Je noemt nou voornamelijk bandjes die al lamgedraait zijn op MTV, 3FM etc.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Op Pukkelpop staan zat onbekende bandjes hoor
Morningwood, Orson, Magic Numbers, Mocky, Zero7, Dead 60's, Veils, Mew, Delays, Feeder, !Forward Russia!, Dresden Dolls, Dirty Pretty Things, Frames, Be Your Own Pet, Ojos De Brujo, Midlake, Joan As Policewoman, Yonderboi, Motor, Hot Chip.. hoezo niet onbekend?
Sorry.. maar je zit ernaast.. PP heeft ook onbekende bandjes, met het verschil dat ze deze verspreiden over alle genres ipv (alweer) een overschot aan britpop..![]()
onbekend noem je dat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Op Pukkelpop staan zat onbekende bandjes hoor
Morningwood, Orson, Magic Numbers, Mocky, Zero7, Dead 60's, Veils, Mew, Delays, Feeder, !Forward Russia!, Dresden Dolls, Dirty Pretty Things, Frames, Be Your Own Pet, Ojos De Brujo, Midlake, Joan As Policewoman, Yonderboi, Motor, Hot Chip.. hoezo niet onbekend?
Kan het ook niet helpen dat ik niet weet wat er onbekend is in de Britpopscenequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor mij is 90% niet onbekend meer en hiervan komt het merendeel ook op LL en bestempel jij hiervan ook nog het merendeel als Britpop![]()
[..]
Ach ja.. smaken verschillen....quote:Nee, PP heeft meer veilige namen, dat is het verschil en ik zie behalve Radiohead en DD (die potver nog steeds niet officieel bevestigd zijn voor LL) geen enkele reden om naar PP te gaan. LL is gevarieerd zat.
Noem eens wat onbekends van Lowlands danquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
onbekend noem je dat?![]()
Voor top 40 fans misschien wel ja, voor het grootste deel van het festivalpubliek niet![]()
Klopt. Maar er komt dan ook (voor mij iig) weinig écht onbekends. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Noem eens wat onbekends van Lowlands danVrijwel alles wat ik hiervan opnoem staat ook op Lowlands ...
Daarom zeg ik.. Lowlands heeft hetzelfde wat Pukkelpop heeft, maar dan gevarieerderquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klopt. Maar er komt dan ook (voor mij iig) weinig écht onbekends. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
Nee, je bedoelt te zeggen: er komt meer op PP wat ik mooi vind....quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik.. Lowlands heeft hetzelfde wat Pukkelpop heeft, maar dan gevarieerder
Nee.. helemaal niet.. noem eens wat er behalve in jouw genre aan onbekende bandjes komt in andere genres? Zie jij onbekende punk/metal bandjes? Ik zie ze niet... En Pukkelpop heeft wel ook die onbekende britpopbandjes, die onbekende rare bandjes met violen en met jazz en blues en van alles en nog watquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, je bedoelt te zeggen: er komt meer op PP wat ik mooi vind....
Och wil ik best doen hoor, maar dat duurt even, dan moet ik namelijk alles gaan opzoeken of luisteren (het laatste geniet de voorkeur aangezien sommige kwalificaties ehm op zijn zachtst gezegd dubieus zijn....) en dat duurt me te lang.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee.. helemaal niet.. noem eens wat er behalve in jouw genre aan onbekende bandjes komt in andere genres? Zie jij onbekende punk/metal bandjes? Ik zie ze niet... En Pukkelpop heeft wel ook die onbekende britpopbandjes, die onbekende rare bandjes met violen en met jazz en blues en van alles en nog wat![]()
Je wilt gewoon niet zien dat de Lowlands line-up dit jaar (allround gezien) slechter is![]()
Ga je nou principieel in elk Lowlands topic Lowlands afkraken op wat voor commerciele britpop-meuk er staat? Je gaat niet en je vindt de line-up dit jaar niets: we get the pointquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:09 schreef maniack28 het volgende:
Mooi zo dat je jaloers bent.. daarom ga ik ook
En jij ook veel plezier op Lowlands.. en doe de groeten aan die jochies in de roze polo's als die er dit jaar weer zijn
Ik heb het woord commercieel niet in mijn mond gehad.. enkel dat ze zich nogal focussen op 1 bepaalde trend en daarin allerlei vette bands boeken en in mijn ogen is dat niet correct. Lowlands hoort een gevarieerd festival te zijn ....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef Massive het volgende:
[..]
Ga je nou principieel in elk Lowlands topic Lowlands afkraken op wat voor commerciele britpop-meuk er staat? Je gaat niet en je vindt de line-up dit jaar niets: we get the point.
En wat mag die ene trend dan zijn? Ik bedoel, je kunt wel zeuren dat ze niet genoeg bands hebben die jij leuk vindt, maar je kunt moeilijk stellen dat Lowlands dit jaar ineens geen gevarieerd festival isquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb het woord commercieel niet in mijn mond gehad.. enkel dat ze zich nogal focussen op 1 bepaalde trend en daarin allerlei vette bands boeken en in mijn ogen is dat niet correct. Lowlands hoort een gevarieerd festival te zijn ....
Was vorig jaar ook al zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:02 schreef FLR het volgende:
[..]
En wat mag die ene trend dan zijn? Ik bedoel, je kunt wel zeuren dat ze niet genoeg bands hebben die jij leuk vindt, maar je kunt moeilijk stellen dat Lowlands dit jaar ineens geen gevarieerd festival is![]()
Hoe kun je dat nou beweren als je eerst dat rijtje zogenaamde 'onbekende bandjes' van je plaatst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik.. Lowlands heeft hetzelfde wat Pukkelpop heeft, maar dan gevarieerder
Ik wil stevige muziek ja... mag dat soms? En tot voor kort was er altijd genoeg stevige muziek... nu niet helaasquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou beweren als je eerst dat rijtje zogenaamde 'onbekende bandjes' van je plaatst.
Lachwekkend man![]()
Jiij wilt helemaal geen variatie. Jij wil alleen maar punk en metaal
zo jij kan wel zeiken zeg. Het programma van Lowlands is dit jaar heel gevarieerd en behoorlijk goed. Misschien vergeet jij dat Lowlands net als Pinkpop het qua budget lang niet haalt bij Pukkelpop en Rock Werchter,daarnaast heeft Pukkelpop nog de donderdag erbij oftwel Lowlands is ook afhankelijk van de beschikbaarheid van bands en dan geldt niet alleen hebben ze nog een gaatje in hun tourschema. Jij doet alsof het de schuld is van Lowlands dat het programma in jouw ogen tegenvalt misschien moet je meer kennis hebben van de organisatie en boeken van bands. Lowlands is nu eenmaal een ander soort festival dan Pukkelpop, PP kan veel meer qua bands en LL heeft bepaalde 'trendy' bands nodig om publiek te trekken anders is er geen LL meer. Dus hou op met zeiken en ga lekker naar PP, het programma van Lowlands is erg goed en gevarrieerd al had ik nog graag My Lastest Novel en Morning Runner erbij gehadquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb het woord commercieel niet in mijn mond gehad.. enkel dat ze zich nogal focussen op 1 bepaalde trend en daarin allerlei vette bands boeken en in mijn ogen is dat niet correct. Lowlands hoort een gevarieerd festival te zijn ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |