abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24548416

De zomer komt er weer aan!
Iedereen is weer druk met bezig met hun ideale vakantie te vinden

2 Jaar geleden ben ik naar Alanya geweest, afgelopen jaar naar Marmaris.
Beide vakanties waren echt heel mooi, daarom gaan we ook dit jaar weer met
7 vrienden naar ALANYA!

In dit topic kun je alles met betrekking op Alanya kwijt, vragen, tips, ervaringen etc.!

Al meer mensen geboekt voor de zomer 2005?
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_24548729
Wij gaan waarschijnlijk ook twee weekjes Alanya boeken
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:18:28 #3
90140 TFD
Business Man
pi_24548757
mag ik vragen wat een vakantie in alanya 15 dagen reis+app.+eten ongeveer kost per persoon we gaan met zijn 2en of met zijn 4en en jah ik weet dat je dit bij reisbureaus enzo kan vragen maar we willen reis met ontbijt en dan daar zelf eten regelen iemand enig idee hoeveel je dan totaal PP kwijt bent?
pi_24548868
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 17:18 schreef TFD het volgende:
mag ik vragen wat een vakantie in alanya 15 dagen reis+app.+eten ongeveer kost per persoon we gaan met zijn 2en of met zijn 4en en jah ik weet dat je dit bij reisbureaus enzo kan vragen maar we willen reis met ontbijt en dan daar zelf eten regelen iemand enig idee hoeveel je dan totaal PP kwijt bent?
574 euro, inclusief belastingen, ontbijt, vliegreis en appartement (drie sterren).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24549141
Ziet er prachtig uit! Echt een droomplaatje, zoals op die foto. Je hebt me er in ieder geval nieuwsgierig gemaakt, en ik moet m'n vakantie nog gaan boeken, dus wie weet...
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:51:00 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24549222
Een droomplaatje.

Kom op, je gaat toch niet naar zo'n Turkse pauperplaats als Alanya.
pi_24550560
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 17:51 schreef BrauN het volgende:
Een droomplaatje.

Kom op, je gaat toch niet naar zo'n Turkse pauperplaats als Alanya.
Wat is er mis met Alanya?
Alanya is een erg mooie stad die veel te bieden heeft!
Het uitgaan is er ook super.. het is veel mooier als Spanje etc.

Ik heb inmiddels al heel wat landen gehad wat vakanties betreft,
dus ik kan daar ook wel goed over oordelen..

Ik zal mijn vakantie in Alanya niet snel meer vergeten.. supertijd gehad daar!
pi_24550721
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:14 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Wat is er mis met Alanya?
Alanya is een erg mooie stad die veel te bieden heeft!
Het uitgaan is er ook super.. het is veel mooier als Spanje etc.

Ik heb inmiddels al heel wat landen gehad wat vakanties betreft,
dus ik kan daar ook wel goed over oordelen..

Ik zal mijn vakantie in Alanya niet snel meer vergeten.. supertijd gehad daar!
Waarschijnlijk is hij iemand die liever naar een duf land als Ierland gaat.
pi_24551331
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:28 schreef ranky het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij iemand die liever naar een lanparty gaat.
pi_24551810
Wij zijn van plan met ongeveer 15 personen richting turkije te gaan. We gaan er heen voor het uitgaan, lekker weer en mooie vrouwen!

Waar je iedereeen over hoort is het Kleopatra-strand in Alanya. Het hotel hoeft niet zo fantastisch te zijn, maar moet iig wel een airco hebben!

Heeft iemand ervaringen met Turkijke voor onze vakantie-invulling. Sommige verhalen waren ook ERG positief over Marmaris (ook dat het uitgaan daar beter was).. maar bij het reisbureau vonden ze Alanya het 'mekka van turkije qua uitgaan'!

Help
Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
pi_24560386
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef N-I-X het volgende:
Wij zijn van plan met ongeveer 15 personen richting turkije te gaan. We gaan er heen voor het uitgaan, lekker weer en mooie vrouwen!

Waar je iedereeen over hoort is het Kleopatra-strand in Alanya. Het hotel hoeft niet zo fantastisch te zijn, maar moet iig wel een airco hebben!

Heeft iemand ervaringen met Turkijke voor onze vakantie-invulling. Sommige verhalen waren ook ERG positief over Marmaris (ook dat het uitgaan daar beter was).. maar bij het reisbureau vonden ze Alanya het 'mekka van turkije qua uitgaan'!

Help
Ik ben dus afgelopen zomer naar Marmaris geweest en in 2003 naar Alanya.
Beide vakanties waren super! Het is moeilijk om te zeggen wat mooier is..
In Marmaris heb je 1 straat (barstreet) waar alle discotheken bij/naast elkaar zitten..
In Alanya heb je een soort klein dorpje van discotheken bij de haven waar alles bij elkaar zit.

Ik kan je dus niet vertellen wat mooier is.. wel dat het allebei gewoon heel vet is!
Maar wij gaan deze zomer toch weer voor Alanya!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:45:04 #12
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24560526
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:28 schreef ranky het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij iemand die liever naar een duf land als Ierland gaat.
Neuh, ik ga niet naar lanparties en ook niet naar Ierland...

Ik vond het gewoon grappig dat iemand lyrisch wordt bij zo'n foto van een über toeristische badplaats met groen neonlicht op het strand. Gewoon grappig dat iemand zoiets schitterend vindt.

Wil je echt iets moois zien dan ga je toch niet naar zo'n massa badplaats, maar zoek je wat minder toeristische maar zeker zo mooie plekken op.
pi_24564948
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:45 schreef BrauN het volgende:

[..]

Wil je echt iets moois zien dan ga je toch niet naar zo'n massa badplaats, maar zoek je wat minder toeristische maar zeker zo mooie plekken op.
Dat is jou mening..
Als ik met 6 vrienden op vakantie ga zoek ik liever juist wel de massa-toerisme op.
Lekker de hele nacht stappen! En dan mag het van mij wel 1 groot jongeren-paradijs zijn
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:10:11 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24565203
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:54 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Dat is jou mening..
Als ik met 6 vrienden op vakantie ga zoek ik liever juist wel de massa-toerisme op.
Lekker de hele nacht stappen! En dan mag het van mij wel 1 groot jongeren-paradijs zijn
Snap ik ook! Ik precies 't zelfde, ik ben vorig jaar in Salou geweest, ook geen cultureel hoogstandje maar daar kwamen we ook niet voor.

Ik vond het alleen prachtig dat iemand zegt 'wat een droomplaatje' over die bovenste foto.
pi_24624590
Ik wil aankomende zomer ook naar Alanya, maar dan niet om vakantie te vieren. Ik heb serieuze plannen om aankomende zomer in Alanya te gaan werken Of het doorgaat, hoe ik het ga regelen en ga combineren met een weekje zeilen met vrienden (wat ik niet wil missen) moet ik nog bekijken. Feit is dat ik afgelopen zomer al het aanbod heb gekregen om te komen werken, maar toen vond ik het een te kort tijdsbestek om dat 1-2-3 te regelen en te beslissen.
pi_24625273
Ik was er vorig jaar 2 weken en ik moet zeggen, het is niet duur en vrij aardig. Wat ik wel raar vind is: ik heb zo een reisje boekje van ene of andere Breezah organisatie. En daarin staan ook de prijzen ongever. En daar staat dat in Alanya een biertje echt 2,5 euro kost en bij andere turkse steden veel goedkoper. Zat ik nou telkens goed of hebben hun het fout? want wij waren echt niks kwijt kwa geld voor eten en drinken. Alleen die disco's op die boulevard waren hendig duur.
Bovendien was ik met Beachmasters, nou 1 ding zal ik niet snel doen en dat is al hun praatjes geloven. De reis etc was top maar jesus die reidleidster. Jaaa en de kroegen tocht is echt helemaal top. Nou je staat er al eerste, de cocktail blijkt een bekertje ranja te zijn en je geweldige crouse tocht in de avond met diner was een kots tocht met kut vuurwerk en een turk met van de vart op ze ajax shirt.
Maar het hotel was top, goedkoop, aardige famillie was het en niet opdringerig. Oftewel, als ik weer ga pak ik het zelfde hotel.
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_24625495
Vorig jaar veel activiteiten gedaan met beach masters maar als ik dit jaar ga denk ik er eik meer aan om ze zelf daar te plannen want met beachmasters klinkt het vooraf allemaal heel goed maar is het eigenlijk 3x niks.
pi_24626633
2,5 euro hebben wij ook nooit betaald voor een biertje daar..
Het uitgaan is misschien wel wat duurder als sommigen verwachten, maar nog steeds niet duur!
Het bier in de winkeltjes kost al helemaal geen drol

Over Beachmasters kan ik niks vertellen.. wij zijn de afgelopen 2 jaar met Gogo-tours geweest wat opzich wel goed bevallen is!
pi_24639996
Ja maar wij deden die dingen samen met gogo. En dan ging je bijv in de avond met ze alle uit en ervoor wat eten op een cruiseschip. betaal dus je dus 30 euro voor. En dan blijkt dat je op die boot gaat, geen eten dus ik moet een avond pilse zonder eten op. Nou vervolgens blijkt dat je nog zelf je bier op die boot moet betale ala 4 euro. Ja dat gaat mij te ver als een cafe verderop je het voor 50 cent heb. En dat wist ze wel hoor, maar toen we in het hotel met der spraken zei ze gewoon eten lekker blalbla en achteraf jaaaa ik heb het gezegd hoor.
En idd uitgaan is vrij duur, maar gewone barretje iets verder in Alanaya of bij je hotel kost geen reet
  donderdag 20 januari 2005 @ 00:32:38 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_24644479
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:52 schreef Brendovic het volgende:
en een turk met van de vart op ze ajax shirt.
Hehehehe, wat een idioot was dat zeg! En ook nog zo gespeld ook ja haha.

Ik was ook echt superbrak op die boot, pff...'t uitgaan vond ik trouwens beetje tegenvallen, in vergelijking met Marmaris. Murphy's was wel gaaf.
Irritant vooral is die obers die je om de 30 sec komen vragen of je bier wil. Dat terwijl je net een andere Ali zover hebt gekregen dat je twee pullen krijgt voor de prijs van één en net je eerste staat weg te tikken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_24648451
Ja, dat soort dingen. Maar dat is echt alleen in die grote disco's want als je gewoon de bar vlak bij je hotel ergens pakt zijn ze niet zo irritant. Maybe laat ik een shirt drukken als ik er weer heen ga met Als ik bier wil vraag ik het wel oid.
pi_24648528
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 00:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hehehehe, wat een idioot was dat zeg! En ook nog zo gespeld ook ja haha.

Ik was ook echt superbrak op die boot, pff...'t uitgaan vond ik trouwens beetje tegenvallen, in vergelijking met Marmaris. Murphy's was wel gaaf.
Irritant vooral is die obers die je om de 30 sec komen vragen of je bier wil. Dat terwijl je net een andere Ali zover hebt gekregen dat je twee pullen krijgt voor de prijs van één en net je eerste staat weg te tikken.
Maar ben jij nou ook die boot opgestapt 30 euro lichter met de veronderstelling dat je er zou eten aangezien je 30 euro had gelapt en die vrouw dat gezegd had en dat je vervolgens geen eten krijgt, 3 euro voor een kut zweeds biertje betaald en kut vuurwerk en oersaaie kut disco op het de? Of heb ik alleen dat gevoel?
  donderdag 20 januari 2005 @ 16:05:41 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_24652694
Nee, k zat bij Gogo maar wij kregen gewoon wel te kanen. K kan ook alleen die Turk me nog herinneren.
Gourmetten of steengrillen?
pi_24653138
even de foto

pi_24653247
Haha.. wat een fout shirt ja

Wij kregen via Gogo ook wel normaal/goed te eten op die boot trouwens..
Had wel meer verwacht van die hele boottocht maar het was wel ff gezellig!

Denk dat we dit jaar iets minder van te voren gaan plannen..
Vorige keer kwamen we 's ochtends om 8 uur terug bij ons Appartement,
en om half 9 moesten we klaar staan voor de (al betaalde ) boottocht.. waar dus niemand meer zin in had.. Iedereen wilde pitten
Maar wel zonde van het geld.. dus komende zomer zien we wel waar we zin in hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')