Of twee?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:00 schreef Jojoortje het volgende:!
Ik wil ook wel een biertje drinken hoor
ben er twee keer geweest. en dat is voldoende. nieuwe uitdaging ligt in Kreta, Chersonissos.quote:
Daar ben ik vorig jaar geweest. Was echt super. Vraag me af of het dit jaar overtroffen kan worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben er twee keer geweest. en dat is voldoende. nieuwe uitdaging ligt in Kreta, Chersonissos.![]()
we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar geweest. Was echt super. Vraag me af of het dit jaar overtroffen kan worden.
succes ermeequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Whoaaaa net afspraak gemaakt bij de GGD... Donderdag prik!![]()
Houniet aan de ene en ik aan de andere?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Vrijwilligers die mn handje willen vasthouden donderdag?
Ja, geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ook goed
Ik denk dat je ouders ook wel zullen zeggen dat je het moet doen...
je kan het ook halen bij de apotheek, en zelf inspuiten. maar dan moet je wel weten wat je doetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon via de GGD gedaan:
Online een afspraak gemaakt... Vragenlijstje invullen en klaar!
Ik moet volgende week donderdagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
je kan het ook halen bij de apotheek, en zelf inspuiten. maar dan moet je wel weten wat je doet
hoe was het bij de prikkert JoJoortje?
nee nee neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef JeroenV het volgende:
Als je het doet moet je het hier al doen, scheelt wat kosten.
Een vriendin is er al eens geweest. Je kan er ook met euro's betalen. Maar of het verstandig is is een tweede. Ik neem aan dat ze je namelijk afzetten en meer rekenen als je dat doet. Je kan er kiezen of je euro's of Turks geld pint.
Ik zelf wissel hier denk ik wel wat om, ik weet niet zeker of je met uitgaan ed. ook met euro's kan betalen. En heb geen zin om bijv. een euro meer per biertje te betalen omdat hun de boel belazeren met omrekenen
JoJoortjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet volgende week donderdagVerkeerd gekeken
Heb ik nog een week de tijd!
Ja...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:18 schreef Houniet het volgende:
JoJoortjekan je je psygisch en lichamelijk voorbereiden
![]()
Groetjes terug uit een koud Nederlandquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:04 schreef Loontjah het volgende:
Groetjes uıt Alanya. eıgelıjk oba maar dat maakt nıet veel verschıl. Ik moet het hıer ook doen met een turkse toetsenbord..
Het was gısteren hıer 47 graden. warmste tıjd van het jaar..
Maar wel gezellıg !!
Ja zo ongeveer ja!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dus ik kom eerder aan en ga later weg zeg maar![]()
![]()
![]()
Goed om te horen!quote:Op zondag 29 juli 2007 12:14 schreef LieveJuf het volgende:
Ik ben gister terug gekomen uit Alanya, en een geweldige tijd gehad. Echt super
Ik kan je 2 dingen aanraden:quote:Op zondag 29 juli 2007 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed om te horen!![]()
Precies over 2 weken naar Alanya!
![]()
Ik zit ook altijd wel ff achter internet.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef Jojoortje het volgende:
Anders vertelt iemand mij ff dat ik DRIE prikken kreeg
Deed gelukkig niet zeer en ik had een hele lieve dokter![]()
Jaaaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
En nu vooruit denken naar de vakantie![]()
Nu nog 2 dagen dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik moet tellen, maar ik ga vrijdag weg
Ik was biijna de badhandoeken vergetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wohoo!!
Ik zit nu al de freaken dat ik wat vergeet zodat ik het vliegtuig niet in mag![]()
Tickets + ID kaart... Dat is toch alles eigenlijk zodat je het vliegtuig wel in mag?![]()
Vergeet je zonnebrandcreme niet Jeroen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:48 schreef Houniet het volgende:
niet de beest uit gaan hangen he, dat doe ik wel
en de groeten aan JeroenV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |