Daarna ook nog Starmaker trouwensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb BB2 gevolgd via Mr.Zap vandaar mn avatar
Iddquote:
Zeggen ze.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
Sort of
Meeste vonden FOK! te hard, vooral na het "zwaai gezeur" en andere hardere opmerkingen, maar vooral omdat ze zich meer thuisvoelen daar denk ik
En ze komen allemaal weer terug naar de bron bij de volgende BB.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef Arcee het volgende:
Oh, is dat weer zo'n clubje dat zich heeft afgescheiden?
FOK! te hard?!?!?! Nahhhhhh.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sort of
Meeste vonden FOK! te hard, vooral na het "zwaai gezeur" en andere hardere opmerkingen, maar vooral omdat ze zich meer thuisvoelen daar denk ik
Ik moet ook nog maar zien of ze daar allemaal blijven hoor, FOK trekt toch aan, het is toch je r00t zegmaarquote:
Welnee FOK is gewoon superliefquote:
[static mode] Bron? [/static mode]quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:14 schreef arneaux het volgende:
Het is geloof ik nu al duidelijk dat er een aantal 'standaard' ruzies gaan onstaan
Wat de neuk is de static mode?quote:
Ik denk dat 50% van de personen in dit topic gevraagd zijn voor dat blog.Dat is niet een criterium om te beoordelen of ze hier gaan posten, het toont eerder de wanhoop van dat blog.quote:
De eerste die hard Fok!poster die écht wegblijft moet zich nog registreren.quote:
Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat 50% van de personen in dit topic gevraagd zijn voor dat blog.Dat is niet een criterium om te beoordelen of ze hier gaan posten, het toont eerder de wanhoop van dat blog.
Het gaat hier over mavo-zwaaiers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:19 schreef Arcee het volgende:
De eerste die hard Fok!poster die écht wegblijft moet zich nog registreren.
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:22 schreef APK het volgende:
Het gaat hier over mavo-zwaaiers.
Dat noem ik niet die hard fokkers.
regenworm en onelinersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Maar eerlijk is eerlijk, vele users die nu op VOL zitten waren zeer waardevol hier (afgezien van het gedan) zoals een FB die prachtige caps had, of neem een regenworm met zijn scherpe onliners, of Muerte etc. dus ik snap wel dat ze een beetje omhoog zitten bij de blog redactie
Ik kan je volgen tot: 'Regenworm met zijn scherpe onliners'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ben ik met je eens
Maar eerlijk is eerlijk, vele users die nu op VOL zitten waren zeer waardevol hier (afgezien van het gedan) zoals een FB die prachtige caps had, of neem een regenworm met zijn scherpe onliners, of Muerte etc. dus ik snap wel dat ze een beetje omhoog zitten bij de blog redactie
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan je volgen tot: 'Regenworm met zijn scherpe onliners'
Leverde bij mij ook een kleine schrikreactie op.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
Scan en jij zeggen hetzelfdeLeuk om te zien
Ik heb even op dat VOL forum rond gekeken, maar aardig wat namen uit jouw rijtje posten daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |