Had je maar woorden moeten gebruiken toen ipv alleen smiliesquote:Op maandag 10 juli 2006 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, en toen APK mij het de vorige keer uitlegde, gaat APK alleen met haar naar bed.![]()
Hoophuisje net weer gevuldquote:Op maandag 10 juli 2006 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
Kom je nou net in dit topic of ga je net weg?![]()
![]()
Hoophuisje?quote:
Misschien hebben ze een baan gevonden?quote:Op maandag 10 juli 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Heee waar zijn newsman en scanman trouwens? Die horen hier toch ook thuis
of een betere bank......quote:Op maandag 10 juli 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een baan gevonden?
Prima!quote:Op maandag 10 juli 2006 03:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey hallo lang niet gezienhoe gaat het ?
in dit geval is het vloeiiibaarquote:Op maandag 10 juli 2006 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Hoophuisje?
Is dat eetbaar?
Als ik CUL mag geloven zijn golfer en jij echt continu aan het eten![]()
Niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 03:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik had mijn post/gewauwel al aangepast sterretje van me
- Fok! adminquote:
Volgens mij was ze hier weer voor de zoveelste keer aan het zeuren dat ze, omdat ze last haar van haar knie, niet mee kon sporten?quote:Op maandag 10 juli 2006 03:32 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, ik geloof dat Lieske hierboven een soort van liedje aan het zingen was toen. Weet iemand nog wat er precies aan de hand was?
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 03:40 schreef melke het volgende:
Soort kent soort he Palm
Is het trouwens nog aan?
Goede instelling denk ik..quote:Op maandag 10 juli 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja
Dal en berg soms, net even dal gehad maar we gaan vrolijk met de volgende etappe verder.
En jij?
Ach, ze was toch ook wel leuk, hoor (af en toe)quote:Op maandag 10 juli 2006 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske had gewoon continu naakt in beeld moeten lopen, dan was ze wat meer te pruimen geweest. Wat een onzin kwam daaruit zeg.
quote:Op maandag 10 juli 2006 03:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, ze was toch ook wel leuk, hoor (af en toe)
[afbeelding]
Aha! Je was dus niet 1 van de -vele- voorstanders van deze billen?quote:
Had hij niet ooit een ongeluk gehad ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 03:39 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
HIJ was hij vaak de reden waarom ik wou stoppen met streamen.
Da's Dido, of niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Aha! Je was dus niet 1 van de -vele- voorstanders van deze billen?
[afbeelding]
Wel een lekkere reetquote:
Yep, de ijskoningin, inderdaad.quote:
Ach, die smelten ook als ze een handje geholpen wordenquote:
Vroeg wakker RC.quote:
quote:
Wil je zelf niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef BONG4002 het volgende:tvp
Ben trouwens benieuwd wie het BB forum gaat modden, hopelijk pikt de crew de juiste mensen eruitIk hoop stiekem weer op flugel, maar die heeft het al erg druk dus dan zet ik mijn verwachtingen op TL
en we mogen blijvenquote:
Ik ben al blogger dus dan wordt mijn takenpakket wel erg zwaarquote:
Ik ga straks meebloggen samen met een aantal anderen op de BB Blog van FOK! Zelf heb ik geen blog, heb het ook nooit gedaan maar lijkt me wel een uitdaging om het eens te proberenquote:
Ah, een carriere-tijgerquote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga straks meebloggen samen met een aantal anderen op de BB Blog van FOK! Zelf heb ik geen blog, heb het ook nooit gedaan maar lijkt me wel een uitdaging om het eens te proberen
Ja, met lekker rare gezinnenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef MissHobje het volgende:
Oe heerlijk al die caps weer![]()
Heb er al helemaal zin in. Hoop dat het wel een ietwat pittigere BB gaat worden
Ik zou echt niet kunnen zeggen of het pittiger word maar dat ligt natuurlijk ook vooral aan de kandidatenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef MissHobje het volgende:
Oe heerlijk al die caps weer![]()
Heb er al helemaal zin in. Hoop dat het wel een ietwat pittigere BB gaat worden
* Bongetje klimt bescheiden steeds een stapje omhoogquote:
Als ik in dezelfde situatie had verkeerd als afgelopen jaar had ik dat gedaan, maar op dit moment ben ik er niet zeker van of ik tegen die tijd genoeg tijd heb om echt zoveel tijd te besteden aan BB aangezien volgend jaar nogal zwaar wordt voor mij :Squote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een goede kandidaat?Je kan nog solliciteren als je wilt!
Hmm...dat klinkt nogal "zwaar"quote:Op maandag 10 juli 2006 16:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik in dezelfde situatie had verkeerd als afgelopen jaar had ik dat gedaan, maar op dit moment ben ik er niet zeker van of ik tegen die tijd genoeg tijd heb om echt zoveel tijd te besteden aan BB aangezien volgend jaar nogal zwaar wordt voor mij :S
Ik heb nog weleens nachtmerries van dat beavershot van Natte Ali.quote:
ach.. soort van voorpretquote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef melke het volgende:
Zeg, hier word toch niet in het verleden geleefd he?
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef melke het volgende:
Zeg, hier word toch niet in het verleden geleefd he?
en had jij uberhaupt een avatarquote:
Je kan altijd een solli insturenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga straks meebloggen samen met een aantal anderen op de BB Blog van FOK! Zelf heb ik geen blog, heb het ook nooit gedaan maar lijkt me wel een uitdaging om het eens te proberen
quote:
Ik van de rel die erop volgdequote:Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nog weleens nachtmerries van dat beavershot van Natte Ali.![]()
relquote:
quote:
quote:
Overal werd meteen ook maar een rel van gemaakt hè, zo kinderachtig.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan als newbemod helemaal alleen in verweer tegen Jappie, APK, Pinball en Gert. Die deden keistom tegen mijEn maar gebombardeerd worden met nieuwe reacties. Vier tegen één. Heb mezelf nog nooit zo eenzaam gevoeld
![]()
Nu doe ik KLB, die users zijn tenminste lief tegen me![]()
behalve als ze me uitschelden voor kutmod![]()
Jij klom zélf op de kast, al zwaaiend: "hier ben ik!"quote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nah.. users in BB die een mod op de kast willen jagen? Volgens mij verbeeld je je dat maar![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij klom zélf op de kast, al zwaaiend: "hier ben ik!"![]()
En flugel begon ietsje te bazig. Maar die bedoelde het tenminste nog goed.
* Wijstquote:Op maandag 10 juli 2006 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]ik zeg dan ook niet dat het erg moeilijk was om mij op de kast te krijgen....
[quote]
quote:
Toen CW en ik ijverig de policy van destijds naleefden wel ja...quote:
Hmmz, dan was ik al weg of ik heb het verdrongen ofzo.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:52 schreef flugeltje het volgende:
Toen CW en ik ijverig de policy van destijds naleefden wel ja...
Voor modschap?quote:
Dat is toch gewoon een beetje copy/pasten van hetgeen op het forum ontdekt wordtquote:
Ik neem aan dat de boel herschreven moet worden net als bij de FP berichten als je nieuws submitquote:Op maandag 10 juli 2006 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een beetje copy/pasten van hetgeen op het forum ontdekt wordt
Dat zit iig niet in míjn takenpakketquote:En enorme banners in elkaar knutselen....
voorbereiding op 20 augustusquote:Op maandag 10 juli 2006 18:12 schreef CrazyPhunk het volgende:
ok, ik snap dit topic dus niet. wat is hier nou de bedoeling van?
Vlijmscherp. die oranje-fans.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:15 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
komt er dan weer een nieuwe bb soms?
Pffft, het heeft me ff wat tijd gekost om 'm te vinden, maar het is gelukt...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:56 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, dan was ik al weg of ik heb het verdrongen ofzo.
En daarna een policy uit (laten) vaardigen dat het op het forum niet geplaatst mag worden, maar dat er op de weblog andere regels gelden.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:07 schreef APK het volgende:
Dat is toch gewoon een beetje copy/pasten van hetgeen op het forum ontdekt wordt
Dat was nog best een verhitte "discussie" zeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pffft, het heeft me ff wat tijd gekost om 'm te vinden, maar het is gelukt...
Speciaal voor jou APK => Kan iemand mij deze waanzin uitleggen...
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, het heeft me ff wat tijd gekost om 'm te vinden, maar het is gelukt...
Speciaal voor jou APK => Kan iemand mij deze waanzin uitleggen...
Pfffrt. En ik kreeg een ban omdat ik die imbeciele Haaibaaike 'een bijstandstrekker die haar kinderen verwaarloosde' oid noemde.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef Gert het volgende:
Dat was nog best een verhitte "discussie" zeg.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Pfffrt. En ik kreeg een ban omdat ik die imbeciele Haaibaaike 'een bijstandstrekker die haar kinderen verwaarloosde' oid noemde.![]()
Volgens mij niet. Gelukkig maar. Arme kinderen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:40 schreef Gert het volgende:Zeg me dat het niet waar is. Heeft die kínderen?
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Maar hebben zich nou nog Fokkers aangemeld bij BB?
LS zeker welquote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Maar hebben zich nou nog Fokkers aangemeld bij BB?
Wat zegt Hummie ervan dat je steeds hier zit te hinten?quote:
Dat is wel gemeen ja.. stelletje boevenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan als newbemod helemaal alleen in verweer tegen Jappie, APK, Pinball en Gert. Die deden keistom tegen mijEn maar gebombardeerd worden met nieuwe reacties. Vier tegen één. Heb mezelf nog nooit zo eenzaam gevoeld
![]()
Nu doe ik KLB, die users zijn tenminste lief tegen me![]()
behalve als ze me uitschelden voor kutmod![]()
Die waren iets teveel ontopicquote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef Falco het volgende:
Ik mis weer allemaal avonturen van Linda, die Peter in het vorige topic gepost heeft
Mensen hebben er nog steeds interesse in blijkbaar, anders zou ze de updates niet meer hoeven posten neem ik aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef melke het volgende:
Die Linda.. ze blijft wel erg in de BB tijd hangen he
Ben je bekend met het begrip ´cirkelredenering´ ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef nomen_nescio het volgende:
Mensen hebben er nog steeds interesse in blijkbaar, anders zou ze de updates niet meer hoeven posten neem ik aan
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ben je bekend met het begrip ´cirkelredenering´ ?
Je hebt ook zat mensen die nóg minder reden hebben om hele blogs vol te kalken en dat toch doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef melke het volgende:
Die Linda.. ze blijft wel erg in de BB tijd hangen he
Nee, vertel eens....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ben je bekend met het begrip ´cirkelredenering´ ?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
http://www.student.unimaas.nl/jch.pronk/deargumentatione.html
Nee ze lijdt aan Pavlovquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Cirkelredenering: Het punt in kwestie als bewezen aannemen. Een antwoord opnemen in de manier waarop de vraag geformuleerd wordt.
Wat heeft dat nou weer met Linda te maken![]()
Volgens mij is er sprake van een sneeuwbaleffect![]()
Ik denk eerder die andere ziekte op ´ov´, hoe heet ie ook al weer?quote:
Korsakov?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk eerder die andere ziekte op ´ov´, hoe heet ie ook al weer?![]()
Leuk, daar staan linkjes naar foto's van de reunie: klik.quote:
Ja, door Linda, te lezen achter het linkje hierboven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:14 schreef schatje het volgende:
Naast Dido en Roel hebben nu ook Rob en Ingrid een relatie. Is dat al gemeld?
Het weekblad Party dus ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, door Linda, te lezen achter het linkje hierboven.
Je bent in van die "typische ING-humor" getrapt, Schatje
Wat een humorquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef Gert het volgende:
BB-LINDA 23:10 05-07-2006
INGRID EN ROB HEBBEN NIKS!!!!!!!!!!!!!
GEWOON TYPISCHE ING-HUMOR!!
HAHAHHAHA
WEL N STUNT DAT IEDEREEN T GELOOFDE!
VOOR FANS VAN MIJN VRIENDINNETJE SARAH IN T VERRE SPANJE:
ER ZIJN VOLOP COOLE FOTO'S OP HAAR SITE GEKOMEN!
www.PRINSESSARAH.WAARBENJIJ.NU
KUS
Nou, hilarisch.quote:
Je bedoelt het bijna je blote reet voor de camera gaan moonen en zeggen "hoerehhhhh feest"?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, hilarisch.
Nog net niet het niveau van in je bijna blote reet dronken kussen met een ander op TV verschijnen, maar het komt in de buurt.![]()
Ook dat, ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:42 schreef SuperMOM het volgende:
Je bedoelt het bijna je blote reet voor de camera gaan moonen en zeggen "hoerehhhhh feest"?![]()
En wat voor niveau ga jij halen wanneer je samen met Bluezz in BB6 zit, golfer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
Nou, hilarisch.
Nog net niet het niveau van in je bijna blote reet dronken kussen met een ander op TV verschijnen, maar het komt in de buurt.![]()
Ik ben bang dat onze diepgaande discussies over Nietsche, Kant en Schopenhauer nauwelijks door Hummie in beeld zullen worden gebracht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:49 schreef Arcee het volgende:
En wat voor niveau ga jij halen wanneer je samen met Bluezz in BB6 zit, golfer?
foutjequote:Op donderdag 13 juli 2006 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
IeuuwwwwStraks roept ze je nog apart naar de dagboekkamer zonder camera's en zonder Bluezz
Seks én blote piemels? Dit kon wel eens een hele rare BB worden, als ze met zulke rare combo's komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat onze diepgaande discussies over Nietsche, Kant en Schopenhauer nauwelijks door Hummie in beeld zullen worden gebracht.
Tijdens de proefopnames kon ze mijn uitleg over de stelling E=MC2 ook al niet te volgen.![]()
Ze riep steeds maar: "Seks, seks wil ik zien en blote piemels" en keek daarbij met dat oude hoofd van haar verlekkerd naar mij.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:09 schreef Arcee het volgende:
Handig om de edit in een aparte post te zetten, SuperMOM.
Ja, vond het ook nogal vreemd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef Arcee het volgende:
Seks én blote piemels? Dit kon wel eens een hele rare BB worden, als ze met zulke rare combo's komen.
Tssssquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vond het ook nogal vreemd.
Alsof ze het voor de kijkcijfers willen doen, zeg maar.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 05:51 schreef Hunter het volgende:
Bridget doet de presentatie weer, dit keer zonder Ruud
Bron?quote:Op donderdag 13 juli 2006 05:51 schreef Hunter het volgende:
Bridget doet de presentatie weer, dit keer zonder Ruud
Big Brother 6: Samen Sterk (2006)quote:
Vond het wel wat hebben, ook de lompheid is wat leuker dan al dat geslijm vind ik. Ruud maakte het programma wat losser en impulsiever.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ruud kreeg pas in de laatste maand door wie welke bewoner was
Klopt, maar daarom vond ik het ergens ook zo hilarisch om te zienquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Ruud was wel ok, maar ik vond het jammer dat ie toch vaak niet luisterde, en de kandidaten niet goed genoeg kende.
Dat was ook de enige reden die ik kon bedenken, dat het om t geld zou moeten gaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:00 schreef Bluezz het volgende:
Nee, snap ik ook niet.
In een later interview met hem las ik dat ie het gewoon voor de poen deed
Maar het niet zo snel wéér zou doen
Ja, het feit dat Wiki vooralsnog de enige bron is, wil natuurlijk niet zeggen dat het waar is dat Bridget de presentatie alleen op zich neemt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:03 schreef BONG4002 het volgende:
maargoed, wie weet vinden ze toch nog een co-presentator/trice
Lijkt me nog redelijk onwaarschijnlijk iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het feit dat Wiki vooralsnog de enige bron is, wil natuurlijk niet zeggen dat het waar is dat Bridget de presentatie alleen op zich neemt.
Misschien Joost Hoebink wel, die timmert aardig aan de weg in medialandquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me nog redelijk onwaarschijnlijk iddWel denk ik sowieso dat Bridget het ws. zal gaan doen maar het gaat er dan meer om wie de ándere wordt
Nóg beter.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Bridget is best ok, en nu ze niet meer 'gestoord' wordt van/door Ruud zal het allemaal beter uit de verf komen denk ik![]()
Is Wiki de énige bron?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het feit dat Wiki vooralsnog de enige bron is, wil natuurlijk niet zeggen dat het waar is dat Bridget de presentatie alleen op zich neemt.
Hunter lijkt me niet het type dat een hoax plaatst, dus ik denk eerder via Talpa of via MW, daar zit hij namelijk ook opquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:19 schreef Gert het volgende:
Goh, Hunter is toevallig ook degene die het "nieuws" over Bridget hier op Fok postte.
Poging tot hoax, Hunter? Of heb je een bron binnen Talpa o.i.d. die gelekt heeft?
Op Op www.mediawatchers.nl had ik al gekeken. Daar staat het bericht ook, maar wederom zonder bronvermelding. Misschien kent-ie "Bridge" persoonlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hunter lijkt me niet het type dat een hoax plaatst, dus ik denk eerder via Talpa of via MW, daar zit hij namelijk ook op
volgens mij loopt dat niet gelijk hoor... In het programma-overzicht voor de adverteerders staat het iig nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ik lees net op MW dat de "Golden Cage" gelijktijdig gaat lopen met BB, wat nu?Als de streams bij BB niet gratis zijn en wél bij de Kooi dan ga ik toch de andere kant op denk ik....mja, uiteraard als trouwe BB kijker ga ik in principe gewoon voor BB6, of het moet heel saai worden natuurlijk
In het stukje staat bijv:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij loopt dat niet gelijk hoor... In het programma-overzicht voor de adverteerders staat het iig niet
quote:Vanaf september (dus gelijktijdig met BB6) zullen tien kandidaten de luxueuze gevangenis betrekken.
bron: MW
Ook september dus.quote:Vanaf september zullen tien kandidaten van het real-life programma De Gouden Kooi de luxueuze gevangenis betrekken.
Dus ws. ook simultaan uitgezonden (althans dat denk ik), en mss ook streams dus dan krijg ik het nog drukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:44 schreef Arcee het volgende:
Zie ook: 'Gouden Kooi' van 2 miljoen in Eemnes
[..]
Ook september dus.
talpa zelf heeft het overkomend najaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:44 schreef Arcee het volgende:
Zie ook: 'Gouden Kooi' van 2 miljoen in Eemnes
[..]
Ook september dus.
Ik denk dat ze daarmee gewoon vanaf september bedoelen (dat is het "najaar" qua TV seizoen)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
talpa zelf heeft het overkomend najaartegelijkertijd is niet handig
Dan kies ik toch maar in de hoofdlijn voor BB omdat de Gouden Kooi véél langer doorloopt, wél probeer ik de reguliere uitzendingen te volgen en het streamen beperk ik me tot BB (tenzij de streams betaald worden, dan kijk ik niet)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:Ik ben er niet blij mee als dat tegelijkertijd wordt uitgezonden EN allebei op streams te volgen is... de stress slaat nu al toe
Me idem, tenzij er een soort abbonements systeem is dat je hoogstens ¤ 20 - 30 zou moeten betalen voor het héle seizoen, dan twijfel ik nogquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:25 schreef teamlead het volgende:
ik ga (denk ik....) niet voor streams betalen nee.. niet voor BB en niet voor de gouden kooi...
Was vorig jaar toch ook pas heel laat bekend? Weet het niet precies meer....normaliter zou je zeggen dat als het gratis is, dit veel eerder bekend gemaakt wordt dan andersom, als je moet betalen is dat natuurlijk geen leuk nieuws...quote:Daarover kan ik trouwens nog nergens info vinden
Word een beetje slaperig van al dat gepraat over wel of niet betaalde streamsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Peter, je moet wel bijtijds naar bed gaan![]()
Ik vind het anders wel een belangrijk detail hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Word een beetje slaperig van al dat gepraat over wel over niet betaalde streams
Dus jij bent van plan om zegmaar ¤ 1.30 ofzo te betalen per uur?quote:Als ervoor betaald moet worden, betaal ik er gewoon voor (deze invalshoek heeft de discussie nog niet gehad)
Als er voor betaald moet worden kijk ik denk ik niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Als ervoor betaald moet worden, betaal ik er gewoon voor (deze invalshoek heeft de discussie nog niet gehad)
Ik denk het niet, want het zijn allebei Talpa-programma's.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dus ws. ook simultaan uitgezonden (althans dat denk ik)
mmmmm, volgens mij doe je dat wel hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef APK het volgende:
[..]
Als er voor betaald moet worden kijk ik denk ik niet.
Ook niet naar het programma.
Er zijn trouwens tegenwoordig P2P programmaatjes waarmee je streams kunt sharen, ik neem aan dat die dan ook gebruikt kunnen worden.
Jij betaalt ook hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:19 schreef flugeltje het volgende:
Als er betaald moet worden
De kans is zeker aanwezig hoor en wel om de volgende reden:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
mmmmm, volgens mij doe je dat wel hoor.
Was er niet ooit een keer een BB serie (gedeeltelijk) tegelijk met De Busquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:19 schreef flugeltje het volgende:
Als je BB volger bent kijk je niet naar de Gouden Kooi en ontwikkel je geen 'gevoel/band' met de bewoners. Als je naar de Gouden Kooi gaat kijken heb je geen trek meer in BB. Talpa moet dus héél erg goed nadenken wat ze doet...
Volgens mij ben jij de enige Nederlander die zelfs van Hotel BB heeft genoten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
TYpisch, ik heb me wel vermaakt vorig jaar.
Niet als het me een hoop geld gaat kosten. Aangezien erg veel mensen er zo over denken zal zélfs het BB forum gaan floppen. Er is immers amper iets om over te lullen in dat geval. En zonder het forum is BB ook niets... Dus als het geld gaat kosten mogen ze die streams wat mij betreft in hun sterretje stekenquote:
Kan ik mezelf zo niet herinneren. Ik heb nooit écht naar de bus gekeken...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Was er niet ooit een keer een BB serie (gedeeltelijk) tegelijk met De Bus
Viel een klein beetje tegenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige Nederlander die zelfs van Hotel BB heeft genoten.
BB3 en 4 waren ook met betaalde streams, toch was het subforum succesvol...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:26 schreef flugeltje het volgende:
Niet als het me een hoop geld gaat kosten. Aangezien erg veel mensen er zo over denken zal zélfs het BB forum gaan floppen. Er is immers amper iets om over te lullen in dat geval. En zonder het forum is BB ook niets... Dus als het geld gaat kosten mogen ze die streams wat mij betreft in hun sterretje steken
Sowieso was vorig jaar de animo eigenlijk al stukken minder. Waar het eerder nog een hype was is het nu eigenlijk meer cult geworden. Slechts weggelegd voor een enkele intellectueel en een hoop kroelewoelersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
BB3 en 4 waren ook met betaalde streams, toch was het subforum succesvol...
Maar ik ben het met je eens dat dat nu waarschijnlijk niet meer gaat lukken.
Onzin, de forums zijn altijd succesvol geweest. In 1999/2000 probéérde je niet eens te streamen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:26 schreef flugeltje het volgende:
Niet als het me een hoop geld gaat kosten. Aangezien erg veel mensen er zo over denken zal zélfs het BB forum gaan floppen. Er is immers amper iets om over te lullen in dat geval. En zonder het forum is BB ook niets...
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Maar toch: stel dat de enige manier om streams te kunnen kijken is ervoor te moeten betalen (is theoretisch, want er komen natuurlijk binnen een paar dagen allerlei illegale mogelijkheden), denk ik dat heel veel forummensjes dat zullen doen.
Het is voor jouw tijd al weleens betaald geweest, een seizoen lang. Namelijk tijdens BB3.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet als het me een hoop geld gaat kosten. Aangezien erg veel mensen er zo over denken zal zélfs het BB forum gaan floppen.
Jij keek toch ook gewoon mee toe Bart en Sabine aan de gang gingenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:34 schreef Arcee het volgende:
Onzin, de forums zijn altijd succesvol geweest. In 1999/2000 probéérde je niet eens te streamen.
4 ook?quote:
Precies wat ik bedoel. De tijd is anders... Men wil snel kunnen reageren én de streams volgen. Een hele dag babbelen over iets waar je alleen 's avonds 20 minuten naar kunt kijken zie ik gewoon niet meer zo snel gebeuren. De aandacht verslapt dan ook veel sneller. Bovendien is het type user ook veranderd. Precies zoals je zelf al aangeeft. De behoeften liggen anders.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is voor jouw tijd al weleens betaald geweest, een seizoen lang. Namelijk tijdens BB3.
Het was een gezellige boel op het forum, compleet met een streamcode-handeltje.![]()
Maar: toen zag het forum er nog anders uit. In de tegenwoordige "opzet", met de 'commentaren op de streams'-topic als waterhoofd die verantwoordelijk zijn voor 95% van alle posts, zal het forum waarschijnlijk floppen inderdaad.
Zelden op de streams.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef APK het volgende:
Jij keek toch ook gewoon mee toe Bart en Sabine aan de gang gingen
Toch denk ik dat het zónder streams niet meer zou lukken. In 1999 was het allemaal nog nieuw en spannend, nu niet meer. Mensen die ik ken en in 99 geen dag zonder BB konden hebben afgelopen jaar al niet eens meer gekeken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onzin, de forums zijn altijd succesvol geweest. In 1999/2000 probéérde je niet eens te streamen.
Wat is floppen? 't BB5-forum had meer posts dan de 4 vorige BB-forums bij elkaar. Zelfs met 10 maal zo weinig posts kan 't nog steeds succesvol zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:35 schreef Gert het volgende:
Het is voor jouw tijd al weleens betaald geweest, een seizoen lang. Namelijk tijdens BB3.
Het was een gezellige boel op het forum, compleet met een streamcode-handeltje.![]()
Maar: toen zag het forum er nog anders uit. In de tegenwoordige "opzet", met de 'commentaren op de streams'-topic als waterhoofd die verantwoordelijk zijn voor 95% van alle posts, zal het forum waarschijnlijk floppen inderdaad.
Het streamen was bij BB5 idd leuk. Vooral omdat 't technisch echt goed werkte.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:41 schreef flugeltje het volgende:
Toch denk ik dat het zónder streams niet meer zou lukken. In 1999 was het allemaal nog nieuw en spannend, nu niet meer. Mensen die ik ken en in 99 geen dag zonder BB konden hebben afgelopen jaar al niet eens meer gekeken.
Punt is alleen dat zónder streams minder mensen BB volgenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is floppen? 't BB5-forum had meer posts dan de 4 vorige BB-forums bij elkaar. Zelfs met 10 maal zo weinig posts kan 't nog steeds succesvol zijn.
Tijden zijn veranderd, zie ook het voetbal bij Talpa.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:42 schreef Arcee het volgende:
Wat is floppen? 't BB5-forum had meer posts dan de 4 vorige BB-forums bij elkaar. Zelfs met 10 maal zo weinig posts kan 't nog steeds succesvol zijn.
Helaas stelden die posts inhoudelijk minder voor dan ooit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
En de verwachtingen zijn ook helemaal veranderd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, zie ook het voetbal bij Talpa.
Ik zou dat nou niet echt succesvol willen noemen.
ook niet helemaal waar. Hetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Helaas stelden die posts inhoudelijk minder voor dan ooit.![]()
Nou ja op zich ging het wel lekker vond ik. Omdat iedereen tegenwoordig snel internet heeft post men ook wat sneller en vaker, daardoor worden de posts korter en ook wat minder doordacht. Heb ik niet zo'n problemen mee. Wat ik dan erger vind is het vele SCquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sanne!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
En dat zwakzinnige gezwaai waar het mee eindigde is dus nu de nieuwe standaard voor de volgende BB.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:50 schreef teamlead het volgende:
ook niet helemaal waar. Hetgebeuren kwam pas goed op gang toen het programma definitief inkakte.. en toen was er ook idd geen houden meer aan
Als je de slowchat weghaalt, kom je ook ongeveer uit op een decimering denk ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
We zullen zienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
En dat zwakzinnige gezwaai waar het mee eindigde is dus nu de nieuwe standaard voor de volgende BB.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En van de nieuwe lichting hoef je sowiesó niet veel meer te verwachten dan stompzinnig gezwaai en m'n oma heeft d'r heup gebroken.
Wat ben je schattig als je naief doet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
De échte zwaaibaaien komen wellicht niet meer terug op Fok omdat ze elders domicilli gevonden hebben.
Dat word lachen dus!quote:En ik persoonlijk vind dat het offtopic gezwaai wel ingedamd kan worden. De mods van BB6 moeten er dan echter wél vanaf dag 1 mee beginnen... En ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze dit ook idd gaan doen.
Een vrouw mag zo haar dromen hebben...quote:
Ik zal vanaf dag één regelmatig F5'en in KLBquote:Dat word lachen dus!![]()
lijkt me niet dat dat de standaard gaat worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
En dat zwakzinnige gezwaai waar het mee eindigde is dus nu de nieuwe standaard voor de volgende BB.
Uitbannen van SC is ook niet nodig idd, maar als die zwaaismilie uit het BB forum gesloopt kan worden zou dat al heel wat schelen voor de nieuwe mods geloof ik... Tenzij er natuurlijk mods aangenomen zijn uit de zwaailichting van vorig jaar... In dat geval wens ik APK, Gert, Jappie, Pinball, Sanne en consorten alvast veel sterkte...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me niet dat dat de standaard gaat worden.
Zelfs de hardcore-zwaaiers van BB5 gaven in het evaluatietopic aan dat hetgebeuren wel minder mocht en vooral was ingegeven door een absoluut gebrek aan actie in het huis.
Bovendien sloeg hetpas echt door in de periode tussen BB5 en HBB waarna in HBB op dezelfde voet werd doorgegaan.
SC uitbannen lijkt me een utopie en daarbij ook onnodig, maar om nu meteen er vanuit te gaan datde standaard is, is ook wel wat negatief gesteld
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitbannen van SC is ook niet nodig idd, maar als die zwaaismilie uit het BB forum gesloopt kan worden zou dat al heel wat schelen voor de nieuwe mods geloof ik... Tenzij er natuurlijk mods aangenomen zijn uit de zwaailichting van vorig jaar... In dat geval wens ik APK, Gert, Jappie, Pinball, Sanne en consorten alvast veel sterkte...
Op alfabetische volgorde. Jij bent echt diplomatiek geworden sinds je mod bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:23 schreef flugeltje het volgende:
In dat geval wens ik APK, Gert, Jappie, Pinball, Sanne en consorten alvast veel sterkte...
KLB doet wonderen wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Op alfabetische volgorde. Jij bent echt diplomatiek geworden sinds je mod bent.![]()
Het probleem is dat al die zwakzinnigen -en jij- de functie van dequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:25 schreef teamlead het volgende:
en ach... eengevolgd door een ontopic reactie is ook nog wel mee te leven toch?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Het probleem is dat al die zwakzinnigen -en jij- de functie van desmiley niet begrijpen.
Desmiley dient slechts gebruikt te worden na een subtiele doch uiterst zware belediging.
Als in: Uitgeluld, doe-ie.
Misschien moet je dan even een topic openen met de uitleg van alle smileys, zodat alle zwakzinnigen het ook kunnen begrijpenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Het probleem is dat al die zwakzinnigen -en jij- de functie van desmiley niet begrijpen.
Desmiley dient slechts gebruikt te worden na een subtiele doch uiterst zware belediging.
Als in: Uitgeluld, doe-ie.
Ga jij het écht niet doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
De mods van BB6 moeten er dan echter wél vanaf dag 1 mee beginnen... En ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze dit ook idd gaan doen.
Ik mag niet lekken...quote:
'Zwakzinnig' en 'begrijpen'?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:35 schreef Manu82 het volgende:
Misschien moet je dan even een topic openen met de uitleg van alle smileys, zodat alle zwakzinnigen het ook kunnen begrijpen![]()
Moet je niet scanman sponseren, die is niet objectief.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:07 schreef Pinball het volgende:
maar ik heb vast nog wel ergens een abonnement liggen met genoeg belminuten om een hele maand een streamer te sponsoren.
Daar kan ik op zich nog mee leven, dat wéten we immers. Maar die bewerkte caps.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:13 schreef APK het volgende:
Moet je niet scanman sponseren, die is niet objectief.![]()
Dat hadden we inderdaad ook nog!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:21 schreef Pinball het volgende:
Daar kan ik op zich nog mee leven, dat wéten we immers. Maar die bewerkte caps.![]()
Geweldig was dat hè hoe hij elkaar dreigde om te stoppen met het schrijven van streamverslagen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je niet scanman sponseren, die is niet objectief.![]()
Ze vragen je als mod om je monddood te maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:24 schreef Pinball het volgende:
Ik zou trouwens Gert en APK als mod gevraagd hebben.
Wat die 2 missen aan mod-vaardigheden maken ze ruimschoots goed als ze niet meer zèlf heel de dag lopen te rellen.
Leg het verschil eens uit, Peet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
Er kan toch ook gewoon een SC en een Commentaren op de Streams komen
Gecensureerde versie, ik ga natuurlijk geen olie op vuren gooien:quote:
Schei hier nou eens een keer over uit, mafkees.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
De grote vraag voor mezelf blijft toch of ik kies voor BB of voor de Gouden Kooi (mocht de Gouden Kooi ook streams hebben), wat dat betreft idd niet echt een handige zet van Talpa, ze hadden beter ná BB met de Gouden Kooi kunnen beginnen.
Weet jij een goede reden om die twee programma's gelijktijdig te programmeren ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:49 schreef Gert het volgende:
Schei hier nou eens een keer over uit, mafkees.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Schei hier nou eens een keer over uit, mafkees.![]()
zou hij bij bb6 er weer gewoon zijn denk je? Ik heb hem hier nog niet gezienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hadden we inderdaad ook nog!
Dat die vent zich hier nog durft te vertonen.![]()
Hij was wel erg actief op het WK forum hier, ik denk dat Scan meer het type is dat pas actief wordt als BB daadwerkelijk gaat beginnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou hij bij bb6 er weer gewoon zijn denk je? Ik heb hem hier nog niet gezien
Als de streams van BB niet gratis zijn, dan kiest hij misschien wel voor de Gouden Kooi!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij was wel erg actief op het WK forum hier, ik denk dat Scan meer het type is dat pas actief wordt als BB daadwerkelijk gaat beginnen(of iig vlak daarvoor)
Zeker weten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:39 schreef teamlead het volgende:
zou hij bij bb6 er weer gewoon zijn denk je? Ik heb hem hier nog niet gezien
BEW.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Het wordt tijd dat dat forum opengaat, ik mis de SC...
Yep.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, de presentatie wordt dus gedaan door Bridget en Viola?
JBEW!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
Kom maar op met die streams, ik heb vakantie...
Nou, de grote vraag is dan of ik wel ga kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef Gert het volgende:
Yep.
En het wordt tegelijkertijd met de Gouden Kooi uitgezonden.
Nope.quote:
Denk je dat ze de streams van BB dan betaald zullen doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, de grote vraag is dan of ik wel ga kijken.
Want stel nou dat de streams van BB níet gratis zijn en de streams van de gouden kooi wèl, nou, dan weet ik het nog niet.
Ik heb de vraag ook al gesteld Gert, heel toevallig precies tegelijkertijd als jij. Wat ik dan weer gruwelijk eng vind.quote:
Bridget EN de klikoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
O god, wat afgrijselijk is dit. Ik kan er gewoon amper naar kijken
Maar goed, de presentatie wordt dus gedaan door Bridget en Viola? Over tegenstellingen gesproken...
Dan krijg je dit:
[afbeelding]
Naast dit:
[afbeelding]
*ril
En vooral als ze het tegelijkertijd uit gaan zenden, dan wordt het wel heel erg lastig om te kiezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
Denk je dat ze de streams van BB dan betaald zullen doen?![]()
Dat zou wel heel jammer zijn, en ik weet niet of ik het dan net zo ga volgen als vorig jaar. Wel een beetje natuurlijk, maar het is toch minder, zonder de streams.
En het hangt er ook vanaf hoe leuk de Gouden Kooi is, als dat nou heel leuk is dan ga ik dat misschien wel gewoon volgen, zeker als de streams daar wél gratis zijn.
Ik combineer gewoon even wat roddels en feitenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bridget EN de klikowaar haal je dat vandaan
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik combineer gewoon even wat roddels en feiten
Zo komen Gordon en Joling als 'stelletje' in het huis en zullen Golfer en Bluezz de styling voor hun rekening nemen...![]()
Wat denk jij?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb de vraag ook al gesteld Gert, heel toevallig precies tegelijkertijd als jij. Wat ik dan weer gruwelijk eng vind.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
En vooral als ze het tegelijkertijd uit gaan zenden, dan wordt het wel heel erg lastig om te kiezen.
Ik durf er niets van te zeggen. Zou het zo aanslaan als BB? Zitten er interessante bewoners in? Wat is de uitzendfrequentie? Zijn er streams? Allemaal zaken waar het van af zal hangen denk ik.quote:
Ik denk dat ze BB en de Gouden Kooi vlak na elkaar zullen programmeren op een dag. BB was vorig jaar voor Talpa één van de beter bekeken programma's. Ik verwacht dat ze de link heel duidelijk willen gaan leggen om zo de BB-freaks ook de Gouden Kooi te laten volgen en dan na 3 maanden de Kooi op eigen benen laten staan (tis ook niet voor niets dat voor de Gouden Kooi een proeftijd van 3 maanden is bedacht natuurlijk)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik durf er niets van te zeggen. Zou het zo aanslaan als BB? Zitten er interessante bewoners in? Wat is de uitzendfrequentie? Zijn er streams? Allemaal zaken waar het van af zal hangen denk ik.
Ik gok op "Voorspel hier de reacties van de typische BB-afpissers".quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:26 schreef flugeltje het volgende:
Wat denken jullie trouwens, wat zal het eerste topic in het nieuwe forum zijn?
Ik gok op [FB] Jaag hier *** de kast op....
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:26 schreef flugeltje het volgende:
Natuurlijk ligt dat er ook een beetje aan wíe er mod wordt, misschien wordt het wel:quote:[FB] Treiter hier ...
quote:[FB] Zwaai hier je [REAGEER] knop uit.
Jij denkt dat 't forum allemaal maar om 't modden draait.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er overigens redelijk zeker van dat de FAQ het allereerste topic zal zijn
En ik ben zeer benieuwd of ik m'n 10 euro ga verdienen met de poll van vorig jaar... (wie opent het eerste FB topic)
Daar leek het af en toe wel op vorig jaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat 't forum allemaal maar om 't modden draait.
Causaliteit, schatje, causaliteit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:54 schreef flugeltje het volgende:
Daar leek het af en toe wel op vorig jaar
Big Brother, De Bus en Idols, dan heb je het volgens mij wel gehad met aparte fora voor TV-programma's op Fok.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik durf er niets van te zeggen. Zou het zo aanslaan als BB? Zitten er interessante bewoners in? Wat is de uitzendfrequentie? Zijn er streams? Allemaal zaken waar het van af zal hangen denk ik.
Ik zie idd een causaal verband tussen een niet nader genoemd groepje users en een aantal slapeloze nachtenquote:
Nou, deze zijn wèl nader genoemd:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie idd een causaal verband tussen een niet nader genoemd groepje users en een aantal slapeloze nachten
dus dan weet ik wel wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:23 schreef flugeltje het volgende:
APK, Gert, Jappie, Pinball, Sanne en consorten
Misschien heb ik het wel over de zwaaikliek?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, deze zijn wèl nader genoemd:
[..]
dus dan weet ik wel wie je bedoelt.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:08 schreef flugeltje het volgende:
Misschien heb ik het wel over de zwaaikliek?![]()
BEW terugquote:
Lijkt mij ook. Heb zin in beide.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
OT: Ik probeer naast BB de Golden Cage ook te volgen, ze programmeren het ws. toch zo dat je beide kan zien op TV dus dat is geen probleem
Ik hoop op een Judith-achtige bewoonster.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
Ook hoop ik op Scanman01 en ze onverdrijvelijke adoratie voor 1 van de vrouwelijke bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |