abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39983257
Ik wou dat ik ook kon gaan al is het alleen al voor de Arctic Monkeys.
Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
"es ist ein Krankenhaus"
pi_39983284
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Op Pukkelpop staan zat onbekende bandjes hoor

Morningwood, Orson, Magic Numbers, Mocky, Zero7, Dead 60's, Veils, Mew, Delays, Feeder, !Forward Russia!, Dresden Dolls, Dirty Pretty Things, Frames, Be Your Own Pet, Ojos De Brujo, Midlake, Joan As Policewoman, Yonderboi, Motor, Hot Chip.. hoezo niet onbekend?

Sorry.. maar je zit ernaast.. PP heeft ook onbekende bandjes, met het verschil dat ze deze verspreiden over alle genres ipv (alweer) een overschot aan britpop..
Je noemt nou voornamelijk bandjes die al lamgedraait zijn op MTV, 3FM etc.
Of die al een aardig tour- en festivalverleden hebben en inmiddels een stevige reputatie hebben opgebouwd.
En de nieuwe lievelingetjes van de popjournalistiek die al opgehemelt zijn in elk muziekblad in binnen- en buitenland.

Dat is toch niet echt wat ik met onbekend bedoel......dat vind ik toch echt wel op safe gaan met je programmering. (Niets mis mee trouwens, dat is waar prima festivals als Pinkpop en Werchter hun bestaansrecht aan ontlenen)
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_39983287
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Op Pukkelpop staan zat onbekende bandjes hoor

Morningwood, Orson, Magic Numbers, Mocky, Zero7, Dead 60's, Veils, Mew, Delays, Feeder, !Forward Russia!, Dresden Dolls, Dirty Pretty Things, Frames, Be Your Own Pet, Ojos De Brujo, Midlake, Joan As Policewoman, Yonderboi, Motor, Hot Chip.. hoezo niet onbekend?
onbekend noem je dat?
Voor top 40 fans misschien wel ja, voor het grootste deel van het festivalpubliek niet
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:42:13 #129
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39983420
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef peaceman het volgende:

[..]

Voor mij is 90% niet onbekend meer en hiervan komt het merendeel ook op LL en bestempel jij hiervan ook nog het merendeel als Britpop
[..]
Kan het ook niet helpen dat ik niet weet wat er onbekend is in de Britpopscene Als ik de punkbandjes ga noemen die er komen zegt het je niks:

My Awesome Compilation, Backyard Babies, Sedan Vault, Maple Room, Against Me!, The Setup, Blindside, Burst, Jeremy Enigk, Planes Mistaken For STars, You Say Party!We Say Die, Flatcat...

En op de wabliefstage staan nog allerlei Wablief? bandjes :
The Hickey Underworld, Skeemz, Sukilove, Real Estate Agents, Internationals, Sweet Coffee, Krakow, The Shovels, The Rones, Perverted, Flipo Mancini, Confuse The Cat, Death Before Disco, Officer Jones & His Patrol Car Problems, Foxylane, Amenra, Hitch, Goose... Ook op de club stage nog wat onbekende zooi.. sorry, maar Pukkelpop heeft echt niet alleen maar grote namen hoor
quote:
Nee, PP heeft meer veilige namen, dat is het verschil en ik zie behalve Radiohead en DD (die potver nog steeds niet officieel bevestigd zijn voor LL ) geen enkele reden om naar PP te gaan. LL is gevarieerd zat.
Ach ja.. smaken verschillen....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:42:36 #130
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39983431
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef lienelien het volgende:

[..]

onbekend noem je dat?
Voor top 40 fans misschien wel ja, voor het grootste deel van het festivalpubliek niet
Noem eens wat onbekends van Lowlands dan Vrijwel alles wat ik hiervan opnoem staat ook op Lowlands ...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:44:59 #131
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39983497
You Say Party!We Say Die

Die ken ik!
en vind ik nog leuk ook....
pi_39983710
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:42 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Noem eens wat onbekends van Lowlands dan Vrijwel alles wat ik hiervan opnoem staat ook op Lowlands ...
Klopt. Maar er komt dan ook (voor mij iig) weinig écht onbekends. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:57:12 #133
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39983854
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef lienelien het volgende:

[..]

Klopt. Maar er komt dan ook (voor mij iig) weinig écht onbekends. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
Daarom zeg ik.. Lowlands heeft hetzelfde wat Pukkelpop heeft, maar dan gevarieerder
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:58:35 #134
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39983903
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik.. Lowlands heeft hetzelfde wat Pukkelpop heeft, maar dan gevarieerder
Nee, je bedoelt te zeggen: er komt meer op PP wat ik mooi vind....
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:00:26 #135
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39983963
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee, je bedoelt te zeggen: er komt meer op PP wat ik mooi vind....
Nee.. helemaal niet.. noem eens wat er behalve in jouw genre aan onbekende bandjes komt in andere genres? Zie jij onbekende punk/metal bandjes? Ik zie ze niet... En Pukkelpop heeft wel ook die onbekende britpopbandjes, die onbekende rare bandjes met violen en met jazz en blues en van alles en nog wat

Je wilt gewoon niet zien dat de Lowlands line-up dit jaar (allround gezien) slechter is
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:06:33 #136
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39984145
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:00 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee.. helemaal niet.. noem eens wat er behalve in jouw genre aan onbekende bandjes komt in andere genres? Zie jij onbekende punk/metal bandjes? Ik zie ze niet... En Pukkelpop heeft wel ook die onbekende britpopbandjes, die onbekende rare bandjes met violen en met jazz en blues en van alles en nog wat

Je wilt gewoon niet zien dat de Lowlands line-up dit jaar (allround gezien) slechter is
Och wil ik best doen hoor, maar dat duurt even, dan moet ik namelijk alles gaan opzoeken of luisteren (het laatste geniet de voorkeur aangezien sommige kwalificaties ehm op zijn zachtst gezegd dubieus zijn....) en dat duurt me te lang.

Punt is gewoon en dat is nu reeds enkele jaren zo dat jij meer zeikt over wat er niet komt, dan over wat er wel komt (wat overigens niet wil zeggen dat je nergens een punt hebt, want dat heb je zo af en toe wel). Mag van mij, even goede vrienden, maar ik word daar soms wel moe van.

Maar ik meen oprecht als ik zeg dat ik hoop dat je op PP een onwijs leuke tijd tegemoet gaat. En ja, ik ben best jaloers dat Radiohead daar wel komt!
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:09:13 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39984236
Mooi zo dat je jaloers bent.. daarom ga ik ook

En jij ook veel plezier op Lowlands.. en doe de groeten aan die jochies in de roze polo's als die er dit jaar weer zijn
pi_39985214
Ik vind de LL-line up dit jaar erg fijn. Omdat er veel dingen komen die ik tof vind..maar ook best veel van tzelfde..vind ik dus niet erg, maar het is wel zo.
Zou ook best nog wel een paar acts van PP op LL willen zien (Gomez, Jeremy Enigk, Planes Mistaken For Stars..)
pi_39985296
...of ik heb gewoon zo'n brede smaak natuurlijk
pi_39988399
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:09 schreef maniack28 het volgende:
Mooi zo dat je jaloers bent.. daarom ga ik ook

En jij ook veel plezier op Lowlands.. en doe de groeten aan die jochies in de roze polo's als die er dit jaar weer zijn
Ga je nou principieel in elk Lowlands topic Lowlands afkraken op wat voor commerciele britpop-meuk er staat? Je gaat niet en je vindt de line-up dit jaar niets: we get the point .
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_39988408
Waar ga allemaal naar toe newbie?
Aldus.
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:38:19 #142
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39991127
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef Massive het volgende:

[..]

Ga je nou principieel in elk Lowlands topic Lowlands afkraken op wat voor commerciele britpop-meuk er staat? Je gaat niet en je vindt de line-up dit jaar niets: we get the point .
Ik heb het woord commercieel niet in mijn mond gehad.. enkel dat ze zich nogal focussen op 1 bepaalde trend en daarin allerlei vette bands boeken en in mijn ogen is dat niet correct. Lowlands hoort een gevarieerd festival te zijn ....
pi_39992185
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik heb het woord commercieel niet in mijn mond gehad.. enkel dat ze zich nogal focussen op 1 bepaalde trend en daarin allerlei vette bands boeken en in mijn ogen is dat niet correct. Lowlands hoort een gevarieerd festival te zijn ....
En wat mag die ene trend dan zijn? Ik bedoel, je kunt wel zeuren dat ze niet genoeg bands hebben die jij leuk vindt, maar je kunt moeilijk stellen dat Lowlands dit jaar ineens geen gevarieerd festival is
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:14:13 #144
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39992748
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:02 schreef FLR het volgende:

[..]

En wat mag die ene trend dan zijn? Ik bedoel, je kunt wel zeuren dat ze niet genoeg bands hebben die jij leuk vindt, maar je kunt moeilijk stellen dat Lowlands dit jaar ineens geen gevarieerd festival is
Was vorig jaar ook al zo

Maar laat maar... tegen de tijd dat (brit)pop e.d. weer uit is komen er weer andere mensen klagen, omdat er van een ander genre teveel geboekt wordt
pi_39993722
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou beweren als je eerst dat rijtje zogenaamde 'onbekende bandjes' van je plaatst.
Lachwekkend man
Jiij wilt helemaal geen variatie. Jij wil alleen maar punk en metaal
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:44:00 #146
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39993951
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef nr.126 het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou beweren als je eerst dat rijtje zogenaamde 'onbekende bandjes' van je plaatst.
Lachwekkend man
Jiij wilt helemaal geen variatie. Jij wil alleen maar punk en metaal
Ik wil stevige muziek ja... mag dat soms? En tot voor kort was er altijd genoeg stevige muziek... nu niet helaas

En dat rijtje zogenaamde onbekende bands.. voor mij waren ze tot voor kort onbekend.. ik hou immers niet van die muziekstijl.. heb ze wel geluisterd en er zijn enkele uitzonderingen maar het meerendeel is saai...

Mag ik commentaar geven op het boeken van bepaalde bands? Als we zo onbekend zijn, waarom dan geen Moonspell ipv Epica, waarom geen Turbonegro, waarom wel zo'n over de top (40) band als HIM? Waarom geen Leftover Crack, A Wilhelm Scream, Rise Against?

Waarom worden er enkel hippe, onbekende danwel gehypte acts in een bepaald genre geboekt en niet in allerlei genres? Vind jij, dat de verdeling van de bands naar genre nu dan eerlijk verdeeld is?
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:55:28 #147
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39994388
Wolfmother moet je toch wel aanspreken Maniack?
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:56:13 #148
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39994418
trouwens de verwachting is dat de 26ste alles bekend zal zijn, misschien op een paar namen na...
pi_39995114
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef maniack28 het volgende:

[..]

zo jij kan wel zeiken zeg. Het programma van Lowlands is dit jaar heel gevarieerd en behoorlijk goed. Misschien vergeet jij dat Lowlands net als Pinkpop het qua budget lang niet haalt bij Pukkelpop en Rock Werchter,daarnaast heeft Pukkelpop nog de donderdag erbij oftwel Lowlands is ook afhankelijk van de beschikbaarheid van bands en dan geldt niet alleen hebben ze nog een gaatje in hun tourschema. Jij doet alsof het de schuld is van Lowlands dat het programma in jouw ogen tegenvalt misschien moet je meer kennis hebben van de organisatie en boeken van bands. Lowlands is nu eenmaal een ander soort festival dan Pukkelpop, PP kan veel meer qua bands en LL heeft bepaalde 'trendy' bands nodig om publiek te trekken anders is er geen LL meer. Dus hou op met zeiken en ga lekker naar PP, het programma van Lowlands is erg goed en gevarrieerd al had ik nog graag My Lastest Novel en Morning Runner erbij gehad
pi_39996272
Mag het nu weer over lowlands gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')