Hej Henk!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
Leuk, kom ik terug van vakantie zijn jullie al begonnen
Gegroet allemaal
Hoi Bong, tuurlijk tijdens BB6 ben er weer echt bij hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Henk!![]()
Dat is een tijdje terug, maar join the club
Daarom zou het ook jammer zijn als bijna niemand meer terugkomt (afgezien van het gezwaai en gekus), natuurlijk komen er ook vele nieuwe users bij maar je weet nooit of deze BB goed aanslaat, tussen BB5 en BB4 zat namelijk 3 (!!) jaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb even op dat VOL forum rond gekeken, maar aardig wat namen uit jouw rijtje posten daar.
Gezelligquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Bong, tuurlijk tijdens BB6 ben er weer echt bij hoor![]()
Ben nog even BB Australie aan het volgen, dat duurt nog 3 wekenquote:
Je begon zo goed. Wat ik al zei, géén adoratiegelul.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:34 schreef scanman01 het volgende:
edit.. foutje
Mooi toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even op dat VOL forum rond gekeken, maar aardig wat namen uit jouw rijtje posten daar.
Daar behoor ik iig niet toequote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi toch?
Laat die slijmerige zwaaiers lekker daar blijven.
Dit was een uitzondering die de regel bevestigdquote:
Wat ik al zei: zonder is er weinig aan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je begon zo goed. Wat ik al zei, géén adoratiegelul.
Ik heb die zwaaitoets uit mijn toetsenbord gerukt, werd er helemaal ziek vanquote:
Er is een verschil tussen iemand mogen en de 'relatie' Scanman01/Lieske.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ik al zei: zonder is er weinig aan.
Ach ja, zo werkt dat bij mij... Hoe meer fokkers op iemand lopen te schelden (Lieske dus), hoe fanatieker ik wordquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand mogen en de 'relatie' Scanman01/Lieske.
Dat moet ik kennelijk nog doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb die zwaaitoets uit mijn toetsenbord gerukt, werd er helemaal ziek van![]()
Alleen maar goed, dat is nou juist wat BB en FOK zo leuk maaktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja, zo werkt dat bij mij... Hoe meer fokkers op iemand lopen te schelden (Lieske dus), hoe fanatieker ik word
Zo fanatiek dat je 'm altijd peertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja, zo werkt dat bij mij... Hoe meer fokkers op iemand lopen te schelden (Lieske dus), hoe fanatieker ik word
Ik moest altijd wel lachen om Lieske alleen Manu heb ik toen een mailtje gestuurd over dat bijnaamtje wat hij haar altijd gafquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien zou je je wijf 's een goede beurt moeten geven ipv Lieske denkbeelden helemaal murw te neuqen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
Nee, dat ligt altijd weer aan de APK![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien zou je je wijf 's een goede beurt moeten geven ipv Lieske denkbeelden helemaal murw te neuqen.
Leg uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |