De persoon in kwestie zal naar alle waarschijnlijkheid niet zo snel hier meer opduiken (waar de schoen vooral wringde dus) en ja, je weet nooit met welke andere user er een conflict ontstaat maar ik heb er tot op zeker hoogte alle vertrouwen in dat onze Peter een heel eind komt zonder bans en weet ik watquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wela, ga alvast even users stigmatiseren.
Als jij dat zo wil doen: Okay.
Behoorlijk triest.![]()
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen er vanuit gaan dat we een deel van de users van BB5 niet meer terug zullen zien...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De persoon in kwestie zal naar alle waarschijnlijkheid niet zo snel hier meer opduiken (waar de schoen vooral wringde dus) en ja, je weet nooit met welke andere user er een conflict ontstaat maar ik heb er tot op zeker hoogte alle vertrouwen in dat onze Peter een heel eind komt zonder bans en weet ik wat
Peter heeft een 'No tolerance policy' dit jaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:37 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat Peter zich niet zo snel op de kast laat jagen door bepaalde users.
Ik weet dat het zo isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen er vanuit gaan dat we een deel van de users van BB5 niet meer terug zullen zien...
quote:
En dat is alleen maar goed (mits je niet over de schreef gaat, want dan kost het je gewoon een ban)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Peter heeft een 'No tolerance policy' dit jaar.
nope.. nog niet bekendquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Is het eigenlijk al bekend of de streams weer gratis zijn?
Ingrid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
En hoe is het met dat blonde meisje... hoe heet ze ook al weer?
Helaas nog niet, dat was ook waar ik me over brainstormdequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Is het eigenlijk al bekend of de streams weer gratis zijn?
Mijn eerste 'scanmannetje' met het woord 'triest' in de reply is 100% geslaagd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
Ik moet iedereen dan aardig vinden volgens jou?
Ik ook niet 100% hoor, maar ben wel bang dat een aantal (zeer waardevolle users/cappers) toch achterblijvenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]ik heb dezelfde bronnen.. maar ben minder overtuigd
Ik moet er niet aan denken dat er voor betaald moet worden. Alhoewel die uurtjes streamen voor de rest van FOK tijdens een van de vorige BB's ook wel z'n charme had. Vooral omdat je dan sommige zaken zo lekker 'objectief' kon weergeven.quote:
Mocht het betaald zijn hoop ik op abbo vorm (wat ik eerder had gepost) dan doe ik het wel mits redelijke prijsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat er voor betaald moet worden. Alhoewel die uurtjes streamen voor de rest van FOK tijdens een van de vorige BB's ook wel z'n charme had. Vooral omdat je dan sommige zaken zo lekker 'objectief' kon weergeven.
Werkt altijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn eerste 'scanmannetje' met het woord 'triest' in de reply is 100% geslaagd.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn eerste 'scanmannetje' met het woord 'triest' in de reply is 100% geslaagd.![]()
Ach, de PR afdeling van FOK! kan dan vast wel weer toegangscode's regelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat er voor betaald moet worden.
Ja, die ja.... Die actrice met die siliconenquote:
Dan komt je "hoop" ws. uitquote:
Maar die moeten weer verdeeld worden etc. dus je kan in principe niet onbeperkt (dus vrij) kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, de PR afdeling van FOK! kan dan vast wel weer toegangscode's regelen.
Nee, maar die mensen schrijven dan dus zeer objectieve verslagen voor de fokkers zonder codequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar die moeten weer verdeeld worden etc. dus je kan in principe niet onbeperkt (dus vrij) kijken
Ja, ze staat in de Party deze week. Ze had een geintje uitgehaald door te zeggen dat ze nu een relatie met Rob heeft. Het weekblad nam het nieuws klakkeloos over.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die ja.... Die actrice met die siliconen
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Alhoewel die uurtjes streamen voor de rest van FOK tijdens een van de vorige BB's ook wel z'n charme had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |