En vooral als ze het tegelijkertijd uit gaan zenden, dan wordt het wel heel erg lastig om te kiezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
Denk je dat ze de streams van BB dan betaald zullen doen?![]()
Dat zou wel heel jammer zijn, en ik weet niet of ik het dan net zo ga volgen als vorig jaar. Wel een beetje natuurlijk, maar het is toch minder, zonder de streams.
En het hangt er ook vanaf hoe leuk de Gouden Kooi is, als dat nou heel leuk is dan ga ik dat misschien wel gewoon volgen, zeker als de streams daar wél gratis zijn.
Ik combineer gewoon even wat roddels en feitenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bridget EN de klikowaar haal je dat vandaan
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik combineer gewoon even wat roddels en feiten
Zo komen Gordon en Joling als 'stelletje' in het huis en zullen Golfer en Bluezz de styling voor hun rekening nemen...![]()
Wat denk jij?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb de vraag ook al gesteld Gert, heel toevallig precies tegelijkertijd als jij. Wat ik dan weer gruwelijk eng vind.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
En vooral als ze het tegelijkertijd uit gaan zenden, dan wordt het wel heel erg lastig om te kiezen.
Ik durf er niets van te zeggen. Zou het zo aanslaan als BB? Zitten er interessante bewoners in? Wat is de uitzendfrequentie? Zijn er streams? Allemaal zaken waar het van af zal hangen denk ik.quote:
Ik denk dat ze BB en de Gouden Kooi vlak na elkaar zullen programmeren op een dag. BB was vorig jaar voor Talpa één van de beter bekeken programma's. Ik verwacht dat ze de link heel duidelijk willen gaan leggen om zo de BB-freaks ook de Gouden Kooi te laten volgen en dan na 3 maanden de Kooi op eigen benen laten staan (tis ook niet voor niets dat voor de Gouden Kooi een proeftijd van 3 maanden is bedacht natuurlijk)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik durf er niets van te zeggen. Zou het zo aanslaan als BB? Zitten er interessante bewoners in? Wat is de uitzendfrequentie? Zijn er streams? Allemaal zaken waar het van af zal hangen denk ik.
Ik gok op "Voorspel hier de reacties van de typische BB-afpissers".quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:26 schreef flugeltje het volgende:
Wat denken jullie trouwens, wat zal het eerste topic in het nieuwe forum zijn?
Ik gok op [FB] Jaag hier *** de kast op....
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:26 schreef flugeltje het volgende:
Natuurlijk ligt dat er ook een beetje aan wíe er mod wordt, misschien wordt het wel:quote:[FB] Treiter hier ...
quote:[FB] Zwaai hier je [REAGEER] knop uit.
Jij denkt dat 't forum allemaal maar om 't modden draait.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er overigens redelijk zeker van dat de FAQ het allereerste topic zal zijn
En ik ben zeer benieuwd of ik m'n 10 euro ga verdienen met de poll van vorig jaar... (wie opent het eerste FB topic)
Daar leek het af en toe wel op vorig jaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat 't forum allemaal maar om 't modden draait.
Causaliteit, schatje, causaliteit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:54 schreef flugeltje het volgende:
Daar leek het af en toe wel op vorig jaar
Big Brother, De Bus en Idols, dan heb je het volgens mij wel gehad met aparte fora voor TV-programma's op Fok.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik durf er niets van te zeggen. Zou het zo aanslaan als BB? Zitten er interessante bewoners in? Wat is de uitzendfrequentie? Zijn er streams? Allemaal zaken waar het van af zal hangen denk ik.
Ik zie idd een causaal verband tussen een niet nader genoemd groepje users en een aantal slapeloze nachtenquote:
Nou, deze zijn wèl nader genoemd:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie idd een causaal verband tussen een niet nader genoemd groepje users en een aantal slapeloze nachten
dus dan weet ik wel wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:23 schreef flugeltje het volgende:
APK, Gert, Jappie, Pinball, Sanne en consorten
Misschien heb ik het wel over de zwaaikliek?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, deze zijn wèl nader genoemd:
[..]
dus dan weet ik wel wie je bedoelt.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:08 schreef flugeltje het volgende:
Misschien heb ik het wel over de zwaaikliek?![]()
BEW terugquote:
Lijkt mij ook. Heb zin in beide.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
OT: Ik probeer naast BB de Golden Cage ook te volgen, ze programmeren het ws. toch zo dat je beide kan zien op TV dus dat is geen probleem
Ik hoop op een Judith-achtige bewoonster.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
Ook hoop ik op Scanman01 en ze onverdrijvelijke adoratie voor 1 van de vrouwelijke bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |