kijken: Bistro Floyd/De Kroeg
Op de site staan ook goeie tips om rekening mee te houden als je naar Turkije gaat (zoals veel contante euri meenemen enzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |