Ze vragen je als mod om je monddood te maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:24 schreef Pinball het volgende:
Ik zou trouwens Gert en APK als mod gevraagd hebben.
Wat die 2 missen aan mod-vaardigheden maken ze ruimschoots goed als ze niet meer zèlf heel de dag lopen te rellen.
Leg het verschil eens uit, Peet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
Er kan toch ook gewoon een SC en een Commentaren op de Streams komen
Gecensureerde versie, ik ga natuurlijk geen olie op vuren gooien:quote:
Schei hier nou eens een keer over uit, mafkees.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
De grote vraag voor mezelf blijft toch of ik kies voor BB of voor de Gouden Kooi (mocht de Gouden Kooi ook streams hebben), wat dat betreft idd niet echt een handige zet van Talpa, ze hadden beter ná BB met de Gouden Kooi kunnen beginnen.
Weet jij een goede reden om die twee programma's gelijktijdig te programmeren ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:49 schreef Gert het volgende:
Schei hier nou eens een keer over uit, mafkees.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Schei hier nou eens een keer over uit, mafkees.![]()
zou hij bij bb6 er weer gewoon zijn denk je? Ik heb hem hier nog niet gezienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hadden we inderdaad ook nog!
Dat die vent zich hier nog durft te vertonen.![]()
Hij was wel erg actief op het WK forum hier, ik denk dat Scan meer het type is dat pas actief wordt als BB daadwerkelijk gaat beginnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou hij bij bb6 er weer gewoon zijn denk je? Ik heb hem hier nog niet gezien
Als de streams van BB niet gratis zijn, dan kiest hij misschien wel voor de Gouden Kooi!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij was wel erg actief op het WK forum hier, ik denk dat Scan meer het type is dat pas actief wordt als BB daadwerkelijk gaat beginnen(of iig vlak daarvoor)
Zeker weten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:39 schreef teamlead het volgende:
zou hij bij bb6 er weer gewoon zijn denk je? Ik heb hem hier nog niet gezien
BEW.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Het wordt tijd dat dat forum opengaat, ik mis de SC...
Yep.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, de presentatie wordt dus gedaan door Bridget en Viola?
JBEW!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
Kom maar op met die streams, ik heb vakantie...
Nou, de grote vraag is dan of ik wel ga kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef Gert het volgende:
Yep.
En het wordt tegelijkertijd met de Gouden Kooi uitgezonden.
Nope.quote:
Denk je dat ze de streams van BB dan betaald zullen doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, de grote vraag is dan of ik wel ga kijken.
Want stel nou dat de streams van BB níet gratis zijn en de streams van de gouden kooi wèl, nou, dan weet ik het nog niet.
Ik heb de vraag ook al gesteld Gert, heel toevallig precies tegelijkertijd als jij. Wat ik dan weer gruwelijk eng vind.quote:
Bridget EN de klikoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
O god, wat afgrijselijk is dit. Ik kan er gewoon amper naar kijken
Maar goed, de presentatie wordt dus gedaan door Bridget en Viola? Over tegenstellingen gesproken...
Dan krijg je dit:
[afbeelding]
Naast dit:
[afbeelding]
*ril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |