En dan ook nog eens niet 's ochtends vroeg als iedereen nog in z'n bed ligt te meurenquote:
quote:
Dit gaat potverdimme alweer mijn 10e Lowlands worden!quote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef London_Calling het volgende:
Mijn Lowlands ontmaagding is ook aanstaande, ik heb er al zin in![]()
Zou kunnen, op de LL-site verschijnen nu om de paar dagen wat nieuwe bevestigingen. Ik denk dat ze daarmee doorblijven gaan tot de 26ste als dat Volkskrant ding uitkomt. De films en literatuur zullen iig nog bevestigd worden. Maar volgens mij is voor comedy en theater nu ongeveer wel alles bekend. 't Lima en X-ray programma zijn volgens mij nu ook compleet. Dus ik neem aan dat er nog wat bandjes voor de overige tenten zullen komen......quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar was de Grolsch tent interessanter dan de Alpha, dus misschien nog wat voor de Grolsch?
Ik heb nog wel wat acts die ik graag zou willen zien (dat lijstje zal ik voor me houden, omdat Maniack dan weer uit zijn vel zal springenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zou kunnen, op de LL-site verschijnen nu om de paar dagen wat nieuwe bevestigingen. Ik denk dat ze daarmee doorblijven gaan tot de 26ste als dat Volkskrant ding uitkomt. De films en literatuur zullen iig nog bevestigd worden. Maar volgens mij is voor comedy en theater nu ongeveer wel alles bekend. 't Lima en X-ray programma zijn volgens mij nu ook compleet. Dus ik neem aan dat er nog wat bandjes voor de overige tenten zullen komen......
Echt!!?!? Vette shit!!quote:
Kan ook natuurlijk, vorig jaar waren Nick Cave en de Pixies daar ook afsluiter. Dit jaar zouden bv. Anouk, Scissor Sisters of Artic Monkeys of uiteraard Iggy dat kunnen zijn. Daarom is 't allemaal een beetje natte vinger werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:27 schreef peaceman het volgende:
Persoonlijk zou het mij niet verbazen als Iggy in Grolsch staat....
Op mijn lijstje staan ook een aantal kleine namen, terwijl ze in mijn ogen groots zijn....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef Z het volgende:
Ik hoop nog op wat kleine namen, moet nog een kaartje kopen trouwens.
* Mooi *.......................* Stil *quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op mijn lijstje staan ook een aantal kleine namen, terwijl ze in mijn ogen groots zijn....
tip van Kletz? als je dat nu pas gaat tippen loop je al een paar jaar achter..quote:Op maandag 17 juli 2006 16:54 schreef Kletz het volgende:
OMFG!!!!!!
MASTODON
Ga dit allemaal tjekken en tip van KLETZ. Als er iets energiek is live dan is dat het wel!!!
jaja ik heb het over de lowlands gangers > niet de die hardsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
tip van Kletz? als je dat nu pas gaat tippen loop je al een paar jaar achter..![]()
ik tvp lekker meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:45 schreef EvilMistress het volgende:
En ik maak er ook even een tvp van.
quote:DANCE! DANCE!
Nee, Fall Out Boy komt niet. Maar wel een enorme hoop aan nieuwe dance, waarvan wij toch wel torenhoge verwachtingen hebben van The Knife. De hele lijst:
The Knife - DJ Rush - Josh Wink - Motor - Âme - MSTRKRFT - Magda - Lauhaus - 2000 And One - Nuno Dos Santos - Melon - 90s Now met Gary Global & Groefmeester Azraël - Never Mind The British - Alpha DJ's - Groove Tube DJ's - Kees van Hondt & co. - en een hele rits PauzeDJ's
Alle info, inclusief de al eerder aangekondigde dance, vind je natuurlijk bij het programma.
Klinkt erg tof inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:27 schreef Z het volgende:
The Knife, leuk. Zal wel 'tenondergaan in al hun hippigheid' denk ik trouwens, maar toch leuk om te zien lijkt me.
Laatste en eerste keer voor mij was 1999quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben met m'n vriendinnetje en 'n stel vrienden aan 't plannen om er heen te gaan, lijkt me echt vet om er weer es te komen na 'n pauze van enkele jaren.
Wordt dan m'n 4e keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |