Had je maar woorden moeten gebruiken toen ipv alleen smiliesquote:Op maandag 10 juli 2006 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, en toen APK mij het de vorige keer uitlegde, gaat APK alleen met haar naar bed.![]()
Hoophuisje net weer gevuldquote:Op maandag 10 juli 2006 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
Kom je nou net in dit topic of ga je net weg?![]()
![]()
Hoophuisje?quote:
Misschien hebben ze een baan gevonden?quote:Op maandag 10 juli 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Heee waar zijn newsman en scanman trouwens? Die horen hier toch ook thuis
of een betere bank......quote:Op maandag 10 juli 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een baan gevonden?
Prima!quote:Op maandag 10 juli 2006 03:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey hallo lang niet gezienhoe gaat het ?
in dit geval is het vloeiiibaarquote:Op maandag 10 juli 2006 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Hoophuisje?
Is dat eetbaar?
Als ik CUL mag geloven zijn golfer en jij echt continu aan het eten![]()
Niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 03:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik had mijn post/gewauwel al aangepast sterretje van me
- Fok! adminquote:
Volgens mij was ze hier weer voor de zoveelste keer aan het zeuren dat ze, omdat ze last haar van haar knie, niet mee kon sporten?quote:Op maandag 10 juli 2006 03:32 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, ik geloof dat Lieske hierboven een soort van liedje aan het zingen was toen. Weet iemand nog wat er precies aan de hand was?
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 03:40 schreef melke het volgende:
Soort kent soort he Palm
Is het trouwens nog aan?
Goede instelling denk ik..quote:Op maandag 10 juli 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja
Dal en berg soms, net even dal gehad maar we gaan vrolijk met de volgende etappe verder.
En jij?
Ach, ze was toch ook wel leuk, hoor (af en toe)quote:Op maandag 10 juli 2006 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske had gewoon continu naakt in beeld moeten lopen, dan was ze wat meer te pruimen geweest. Wat een onzin kwam daaruit zeg.
quote:Op maandag 10 juli 2006 03:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, ze was toch ook wel leuk, hoor (af en toe)
[afbeelding]
Aha! Je was dus niet 1 van de -vele- voorstanders van deze billen?quote:
Had hij niet ooit een ongeluk gehad ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 03:39 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
HIJ was hij vaak de reden waarom ik wou stoppen met streamen.
Da's Dido, of niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Aha! Je was dus niet 1 van de -vele- voorstanders van deze billen?
[afbeelding]
Wel een lekkere reetquote:
Yep, de ijskoningin, inderdaad.quote:
Ach, die smelten ook als ze een handje geholpen wordenquote:
Vroeg wakker RC.quote:
quote:
Wil je zelf niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef BONG4002 het volgende:tvp
Ben trouwens benieuwd wie het BB forum gaat modden, hopelijk pikt de crew de juiste mensen eruitIk hoop stiekem weer op flugel, maar die heeft het al erg druk dus dan zet ik mijn verwachtingen op TL
en we mogen blijvenquote:
Ik ben al blogger dus dan wordt mijn takenpakket wel erg zwaarquote:
Ik ga straks meebloggen samen met een aantal anderen op de BB Blog van FOK! Zelf heb ik geen blog, heb het ook nooit gedaan maar lijkt me wel een uitdaging om het eens te proberenquote:
Ah, een carriere-tijgerquote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga straks meebloggen samen met een aantal anderen op de BB Blog van FOK! Zelf heb ik geen blog, heb het ook nooit gedaan maar lijkt me wel een uitdaging om het eens te proberen
Ja, met lekker rare gezinnenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef MissHobje het volgende:
Oe heerlijk al die caps weer![]()
Heb er al helemaal zin in. Hoop dat het wel een ietwat pittigere BB gaat worden
Ik zou echt niet kunnen zeggen of het pittiger word maar dat ligt natuurlijk ook vooral aan de kandidatenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef MissHobje het volgende:
Oe heerlijk al die caps weer![]()
Heb er al helemaal zin in. Hoop dat het wel een ietwat pittigere BB gaat worden
* Bongetje klimt bescheiden steeds een stapje omhoogquote:
Als ik in dezelfde situatie had verkeerd als afgelopen jaar had ik dat gedaan, maar op dit moment ben ik er niet zeker van of ik tegen die tijd genoeg tijd heb om echt zoveel tijd te besteden aan BB aangezien volgend jaar nogal zwaar wordt voor mij :Squote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een goede kandidaat?Je kan nog solliciteren als je wilt!
Hmm...dat klinkt nogal "zwaar"quote:Op maandag 10 juli 2006 16:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik in dezelfde situatie had verkeerd als afgelopen jaar had ik dat gedaan, maar op dit moment ben ik er niet zeker van of ik tegen die tijd genoeg tijd heb om echt zoveel tijd te besteden aan BB aangezien volgend jaar nogal zwaar wordt voor mij :S
Ik heb nog weleens nachtmerries van dat beavershot van Natte Ali.quote:
ach.. soort van voorpretquote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef melke het volgende:
Zeg, hier word toch niet in het verleden geleefd he?
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef melke het volgende:
Zeg, hier word toch niet in het verleden geleefd he?
en had jij uberhaupt een avatarquote:
Je kan altijd een solli insturenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga straks meebloggen samen met een aantal anderen op de BB Blog van FOK! Zelf heb ik geen blog, heb het ook nooit gedaan maar lijkt me wel een uitdaging om het eens te proberen
quote:
Ik van de rel die erop volgdequote:Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nog weleens nachtmerries van dat beavershot van Natte Ali.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |