Misschien moet er s uit komen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik op de kast zit nu, dan is dat wel een donders klein kastje![]()
Wie weet wordt de kast straks tijdens BB6 was hoger, maar nu mag het de naam 'kast' nog lang niet hebben.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet wordt de kast straks tijdens BB6 was hoger, maar nu mag het de naam 'kast' nog lang niet hebben.
Bijzet tafeltje danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet wordt de kast straks tijdens BB6 wat hoger, maar nu mag het de naam 'kast' nog lang niet hebben.
Iddquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:10 schreef melke het volgende:
[..]
Flikker op zeg! Vol is met de juiste users leuk. Als de juiste users niet online zijn is er geen zak aan. He Bongie
Ben jij de vertegenwoordiger dan? APK zal er blij mee zijn.quote:
Euh, zeik niet, ofzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:07 schreef melke het volgende:
Hoe vertrouwd... APK die een Scanman de kast op jaagt een Scanman die zich op de kast laat jagen.. zucht, sommige dingen veranderen ook nooit
Ja, ik ben eigenlijk homosexueel. Die Lieske adoratie tijdens BB5 was eigenlijk fake. Ik geilde stiekem op Joostquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien moet er s uit komen.
okee die was te makkelijk en niet grappig
Nee, ik ben de "bemiddelaar"quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ben jij de vertegenwoordiger dan? APK zal er blij mee zijn.
Nee juist eruitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer je me op de kast te krijgen?
Joost! Mijn heldquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk homosexueel. Die Lieske adoratie tijdens BB5 was eigenlijk fake. Ik geilde stiekem op Joost
Je geeft dus gewoon toe dat je haar adoreerde. Heb je haar eigeniljk wel eens in t echt ontmoet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk homosexueel. Die Lieske adoratie tijdens BB5 was eigenlijk fake. Ik geilde stiekem op Joost
Aaah jullie zitten samen in de kastquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, zeik niet, ofzo.![]()
Scanman en ik zijn gewoon even aan het snuffelen.
Ik geef toe dat het als een adoratie moet zijn overgekomen. Als ik eerlijk ben ergerde ik me ook behoorlijk aan haar slappe geouwehoer soms. En zo waren er nog wel meer dingetjes. Maar iedereen ergerde zich daar al aan, dus dan had ik in het geval van Lieske geen zin om me ook achteraan in de rij aan te sluiten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je geeft dus gewoon toe dat je haar adoreerde. Heb je haar eigeniljk wel eens in t echt ontmoet?
Matig he.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef APK het volgende:
Nemen de zwaaiers het weer over? :}
Zie jij danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef APK het volgende:
Ben je nu op je best? Sorry, ik had van jou toch wel een betere opmerking verwachtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef APK het volgende:
Topic niet doorgelezen? Bankstel heeft plaatsgemaakt voor een tuinset.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef melke het volgende:
[..]
Nee juist eruit
Heb je ondertussen trouwens al een nieuwe bank?
Dat is wel een plausibele verklaring. Ben blij dat t eindelijk tot je doorgedrongen is want t was op een gegeven moment ronduit kansloos.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het als een adoratie moet zijn overgekomen. Als ik eerlijk ben ergerde ik me ook behoorlijk aan haar slappe geouwehoer soms. En zo waren er nog wel meer dingetjes. Maar iedereen ergerde zich daar al aan, dus dan had ik in het geval van Lieske geen zin om mee ook achteraan in de rij aan te sluiten.
Nee, ik heb haar nooit ontmoet... en dat mag ook wel zo blijven.
Ga je echt serieus zonder een fatsoenlijk bankstel leven?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Topic niet doorgelezen? Bankstel heeft plaatsgemaakt voor een tuinset.
[afbeelding]
Dat het kansloos was, vind ik dan weer minder boeiend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is wel een plausibele verklaring. Ben blij dat t eindelijk tot je doorgedrongen is want t was op een gegeven moment ronduit kansloos.
Ja, ik wil niet weer dat APK mijn interieur belachelijk kan maken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga je echt serieus zonder een fatsoenlijk bankstel leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |