precies, vandaarquote:Op zondag 23 juli 2006 00:02 schreef Babbelzz het volgende:
tsja... uitverkopen kan/kon ik me ook niet voorstellen, gezien de line up
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:02 schreef Babbelzz het volgende:
tsja... uitverkopen kan/kon ik me ook niet voorstellen, gezien de line up
Laten we hopen dat dat niet waar is... Lijkt me ook sterk overigens, denk echt niet dat deze editie uitverkoopt. Misschien heeft het postkantoor maar een aantal kaarten die ze zelf mogen verkopen (is het een klein postkantoor?) Of er stond dat er 100-150 nu verkocht waren en lazen ze het verkeerdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef Babbelzz het volgende:
bericht uit postkantoor, vandaag waren er nog maar tussen 100-150 kaarten beschikbaar dan is het uitverkocht, vrienden van mij waren er kaartjes kopen en hadden het gevraagd. Toen ze het nakeken was dit het antwoord van de ticketservice....
wie het eerst komt....
Dat waren geen Lowlandskaartjes waar ik het over hadquote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef MaJo het volgende:
Maar jij zegt dus ook dat het bijna uitverokocht is? In dat geval moet ik morgen heel snel kaartjes gaan halen![]()
Oh gelukkigquote:Op zondag 23 juli 2006 15:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat waren geen Lowlandskaartjes waar ik het over had
Geen idee hoe die ervoor staan....lijkt me sterk dat die al bijna op zijn eigenlijk
Iemand die ik ken ging naar het postkantoor, en zij vertelden hem dat het was uitverkocht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef Babbelzz het volgende:
bericht uit postkantoor, vandaag waren er nog maar tussen 100-150 kaarten beschikbaar dan is het uitverkocht, vrienden van mij waren er kaartjes kopen en hadden het gevraagd. Toen ze het nakeken was dit het antwoord van de ticketservice....
wie het eerst komt....
Dat had ik bij Roger Waters, alles roodquote:Op zondag 23 juli 2006 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij kunnen die postkantoormensen helemaal niet zien hoeveel kaarten er nog zijn. Volgens mij geeft zo'n ticketservicecomputer alleen maar een paar kleurcoderingen aan. Ik geloof dat zo'n miep mij laatst vertelde dat de kaartjes die ik wou hebben de code rood hadden en dat de betekenis daarvan was dat ze uitverkocht of bijna uitverkocht waren.
Yepquote:Op zondag 23 juli 2006 16:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Via ticketmaster? Sta nu ook op het punt daar de kaarten te bestellen..
Tjah, op zondag wordt dat lastig. En als hier meerdere bronnen zijn die melden dat het bijna uitverkocht is, is er toch wat haast bij..quote:Op zondag 23 juli 2006 16:13 schreef crossover het volgende:
Gewoon bij het postkantoor doen.. krijg je ze meteen mee.
Zulke dingen hoef ik niet via de post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |