Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het kansloos was, vind ik dan weer minder boeiend.
Hahahaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet weer dat APK mijn interieur belachelijk kan maken.
Dat is waar, want dingen vinden waar de meerderheid van de BB fokkers zich aan ergert is niet slim.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Flikker op kneus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:17 schreef melke het volgende:
Ben je nu op je best? Sorry, ik had van jou toch wel een betere opmerking verwacht![]()
"going to fail" .... maar verder is ie best diep jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
If you fail you are gonna to Fail
Tot zover mijn diepe filosofie
Dat ik jou, mister APK himself, nu op de kast gekregen hebquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op kneus.
Wat heb jij ooit toegevoegd aan fok?
Ja, ik vond dat toen een prachtig bankstel, maar die viel niet helemaal goed hier.quote:
Ik had er geen problemen mee andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat toen een prachtig bankstel, maar die viel niet helemaal goed hier.
Dus om kosten te besparen is het dit keer een tuinset geworden. Daar kan APK toch niet echt over vallen lijkt me.
APK en ik zijn nou eenmaal water en vuur... Gaat niet samen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had er geen problemen mee andersIk had toen wel die "rel" gevolgd maar dat het zo zou escaleren, nee dat had ik nooit gedacht
En ergens maakt dat een forum zoals FOK! zo mooiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
APK en ik zijn nou eenmaal water en vuur... Gaat niet samen.
Ik probeer nog steeds ergens muziek te ontdekken. Is nog niet geluktquote:
Er staat muziek in een van mijn postsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds ergens muziek te ontdekken. Is nog niet gelukt
Ik weet het. Daar luister ik nu al 6 minuten naar. Is het de soundtrack van "Saw" ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er staat muziek in een van mijn posts
Man, jank niet zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:26 schreef scanman01 het volgende:
APK en ik zijn nou eenmaal water en vuur... Gaat niet samen.
Die sfeer heeft het opzekerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het. Daar luister ik nu al 6 minuten naar. Is het de soundtrack van "Saw" ofzo?
Ik hoop echt dat er wel meer verschillen zijn hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
Man, jank niet zo.![]()
Vooralsnog is het enige verschil tussen ons dat ik 'volgens mij' aan het begin van een zin plaats ipv 'persoon 1 haat persoon 2'
Maar we gaan allebei op de SP stemmen, tochquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop echt dat er wel meer verschillen zijn hoor...
En daarmee wil ik niets positiefs of negatiefs zeggen... alleen dat we verschillende aanpak hebben.
Ik twijfel nog wel tussen Jan en Femke... maar het wordt andermaal Jan denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Maar we gaan allebei op de SP stemmen, toch
Of ga jij voor de laffe Groen Links-optie?
Probleem is dat het net even wat beter gaat in dit landje, dus krijgen de mensen weer vertrouwen in Balkie en aanhang. Verkiezingen hadden een half jaartje eerder moeten zijnquote:
Ik dacht lekker naar Springsteen te gaan luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |