dat was een geintje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ze staat in de Party deze week. Ze had een geintje uitgehaald door te zeggen dat ze nu een relatie met Rob heeft. Het weekblad nam het nieuws klakkeloos over.
Ze waren niet de enigequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:51 schreef schatje het volgende:
Ja, ze staat in de Party deze week. Ze had een geintje uitgehaald door te zeggen dat ze nu een relatie met Rob heeft. Het weekblad nam het nieuws klakkeloos over.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar die mensen schrijven dan dus zeer objectieve verslagen voor de fokkers zonder code
Nou ja, er ging wel een belletje bij mij rinkelen toen ik las dat ze van plan waren om zich op te geven voor Temptation Island. Toen begon ik al een beetje te twijfelen of het wel waar was.quote:
Hoezo goddank? Rob was toch een toffe peer met één been die vroeger verdomd goed kon voetballen en zonder het ongeluk vast het Nederlands elftal wel had gehaald en verder het spel in BB ook verdomd eerlijk speelde?quote:
Leg dat Sjonnie maar eens uit met zijn programering van 'De Wedstrijden'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat dan weer welMaar zelf als BB fanatic wil ik natuurlijk onbeperkt kunnen kijken, en aangezien het concept al helemaal als een dweil is uitgewrongen zou het een domme zet zijn om de streams betaald te maken, in 1999-2000 en een beetje "2001" was het nog hot daarna eigenlijk een stuk minder
En bovendien trek je veel meer kijkers als je de streams gratis maakt
Hé wie hebben we daar?quote:
Daar kijk ik nooit naarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Leg dat Sjonnie maar eens uit met zijn programering van 'De Wedstrijden'
Dan heb jij toegang tot delen waar ik dat niet hebquote:
Die komt hier niet meer vrees ikquote:
msn? Ik dat niet dat kut programma dat ik met heel veel moeite van m'n pc heb kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Als je niet weet wie dat is, voeg dan ask@mrctrl.com toe op msn
Oh jee, watskeburt!?quote:
John weet ook wel dat mensen om 19.00u Ajax, feyenoord of PSV willen zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, nogmaals weet zelfs John de Mol wel dat mensen niet snel betalen voor streams (nouja, Abbo vorm mss nog wel mits redelijke prijs maar geen ¤ 1.30 per uur)
T is een handig programma om te communiceren hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
msn? Ik dat niet dat kut programma dat ik met heel veel moeite van m'n pc heb kunnen krijgen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Need i say more?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:Oh, is dat weer zo'n clubje dat zich heeft afgescheiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Need i say more?![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Ik heb BB2 gevolgd via Mr.Zap vandaar mn avatarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Bong, ik zie dat je een MrZap avatar hebt. Weet jij op MrZap nog bestaat? Ik heb tijdens BB2 een abo gehad en daarna opgezegd, maar nooit mijn decoder terug hoeven sturen. Die staat hier maar te staan. Volgens mij waren ze failliet ofzo.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Damn... een rip offSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Need i say more?![]()
My soul is painted like the wings of butterflies
Sort ofquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, is dat weer zo'n clubje dat zich heeft afgescheiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |