Jeequote:Op zondag 23 juli 2006 16:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Tjah, op zondag wordt dat lastig. En als hier meerdere bronnen zijn die melden dat het bijna uitverkocht is, is er toch wat haast bij..
Haal ze ook liever direct af. Maar heb ze nu ook maar via ticketmaster besteld.
Haarlem, geen klein postkantoor, en het is niet postkantoor afhankelijk hoor, die dingen rollen gewoon uit de pc van ticketservice als ze er nog zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet waar is... Lijkt me ook sterk overigens, denk echt niet dat deze editie uitverkoopt. Misschien heeft het postkantoor maar een aantal kaarten die ze zelf mogen verkopen (is het een klein postkantoor?) Of er stond dat er 100-150 nu verkocht waren en lazen ze het verkeerd![]()
Ik wil best meedoen, maar ik heb mijn kaartje nu al dus ik maak me niet zo´n zorgen meerquote:Op zondag 23 juli 2006 17:41 schreef nr.126 het volgende:
Als we nu gewoon eens om 19.00 exact, met minstens 10 man gaan proberen om ieder 20 kaarten te reserveren via ticketmaster, dan weten we snel genoeg hoe het ervoor staat![]()
whehehe ik vraag me af of dat echt werktquote:Op zondag 23 juli 2006 17:41 schreef nr.126 het volgende:
Als we nu gewoon eens om 19.00 exact, met minstens 10 man gaan proberen om ieder 20 kaarten te reserveren via ticketmaster, dan weten we snel genoeg hoe het ervoor staat![]()
Nee! Wacht ermee tot morgen! Dan ga ik kaartjes halenquote:Op zondag 23 juli 2006 17:41 schreef nr.126 het volgende:
tuurlijk, als je op reserveren drukt worden ze voor 3 minuten vastgehouden, als je de transactie niet voltooid worden ze weer vrijgegeven.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:53 schreef crossover het volgende:
[..]
whehehe ik vraag me af of dat echt werkt
Ja dat denk ik ook.. ik durf te wedden dat iedereen die 20 kaarten gewoon zou kunnen bestellen.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nee! Wacht ermee tot morgen! Dan ga ik kaartjes halen![]()
Maar ik heb zo'n idee dat het wel mee zal vallen qua bijna uitverkochtheid...
Er komt nog meer bij, waarschijnlijk word dat de 26e bekent gemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:22 schreef spacemangraig het volgende:
Is de line-up eigenlijk rond of kan er eventueel nog meer bij komen?
Ik ben altijd wat nerveus in dat soort dingen. Hoewel het wel elk jaar steeds later wordt. Twee jaar geleden had ik het kaartje al in mei ofzo, vorig jaar begin juni. Nu is het eind Juliquote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef rubbereend het volgende:
ik ga van de week op mn dode gemak mn kaartje kopen, ik geloof nooit dat het al vrijwel uitverkocht is!
Dat soort verhalen lees je elk jaar in dit topic
Nou, straks staar je daar in je eentje bij de 24/24 tent.. leuk manquote:Op zondag 23 juli 2006 21:21 schreef icebliss het volgende:
*Memo: kaartje kopen.
ZOu het morgen gaan doen, maar heb weer geen tijd :/
Dinsdag dus. Help me herrinneren. Als het uitverkocht raakt kan ik niet naar de Fok!-meet
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:34 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nou, straks staar je daar in je eentje bij de 24/24 tent.. leuk man![]()
![]()
Achquote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga jij eens naar een ander werelddeel, met je wereldgrappen...
![]()
Ha-ha-ha, wat zijn we weer leuk.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga jij eens naar een ander werelddeel, met je wereldgrappen...
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ha-ha-ha, wat zijn we weer leuk.
Het is bijna zo ver!
Trouwens Peace, via http://timgoesusa.berightback.nl kun je me reis volgen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
geen behoefte aan hoor...![]()
thanx... kan je daar ook een berichtje van ons krijgen?of gewoon via de mail
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:56 schreef jerver73 het volgende:
Het voordeel van sowieso gaan is dat je je kaartje gewoon lekker al als vroege vogel tickert haalt .... uitverkocht of niet...
Ik geloof er ook weinig van, anders had het al lang op de site gestaan dat het bijna uitverkocht is.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef rubbereend het volgende:
ik ga van de week op mn dode gemak mn kaartje kopen, ik geloof nooit dat het al vrijwel uitverkocht is!
Dat soort verhalen lees je elk jaar in dit topic
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:10 schreef Roellio het volgende:
M'n extra grote touringcar van 62 mensen is zojuist officieel volgeboekt!
Wat is verder de bedoeling van de bus eigenlijk?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ze hebben nog een groter type, voor 90 personen. Maar 't is wel leuk geweest zo.
Meestal blijft ongeveer de helft bij elkaar hangen, de rest gaat z'n eigen weg. Dus het zal op een groep van +/- 30 personen uitdraaien waarmee we op de camping staan.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wat is verder de bedoeling van de bus eigenlijk?
Gewoon alleen als vervoersmiddel, of gaan jullie ook met ze alle gezellig op de camping hangen?
owkee, das wel een toffe opzetquote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef Roellio het volgende:
[..]
Meestal blijft ongeveer de helft bij elkaar hangen, de rest gaat z'n eigen weg. Dus het zal op een groep van +/- 30 personen uitdraaien waarmee we op de camping staan.
Je gaat bijna denken dat Snow Patrol iets tegen lowlands heeft...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Snow Patrol hebben hun optreden op het Frequency Festival op de 17e gecanceld. De kans zit er dus dik in dat ze Lowlands ook cancelen.....'t zou niet voor het eerst zijn.
Daarentegen is Solo bevestigd voor zo'n silent sessie in die Essent-schuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |