Judith was idd erg mooiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik hoop op een Judith-achtige bewoonster.
He chillen jij. De weblog van vorig jaar was okequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Euh, Bong.....
Weet je zeker dat je alleen maar voor dat weblog -dat echt helemaal niemand boeit- gaat werken
De manier waarop je reageert op berichten lijkt te suggereren dat je een moderator-functie niet uitsluit.
Verklaar U nader? Ben wel benieuwd waar je dat op stoelt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Euh, Bong.....
Weet je zeker dat je alleen maar voor dat weblog -dat echt helemaal niemand boeit- gaat werken
De manier waarop je reageert op berichten lijkt te suggereren dat je een moderator-functie niet uitsluit.
Inderdaad, daar keek ik zo waar nog wel 'es op.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef Falco het volgende:
He chillen jij. De weblog van vorig jaar was oke!
Ja, naar de naad van Naat, want die mocht niet op het forum.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:51 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, daar keek ik zo waar nog wel 'es op.
Graag!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:51 schreef svann het volgende:
Wij gaan Birgit toch watchen?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef Falco het volgende:
He chillen jij. De weblog van vorig jaar was oke!
Dat hele gedoe was vrij hilarisch jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, naar de naad van Naat, want die mocht niet op het forum.
Birgit Schuurman?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:51 schreef svann het volgende:
Viola?
Hoe gaat die mij watchen? *huiver*
Wij gaan Birgit toch watchen?
De roze bril.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
Verklaar U nader? Ben wel benieuwd waar je dat op stoelt?
Niet elke BB-volger is een uitkeringstrekker die 24h per dag apathisch op de F5-toets ramt om te kijken of er een nieuw topic verschijnt in de forumindexquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was daar voor nieuws te lezen dat niet allang op het forum bekend was
Ik heb er weer zin in.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:52 schreef Pinball het volgende:
de naad van Naat
Heb je het vla-gevecht tussen Naat en Died nog gezien op die lovefactory site? Behoorlijk triestquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb er weer zin in.
[afbeelding]
Naat heeft nog haar bedenkingen.
Enquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef Falco het volgende:
Niet elke BB-volger is een uitkeringstrekker die 24h per dag apathisch op de F5-toets ramt om te kijken of er een nieuw topic verschijnt in de forumindex![]()
20 augustusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat het begint eigenlijk?
Ik heb m'n bankstel de deur uit gezet, dus ga het ditkeer vanuit een tweedehands tuinstoel volgen.
Dat familieleden idee kan me nog niet echt boeien trouwens. Maar met HvdT weet je nooit.
pics?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
ga het ditkeer vanuit een tweedehands tuinstoel volgen.
Heb ik gezien, ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Heb je het vla-gevecht tussen Naat en Died nog gezien op die lovefactory site? Behoorlijk triest
100%quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:56 schreef Arcee het volgende:
Ik heb er weer zin in.
Naat heeft nog haar bedenkingen.
Dat mens duikt overal op, zelfs in mijn TT.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef svann het volgende:
Maar vanwaar die Viola in de TT?
Dat viel toch wel meequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
En
Of ben je die achterlijk grote banners -met nieuws van een dag of 5 oud- vergeten
He! Je bent gewoon keihard terug, wat gezellig allemaal.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het vla-gevecht tussen Naat en Died nog gezien op die lovefactory site? Behoorlijk triest
Ik ben ook zo ingesteld om dingen positief te zienquote:
WB Scanmanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat het begint eigenlijk?
Ik heb m'n bankstel de deur uit gezet, dus ga het ditkeer vanuit een tweedehands tuinstoel volgen.
Dat familieleden idee kan me nog niet echt boeien trouwens. Maar met HvdT weet je nooit.
quote:
Haha, Natte Ali met r pillenbek!quote:
Zelfs op 1280 x 1024 is oud nieuws uiterst irritant.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:58 schreef Falco het volgende:
Dat viel toch wel meeOf draai je 800x600 ofzo
quote:
Waarom heb je je bankstel in hemelsnaam weggedaan als je daarop moet zitten?quote:
Reken maar totaan November ongeveerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
He! Je bent gewoon keihard terug, wat gezellig allemaal.
Op een paar uitzonderingen na, was de blog behoorlijk up to date andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs op 1280 x 1024 is oud nieuws uiterst irritant.
dat 'In principe niet' vind ik al heel eng.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben ook zo ingesteld om dingen positief te zienEn nee, dat heeft niets te maken met het feit dat ik eventueel moderator wil worden, ik werd benaderd voor de blog en het leek me leuk om te doen
Is iig ZEKER geen manier om me in te likken naar moderator, ik zou dat (in principe) niet eens willen, tenzij de nood aan de man is, maar dan alleen om standaard dingen te doen zoals TT's wijzigen en alleen óverduidelijke baggertopics of dubbel topics te sluiten
Maaarrrr, laten we afspreken dat je niemand tot op t bot gaat adoreren?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar totaan November ongeveer
Zal ik me dan maar aanmelden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
dat 'In principe niet' vind ik al heel eng.![]()
Falco, ik heb je normaal hoog zitten maar, dit is zwaar gelul.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:02 schreef Falco het volgende:
Op een paar uitzonderingen na, was de blog behoorlijk up to date anders.
Dan is er toch niets aan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maaarrrr, laten we afspreken dat je niemand tot op t bot gaat adoreren?
Je gaat me toch niet vertellen dat je me hebt gemist?quote:
Ik weet al waar je dat misschien aan doet denken maar dat is absoluut niet hetgeen ik ooit zal wordenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
dat 'In principe niet' vind ik al heel eng.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
De blog werd idd niet snel geupdate maar was altijd wel goed geupdate!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Falco, ik heb je normaal hoog zitten maar, dit is zwaar gelul.
Niet de hele rit t/m december?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar totaan November ongeveer
APK, echt waar, je ziet spoken. Alleen in een weekend (toen niemand er was ofzo) stond de tracker vol met suf oud nieuws van vier dagen terugquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Falco, ik heb je normaal hoog zitten maar, dit is zwaar gelul.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet al waar je dat misschien aan doet denken maar dat is absoluut niet hetgeen ik ooit zal wordenPfffrt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt wakker en ruik even aan de koffie.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
In het WK-forum had ik je goed te pakken met mijn liefde voor het Duitse voetbal en ook Duitsland in het algemeenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, je weet toch hoe het meestal gaat.
Misschien deze keer wel niet!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, je weet toch hoe het meestal gaat.
* BONG4002 ruikt nu aan een Amstelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Pfffrt.
Wordt wakker en ruik even aan de koffie.![]()
Der Jürgen hat es doch klasse gemachtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:07 schreef Falco het volgende:
[..]
In het WK-forum had ik je goed te pakken met mijn liefde voor het Duitse voetbal en ook Duitsland in het algemeen
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:06 schreef Falco het volgende:
APK, echt waar, je ziet spoken. Alleen in een weekend (toen niemand er was ofzo) stond de tracker vol met suf oud nieuws van vier dagen terug
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik even vergeten.
Pinbaal en ik kregen een ban omdat wij, euh........
Het had absoluut niets met dat domme weblog -dat oud nieuws toonde- en ons commentaar daarop te maken.![]()
Jij kunt als Sport-Crew dus geen notes lezen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ben het kwijt, maar voor welke uitspraken werden jullie geband?
Ws. nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Jij kunt als Sport-Crew dus geen notes lezen?
Vraag maar aan iemand in de crew.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:13 schreef Falco het volgende:![]()
![]()
Ik ben het kwijt, maar voor welke uitspraken werden jullie geband?
Je hebt geen rechten om notes te zien omdat dat met het forum te maken heeft denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef schatje het volgende:
Eigenlijk ook raar hè aangezien je toch crew bent?
Nee, helaas!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsof die notes de echte reden tonen waarom die bans gegeven werden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:16 schreef schatje het volgende:
Het komt steeds dichterbijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:21 schreef teamlead het volgende:
hey.. scanman is er ook weer....we zijn er nu dus wel klaar voor
Uit de spelonken van de banmeldtopics kan ik alleen dit opvissen:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Vraag maar aan iemand in de crew.
Maar het had absoluut héééélemaal niets met ons commentaar op dat zielige weblog -dat alles van het forum jatte- te maken.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef Dagonet het volgende:
Pinball en APK, bashen in HBB, 48 uur. Kap eens met dat gehak op de persoon people.
Het had een Lotus notes moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:21 schreef APK het volgende:
Alsof die notes de echte reden tonen waarom die bans gegeven werden.
Een beetje wel. Ik zou - bijvoorbeeld nu - graag willen weten voor welke straffe uitspraak APK geband wasquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef schatje het volgende:
Eigenlijk ook raar hè aangezien je toch crew bent?
was dat niet een of ander bash richting Berney ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Een beetje wel. Ik zou - bijvoorbeeld nu - graag willen weten voor welke straffe uitspraak APK geband was
Moet je er van huilen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:21 schreef teamlead het volgende:
hey.. scanman is er ook weer....we zijn er nu dus wel klaar voor
Mijn nieuwe sig!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef Falco het volgende:
Uit de spelonken van de banmeldtopics kan ik alleen dit opvissen:
[..]
Dat staat toch in de quote?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn nieuwe sig!![]()
Wie had die kansloze zin ook alweer geschreven?
Dago, toch?![]()
Mjah, staat al in de quote hequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn nieuwe sig!![]()
Wie had die kansloze zin ook alweer geschreven?
Dago, toch?![]()
Het gaat toch echt op basis daarvan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof die notes de echte reden tonen waarom die bans gegeven werden.
Nee, volgens de Bush Administration was het tegen Haaibaaike (quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
was dat niet een of ander bash richting Berney ofzo
* licht dementeert
owja...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, volgens de Bush Administration was het tegen Haaibaaike () gericht.
Dat komt omdat jij liev bent.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef schatje het volgende:
Ik zet weleens notes. Maar aanvragen tot een ban in het FA topic in + doe ik maar zelden. Ik probeer het altijd eerst via de mail op te lossen. Werkt prima.
De mijne ook nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Mijn geheugen laat mij niet in de steek.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Is die geweldige Tanja () nog steeds op FOK trouwens? Gaat ze vast hier meelullen met BB6.
Niet meer gezien de laatste tijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Is die geweldige Tanja () nog steeds op FOK trouwens? Gaat ze vast hier meelullen met BB6.
Alleen in het eerste BB6-topic, dus.quote:
quote:
Tot nu toe alleen nog in deel 1 van dit topic gepost dus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/user/history/140204
Ja klopt idd, maar dat is alweer eventjes terugquote:
Zou het?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik hoop dat dat zo blijft gaan APK en Peter het vast niet met me eens zijn
Dido en Roel wonen samen ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe het met ze gaat enzo? Zijn Dido (vind je me écht leuk?... En waarom dan?) en Roel nog samen?
I Agree.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:37 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat Peter zich niet zo snel op de kast laat jagen door bepaalde users.
Had ik echt nooit verwacht. Ik dacht dat ze het na een maandje wel voor gezien zouden houden.quote:
Ik hoop het...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I Agree.
Denk dat ie deze keer steviger in het zadel staat, dat kon ik al uit zn laatste posts opmerken, die jongen is sterk gegroeid
Wela, ga alvast even users stigmatiseren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:36 schreef teamlead het volgende:
Als ik nu zeg dat ik hoop dat dat zo blijft gaan APK en Peter het vast niet met me eens zijn
De persoon in kwestie zal naar alle waarschijnlijkheid niet zo snel hier meer opduiken (waar de schoen vooral wringde dus) en ja, je weet nooit met welke andere user er een conflict ontstaat maar ik heb er tot op zeker hoogte alle vertrouwen in dat onze Peter een heel eind komt zonder bans en weet ik watquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wela, ga alvast even users stigmatiseren.
Als jij dat zo wil doen: Okay.
Behoorlijk triest.![]()
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen er vanuit gaan dat we een deel van de users van BB5 niet meer terug zullen zien...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De persoon in kwestie zal naar alle waarschijnlijkheid niet zo snel hier meer opduiken (waar de schoen vooral wringde dus) en ja, je weet nooit met welke andere user er een conflict ontstaat maar ik heb er tot op zeker hoogte alle vertrouwen in dat onze Peter een heel eind komt zonder bans en weet ik wat
Peter heeft een 'No tolerance policy' dit jaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:37 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat Peter zich niet zo snel op de kast laat jagen door bepaalde users.
Ik weet dat het zo isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen er vanuit gaan dat we een deel van de users van BB5 niet meer terug zullen zien...
quote:
En dat is alleen maar goed (mits je niet over de schreef gaat, want dan kost het je gewoon een ban)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Peter heeft een 'No tolerance policy' dit jaar.
nope.. nog niet bekendquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Is het eigenlijk al bekend of de streams weer gratis zijn?
Ingrid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
En hoe is het met dat blonde meisje... hoe heet ze ook al weer?
Helaas nog niet, dat was ook waar ik me over brainstormdequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Is het eigenlijk al bekend of de streams weer gratis zijn?
Mijn eerste 'scanmannetje' met het woord 'triest' in de reply is 100% geslaagd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
Ik moet iedereen dan aardig vinden volgens jou?
Ik ook niet 100% hoor, maar ben wel bang dat een aantal (zeer waardevolle users/cappers) toch achterblijvenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]ik heb dezelfde bronnen.. maar ben minder overtuigd
Ik moet er niet aan denken dat er voor betaald moet worden. Alhoewel die uurtjes streamen voor de rest van FOK tijdens een van de vorige BB's ook wel z'n charme had. Vooral omdat je dan sommige zaken zo lekker 'objectief' kon weergeven.quote:
Mocht het betaald zijn hoop ik op abbo vorm (wat ik eerder had gepost) dan doe ik het wel mits redelijke prijsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat er voor betaald moet worden. Alhoewel die uurtjes streamen voor de rest van FOK tijdens een van de vorige BB's ook wel z'n charme had. Vooral omdat je dan sommige zaken zo lekker 'objectief' kon weergeven.
Werkt altijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn eerste 'scanmannetje' met het woord 'triest' in de reply is 100% geslaagd.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn eerste 'scanmannetje' met het woord 'triest' in de reply is 100% geslaagd.![]()
Ach, de PR afdeling van FOK! kan dan vast wel weer toegangscode's regelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat er voor betaald moet worden.
Ja, die ja.... Die actrice met die siliconenquote:
Dan komt je "hoop" ws. uitquote:
Maar die moeten weer verdeeld worden etc. dus je kan in principe niet onbeperkt (dus vrij) kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, de PR afdeling van FOK! kan dan vast wel weer toegangscode's regelen.
Nee, maar die mensen schrijven dan dus zeer objectieve verslagen voor de fokkers zonder codequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar die moeten weer verdeeld worden etc. dus je kan in principe niet onbeperkt (dus vrij) kijken
Ja, ze staat in de Party deze week. Ze had een geintje uitgehaald door te zeggen dat ze nu een relatie met Rob heeft. Het weekblad nam het nieuws klakkeloos over.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die ja.... Die actrice met die siliconen
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Alhoewel die uurtjes streamen voor de rest van FOK tijdens een van de vorige BB's ook wel z'n charme had.
dat was een geintje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ze staat in de Party deze week. Ze had een geintje uitgehaald door te zeggen dat ze nu een relatie met Rob heeft. Het weekblad nam het nieuws klakkeloos over.
Ze waren niet de enigequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:51 schreef schatje het volgende:
Ja, ze staat in de Party deze week. Ze had een geintje uitgehaald door te zeggen dat ze nu een relatie met Rob heeft. Het weekblad nam het nieuws klakkeloos over.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar die mensen schrijven dan dus zeer objectieve verslagen voor de fokkers zonder code
Nou ja, er ging wel een belletje bij mij rinkelen toen ik las dat ze van plan waren om zich op te geven voor Temptation Island. Toen begon ik al een beetje te twijfelen of het wel waar was.quote:
Hoezo goddank? Rob was toch een toffe peer met één been die vroeger verdomd goed kon voetballen en zonder het ongeluk vast het Nederlands elftal wel had gehaald en verder het spel in BB ook verdomd eerlijk speelde?quote:
Leg dat Sjonnie maar eens uit met zijn programering van 'De Wedstrijden'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat dan weer welMaar zelf als BB fanatic wil ik natuurlijk onbeperkt kunnen kijken, en aangezien het concept al helemaal als een dweil is uitgewrongen zou het een domme zet zijn om de streams betaald te maken, in 1999-2000 en een beetje "2001" was het nog hot daarna eigenlijk een stuk minder
En bovendien trek je veel meer kijkers als je de streams gratis maakt
Hé wie hebben we daar?quote:
Daar kijk ik nooit naarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Leg dat Sjonnie maar eens uit met zijn programering van 'De Wedstrijden'
Dan heb jij toegang tot delen waar ik dat niet hebquote:
Die komt hier niet meer vrees ikquote:
msn? Ik dat niet dat kut programma dat ik met heel veel moeite van m'n pc heb kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Als je niet weet wie dat is, voeg dan ask@mrctrl.com toe op msn
Oh jee, watskeburt!?quote:
John weet ook wel dat mensen om 19.00u Ajax, feyenoord of PSV willen zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, nogmaals weet zelfs John de Mol wel dat mensen niet snel betalen voor streams (nouja, Abbo vorm mss nog wel mits redelijke prijs maar geen ¤ 1.30 per uur)
T is een handig programma om te communiceren hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
msn? Ik dat niet dat kut programma dat ik met heel veel moeite van m'n pc heb kunnen krijgen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Need i say more?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:Oh, is dat weer zo'n clubje dat zich heeft afgescheiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Need i say more?![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Ik heb BB2 gevolgd via Mr.Zap vandaar mn avatarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Bong, ik zie dat je een MrZap avatar hebt. Weet jij op MrZap nog bestaat? Ik heb tijdens BB2 een abo gehad en daarna opgezegd, maar nooit mijn decoder terug hoeven sturen. Die staat hier maar te staan. Volgens mij waren ze failliet ofzo.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Damn... een rip offSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Need i say more?![]()
My soul is painted like the wings of butterflies
Sort ofquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, is dat weer zo'n clubje dat zich heeft afgescheiden?
Daarna ook nog Starmaker trouwensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb BB2 gevolgd via Mr.Zap vandaar mn avatar
Iddquote:
Zeggen ze.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
Sort of
Meeste vonden FOK! te hard, vooral na het "zwaai gezeur" en andere hardere opmerkingen, maar vooral omdat ze zich meer thuisvoelen daar denk ik
En ze komen allemaal weer terug naar de bron bij de volgende BB.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef Arcee het volgende:
Oh, is dat weer zo'n clubje dat zich heeft afgescheiden?
FOK! te hard?!?!?! Nahhhhhh.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sort of
Meeste vonden FOK! te hard, vooral na het "zwaai gezeur" en andere hardere opmerkingen, maar vooral omdat ze zich meer thuisvoelen daar denk ik
Ik moet ook nog maar zien of ze daar allemaal blijven hoor, FOK trekt toch aan, het is toch je r00t zegmaarquote:
Welnee FOK is gewoon superliefquote:
[static mode] Bron? [/static mode]quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:14 schreef arneaux het volgende:
Het is geloof ik nu al duidelijk dat er een aantal 'standaard' ruzies gaan onstaan
Wat de neuk is de static mode?quote:
Ik denk dat 50% van de personen in dit topic gevraagd zijn voor dat blog.Dat is niet een criterium om te beoordelen of ze hier gaan posten, het toont eerder de wanhoop van dat blog.quote:
De eerste die hard Fok!poster die écht wegblijft moet zich nog registreren.quote:
Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat 50% van de personen in dit topic gevraagd zijn voor dat blog.Dat is niet een criterium om te beoordelen of ze hier gaan posten, het toont eerder de wanhoop van dat blog.
Het gaat hier over mavo-zwaaiers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:19 schreef Arcee het volgende:
De eerste die hard Fok!poster die écht wegblijft moet zich nog registreren.
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:22 schreef APK het volgende:
Het gaat hier over mavo-zwaaiers.
Dat noem ik niet die hard fokkers.
regenworm en onelinersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Maar eerlijk is eerlijk, vele users die nu op VOL zitten waren zeer waardevol hier (afgezien van het gedan) zoals een FB die prachtige caps had, of neem een regenworm met zijn scherpe onliners, of Muerte etc. dus ik snap wel dat ze een beetje omhoog zitten bij de blog redactie
Ik kan je volgen tot: 'Regenworm met zijn scherpe onliners'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ben ik met je eens
Maar eerlijk is eerlijk, vele users die nu op VOL zitten waren zeer waardevol hier (afgezien van het gedan) zoals een FB die prachtige caps had, of neem een regenworm met zijn scherpe onliners, of Muerte etc. dus ik snap wel dat ze een beetje omhoog zitten bij de blog redactie
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan je volgen tot: 'Regenworm met zijn scherpe onliners'
Leverde bij mij ook een kleine schrikreactie op.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
Scan en jij zeggen hetzelfdeLeuk om te zien
Ik heb even op dat VOL forum rond gekeken, maar aardig wat namen uit jouw rijtje posten daar.quote:
Hej Henk!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
Leuk, kom ik terug van vakantie zijn jullie al begonnen
Gegroet allemaal
Hoi Bong, tuurlijk tijdens BB6 ben er weer echt bij hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Henk!![]()
Dat is een tijdje terug, maar join the club
Daarom zou het ook jammer zijn als bijna niemand meer terugkomt (afgezien van het gezwaai en gekus), natuurlijk komen er ook vele nieuwe users bij maar je weet nooit of deze BB goed aanslaat, tussen BB5 en BB4 zat namelijk 3 (!!) jaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb even op dat VOL forum rond gekeken, maar aardig wat namen uit jouw rijtje posten daar.
Gezelligquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Bong, tuurlijk tijdens BB6 ben er weer echt bij hoor![]()
Ben nog even BB Australie aan het volgen, dat duurt nog 3 wekenquote:
Je begon zo goed. Wat ik al zei, géén adoratiegelul.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:34 schreef scanman01 het volgende:
edit.. foutje
Mooi toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even op dat VOL forum rond gekeken, maar aardig wat namen uit jouw rijtje posten daar.
Daar behoor ik iig niet toequote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi toch?
Laat die slijmerige zwaaiers lekker daar blijven.
Dit was een uitzondering die de regel bevestigdquote:
Wat ik al zei: zonder is er weinig aan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je begon zo goed. Wat ik al zei, géén adoratiegelul.
Ik heb die zwaaitoets uit mijn toetsenbord gerukt, werd er helemaal ziek vanquote:
Er is een verschil tussen iemand mogen en de 'relatie' Scanman01/Lieske.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ik al zei: zonder is er weinig aan.
Ach ja, zo werkt dat bij mij... Hoe meer fokkers op iemand lopen te schelden (Lieske dus), hoe fanatieker ik wordquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand mogen en de 'relatie' Scanman01/Lieske.
Dat moet ik kennelijk nog doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb die zwaaitoets uit mijn toetsenbord gerukt, werd er helemaal ziek van![]()
Alleen maar goed, dat is nou juist wat BB en FOK zo leuk maaktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja, zo werkt dat bij mij... Hoe meer fokkers op iemand lopen te schelden (Lieske dus), hoe fanatieker ik word
Zo fanatiek dat je 'm altijd peertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja, zo werkt dat bij mij... Hoe meer fokkers op iemand lopen te schelden (Lieske dus), hoe fanatieker ik word
Ik moest altijd wel lachen om Lieske alleen Manu heb ik toen een mailtje gestuurd over dat bijnaamtje wat hij haar altijd gafquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien zou je je wijf 's een goede beurt moeten geven ipv Lieske denkbeelden helemaal murw te neuqen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
Nee, dat ligt altijd weer aan de APK![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien zou je je wijf 's een goede beurt moeten geven ipv Lieske denkbeelden helemaal murw te neuqen.
Leg uit?quote:
Maar er is -zoals wij allemaal de afgelopen jaren hebben kunnen zien- een breekpunt....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Is ze dood?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat dat nog nodig is ook.
Dat spreekt toch wel voor zich?quote:
Ik heb een cursus van 400 euro gevolgd onder de titel 'hoe voorkom ik kwaadheid op een internet forum'. Dus dat moet dit keer zeker goedkomen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:48 schreef APK het volgende:
Ik -en ik denk vele fokkers met mij- zou het op prijs stellen als jij een lijstje zou maken van dingen die jou doen besluiten om fok! definitief te verlaten.
Nee? Wat wat wat wat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat spreekt toch wel voor zich?
(even Scanman verdedigd, al sta ik ook achter mijn standpunt)
Je hebt de toon wel gezet, als het zo doorgaat zal dit een leuke editie worden van BB6quote:
Gewoon een ordinaire en goedkope opmerking, niet gepast iigquote:
Tja, dat is fok hè... Zulke opmerkingen blijven altijd komen. Maar daar werkt die cursus dan weer welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je hebt de toon wel gezet, als het zo doorgaat zal dit een leuke editie worden van BB6![]()
Die Arneaux is gewoon rellerig bezig, just ignore en het is zo voorbijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je hebt de toon wel gezet, als het zo doorgaat zal dit een leuke editie worden van BB6![]()
Ach kom zeg. Ik ben t beu, en met mij nog wel een aantal denk ik, dat Scanman01 eigen fouten niet inziet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb een cursus van 400 euro gevolgd onder de titel 'hoe voorkom ik kwaadheid op een internet forum'. Dus dat moet dit keer zeker goedkomen.![]()
Als je dat fouten vindt, dan ga je nog een leuke BB6 tegemoetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. Ik ben t beu, en met mij nog wel een aantal denk ik, dat Scanman01 eigen fouten niet inziet.
400¤!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een cursus van 400 euro gevolgd onder de titel 'hoe voorkom ik kwaadheid op een internet forum'. Dus dat moet dit keer zeker goedkomen.![]()
Das wel snelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. Ik ben t beu, en met mij nog wel een aantal denk ik, dat Scanman01 eigen fouten niet inziet.
Sorry hoor maar als je een cursus van 400 euro gaat volgen om van je 'forum agressie' af te komen ben je behoorlijk bijdehand bezig. En ben je goed genaaid, dat ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan?
¤ 400 is niet niks, als je dat echt gedaan hebt moet dat wel zijn vruchten kunnen afwerpen anders is het toch knap zonde van het geld
Flame alertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je een cursus van 400 euro gaat volgen om van je 'forum agressie' af te komen ben je behoorlijk bijdehand bezig. En ben je goed genaaid, dat ook.
Ja ik denk dat ik er maar een cursusje van 400 euro tegenaan gooi.quote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... dat meen je toch niet echt hè?
Kun je zeer zeker gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik er maar een cursusje van 400 euro tegenaan gooi.
Waarom is t nou weer geflame? Ik geef enkel en alleen mijn mening.quote:
Eerlijk? Neequote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
400¤!![]()
Denk je dat het nu eindelijk een keer gaat lukken?![]()
Ik denk dat ik van die 400 euro eerder een fatsoenlijk bankstel zou kopen.quote:
Omdat je loopt te zuigen/trollenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom is t nou weer geflame? Ik geef enkel en alleen mijn mening.
Geld was op, dus dat werd die tuinset.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van die 400 euro eerder een fatsoenlijk bankstel zou kopen.
Ach joh.. iemand met net 1000 posts neem ik toch niet serieusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat je loopt te zuigen/trollenEn dat weet je best
Dat blijkt ja. Je gezin zal er blij mee zijn dat jij je gemak niet kan houden op een forum en daar een cursus voor doet. Voor 400 euroquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geld was op, dus dat werd die tuinset.
Nee, dat was de eerste les: verlaag je niet toch het niveau van anderen.quote:
Net als de rest van de BB posters jou.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach joh.. iemand met net 1000 posts neem ik toch niet serieus![]()
Jij bent ook niet zo helder hè?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Je gezin zal er blij mee zijn dat jij je gemak niet kan houden op een forum en daar een cursus voor doet. Voor 400 euro
Dat is in principe de goede instelling, al verdenk ik die arneaux dat het een clone is maar that's just my 2 centsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach joh.. iemand met net 1000 posts neem ik toch niet serieus![]()
Dat is exact de bedoeling. Het is ook maar een forum hè... En dan te bedenken dat BB nog niet eens is begonnen. Dat gaat nog dikke pret worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Net als de rest van de BB posters jou.
quote:
Nou nou, en van wie zou ik dan een kloon moeten zijn?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is in principe de goede instelling, al verdenk ik die arneaux dat het een clone is maar that's just my 2 cents
Okay, geef ons eens les twee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hem jouw niveau als voorbeeld aangegeven.
Leuk dat je ook even komt koekeloerenquote:
Ik ben ook benieuwd idd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, geef ons eens les twee.
Je weet wel, hoger dan mijn niveau.
John Doe....weet ik hetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou nou, en van wie zou ik dan een kloon moeten zijn?
Nou ik kan je uit je wereld helpen, ik ben geen kloon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
John Doe....weet ik het
Gewoon van een andere userDat gevoel heb ik opzeker
Dat zou iedere clone zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou ik kan je uit je wereld helpen, ik ben geen kloon.
Als ik op de kast zit nu, dan is dat wel een donders klein kastjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:07 schreef melke het volgende:
Hoe vertrouwd... APK die een Scanman de kast op jaagt een Scanman die zich op de kast laat jagen.. zucht, sommige dingen veranderen ook nooit
We? Als in?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zou iedere clone zeggen natuurlijk![]()
![]()
Maargoed, we gaan gewoon verder en behandelen jouw als een "originele account"
What about that?
Flikker op zeg! Vol is met de juiste users leuk. Als de juiste users niet online zijn is er geen zak aan. He Bongiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hallo.... Dus jij post niet alleen op VOL?
Misschien moet er s uit komen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik op de kast zit nu, dan is dat wel een donders klein kastje![]()
Wie weet wordt de kast straks tijdens BB6 was hoger, maar nu mag het de naam 'kast' nog lang niet hebben.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet wordt de kast straks tijdens BB6 was hoger, maar nu mag het de naam 'kast' nog lang niet hebben.
Bijzet tafeltje danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet wordt de kast straks tijdens BB6 wat hoger, maar nu mag het de naam 'kast' nog lang niet hebben.
Iddquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:10 schreef melke het volgende:
[..]
Flikker op zeg! Vol is met de juiste users leuk. Als de juiste users niet online zijn is er geen zak aan. He Bongie
Ben jij de vertegenwoordiger dan? APK zal er blij mee zijn.quote:
Euh, zeik niet, ofzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:07 schreef melke het volgende:
Hoe vertrouwd... APK die een Scanman de kast op jaagt een Scanman die zich op de kast laat jagen.. zucht, sommige dingen veranderen ook nooit
Ja, ik ben eigenlijk homosexueel. Die Lieske adoratie tijdens BB5 was eigenlijk fake. Ik geilde stiekem op Joostquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien moet er s uit komen.
okee die was te makkelijk en niet grappig
Nee, ik ben de "bemiddelaar"quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ben jij de vertegenwoordiger dan? APK zal er blij mee zijn.
Nee juist eruitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer je me op de kast te krijgen?
Joost! Mijn heldquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk homosexueel. Die Lieske adoratie tijdens BB5 was eigenlijk fake. Ik geilde stiekem op Joost
Je geeft dus gewoon toe dat je haar adoreerde. Heb je haar eigeniljk wel eens in t echt ontmoet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk homosexueel. Die Lieske adoratie tijdens BB5 was eigenlijk fake. Ik geilde stiekem op Joost
Aaah jullie zitten samen in de kastquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, zeik niet, ofzo.![]()
Scanman en ik zijn gewoon even aan het snuffelen.
Ik geef toe dat het als een adoratie moet zijn overgekomen. Als ik eerlijk ben ergerde ik me ook behoorlijk aan haar slappe geouwehoer soms. En zo waren er nog wel meer dingetjes. Maar iedereen ergerde zich daar al aan, dus dan had ik in het geval van Lieske geen zin om me ook achteraan in de rij aan te sluiten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je geeft dus gewoon toe dat je haar adoreerde. Heb je haar eigeniljk wel eens in t echt ontmoet?
Matig he.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef APK het volgende:
Nemen de zwaaiers het weer over? :}
Zie jij danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef APK het volgende:
Ben je nu op je best? Sorry, ik had van jou toch wel een betere opmerking verwachtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef APK het volgende:
Topic niet doorgelezen? Bankstel heeft plaatsgemaakt voor een tuinset.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef melke het volgende:
[..]
Nee juist eruit
Heb je ondertussen trouwens al een nieuwe bank?
Dat is wel een plausibele verklaring. Ben blij dat t eindelijk tot je doorgedrongen is want t was op een gegeven moment ronduit kansloos.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het als een adoratie moet zijn overgekomen. Als ik eerlijk ben ergerde ik me ook behoorlijk aan haar slappe geouwehoer soms. En zo waren er nog wel meer dingetjes. Maar iedereen ergerde zich daar al aan, dus dan had ik in het geval van Lieske geen zin om mee ook achteraan in de rij aan te sluiten.
Nee, ik heb haar nooit ontmoet... en dat mag ook wel zo blijven.
Ga je echt serieus zonder een fatsoenlijk bankstel leven?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Topic niet doorgelezen? Bankstel heeft plaatsgemaakt voor een tuinset.
[afbeelding]
Dat het kansloos was, vind ik dan weer minder boeiend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is wel een plausibele verklaring. Ben blij dat t eindelijk tot je doorgedrongen is want t was op een gegeven moment ronduit kansloos.
Ja, ik wil niet weer dat APK mijn interieur belachelijk kan maken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga je echt serieus zonder een fatsoenlijk bankstel leven?
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het kansloos was, vind ik dan weer minder boeiend.
Hahahaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet weer dat APK mijn interieur belachelijk kan maken.
Dat is waar, want dingen vinden waar de meerderheid van de BB fokkers zich aan ergert is niet slim.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Flikker op kneus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:17 schreef melke het volgende:
Ben je nu op je best? Sorry, ik had van jou toch wel een betere opmerking verwacht![]()
"going to fail" .... maar verder is ie best diep jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
If you fail you are gonna to Fail
Tot zover mijn diepe filosofie
Dat ik jou, mister APK himself, nu op de kast gekregen hebquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op kneus.
Wat heb jij ooit toegevoegd aan fok?
Ja, ik vond dat toen een prachtig bankstel, maar die viel niet helemaal goed hier.quote:
Ik had er geen problemen mee andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat toen een prachtig bankstel, maar die viel niet helemaal goed hier.
Dus om kosten te besparen is het dit keer een tuinset geworden. Daar kan APK toch niet echt over vallen lijkt me.
APK en ik zijn nou eenmaal water en vuur... Gaat niet samen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had er geen problemen mee andersIk had toen wel die "rel" gevolgd maar dat het zo zou escaleren, nee dat had ik nooit gedacht
En ergens maakt dat een forum zoals FOK! zo mooiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
APK en ik zijn nou eenmaal water en vuur... Gaat niet samen.
Ik probeer nog steeds ergens muziek te ontdekken. Is nog niet geluktquote:
Er staat muziek in een van mijn postsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds ergens muziek te ontdekken. Is nog niet gelukt
Ik weet het. Daar luister ik nu al 6 minuten naar. Is het de soundtrack van "Saw" ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er staat muziek in een van mijn posts
Man, jank niet zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:26 schreef scanman01 het volgende:
APK en ik zijn nou eenmaal water en vuur... Gaat niet samen.
Die sfeer heeft het opzekerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het. Daar luister ik nu al 6 minuten naar. Is het de soundtrack van "Saw" ofzo?
Ik hoop echt dat er wel meer verschillen zijn hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
Man, jank niet zo.![]()
Vooralsnog is het enige verschil tussen ons dat ik 'volgens mij' aan het begin van een zin plaats ipv 'persoon 1 haat persoon 2'
Maar we gaan allebei op de SP stemmen, tochquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop echt dat er wel meer verschillen zijn hoor...
En daarmee wil ik niets positiefs of negatiefs zeggen... alleen dat we verschillende aanpak hebben.
Ik twijfel nog wel tussen Jan en Femke... maar het wordt andermaal Jan denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Maar we gaan allebei op de SP stemmen, toch
Of ga jij voor de laffe Groen Links-optie?
Probleem is dat het net even wat beter gaat in dit landje, dus krijgen de mensen weer vertrouwen in Balkie en aanhang. Verkiezingen hadden een half jaartje eerder moeten zijnquote:
Ik dacht lekker naar Springsteen te gaan luisterenquote:
Nopequote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht lekker naar Springsteen te gaan luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |