Mijn nieuwe sig!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef Falco het volgende:
Uit de spelonken van de banmeldtopics kan ik alleen dit opvissen:
[..]
Dat staat toch in de quote?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn nieuwe sig!![]()
Wie had die kansloze zin ook alweer geschreven?
Dago, toch?![]()
Mjah, staat al in de quote hequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn nieuwe sig!![]()
Wie had die kansloze zin ook alweer geschreven?
Dago, toch?![]()
Het gaat toch echt op basis daarvan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof die notes de echte reden tonen waarom die bans gegeven werden.
Nee, volgens de Bush Administration was het tegen Haaibaaike (quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
was dat niet een of ander bash richting Berney ofzo
* licht dementeert
owja...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, volgens de Bush Administration was het tegen Haaibaaike () gericht.
Dat komt omdat jij liev bent.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef schatje het volgende:
Ik zet weleens notes. Maar aanvragen tot een ban in het FA topic in + doe ik maar zelden. Ik probeer het altijd eerst via de mail op te lossen. Werkt prima.
De mijne ook nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Mijn geheugen laat mij niet in de steek.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Is die geweldige Tanja () nog steeds op FOK trouwens? Gaat ze vast hier meelullen met BB6.
Niet meer gezien de laatste tijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Is die geweldige Tanja () nog steeds op FOK trouwens? Gaat ze vast hier meelullen met BB6.
Alleen in het eerste BB6-topic, dus.quote:
quote:
Tot nu toe alleen nog in deel 1 van dit topic gepost dus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/user/history/140204
Ja klopt idd, maar dat is alweer eventjes terugquote:
Zou het?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik hoop dat dat zo blijft gaan APK en Peter het vast niet met me eens zijn
Dido en Roel wonen samen ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe het met ze gaat enzo? Zijn Dido (vind je me écht leuk?... En waarom dan?) en Roel nog samen?
I Agree.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:37 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat Peter zich niet zo snel op de kast laat jagen door bepaalde users.
Had ik echt nooit verwacht. Ik dacht dat ze het na een maandje wel voor gezien zouden houden.quote:
Ik hoop het...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I Agree.
Denk dat ie deze keer steviger in het zadel staat, dat kon ik al uit zn laatste posts opmerken, die jongen is sterk gegroeid
Wela, ga alvast even users stigmatiseren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:36 schreef teamlead het volgende:
Als ik nu zeg dat ik hoop dat dat zo blijft gaan APK en Peter het vast niet met me eens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |