574 euro, inclusief belastingen, ontbijt, vliegreis en appartement (drie sterren).quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:18 schreef TFD het volgende:
mag ik vragen wat een vakantie in alanya 15 dagen reis+app.+eten ongeveer kost per persoon we gaan met zijn 2en of met zijn 4en en jah ik weet dat je dit bij reisbureaus enzo kan vragen maar we willen reis met ontbijt en dan daar zelf eten regelen iemand enig idee hoeveel je dan totaal PP kwijt bent?
Wat is er mis met Alanya?quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:51 schreef BrauN het volgende:
Een droomplaatje.
Kom op, je gaat toch niet naar zo'n Turkse pauperplaats als Alanya.
Waarschijnlijk is hij iemand die liever naar een duf land als Ierland gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:14 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Wat is er mis met Alanya?
Alanya is een erg mooie stad die veel te bieden heeft!
Het uitgaan is er ook super.. het is veel mooier als Spanje etc.
Ik heb inmiddels al heel wat landen gehad wat vakanties betreft,
dus ik kan daar ook wel goed over oordelen..
Ik zal mijn vakantie in Alanya niet snel meer vergeten.. supertijd gehad daar!![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:28 schreef ranky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij iemand die liever naar een lanparty gaat.
Ik ben dus afgelopen zomer naar Marmaris geweest en in 2003 naar Alanya.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef N-I-X het volgende:
Wij zijn van plan met ongeveer 15 personen richting turkije te gaan. We gaan er heen voor het uitgaan, lekker weer en mooie vrouwen!
Waar je iedereeen over hoort is het Kleopatra-strand in Alanya. Het hotel hoeft niet zo fantastisch te zijn, maar moet iig wel een airco hebben!
Heeft iemand ervaringen met Turkijke voor onze vakantie-invulling. Sommige verhalen waren ook ERG positief over Marmaris (ook dat het uitgaan daar beter was).. maar bij het reisbureau vonden ze Alanya het 'mekka van turkije qua uitgaan'!
Help
![]()
Neuh, ik ga niet naar lanparties en ook niet naar Ierland...quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:28 schreef ranky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij iemand die liever naar een duf land als Ierland gaat.
Dat is jou mening..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wil je echt iets moois zien dan ga je toch niet naar zo'n massa badplaats, maar zoek je wat minder toeristische maar zeker zo mooie plekken op.
Snap ik ook! Ik precies 't zelfde, ik ben vorig jaar in Salou geweest, ook geen cultureel hoogstandje maar daar kwamen we ook niet voor.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:54 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dat is jou mening..
Als ik met 6 vrienden op vakantie ga zoek ik liever juist wel de massa-toerisme op.
Lekker de hele nacht stappen! En dan mag het van mij wel 1 groot jongeren-paradijs zijn![]()
Hehehehe, wat een idioot was dat zeg! En ook nog zo gespeld ook ja haha.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:52 schreef Brendovic het volgende:
en een turk met van de vart op ze ajax shirt.
Maar ben jij nou ook die boot opgestapt 30 euro lichter met de veronderstelling dat je er zou eten aangezien je 30 euro had gelapt en die vrouw dat gezegd had en dat je vervolgens geen eten krijgt, 3 euro voor een kut zweeds biertje betaald en kut vuurwerk en oersaaie kut disco op het de? Of heb ik alleen dat gevoel?quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehehehe, wat een idioot was dat zeg! En ook nog zo gespeld ook ja haha.
Ik was ook echt superbrak op die boot, pff...'t uitgaan vond ik trouwens beetje tegenvallen, in vergelijking met Marmaris. Murphy's was wel gaaf.
Irritant vooral is die obers die je om de 30 sec komen vragen of je bier wil. Dat terwijl je net een andere Ali zover hebt gekregen dat je twee pullen krijgt voor de prijs van één en net je eerste staat weg te tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |