quote:Op zondag 9 juli 2006 13:27 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nouja wij zochten andere fokkers waarvan we alleen ongeveeer wisten waar ze stonden en wij hadden zown debiel bij ons die toen midden in de nacht over de camping FOOOOOOOOOOOOKKK!!! FOKFORUUUUUUUUM!!! ging roepen
en toen stond er een meisje langs de kant van de weg die zo heel verbaasd 'ja?' zei
die bleek bij jullie te horen
dit was in 2004 dan, roellio was in 2005
Zelfde hier ! Hoop dat het niet teveel verschilt van RWquote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef labello het volgende:
Vraagje voor de Lowlands diehards. Ik ben voor het laatst geweest in 1997 (ben normaal gesproken een Werchterganger) en nu dus dit jaar weer. Ik heb er onwijs veel zin in, maar ik kan me helemaal niks meer herinneren van de campings.
Wat is een leuke camping om op te staan (beetje aan te lopen vanuit de auto voor de spullen en ook niet te ver van het festivalterrein)? En begrijp ik goed dat er dus al vanaf donderdagochtend een enorme file bij de capmings staat terwijl die pas om 18:00 open gaan?
1. Camping 3 ('s nachts de meest luidruchtige, maar wel meest gezellige camping.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef labello het volgende:
Vraagje voor de Lowlands diehards. Ik ben voor het laatst geweest in 1997 (ben normaal gesproken een Werchterganger) en nu dus dit jaar weer. Ik heb er onwijs veel zin in, maar ik kan me helemaal niks meer herinneren van de campings.
Wat is een leuke camping om op te staan (beetje aan te lopen vanuit de auto voor de spullen en ook niet te ver van het festivalterrein)? En begrijp ik goed dat er dus al vanaf donderdagochtend een enorme file bij de capmings staat terwijl die pas om 18:00 open gaan?
Ik had Camoths telefoonnr. Dat was uiteindelijk de doorslaggevende factor in onze 'meet'.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef -Sum- het volgende:
[..]
maar jij stond NIET op de goede plek dus was ook meer geluk dan wijsheid
Camping 1quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:04 schreef Dupje het volgende:
Jeeeej, heb ook vrij van mn werk, dus nu kan ik gaan!
Camping 1
...Een modderfokker?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Debsterr het volgende:
Er gaan best veel fokkers naar LL he? Ik ga dit jaar voor het eerst
met een fokker
![]()
.
Ja klopt, heb die dag nog niet mega veel wat ik wil zien dus komt wel goed uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Waarschijnlijk staan ze dan de 19de op LL
quote:X-Ray / 11 jul 2006
We zullen eens een jaartje GEEN nieuwe tent op Lowlands neerzetten, ja daaag, het moet voor ons ook een beetje leuk blijven. Enter X-Ray; een podiumloods met 350 man capaciteit waarin veelal het vernieuwende muzikale en electronische experiment wordt gezocht. De programmering:
TFT Tennis (special) - Lotterboys - Nid & Sancy - Bong-Ra - DJ /rupture - DJ Stamppod - Charly & Gallus & Mc.Krish - Cobra Killer - Elitechnique - The Subs - Dønald & Bjørn - DJ Superchique - Daniel Meteo - Pierre Bastien - Louie Austen - Kids In Tracksuits - Jahcoozi - Mike Relm - A-Trak - Plastician - Loefah
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:56 schreef soul114 het volgende:
Feeder @ Lowlands?
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=677
Leuk!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
¡Forward Russia!, schijnen ook ergens bevestigd te zijn.
Niet boos worden als ze niet komen he? Ik geloof er zelf voorlopig nog niets van namelijk...quote:
Joh......vertel nog eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:07 schreef maniack28 het volgende:
Ut zal me een worst wezen.. ik mis nog steeds enkele goeie namen
Ja.. ze luisteren nietquote:
Ik zei 'Leuk!', ik was niet het hele topic aan het doorstuiteren, dus zo erg is het niet als ze toch niet zouden komenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet boos worden als ze niet komen he? Ik geloof er zelf voorlopig nog niets van namelijk...
Ik geef je weinig kans dat die tussen hun Australische en Mexicaanse tourdata nog even een extra staartje plakken aan hun dan al een tijdje beeindigde Europese tour............quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef lienelien het volgende:
Als The Strokes nou eens zouden komen..![]()
Jij mag niks meer wensenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zei 'Leuk!', ik was niet het hele topic aan het doorstuiteren, dus zo erg is het niet als ze toch niet zouden komen
Als The Strokes nou eens zouden komen..![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij mag niks meer wensenalleen ik mag dat
![]()
staat op lowlands.nlquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
¡Forward Russia!, Andre Kuipers en Marinka Copier (laatste twee voor Lowlands University neem ik aan?) schijnen ook ergens bevestigd te zijn. Maar daar kan ik verder niets officieels over vinden, dus ik weet niet hoe veel daar van waar is
that's cheating man!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik had Camoths telefoonnr. Dat was uiteindelijk de doorslaggevende factor in onze 'meet'.
Wij willen er ook nog wel wat leuks bij... kan jij lekker naar Pukkelpop of Dourquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:07 schreef maniack28 het volgende:
Ut zal me een worst wezen.. ik mis nog steeds enkele goeie namen
Waar kan ik zo'n hond en zo'n witte stok met rode strepen krijgen?quote:
Je staat meer dan een uur in de rij kan ik je vast vertellen... Reken op een uurtje of 3, 4... Controle geschied meestal teekproefsgewijs. Her en der plukken ze er iemand uit en die keren ze even binnenstebuiten. Over het algemeen is de kans groter dat je zo door kan lopen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:16 schreef EvilMistress het volgende:
Hoe gaat die controle eigenlijk? Je staat toch ongeveer een uur in de rij, maar verder? Spitten ze je hele tas door om te kijken of je iets bij hebt?
Ach, als iedereen nou gewoon eens af zou leren dat ze niet een uur voor de poorten open gaan allemaal massaal moeten gaan staan... Als je gewoon relaxt blijft zitten op je tas, beetje ouwehoeren met de buren, blowtje doen, biertje drinken, van 't mooie weer genieten, chicks op de foto zet, meedoet met mobieltje werpen, etc. etc. etc. dan is die drie uur voorbij voor je er erg in hebt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:27 schreef Dupje het volgende:
Vorig jaar stond ik 3 uur en 10 minuten in de rij... In het begin was t nog wel grappig, beetje kletsen met je mede lotgenoten om je heen, maar na 1,5 uur heb je dat ook wel weer gezien...
Hier doet ie het gewoonquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:30 schreef super-muffin het volgende:
De LL site doet het niet meer
Ik krijg alleen de achtergrond te zien, voor de rest niks.
vorig jaar heb ik drie en een half uur in de rij gestaan.
eens, ik weet niet wiens iedee het is om om 17.00u al te gaan staan en aan te schuivenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ach, als iedereen nou gewoon eens af zou leren dat ze niet een uur voor de poorten open gaan allemaal massaal moeten gaan staan... Als je gewoon relaxt blijft zitten op je tas, beetje ouwehoeren met de buren, blowtje doen, biertje drinken, van 't mooie weer genieten, chicks op de foto zet, meedoet met mobieltje werpen, etc. etc. etc. dan is die drie uur voorbij voor je er erg in hebt.
Ah, dankje! Dan waag ik het er toch maar op. En drie uur? Jeetje... dan mogen we ook wel eerder weggaan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Je staat meer dan een uur in de rij kan ik je vast vertellen... Reken op een uurtje of 3, 4... Controle geschied meestal teekproefsgewijs. Her en der plukken ze er iemand uit en die keren ze even binnenstebuiten. Over het algemeen is de kans groter dat je zo door kan lopen.
of je moet rond 11 uur wel op de dijk staan dan kom je vooraan bij de ingang te zitten en als je rond 3 uur komt dan kan je op wat wachttijd tellen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef EvilMistress het volgende:
[..]
Ah, dankje! Dan waag ik het er toch maar op. En drie uur? Jeetje... dan mogen we ook wel eerder weggaan!
Jij bent er zeker zo een die nog nooit op donderdag is gegaan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Leuk als je al 's ochtends op het terrein bent. Op donderdag is er toch nog geen fuck te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |