relquote:
quote:
quote:
Overal werd meteen ook maar een rel van gemaakt hè, zo kinderachtig.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan als newbemod helemaal alleen in verweer tegen Jappie, APK, Pinball en Gert. Die deden keistom tegen mijEn maar gebombardeerd worden met nieuwe reacties. Vier tegen één. Heb mezelf nog nooit zo eenzaam gevoeld
![]()
Nu doe ik KLB, die users zijn tenminste lief tegen me![]()
behalve als ze me uitschelden voor kutmod![]()
Jij klom zélf op de kast, al zwaaiend: "hier ben ik!"quote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nah.. users in BB die een mod op de kast willen jagen? Volgens mij verbeeld je je dat maar![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij klom zélf op de kast, al zwaaiend: "hier ben ik!"![]()
En flugel begon ietsje te bazig. Maar die bedoelde het tenminste nog goed.
* Wijstquote:Op maandag 10 juli 2006 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]ik zeg dan ook niet dat het erg moeilijk was om mij op de kast te krijgen....
[quote]
quote:
Toen CW en ik ijverig de policy van destijds naleefden wel ja...quote:
Hmmz, dan was ik al weg of ik heb het verdrongen ofzo.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:52 schreef flugeltje het volgende:
Toen CW en ik ijverig de policy van destijds naleefden wel ja...
Voor modschap?quote:
Dat is toch gewoon een beetje copy/pasten van hetgeen op het forum ontdekt wordtquote:
Ik neem aan dat de boel herschreven moet worden net als bij de FP berichten als je nieuws submitquote:Op maandag 10 juli 2006 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een beetje copy/pasten van hetgeen op het forum ontdekt wordt
Dat zit iig niet in míjn takenpakketquote:En enorme banners in elkaar knutselen....
voorbereiding op 20 augustusquote:Op maandag 10 juli 2006 18:12 schreef CrazyPhunk het volgende:
ok, ik snap dit topic dus niet. wat is hier nou de bedoeling van?
Vlijmscherp. die oranje-fans.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:15 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
komt er dan weer een nieuwe bb soms?
Pffft, het heeft me ff wat tijd gekost om 'm te vinden, maar het is gelukt...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:56 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, dan was ik al weg of ik heb het verdrongen ofzo.
En daarna een policy uit (laten) vaardigen dat het op het forum niet geplaatst mag worden, maar dat er op de weblog andere regels gelden.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:07 schreef APK het volgende:
Dat is toch gewoon een beetje copy/pasten van hetgeen op het forum ontdekt wordt
Dat was nog best een verhitte "discussie" zeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pffft, het heeft me ff wat tijd gekost om 'm te vinden, maar het is gelukt...
Speciaal voor jou APK => Kan iemand mij deze waanzin uitleggen...
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, het heeft me ff wat tijd gekost om 'm te vinden, maar het is gelukt...
Speciaal voor jou APK => Kan iemand mij deze waanzin uitleggen...
Pfffrt. En ik kreeg een ban omdat ik die imbeciele Haaibaaike 'een bijstandstrekker die haar kinderen verwaarloosde' oid noemde.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef Gert het volgende:
Dat was nog best een verhitte "discussie" zeg.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Pfffrt. En ik kreeg een ban omdat ik die imbeciele Haaibaaike 'een bijstandstrekker die haar kinderen verwaarloosde' oid noemde.![]()
Volgens mij niet. Gelukkig maar. Arme kinderen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:40 schreef Gert het volgende:Zeg me dat het niet waar is. Heeft die kínderen?
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Maar hebben zich nou nog Fokkers aangemeld bij BB?
LS zeker welquote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Maar hebben zich nou nog Fokkers aangemeld bij BB?
Wat zegt Hummie ervan dat je steeds hier zit te hinten?quote:
Dat is wel gemeen ja.. stelletje boevenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan als newbemod helemaal alleen in verweer tegen Jappie, APK, Pinball en Gert. Die deden keistom tegen mijEn maar gebombardeerd worden met nieuwe reacties. Vier tegen één. Heb mezelf nog nooit zo eenzaam gevoeld
![]()
Nu doe ik KLB, die users zijn tenminste lief tegen me![]()
behalve als ze me uitschelden voor kutmod![]()
Die waren iets teveel ontopicquote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef Falco het volgende:
Ik mis weer allemaal avonturen van Linda, die Peter in het vorige topic gepost heeft
Mensen hebben er nog steeds interesse in blijkbaar, anders zou ze de updates niet meer hoeven posten neem ik aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef melke het volgende:
Die Linda.. ze blijft wel erg in de BB tijd hangen he
Ben je bekend met het begrip ´cirkelredenering´ ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef nomen_nescio het volgende:
Mensen hebben er nog steeds interesse in blijkbaar, anders zou ze de updates niet meer hoeven posten neem ik aan
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ben je bekend met het begrip ´cirkelredenering´ ?
Je hebt ook zat mensen die nóg minder reden hebben om hele blogs vol te kalken en dat toch doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef melke het volgende:
Die Linda.. ze blijft wel erg in de BB tijd hangen he
Nee, vertel eens....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ben je bekend met het begrip ´cirkelredenering´ ?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
http://www.student.unimaas.nl/jch.pronk/deargumentatione.html
Nee ze lijdt aan Pavlovquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Cirkelredenering: Het punt in kwestie als bewezen aannemen. Een antwoord opnemen in de manier waarop de vraag geformuleerd wordt.
Wat heeft dat nou weer met Linda te maken![]()
Volgens mij is er sprake van een sneeuwbaleffect![]()
Ik denk eerder die andere ziekte op ´ov´, hoe heet ie ook al weer?quote:
Korsakov?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk eerder die andere ziekte op ´ov´, hoe heet ie ook al weer?![]()
Leuk, daar staan linkjes naar foto's van de reunie: klik.quote:
Ja, door Linda, te lezen achter het linkje hierboven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:14 schreef schatje het volgende:
Naast Dido en Roel hebben nu ook Rob en Ingrid een relatie. Is dat al gemeld?
Het weekblad Party dus ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, door Linda, te lezen achter het linkje hierboven.
Je bent in van die "typische ING-humor" getrapt, Schatje
Wat een humorquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef Gert het volgende:
BB-LINDA 23:10 05-07-2006
INGRID EN ROB HEBBEN NIKS!!!!!!!!!!!!!
GEWOON TYPISCHE ING-HUMOR!!
HAHAHHAHA
WEL N STUNT DAT IEDEREEN T GELOOFDE!
VOOR FANS VAN MIJN VRIENDINNETJE SARAH IN T VERRE SPANJE:
ER ZIJN VOLOP COOLE FOTO'S OP HAAR SITE GEKOMEN!
www.PRINSESSARAH.WAARBENJIJ.NU
KUS
Nou, hilarisch.quote:
Je bedoelt het bijna je blote reet voor de camera gaan moonen en zeggen "hoerehhhhh feest"?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, hilarisch.
Nog net niet het niveau van in je bijna blote reet dronken kussen met een ander op TV verschijnen, maar het komt in de buurt.![]()
Ook dat, ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:42 schreef SuperMOM het volgende:
Je bedoelt het bijna je blote reet voor de camera gaan moonen en zeggen "hoerehhhhh feest"?![]()
En wat voor niveau ga jij halen wanneer je samen met Bluezz in BB6 zit, golfer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
Nou, hilarisch.
Nog net niet het niveau van in je bijna blote reet dronken kussen met een ander op TV verschijnen, maar het komt in de buurt.![]()
Ik ben bang dat onze diepgaande discussies over Nietsche, Kant en Schopenhauer nauwelijks door Hummie in beeld zullen worden gebracht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:49 schreef Arcee het volgende:
En wat voor niveau ga jij halen wanneer je samen met Bluezz in BB6 zit, golfer?
foutjequote:Op donderdag 13 juli 2006 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
IeuuwwwwStraks roept ze je nog apart naar de dagboekkamer zonder camera's en zonder Bluezz
Seks én blote piemels? Dit kon wel eens een hele rare BB worden, als ze met zulke rare combo's komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat onze diepgaande discussies over Nietsche, Kant en Schopenhauer nauwelijks door Hummie in beeld zullen worden gebracht.
Tijdens de proefopnames kon ze mijn uitleg over de stelling E=MC2 ook al niet te volgen.![]()
Ze riep steeds maar: "Seks, seks wil ik zien en blote piemels" en keek daarbij met dat oude hoofd van haar verlekkerd naar mij.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:09 schreef Arcee het volgende:
Handig om de edit in een aparte post te zetten, SuperMOM.
Ja, vond het ook nogal vreemd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef Arcee het volgende:
Seks én blote piemels? Dit kon wel eens een hele rare BB worden, als ze met zulke rare combo's komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |