Shit, ik hoop het eigenlijk niet..quote:Op maandag 24 juli 2006 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat Snow Patrol iets tegen lowlands heeft...![]()
Koptelefoon van ons Lichtstad-vrinden op en in je eentje staan luisteren naar de muziek...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:39 schreef crossover het volgende:
Wat houdt die silent sessie eigenlijk in?
Dat zijn akoestische optredens voor een klein publiek in die Essentkeet. Met koptelefoons voor de toeschouwers. Lekker knus en intiem zeg maarquote:Op maandag 24 juli 2006 18:39 schreef crossover het volgende:
Wat houdt die silent sessie eigenlijk in?
Morgen in de Volkskrant misschien?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De officiele bevestigingen van:
Dresden Dolls
Junkie XL
Kraak & Smaak
Martha Wainwright
Muggs
& The Revs
laten trouwens zo lang op zich wachten dat ik ondertussen eigenlijk geloof dat we de meeste daarvan niet meer hoeven te verwachten.......
Ik kan je in het wild tegen komen!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:42 schreef Litso het volgende:
Lijstje van wat ik hopelijk in elk geval ga bekijken:
..
Die moet ik even meenemen inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef Tasha het volgende:
Woensdag a.s. de Volkskrantspecial zag ik op posters. Wie weet levert dat het gewenste resultaat op
Ik ben aan het twijfelen, vind ze opzich wel tof, maar omdat het zo'n hype is heb ik zoiets van 'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef parselmouth het volgende:
Voor de rest zie ik het nog wel. Arctic Monkeys skip ik sowieso, dat was echt de grootste bummer van heel Werchter![]()
Ja, ik vind ze ook wel tof, op CDquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen, vind ze opzich wel tof, maar omdat het zo'n hype is heb ik zoiets van 'nee ik niet'.
zelfde hier. Zul je zien als je niet gaat dat iedereen het geweldig vondquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen, vind ze opzich wel tof, maar omdat het zo'n hype is heb ik zoiets van 'nee ik niet'.
Zal ik het geheim van het blokkenschema verklappen?:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef MichielV het volgende:
Ik heb het blokkenschema in m'n GSM! Ook hebben? [schaamteloze plug]Check dan vanavond MetMichiel op 3FM[/schaamteloze plug]. Geen grappen. Check hier.
Bedankt voor het overtypen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Misschien doe ik zaterdag en zondag ook nog wel overtiepen als ik van m'n RSI genezen ben
Ik kom de zondag voor Lowlands terug van een backpacking trip, vlieg op dinsdag in 2 etappes naar NL, kom daar woensdagmiddag aan en vertrek op donderdag naar Lowlands. Ik ben dus waarschijnlijk bij aankomst al brakquote:
Razorlight en CKYquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef mindgames het volgende:
[..]
Bedankt voor het overtypen!![]()
Voor mij ziet het blokkenschema voor de vrijdag er redelijk gunstig uit.
Geen dilemma's gelukkig
En jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |