Genoeg te doen. Bier drinken met vrienden op de camping, naar de 24uurs tent, andere campings op en wat mensen ontmoeten...quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Leuk als je al 's ochtends op het terrein bent. Op donderdag is er toch nog geen fuck te doen
inderdaad, de donderdag isquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Genoeg te doen. Bier drinken met vrienden op de camping, naar de 24uurs tent, andere campings op en wat mensen ontmoeten...
Ik ben er altijd rond 13:00 uur op donderdag
Bier ook, want dan is het nog soort van koudquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:26 schreef rubbereend het volgende:
hamburgers zijn ook het lekkerst op donderdag
en dan ben je ook nog optimitisch over je eigen voorraad.............quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bier ook, want dan is het nog soort van koud![]()
[Hier staat een hamburgermeisjes-opmerking]quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:26 schreef rubbereend het volgende:
hamburgers zijn ook het lekkerst op donderdag
wat een gekut.....op Roskilde kun je gewoon je bandje halen, ga je terug en gooi je ergens je spullen gewoon over een hek heenquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Je staat meer dan een uur in de rij kan ik je vast vertellen... Reken op een uurtje of 3, 4... Controle geschied meestal teekproefsgewijs. Her en der plukken ze er iemand uit en die keren ze even binnenstebuiten. Over het algemeen is de kans groter dat je zo door kan lopen.
quote:hamburgers zijn ook het lekkerst op donderdag
quote:TOEVOEGINGEN
Tilburg Cowboys' Ruilcaravan, De Verzuchting, eigen buttons maken bij de Buttonman en straattheateract Liesje Smolders zijn toegevoegd aan het toch al uitdagende programma van het Lima-gebied. Verder: een balletje slaan met Urban Golf (powered by Coca-Cola) op de oever van Lake Lowlands, en uitzweten in de sauna tijdens The Höyry Sauna Party aan de overkant van het water. Voor meer info kijk je natuurlijk snel bij het programma!
Is gewoon hetzelfde. Snap ook niet helemaal waarom ze zichzelf nu opeens Planet Pendulum noemen ipv. Pendulum (onder die naam kwamen tot nog toe al hun albums enzo uit). Maar daar zullen ze vast een goede reden voor hebben.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:49 schreef augurkenkoning het volgende:
weet iemand hoe het zit met pendulum? Er staat nou opeens planet pendulum op de line up. Is dat hetzelfde? Mag hopen van wel...
Planet Pendulum is de naam van hun wereldtour.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde. Snap ook niet helemaal waarom ze zichzelf nu opeens Planet Pendulum noemen ipv. Pendulum (onder die naam kwamen tot nog toe al hun albums enzo uit). Maar daar zullen ze vast een goede reden voor hebben.....
En dan hernoemen ze gelijk de bandnaam ook maar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Planet Pendulum is de naam van hun wereldtour.
Blijkbaar, misschien heeft het te maken met de manier ze optreden. Nu soort van Liveshow ipv DJ set.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dan hernoemen ze gelijk de bandnaam ook maar?
ik heb altijd het idee dat donderdagnacht al 2/3 van de bezoekers er isquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:55 schreef crossover het volgende:
Heerlijk, lekker in de rij zitten, beetje bier drinken, tegen mensen ouwehoeren. Daarna (relatief) rustig een plaatsje zoeken en tent opzoeken
EN je bent de grootste drukte voor.. Tenzij iedereen op donderdag gaat![]()
quote:LIMA-ACTS
Een viertal toevoegingen aan het Lima-programma:
Mocky (foto) - Paolo Nutini - La Troba Kung Fu - Nomades Et Skaetera
Benieuwd? Kijk dan bij het programma.
Ik hoorde dat het blokkenschema 26 juli op de site komt. De Volkskrant-bijlage zal dan ook wel rond die tijd verschijnen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:16 schreef greatgonzo het volgende:
wanneer komt de Volkskrant bijlage??
De 26ste dus inderdaad, wil je nog adverteren, dan ben je helaas te laatquote:Deadline-data voor adverteren in de eerstvolgende uitgaven:
Lowlands Programmakrant 2006 verschijnt: woensdag 26 juli 2006
reserveren uiterlijk: woensdag 05 juli 2006
materiaal: woensdag 12 juli 2006
Lowlands Programmaboekje 2006 verschijnt: vrijdag 18 augustus 2006
reserveren uiterlijk: maandag 31 juli 2006
materiaal: vrijdag 4 augustus 2006
Lowlands Daily Paradise 2006 verschijnt: vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 augustus 2006
reserveren uiterlijk: maandag 31 juli 2006
materiaal: vrijdag 4 augustus 2006
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De 26ste dus inderdaad, wil je nog adverteren, dan ben je helaas te laat![]()
quote:
dat krijg je bij binnenlkomst, maar rond de verschijning van de Volkskrant bijlage komt op de site het blokkenschema te staan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef Sautor het volgende:
En het programmaboekje daar staat het blokkenschema in? Of staat dat al in de programmakrant?
wel al een hoop namen, maar nog niet alle!quote:En zijn alle namen dan al bekend? (ja ik ben een nieuweling)
In dat Volkskrantding staat toch wel al het programma (al dan niet in blokkenschema) en alle namen? Of vergis ik me nou?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat krijg je bij binnenlkomst, maar rond de verschijning van de Volkskrant bijlage komt op de site het blokkenschema te staan.
[..]
wel al een hoop namen, maar nog niet alle!
Dat heb je helemaal juist.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In dat Volkskrantding staat toch wel al het programma (al dan niet in blokkenschema) en alle namen? Of vergis ik me nou?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In dat Volkskrantding staat toch wel al het programma (al dan niet in blokkenschema) en alle namen? Of vergis ik me nou?
Vooral live lijkt het me best vetquote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef jerver73 het volgende:
wolfmother inderdaad, ben ik ook erg benieuwd naar
Heb ik gezien in de melkwegquote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef jerver73 het volgende:
wolfmother inderdaad, ben ik ook erg benieuwd naar
Mag het misschien iets pittiger....?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:59 schreef rubbereend het volgende:
Timo Maas heeft nog wel een gaatje voor Lowlands in zn agenda!
Ja, dat doe ik dit jaar alweer voor de zevende keer. Eigen touringcar van Alkmaar naar Lowlands heen èn terug.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:36 schreef crossover het volgende:
Hoezo, heb je zelf wat georganiseerd?
Kooltuin zeker?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dit jaar alweer voor de zevende keer. Eigen touringcar van Alkmaar naar Lowlands heen èn terug.
Voorgaande jaren zat ik meestal rond de 40 mensen. Vorig jaar voor het eerst vol en 3 die niet mee konden, en dit jaar al een stuk of 8 die niet mee kunnen. Als een dubbeldekker 200 euries duurder is boek ik die wel.
quote:Dit jaar toeren zij langs onder andere Vlissingen, Scheveningen, Dance Valley en Lowlands. Maar zaterdag 15 juli (vanaf 01:00 uur) is de main stage van de Waerdse Tempel aan de beurt.
Ben Lee en Martha Wainwright heb ik voor 't volgende topic doorgestreept. Ben Lee was een van de eerste namen waar festivalinfo.nl mee kwam, maar verder is daar nooit meer iets van vernomen. Martha Wainwright had zichzelf bevestigd op haar site, maar die datum is inmiddels vervangen door een ander optreden.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:38 schreef nr.126 het volgende:
Ik zie in de 'bevestigde' lijst bijvoorbeeld Ben Lee, Dresden Dolls, Martha Wainwright en The Revs staan.
Vanwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |