ikke! (alleen ik ben bang dat het niet gaat lukken)quote:Op zondag 16 juli 2006 22:09 schreef augurkenkoning het volgende:
Zijn'r hier mensen die uit eigen keuze in hun eentje gaan?
Precies dat hebik ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef FatherJack het volgende:
[..]
ikke! (alleen ik ben bang dat het niet gaat lukken)
Lijkt me toch een hele nieuwe ervaring, geen getreuzel en gewacht op de groep enzo.
Zat bekenden, dus genoeg af te spreken.
die was best relaxt in 2002, toen draaide die voor tiestoquote:Op zondag 16 juli 2006 13:59 schreef rubbereend het volgende:
Timo Maas heeft nog wel een gaatje voor Lowlands in zn agenda!
Ik baal er nog steeds van dat ik geen foto's heb van Tiësto-fans op hoge hakken door 20 cm. bagger!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
die was best relaxt in 2002, toen draaide die voor tiesto
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat ik geen foto's heb van Tiësto-fans op hoge hakken door 20 cm. bagger!
Maar gelukkig hebben nog altijd dat ene topicquote:Op zondag 16 juli 2006 23:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat ik geen foto's heb van Tiësto-fans op hoge hakken door 20 cm. bagger!
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
en Dresden Dolls daar is Peaceman verantwoordelijk voor geloof ik![]()
Tsja.. dan toch maar Pukkelpop hequote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Amanda zelf zei het op Pinkpop toen ik het haar vroeg...
Ow jij bent nog steeds hier? Heb je je inmiddels niet laten naturaliseren tot Belg?quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben nog altijd dat ene topic![]()
Precies hetzelfde. 's ochtends gezellig koffiedrinken broodjes eten.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als ik met een groep ga loop ik feitelijk ook driekwart van de dag in m'n eentje rond te zwerven op festivals. Prima te doen![]()
Alleen 's nachts nabieren wordt wat ongezellig zo in je eentje...
Je weet maar nooit, geef de hoop nog niet op!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:01 schreef maniack28 het volgende:
nog maar een tvp (voor de zekerheidmaar er zal wel niks meer bijkomen
)
Ik weet 't niet tvp.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:20 schreef _Etter_ het volgende:
zijn eigenlijk alle bands al bekend of komen er nog meer bij?
Vorig jaar kreeg je een klap voor je smoel zodra je Theo schreeuwdequote:Op maandag 17 juli 2006 12:43 schreef augurkenkoning het volgende:
Gaan ze weer heel de tijd theo roepen dit jaar?
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je een klap voor je smoel zodra je Theo schreeuwde![]()
![]()
Figuurlijk dan
So try it..
Ik persoonlijk ook wel.. vooral die gezichten van al die mensen die al jaren op lowlands zitten en er helemaal klaar mee zijn..quote:Op maandag 17 juli 2006 12:47 schreef crossover het volgende:
[..]Ik kon dr wel om lachen
tot een bepaald moment
Die is inderdaad vervangen door dat X-Raygebeurenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:30 schreef LostFormat het volgende:
Is de texelse playground er weer dit jaar? Of is daar dat X-Ray podium voor in de plaats gekomen?
Denk dat het ongeveer dezelfde strekking heeft. Line-up van X-Ray liegt er in ieder geval niet om. Dubstep.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is inderdaad vervangen door dat X-Raygebeuren![]()
De Matisyahu die ik gezien heb op Roskilde was boringgggggggggggggggggggggquote:Op maandag 17 juli 2006 13:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Matisyahu en Gogol Bordello!![]()
eide gezien op Roskilde, echt de moeite waard om even te gaan kijken!
quote:Ook dit jaar heeft Lowlands weer enkele leuke acts weten te contracteren voor het Lima-gebied. Naast de Urban Golf op de oever van Lake Lowlands en The Höyry Sauna Party, zijn de Tilburg Cowboys' Ruilcaravan, De Verzuchting, straattheateract Liesje Smolders en de Buttonman (zelf buttons maken!) toegevoegd aan het reeds zinnenprikkelende programma.
Mocht je al bijna niet meer kunnen wachten tot Lowlands op 18 augustus zijn poorten opent, dan kun je alvast in de sfeer komen bij de VPRO (Nederland 3). Zij zenden reeds vanaf 15 juni, elke donderdag, rond 00:30, herhalingen uit van Lowlands-concerten van voorgaande jaren. Nog te zien zijn: Roisin Murphy (20 juli), Franz Ferdinand (27 juli), Zuco 103 (3 augustus), The Magic Numbers (10 augustus) en Arcade Fire (17 augustus).
De Matisyahu die ik gezien heb in de melkeweg was zo ggaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffff!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De Matisyahu die ik gezien heb op Roskilde was boringggggggggggggggggggggg![]()
![]()
Echt geen aanrader
quote:Ziek Kind
De latino-metallers van Ill Niño zijn toegevoegd aan het programma. In het kader van de extra decibelletjes, weetjewel.
Van essentawards.nlquote:Lowlands 2006
Nog een paar weken en dan barst het leukste festival van Nederland weer los: Lowlands. Al vijf jaar laat Essent zich nadrukkelijk zien en horen op het festival, en ook dit jaar hebben we weer veel te bieden. Uiteraard presenteren we de nieuwe lichting die bestaat uit Charlie Dée, Wudstik, Ziggi, Seven en a balladeer. Maar er is nog zo veel meer. Lees op deze pagina alles wat Essent voor je in petto heeft voor Lowlands 2006.
VIJF JAAR ESSENT AWARDS! FEESTJE!
Dit jaar bestaan de Essent Awards vijf jaar. In die vijf jaar hebben al 70 bands een Essent Award mogen krijgen. Mede door de steun van Essent zijn bands als Spinvis, Ali B. Di-rect, The Sheer, Gem en Epica doorgestoten naar de top. De Essent Awards hebbeft zich ontwikkeld tot een belangrijke speler in de Nederlandse muziekwereld en wordt gevolgd door veel muziekliefhebbers, muzikanten en popjournalisten.
Vijf jaar Essent Awards moet natuurlijk gevierd worden, en dat doen we op Lowlands. Naast het presenteren van de nieuwe lichting, het Open Podium en de silent akoestische sessies hebben we nog een paar cadeautjes weg te geven. Zo speelt Neerlands bekendste bluesband Cuby + The Blizzards zaterdag in de Essent Award Tent. Daarnaast sponsort Essent het feestje van De Kevers in de Bravo. Veel Nederlandse topbands spelen klassiekers van The Beatles in het Nederlands. Dat worden hilarische optredens met een hoog meezinggehalte. Lees verderop deze pagina meer over deze happening.
OPEN PODIUM
Het Open Podium in de Essent Award Tent is al jaren een klapper van jewelste, en daarom geven we ook dit jaar festivalgangers weer de kans om zelf op te treden op Lowlands. Maak dit weekend voor jezelf onvergetelijk door met een professionele band op de planken te staan.
Of je nu een nummer van Nirvana wilt zingen of gitaar of drums wilt spelen, alles is mogelijk op het Open Podium.
AKOESTISCHE SESSIES
Vorig jaar introduceerden we de silent akoestische sessies op Lowlands. Het bleek een schot in de roos en daarom ook dit jaar wegens succes geprolongeerd. Waar op Lowlands kun je met een koptelefoon genieten van een intiem en bijzonder optreden? Juist, in de Essent Award Tent. Verschillende bands passeren de revue, maar bijzonder is wel dat ook de legendarische bluesband Cuby + The Blizzards zullen spelen in de Essent Award Tent. Wie er verder op de planken staan houden we nog even geheim. Let op: vol is vol. Dus wees er op tijd bij, want deze unieke optredens mag je absoluut niet missen!
THE BEATLES IN HET NEDERLANDS!
Oké, Lowlands heeft ieder jaar weer veel bijzondere momenten, maar hier moet je zeker bij zijn. Waar het gaat het om? Een paar jaar geleden verscheen van Robbert-Jan Henkes en Erik Bindervoet het boek ‘Help! The Beatles in het Nederlands’, met vertalingen van al hun songs. Soms letterlijk, maar meestal werden de liedteksten met een eigen interpretatie en op een hilarische wijze vertaald. Zo werd ‘St. Peppers Lonely Heart Club Band’ ‘Captain Iglo’s Zeemanszangzaadkoor’. Eerder dit jaar liep een soortgelijke meezingsessie in De Melkweg uit op een feest van herkenning. Reden voor de Lowlands Bookstore en Essent dit festijn in uitgebreide vorm op Lowlands neer te zetten. Wie er allemaal mee gaan doen mogen we nog niet verklappen, maar omdat Essent dit festijn sponsort ligt het voor de hand dat er wel een paar Essent Award winnaars mee doen. Maar wie er ook uiteindelijk op de planken zullen staan, onder de naam De Kevers wordt dit een hilarisch feestje waar je absoluut bij moet zijn!
De Kevers: zaterdag 19 augustus, Bravo 13.15 – 14.15
OUDE WINNAARS GAAN DOOR!
Elk jaar presenteren we een nieuwe lichting op Lowlands, maar elk jaar spelen er ook bands op het festival die al eerder een Essent Award gewonnen hebben. Dit jaar zijn dat Spinvis, Luie Hond, Epica, Jawat! en Pete Philly & Perquisite.
Tijdschema oude Essent Award winnaars op Lowlands.
vrijdag 18 augustus
Spinvis: Bravo 14.30 - 15.30 uur
Luie Hond: Lima 21.00 - 22.00 uur
zaterdag 19 augustus
Epica: Alpha 19.30 - 20.45 uur
Jawat (in samenwerking met Kiddo Cee en The Opposites): Bravo 15.30 - 16.45 uur
zondag 20 augustus
Pete Philly & Perquisite (foto) en New Generation Big Band:
Bravo 15.00 - 16.00 uur
Er is dus weer van alles te beleven in de Essent Award Tent op Lowlands dit jaar. Maar de timetable daarvan is nog niet bekend. Check regelmatig de website, en we houden je op de hoogte!
En dan ook nog eens niet 's ochtends vroeg als iedereen nog in z'n bed ligt te meurenquote:
quote:
Dit gaat potverdimme alweer mijn 10e Lowlands worden!quote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef London_Calling het volgende:
Mijn Lowlands ontmaagding is ook aanstaande, ik heb er al zin in![]()
Zou kunnen, op de LL-site verschijnen nu om de paar dagen wat nieuwe bevestigingen. Ik denk dat ze daarmee doorblijven gaan tot de 26ste als dat Volkskrant ding uitkomt. De films en literatuur zullen iig nog bevestigd worden. Maar volgens mij is voor comedy en theater nu ongeveer wel alles bekend. 't Lima en X-ray programma zijn volgens mij nu ook compleet. Dus ik neem aan dat er nog wat bandjes voor de overige tenten zullen komen......quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar was de Grolsch tent interessanter dan de Alpha, dus misschien nog wat voor de Grolsch?
Ik heb nog wel wat acts die ik graag zou willen zien (dat lijstje zal ik voor me houden, omdat Maniack dan weer uit zijn vel zal springenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zou kunnen, op de LL-site verschijnen nu om de paar dagen wat nieuwe bevestigingen. Ik denk dat ze daarmee doorblijven gaan tot de 26ste als dat Volkskrant ding uitkomt. De films en literatuur zullen iig nog bevestigd worden. Maar volgens mij is voor comedy en theater nu ongeveer wel alles bekend. 't Lima en X-ray programma zijn volgens mij nu ook compleet. Dus ik neem aan dat er nog wat bandjes voor de overige tenten zullen komen......
Echt!!?!? Vette shit!!quote:
Kan ook natuurlijk, vorig jaar waren Nick Cave en de Pixies daar ook afsluiter. Dit jaar zouden bv. Anouk, Scissor Sisters of Artic Monkeys of uiteraard Iggy dat kunnen zijn. Daarom is 't allemaal een beetje natte vinger werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:27 schreef peaceman het volgende:
Persoonlijk zou het mij niet verbazen als Iggy in Grolsch staat....
Op mijn lijstje staan ook een aantal kleine namen, terwijl ze in mijn ogen groots zijn....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef Z het volgende:
Ik hoop nog op wat kleine namen, moet nog een kaartje kopen trouwens.
* Mooi *.......................* Stil *quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op mijn lijstje staan ook een aantal kleine namen, terwijl ze in mijn ogen groots zijn....
tip van Kletz? als je dat nu pas gaat tippen loop je al een paar jaar achter..quote:Op maandag 17 juli 2006 16:54 schreef Kletz het volgende:
OMFG!!!!!!
MASTODON
Ga dit allemaal tjekken en tip van KLETZ. Als er iets energiek is live dan is dat het wel!!!
jaja ik heb het over de lowlands gangers > niet de die hardsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
tip van Kletz? als je dat nu pas gaat tippen loop je al een paar jaar achter..![]()
ik tvp lekker meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:45 schreef EvilMistress het volgende:
En ik maak er ook even een tvp van.
quote:DANCE! DANCE!
Nee, Fall Out Boy komt niet. Maar wel een enorme hoop aan nieuwe dance, waarvan wij toch wel torenhoge verwachtingen hebben van The Knife. De hele lijst:
The Knife - DJ Rush - Josh Wink - Motor - Âme - MSTRKRFT - Magda - Lauhaus - 2000 And One - Nuno Dos Santos - Melon - 90s Now met Gary Global & Groefmeester Azraël - Never Mind The British - Alpha DJ's - Groove Tube DJ's - Kees van Hondt & co. - en een hele rits PauzeDJ's
Alle info, inclusief de al eerder aangekondigde dance, vind je natuurlijk bij het programma.
Klinkt erg tof inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:27 schreef Z het volgende:
The Knife, leuk. Zal wel 'tenondergaan in al hun hippigheid' denk ik trouwens, maar toch leuk om te zien lijkt me.
Laatste en eerste keer voor mij was 1999quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben met m'n vriendinnetje en 'n stel vrienden aan 't plannen om er heen te gaan, lijkt me echt vet om er weer es te komen na 'n pauze van enkele jaren.
Wordt dan m'n 4e keer
Tiga moet je iig zeker gaan zienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:40 schreef augurkenkoning het volgende:
Hmm, dat de knife klinkt idd leuk.
Er is wel veel dance, mar niet echt 1 hele grote klapper als prodigy of underworld ofzo.
Massive attack is wel leuk, maar niet echt feestmuziek..
Damn, dat zijn wel indrukwekkende namen. Melon vond ik op 5 days off zeer lekker draaien. Dj Rush op Lowlands?! Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Melon draaide, ik meen 2 jaar geleden, op LL ook erg lekker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:02 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Damn, dat zijn wel indrukwekkende namen. Melon vond ik op 5 days off zeer lekker draaien. Dj Rush op Lowlands?! Het moet niet gekker worden
Belgen zijn ook keitof hoorquote:
Zullen we afspreken dat dit je laatste zeurpost over Lowlands is geweest?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:19 schreef maniack28 het volgende:
-knip-
De sfeer zal ik misschien wel missen ja... al was het vorig jaar ook niet je van het.. (heb jij die roze polo's ook voorbij zien komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Roellio het volgende:
Je hebt qua line-up misschien wel gelijk. Maar daarentegen staat er op Lowlands veel meer écht onbekend talent. Daarnaast de sfeer hè!
Maar ik snap je punt wel.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat dit je laatste zeurpost over Lowlands is geweest?![]()
Je gaat nu immers naar Pukkelpop.......
Veel plezier trouwens!![]()
Heel juist!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind het dit jaar juist wel een erg vette line-up, maar ik vind PP ook een goede line-up hebben. LL heeft de leuke kleinere/nieuwe bandjes weten te strikken, PP is juist wat meer op safe gegaan met wat bekender werk.....eigenlijk zoals elk jaar dus eigenlijk
Maar LL heeft zekersteweten een goede line-up
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet veel van acts ken. En degenen die me wel bekend zijn zijn de oudgedienden die ik eigenlijk niet eens hoef te zien. Het wordt een ontdekkingstocht, kortomquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heel juist!
Maar Maniack houdt gewoon niet van bandjes die hij niet kent![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:25 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet veel van acts ken. En degenen die me wel bekend zijn zijn de oudgedienden die ik eigenlijk niet eens hoef te zien. Het wordt een ontdekkingstocht, kortom![]()
Op Pukkelpop staan zat onbekende bandjes hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heel juist!
Maar Maniack houdt gewoon niet van bandjes die hij niet kent![]()
Voor mij is 90% niet onbekend meer en hiervan komt het merendeel ook op LL en bestempel jij hiervan ook nog het merendeel als Britpopquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Op Pukkelpop staan zat onbekende bandjes hoor
Morningwood, Orson, Magic Numbers, Mocky, Zero7, Dead 60's, Veils, Mew, Delays, Feeder, !Forward Russia!, Dresden Dolls, Dirty Pretty Things, Frames, Be Your Own Pet, Ojos De Brujo, Midlake, Joan As Policewoman, Yonderboi, Motor, Hot Chip.. hoezo niet onbekend?
Nee, PP heeft meer veilige namen, dat is het verschil en ik zie behalve Radiohead en DD (die potver nog steeds niet officieel bevestigd zijn voor LLquote:Sorry.. maar je zit ernaast.. PP heeft ook onbekende bandjes, met het verschil dat ze deze verspreiden over alle genres ipv (alweer) een overschot aan britpop..![]()
Je noemt nou voornamelijk bandjes die al lamgedraait zijn op MTV, 3FM etc.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Morningwood, Orson, Magic Numbers, Mocky, Zero7, Dead 60's, Veils, Mew, Delays, Feeder, !Forward Russia!, Dresden Dolls, Dirty Pretty Things, Frames, Be Your Own Pet, Ojos De Brujo, Midlake, Joan As Policewoman, Yonderboi, Motor, Hot Chip.. hoezo niet onbekend?
Sorry.. maar je zit ernaast.. PP heeft ook onbekende bandjes, met het verschil dat ze deze verspreiden over alle genres ipv (alweer) een overschot aan britpop..![]()
onbekend noem je dat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen dat ik niet weet wat er onbekend is in de Britpopscenequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor mij is 90% niet onbekend meer en hiervan komt het merendeel ook op LL en bestempel jij hiervan ook nog het merendeel als Britpop![]()
[..]
Ach ja.. smaken verschillen....quote:Nee, PP heeft meer veilige namen, dat is het verschil en ik zie behalve Radiohead en DD (die potver nog steeds niet officieel bevestigd zijn voor LL) geen enkele reden om naar PP te gaan. LL is gevarieerd zat.
Noem eens wat onbekends van Lowlands danquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
onbekend noem je dat?![]()
Voor top 40 fans misschien wel ja, voor het grootste deel van het festivalpubliek niet![]()
Klopt. Maar er komt dan ook (voor mij iig) weinig écht onbekends. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Noem eens wat onbekends van Lowlands danVrijwel alles wat ik hiervan opnoem staat ook op Lowlands ...
Daarom zeg ik.. Lowlands heeft hetzelfde wat Pukkelpop heeft, maar dan gevarieerderquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klopt. Maar er komt dan ook (voor mij iig) weinig écht onbekends. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
Nee, je bedoelt te zeggen: er komt meer op PP wat ik mooi vind....quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik.. Lowlands heeft hetzelfde wat Pukkelpop heeft, maar dan gevarieerder
Nee.. helemaal niet.. noem eens wat er behalve in jouw genre aan onbekende bandjes komt in andere genres? Zie jij onbekende punk/metal bandjes? Ik zie ze niet... En Pukkelpop heeft wel ook die onbekende britpopbandjes, die onbekende rare bandjes met violen en met jazz en blues en van alles en nog watquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, je bedoelt te zeggen: er komt meer op PP wat ik mooi vind....
Och wil ik best doen hoor, maar dat duurt even, dan moet ik namelijk alles gaan opzoeken of luisteren (het laatste geniet de voorkeur aangezien sommige kwalificaties ehm op zijn zachtst gezegd dubieus zijn....) en dat duurt me te lang.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee.. helemaal niet.. noem eens wat er behalve in jouw genre aan onbekende bandjes komt in andere genres? Zie jij onbekende punk/metal bandjes? Ik zie ze niet... En Pukkelpop heeft wel ook die onbekende britpopbandjes, die onbekende rare bandjes met violen en met jazz en blues en van alles en nog wat![]()
Je wilt gewoon niet zien dat de Lowlands line-up dit jaar (allround gezien) slechter is![]()
Ga je nou principieel in elk Lowlands topic Lowlands afkraken op wat voor commerciele britpop-meuk er staat? Je gaat niet en je vindt de line-up dit jaar niets: we get the pointquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:09 schreef maniack28 het volgende:
Mooi zo dat je jaloers bent.. daarom ga ik ook
En jij ook veel plezier op Lowlands.. en doe de groeten aan die jochies in de roze polo's als die er dit jaar weer zijn
Ik heb het woord commercieel niet in mijn mond gehad.. enkel dat ze zich nogal focussen op 1 bepaalde trend en daarin allerlei vette bands boeken en in mijn ogen is dat niet correct. Lowlands hoort een gevarieerd festival te zijn ....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef Massive het volgende:
[..]
Ga je nou principieel in elk Lowlands topic Lowlands afkraken op wat voor commerciele britpop-meuk er staat? Je gaat niet en je vindt de line-up dit jaar niets: we get the point.
En wat mag die ene trend dan zijn? Ik bedoel, je kunt wel zeuren dat ze niet genoeg bands hebben die jij leuk vindt, maar je kunt moeilijk stellen dat Lowlands dit jaar ineens geen gevarieerd festival isquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb het woord commercieel niet in mijn mond gehad.. enkel dat ze zich nogal focussen op 1 bepaalde trend en daarin allerlei vette bands boeken en in mijn ogen is dat niet correct. Lowlands hoort een gevarieerd festival te zijn ....
Was vorig jaar ook al zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:02 schreef FLR het volgende:
[..]
En wat mag die ene trend dan zijn? Ik bedoel, je kunt wel zeuren dat ze niet genoeg bands hebben die jij leuk vindt, maar je kunt moeilijk stellen dat Lowlands dit jaar ineens geen gevarieerd festival is![]()
Hoe kun je dat nou beweren als je eerst dat rijtje zogenaamde 'onbekende bandjes' van je plaatst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik.. Lowlands heeft hetzelfde wat Pukkelpop heeft, maar dan gevarieerder
Ik wil stevige muziek ja... mag dat soms? En tot voor kort was er altijd genoeg stevige muziek... nu niet helaasquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou beweren als je eerst dat rijtje zogenaamde 'onbekende bandjes' van je plaatst.
Lachwekkend man![]()
Jiij wilt helemaal geen variatie. Jij wil alleen maar punk en metaal
zo jij kan wel zeiken zeg. Het programma van Lowlands is dit jaar heel gevarieerd en behoorlijk goed. Misschien vergeet jij dat Lowlands net als Pinkpop het qua budget lang niet haalt bij Pukkelpop en Rock Werchter,daarnaast heeft Pukkelpop nog de donderdag erbij oftwel Lowlands is ook afhankelijk van de beschikbaarheid van bands en dan geldt niet alleen hebben ze nog een gaatje in hun tourschema. Jij doet alsof het de schuld is van Lowlands dat het programma in jouw ogen tegenvalt misschien moet je meer kennis hebben van de organisatie en boeken van bands. Lowlands is nu eenmaal een ander soort festival dan Pukkelpop, PP kan veel meer qua bands en LL heeft bepaalde 'trendy' bands nodig om publiek te trekken anders is er geen LL meer. Dus hou op met zeiken en ga lekker naar PP, het programma van Lowlands is erg goed en gevarrieerd al had ik nog graag My Lastest Novel en Morning Runner erbij gehadquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb het woord commercieel niet in mijn mond gehad.. enkel dat ze zich nogal focussen op 1 bepaalde trend en daarin allerlei vette bands boeken en in mijn ogen is dat niet correct. Lowlands hoort een gevarieerd festival te zijn ....
Spuit 24 komt ook even op bezoek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef Z het volgende:
Waar ga allemaal naar toe newbie?
Heb ik ergens overheen gelezen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Spuit 24 komt ook even op bezoek.
Eh.. ik ben wezen bbq'en en pokeren, ik ben met winst huiswaarts gekeerd en ik ga nu slapen!
Ja, die staan helaas niet op PPquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:55 schreef peaceman het volgende:
Wolfmother moet je toch wel aanspreken Maniack?
Is dit ook een reactie op iets wat ik gezegd heb?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ennuh.. tuurlijk moet Lowlands rekening met dingen houden, maar je bent zeker vergeten dat Turbonegro 100% kans had om op Lowlands te staan... niet geboekt
dat doe ik al 5 jaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind de Lowlands line-up ook bagger maar toch ga ik, traditie!
Ik zou het ook niet weten, Z..quote:
Tof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lees het nu pas maar we krijgen weer een 90's avond
dat was 2 jaar geleden, 2004 want toen melde ze nog via een briefje dat Inge de Bruijn goud had gewonnen op de OSquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tof!
Vorig jaar was er toch ook een 70's/80's Party waarbij ze bij elk nummer de clip draaide? Was in Grolsch dacht ik...
quote:KUNST!
Kunst en Lowlands, dat is twee handen op één buik. Vandaar ook dat we vorig jaar met pijn in het hart een toneel- en dansloze editie van Lowlands moesten meemaken. Maar droogt uw tranen, artistiekelingen, want de nobele podiumkunsten zijn terug op de Juliet-planken. En hoe: met Scapino Ballet Rotterdam (dansvoorstellingen 'The Green', 'Ring Them Bells' en 'Äffi'), Het Syndicaat (theatervoorstelling 'Waanzin') en Aluin (theatervoorstelling 'Putlucht - the director's cut') hebben we drie absolute Nederlandse zalmneusjes binnengehengeld. Maar het aanbod is breder: onder de noemer KUNST!, in samenwerking met CJP, vind je, naast de bovenstaande podiumacts een stortvloed aan überhippe kunst verspreid over het Lowlandsterrein. Wat dacht je van architectonisch hoogstandje het Bacardi B-LIVE Pleinmuseum (een uitvouwbaar museum dat 's nachts een videokunstenaarspodium wordt), kunstenaars met een Fiatbandenfetish (Millegomme, een lounge van recycled rubber), een zingend bos (jahaa, echt: het mysterieuze Sonic Forest reageert op jouw bewegingen), de chillout van Mister Motley (nog zo'n flex kunsttijdschrift voor de Einstein-generatie) en de reeds aangekondigde, futuristische tennisgame TFT Tennis (in de X-Ray). Niks oubollige, stoffige schilderijtjes, dus!
Mocht je er nou geen genoeg van krijgen (komt vaker voor, kunst kan verslavend zijn - vraag er de heren Doherty of wijlen Warhol maar eens naar) vergeet dan niet het CJP minizine op te pakken. Dat kan nu al, of later, in de Juliet of om en nabij de KUNST!-locaties op het festivalterrein. Hierin vind je 2 bonnen: 1 voor een gratis schouwburgbezoek, en 1 voor een gratis museumbezoek. De lijst met deelnemende musea en schouwburgen vind je op deze site van CJP. Voor meer info over de KUNST!-projecten surf je uiteraard naar www.lowlands.nl.
Het programmaboekje. Nu al!
Traditiegetrouw krijg je het programmaboekje, met alle handige ins en outs en artiesten a-z'tje, in je knuistjes gedrukt op Lowlands. Maar we hebben toch iets revolutionairs gedaan dit jaar! Na ja, wij... samen met Grolsch, Nokia en SNS laten we ons leiden door de technologie. In een tijd waarin de mobiele foon hét belangrijkste persoonlijke item is geworden presenteren wij de door The Saints gemaakte Lowlands Mobile Festival Guide. Inderdaad, het programmaboekje op je mobieltje, met plattegrond (Zelda-style!), blokkenschema, en bandbio'tjes. Maar ook met een game, en de optie tot customizen van je tijdsschema. Klinkt vet, niet? Dachten wij ook.
Maar... hoe krijg ik dit hotte item op mijn mobieltje? Simpel, kind kan de was doen, eitje, peulenschil: sms LOWMAP naar 4443 vanaf woensdag 26 juli en je ontvangt eenmalig een sms met een link waar je het bestand (max. 128 kB) kunt downloaden tegen de kosten van je sms- en downloadtarief. Kortom, je hoeft geen Bill Gates te zijn om de trotse bezitter van de Lowlands Mobile Festival Guide te worden. Wij zijn al hooked, nu jullie nog!
Een en ander is na te lezen op www.lowlands.nl/extra_goodies_mobileguide.asp (vanaf woensdag 26 juli, dus).
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:12 schreef FatherJack het volgende:
Is het al bijna uitverkocht?
Nee, en het gaat ook niet uitverkopen dit jaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:12 schreef FatherJack het volgende:
Is het al bijna uitverkocht?
precies, vandaarquote:Op zondag 23 juli 2006 00:02 schreef Babbelzz het volgende:
tsja... uitverkopen kan/kon ik me ook niet voorstellen, gezien de line up
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:02 schreef Babbelzz het volgende:
tsja... uitverkopen kan/kon ik me ook niet voorstellen, gezien de line up
Laten we hopen dat dat niet waar is... Lijkt me ook sterk overigens, denk echt niet dat deze editie uitverkoopt. Misschien heeft het postkantoor maar een aantal kaarten die ze zelf mogen verkopen (is het een klein postkantoor?) Of er stond dat er 100-150 nu verkocht waren en lazen ze het verkeerdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef Babbelzz het volgende:
bericht uit postkantoor, vandaag waren er nog maar tussen 100-150 kaarten beschikbaar dan is het uitverkocht, vrienden van mij waren er kaartjes kopen en hadden het gevraagd. Toen ze het nakeken was dit het antwoord van de ticketservice....
wie het eerst komt....
Dat waren geen Lowlandskaartjes waar ik het over hadquote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef MaJo het volgende:
Maar jij zegt dus ook dat het bijna uitverokocht is? In dat geval moet ik morgen heel snel kaartjes gaan halen![]()
Oh gelukkigquote:Op zondag 23 juli 2006 15:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat waren geen Lowlandskaartjes waar ik het over had
Geen idee hoe die ervoor staan....lijkt me sterk dat die al bijna op zijn eigenlijk
Iemand die ik ken ging naar het postkantoor, en zij vertelden hem dat het was uitverkocht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef Babbelzz het volgende:
bericht uit postkantoor, vandaag waren er nog maar tussen 100-150 kaarten beschikbaar dan is het uitverkocht, vrienden van mij waren er kaartjes kopen en hadden het gevraagd. Toen ze het nakeken was dit het antwoord van de ticketservice....
wie het eerst komt....
Dat had ik bij Roger Waters, alles roodquote:Op zondag 23 juli 2006 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij kunnen die postkantoormensen helemaal niet zien hoeveel kaarten er nog zijn. Volgens mij geeft zo'n ticketservicecomputer alleen maar een paar kleurcoderingen aan. Ik geloof dat zo'n miep mij laatst vertelde dat de kaartjes die ik wou hebben de code rood hadden en dat de betekenis daarvan was dat ze uitverkocht of bijna uitverkocht waren.
Yepquote:Op zondag 23 juli 2006 16:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Via ticketmaster? Sta nu ook op het punt daar de kaarten te bestellen..
Tjah, op zondag wordt dat lastig. En als hier meerdere bronnen zijn die melden dat het bijna uitverkocht is, is er toch wat haast bij..quote:Op zondag 23 juli 2006 16:13 schreef crossover het volgende:
Gewoon bij het postkantoor doen.. krijg je ze meteen mee.
Zulke dingen hoef ik niet via de post
Jeequote:Op zondag 23 juli 2006 16:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Tjah, op zondag wordt dat lastig. En als hier meerdere bronnen zijn die melden dat het bijna uitverkocht is, is er toch wat haast bij..
Haal ze ook liever direct af. Maar heb ze nu ook maar via ticketmaster besteld.
Haarlem, geen klein postkantoor, en het is niet postkantoor afhankelijk hoor, die dingen rollen gewoon uit de pc van ticketservice als ze er nog zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet waar is... Lijkt me ook sterk overigens, denk echt niet dat deze editie uitverkoopt. Misschien heeft het postkantoor maar een aantal kaarten die ze zelf mogen verkopen (is het een klein postkantoor?) Of er stond dat er 100-150 nu verkocht waren en lazen ze het verkeerd![]()
Ik wil best meedoen, maar ik heb mijn kaartje nu al dus ik maak me niet zo´n zorgen meerquote:Op zondag 23 juli 2006 17:41 schreef nr.126 het volgende:
Als we nu gewoon eens om 19.00 exact, met minstens 10 man gaan proberen om ieder 20 kaarten te reserveren via ticketmaster, dan weten we snel genoeg hoe het ervoor staat![]()
whehehe ik vraag me af of dat echt werktquote:Op zondag 23 juli 2006 17:41 schreef nr.126 het volgende:
Als we nu gewoon eens om 19.00 exact, met minstens 10 man gaan proberen om ieder 20 kaarten te reserveren via ticketmaster, dan weten we snel genoeg hoe het ervoor staat![]()
Nee! Wacht ermee tot morgen! Dan ga ik kaartjes halenquote:Op zondag 23 juli 2006 17:41 schreef nr.126 het volgende:
tuurlijk, als je op reserveren drukt worden ze voor 3 minuten vastgehouden, als je de transactie niet voltooid worden ze weer vrijgegeven.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:53 schreef crossover het volgende:
[..]
whehehe ik vraag me af of dat echt werkt
Ja dat denk ik ook.. ik durf te wedden dat iedereen die 20 kaarten gewoon zou kunnen bestellen.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nee! Wacht ermee tot morgen! Dan ga ik kaartjes halen![]()
Maar ik heb zo'n idee dat het wel mee zal vallen qua bijna uitverkochtheid...
Er komt nog meer bij, waarschijnlijk word dat de 26e bekent gemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:22 schreef spacemangraig het volgende:
Is de line-up eigenlijk rond of kan er eventueel nog meer bij komen?
Ik ben altijd wat nerveus in dat soort dingen. Hoewel het wel elk jaar steeds later wordt. Twee jaar geleden had ik het kaartje al in mei ofzo, vorig jaar begin juni. Nu is het eind Juliquote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef rubbereend het volgende:
ik ga van de week op mn dode gemak mn kaartje kopen, ik geloof nooit dat het al vrijwel uitverkocht is!
Dat soort verhalen lees je elk jaar in dit topic
Nou, straks staar je daar in je eentje bij de 24/24 tent.. leuk manquote:Op zondag 23 juli 2006 21:21 schreef icebliss het volgende:
*Memo: kaartje kopen.
ZOu het morgen gaan doen, maar heb weer geen tijd :/
Dinsdag dus. Help me herrinneren. Als het uitverkocht raakt kan ik niet naar de Fok!-meet
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:34 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nou, straks staar je daar in je eentje bij de 24/24 tent.. leuk man![]()
![]()
Achquote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga jij eens naar een ander werelddeel, met je wereldgrappen...
![]()
Ha-ha-ha, wat zijn we weer leuk.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga jij eens naar een ander werelddeel, met je wereldgrappen...
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ha-ha-ha, wat zijn we weer leuk.
Het is bijna zo ver!
Trouwens Peace, via http://timgoesusa.berightback.nl kun je me reis volgen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
geen behoefte aan hoor...![]()
thanx... kan je daar ook een berichtje van ons krijgen?of gewoon via de mail
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:56 schreef jerver73 het volgende:
Het voordeel van sowieso gaan is dat je je kaartje gewoon lekker al als vroege vogel tickert haalt .... uitverkocht of niet...
Ik geloof er ook weinig van, anders had het al lang op de site gestaan dat het bijna uitverkocht is.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef rubbereend het volgende:
ik ga van de week op mn dode gemak mn kaartje kopen, ik geloof nooit dat het al vrijwel uitverkocht is!
Dat soort verhalen lees je elk jaar in dit topic
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:10 schreef Roellio het volgende:
M'n extra grote touringcar van 62 mensen is zojuist officieel volgeboekt!
Wat is verder de bedoeling van de bus eigenlijk?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ze hebben nog een groter type, voor 90 personen. Maar 't is wel leuk geweest zo.
Meestal blijft ongeveer de helft bij elkaar hangen, de rest gaat z'n eigen weg. Dus het zal op een groep van +/- 30 personen uitdraaien waarmee we op de camping staan.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wat is verder de bedoeling van de bus eigenlijk?
Gewoon alleen als vervoersmiddel, of gaan jullie ook met ze alle gezellig op de camping hangen?
owkee, das wel een toffe opzetquote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef Roellio het volgende:
[..]
Meestal blijft ongeveer de helft bij elkaar hangen, de rest gaat z'n eigen weg. Dus het zal op een groep van +/- 30 personen uitdraaien waarmee we op de camping staan.
Je gaat bijna denken dat Snow Patrol iets tegen lowlands heeft...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Snow Patrol hebben hun optreden op het Frequency Festival op de 17e gecanceld. De kans zit er dus dik in dat ze Lowlands ook cancelen.....'t zou niet voor het eerst zijn.
Daarentegen is Solo bevestigd voor zo'n silent sessie in die Essent-schuur.
Shit, ik hoop het eigenlijk niet..quote:Op maandag 24 juli 2006 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat Snow Patrol iets tegen lowlands heeft...![]()
Koptelefoon van ons Lichtstad-vrinden op en in je eentje staan luisteren naar de muziek...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:39 schreef crossover het volgende:
Wat houdt die silent sessie eigenlijk in?
Dat zijn akoestische optredens voor een klein publiek in die Essentkeet. Met koptelefoons voor de toeschouwers. Lekker knus en intiem zeg maarquote:Op maandag 24 juli 2006 18:39 schreef crossover het volgende:
Wat houdt die silent sessie eigenlijk in?
Morgen in de Volkskrant misschien?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De officiele bevestigingen van:
Dresden Dolls
Junkie XL
Kraak & Smaak
Martha Wainwright
Muggs
& The Revs
laten trouwens zo lang op zich wachten dat ik ondertussen eigenlijk geloof dat we de meeste daarvan niet meer hoeven te verwachten.......
Ik kan je in het wild tegen komen!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:42 schreef Litso het volgende:
Lijstje van wat ik hopelijk in elk geval ga bekijken:
..
Die moet ik even meenemen inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef Tasha het volgende:
Woensdag a.s. de Volkskrantspecial zag ik op posters. Wie weet levert dat het gewenste resultaat op
Ik ben aan het twijfelen, vind ze opzich wel tof, maar omdat het zo'n hype is heb ik zoiets van 'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef parselmouth het volgende:
Voor de rest zie ik het nog wel. Arctic Monkeys skip ik sowieso, dat was echt de grootste bummer van heel Werchter![]()
Ja, ik vind ze ook wel tof, op CDquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen, vind ze opzich wel tof, maar omdat het zo'n hype is heb ik zoiets van 'nee ik niet'.
zelfde hier. Zul je zien als je niet gaat dat iedereen het geweldig vondquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen, vind ze opzich wel tof, maar omdat het zo'n hype is heb ik zoiets van 'nee ik niet'.
Zal ik het geheim van het blokkenschema verklappen?:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef MichielV het volgende:
Ik heb het blokkenschema in m'n GSM! Ook hebben? [schaamteloze plug]Check dan vanavond MetMichiel op 3FM[/schaamteloze plug]. Geen grappen. Check hier.
Bedankt voor het overtypen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Misschien doe ik zaterdag en zondag ook nog wel overtiepen als ik van m'n RSI genezen ben
Ik kom de zondag voor Lowlands terug van een backpacking trip, vlieg op dinsdag in 2 etappes naar NL, kom daar woensdagmiddag aan en vertrek op donderdag naar Lowlands. Ik ben dus waarschijnlijk bij aankomst al brakquote:
Razorlight en CKYquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef mindgames het volgende:
[..]
Bedankt voor het overtypen!![]()
Voor mij ziet het blokkenschema voor de vrijdag er redelijk gunstig uit.
Geen dilemma's gelukkig
En jullie?
Nou, dan hoef ik iig niet zover te lopen vanaf de ingang v/h festivalterrein!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Epica in de Alpha recht tegenover the Streets in de Bravo
Goede zet organisatie![]()
![]()
En jij denkt dat je nog in de Bravo past?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nou, dan hoef ik iig niet zover te lopen vanaf de ingang v/h festivalterrein!
2 jaar terug ging dat prima hoor, toen stonden ze ook in de Bravo volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En jij denkt dat je nog in de Bravo past?
Zonder je droom aan gruzelementen te willen gooien; Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Matisyahu nogal zuigt, live.quote:
voor dronken vrijgezellen/boeren of 6-jarigen dan toch...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:06 schreef Roellio het volgende:
Plastic bekertjes aan een visdraadje wegtrekken voor de neus van zo'n bekertjes-raap-pauper is de nieuwe hit!
Mike & co hebben nog wat hitjes gehad sindsdien. En bovendien stonden ze destijds vast niet tegenover een nobody in de Alpha die amper publiek zal trekken....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Roellio het volgende:
[..]
2 jaar terug ging dat prima hoor, toen stonden ze ook in de Bravo volgens mij.
Zijn ze zoveel populairder geworden sinds die tijd?
Ik kreeg hem vrijwel directquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef London_Calling het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je die sms met de link krijgt? Ik heb nu meer dan een half uur geleden een smsje gestuurd.
Goh, ben ik die bronquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zonder je droom aan gruzelementen te willen gooien; Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Matisyahu nogal zuigt, live.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:39 schreef Basp1 het volgende:
Bedankt voor het programma over te typen S_B![]()
Ik neem alleen aan dat de laatste dag zondag moet zijn![]()
Argh, begin er niet over... pijnlijke keuzes all over the placequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goh, ben ik die bron?
Sowieso met je zowel Spinvis als Matisyahu links laten liggen en naarWolfmother
gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |