Ik geloof er ook weinig van, anders had het al lang op de site gestaan dat het bijna uitverkocht is.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef rubbereend het volgende:
ik ga van de week op mn dode gemak mn kaartje kopen, ik geloof nooit dat het al vrijwel uitverkocht is!
Dat soort verhalen lees je elk jaar in dit topic
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:10 schreef Roellio het volgende:
M'n extra grote touringcar van 62 mensen is zojuist officieel volgeboekt!
Wat is verder de bedoeling van de bus eigenlijk?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ze hebben nog een groter type, voor 90 personen. Maar 't is wel leuk geweest zo.
Meestal blijft ongeveer de helft bij elkaar hangen, de rest gaat z'n eigen weg. Dus het zal op een groep van +/- 30 personen uitdraaien waarmee we op de camping staan.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wat is verder de bedoeling van de bus eigenlijk?
Gewoon alleen als vervoersmiddel, of gaan jullie ook met ze alle gezellig op de camping hangen?
owkee, das wel een toffe opzetquote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef Roellio het volgende:
[..]
Meestal blijft ongeveer de helft bij elkaar hangen, de rest gaat z'n eigen weg. Dus het zal op een groep van +/- 30 personen uitdraaien waarmee we op de camping staan.
Je gaat bijna denken dat Snow Patrol iets tegen lowlands heeft...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Snow Patrol hebben hun optreden op het Frequency Festival op de 17e gecanceld. De kans zit er dus dik in dat ze Lowlands ook cancelen.....'t zou niet voor het eerst zijn.
Daarentegen is Solo bevestigd voor zo'n silent sessie in die Essent-schuur.
Shit, ik hoop het eigenlijk niet..quote:Op maandag 24 juli 2006 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat Snow Patrol iets tegen lowlands heeft...![]()
Koptelefoon van ons Lichtstad-vrinden op en in je eentje staan luisteren naar de muziek...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:39 schreef crossover het volgende:
Wat houdt die silent sessie eigenlijk in?
Dat zijn akoestische optredens voor een klein publiek in die Essentkeet. Met koptelefoons voor de toeschouwers. Lekker knus en intiem zeg maarquote:Op maandag 24 juli 2006 18:39 schreef crossover het volgende:
Wat houdt die silent sessie eigenlijk in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |